abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73290821
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Maar die studentjes waren lekker!

Maar weet je al wat je gaat doen m.b.t. hetgeen gebeurd is? Of laat je het zo?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:41:40 #252
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73290873
Ik denk dat het lastig is om hem te blijven negeren.. maar ik laat het even vanuit hem komen.. tot die tijd durf ik gewoon even niets tegen hem te zeggen. Nogal geschrokken
pi_73291142
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef CHEVHB het volgende:
Ik denk dat het lastig is om hem te blijven negeren.. maar ik laat het even vanuit hem komen.. tot die tijd durf ik gewoon even niets tegen hem te zeggen. Nogal geschrokken
Ik moet er ook niet aan denken, 12 jaar ouder! En sowieso, als je denkt gewóón goede vrienden te zijn, dan valt het helemaal vies tegen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:59:45 #254
256787 CHEVHB
pi_73291728
Het is nogal prive, maar heb een verleden en hij wist dat. Het enigste wat hij nog smsde.. Jij lokte het uit.. En heb totaal geen gevoelens op dat gebied! Whatever
pi_73292595
edit; laat maar...

[ Bericht 48% gewijzigd door Ohrpolster. op 01-10-2009 23:26:06 (...) ]
pi_73292807
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef CHEVHB het volgende:
Het is nogal prive, maar heb een verleden en hij wist dat. Het enigste wat hij nog smsde.. Jij lokte het uit.. En heb totaal geen gevoelens op dat gebied! Whatever
Hoe wist hij dat dan?

Wel kut voor je... Zou ook helemaal in shock zijn
Noot noot.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:40:23 #257
256787 CHEVHB
pi_73293070
Had hem het ooit vertelt. heel kort. ( hadden een best wel goede band)
pi_73295373
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Maar die studentjes waren lekker!
Ik vind dit echt een kansloze reactie. Alsof het alleen om lekkere mensen draait en de minder lekkere voor jou niet meetellen. Het lijkt wel alsof jezelf gewoon erg lekker vind en bij TNT post bent gaan werken om de mannen achter je kont aan te krijgen. Uit de reacties die ik tot nu toe van je heb gelezen lijkt het daar in ieder geval wel op.
Uiteraard kan ik het bij het verkeerde eind hebben...
Tok.
pi_73295411
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 01:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ik vind dit echt een kansloze reactie. Alsof het alleen om lekkere mensen draait en de minder lekkere voor jou niet meetellen. Het lijkt wel alsof jezelf gewoon erg lekker vind en bij TNT post bent gaan werken om de mannen achter je kont aan te krijgen. Uit de reacties die ik tot nu toe van je heb gelezen lijkt het daar in ieder geval wel op.
Uiteraard kan ik het bij het verkeerde eind hebben...
Ik dacht precies hetzelfde. Posts hebben een nogal hoog

gehalte. Maar we kunnen het inderdaad mis hebben

[ Bericht 16% gewijzigd door Mellow_ op 02-10-2009 02:02:56 ]
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 03:07:28 #260
24341 JMT
Hrmz...
pi_73295737
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef gelebeer het volgende:
Wij hebben zaterdag de Jumbo, terwijl er hier in geen velden of wegen een Jumbo te bekennen is...
Hmmz.... hier juist wel, op enige 200m de enige Jumbo van héél NoordHolland, maar idd nu je 't zegt, nog nóóit reclame via de post van ze gehad. Gaan ze er nu wel mee beginnen dan? :|

Dat de ANWB/Kampioen en Veronica overgeheveld worden... Eerlijk gezegd: OK. Scheelt weer extra veel post + evt tot 3x HAH ofzo... (Al komt de Veronica meestal dinsdags al toch? Tenminste ik heb hem niet vaak op de woensdag)

Enne Chevhb, 't klinkt idd wel een beetje dubbel, qua je reacties gezien... Tsja... Geen mening verder erover..
Pomtiedomtiedom...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:59:17 #261
256787 CHEVHB
pi_73296881
Dan is het totaal verkeerd gedacht. Ik werk bij de TNT om totaal andere redenen, bijvoorbeeld: het buiten zijn, gezond bezig zijn en om wat extra te verdienen. Daarnaast heb ik gewoon een vaste relatie. Dus als het zo overkwam sorry.
pi_73299883
Morgen weer een lekker dagje regen en wind
pi_73311481
Mijn meeloopdagje als postbezorger dinsdag ging erg goed. Ik moest toch wel meehelpen met het bezorgen.

Oh trouwens, ik heb nog een vraagje. Weet iemand of de TNT pakketservice ook op zaterdag bezorgt? Het is hier in Leiden morgen namelijk een feestdag, maar het is geen nationale feestdag..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:33:39 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73311687
Dan bezorgen ze gewoon
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73311747
Ok dat word bij mijn schoonouders zitten heel de dag aangezien het bij hun geleverd word (stomme weigering om het op eigen adres te laten verzenden door de vorige bewoner )
pi_73313756
Kan iemand me precies vertellen waar ik nu wel en geen huis aan huis in de bus moet doen. Er zijn namelijk ook brievenbussen met vage stickers als "Plakatieren verboten" en "Als u geen reclame in mijn bus doet, zal ik uw vingers niet afhakken".

[ Bericht 0% gewijzigd door gelebeer op 02-10-2009 19:02:47 ]
Out for my own, to live my own way...
pi_73313855
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:35 schreef gelebeer het volgende:
Kan iemand me precies vertellen waar ik nu wel en geen huis en huis in de bus moet doen. Er zijn namelijk ook brievenbussen met vage stickers als "Plakatieren verboten" en "Als u geen reclame in mijn bus doet, zal ik uw vingers niet afhakken".
Overal waar ze moeilijk doen, flikker ik niets in de bus.
Noot noot.
pi_73320166
WTf? Mooie stikkers

Officieel moet je toch overal ingooien waar geen sticker zit, neem ik aan.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73320190
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:21 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer als ik post voor mevrouw Pik tegenkom, die getrouwd is met de heer Kip, en dus aangeschreven wordt als Mevrouw Kip-Pik. Hoe die ooit bij elkaar terecht gekomen zijn...

En er zijn vrij veel Turken die Kutlu van de achternaam heten

Zo heeft iedereen wel leuke namen in z'n wijken denk ik, de voorletters G.H.B. was ik trouwens nog nooit tegengekomen
Ach, in de wijk. Ooit een brief moeten bezorgen aan Boris Boef in de " Je Moederlaan". Lang leve de verslavingszorg.
pi_73320341
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Veronica Magazine en de ANWB Kampioen per 01/01/2010 overgaan naar Selektmail. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen?
Die geruchten gingen bij ons ook de ronde, alhoewel de Veronica een stuk zekerder was dan de kampioen.
Blijft zonde, die kampioen was een geweldige mailing.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:13:13 #271
73911 ultra_ivo
pi_73320473
Veronica is al eens weggeweest maar met hangende pootjes teruggekomen.
pi_73320500
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef MissSpooky het volgende:
WTf? Mooie stikkers

Hangt van het soort HAH af. C1000 bezorg je hopelijk niet bij winkels en bedrijven.
pi_73321947
HAH morgen?
pi_73322614
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef greatchampion het volgende:
HAH morgen?
Ja, natuurlijk. Gewoon C1000.
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef MissSpooky het volgende:
WTf? Mooie stikkers

Nee, alleen bij particulieren.

Er is tegenwoordig geen HAH meer die nog 100% is (dat is particulieren en bedrijven). Voorheen was bijvoorbeeld Gamma zo'n 100%-folder.

Overheidsverspreiding (zoals de griepfolder) moet je overal bezorgen... particulieren en bedrijven, ook bij bussen met een sticker.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:17:24 #275
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73322629
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef greatchampion het volgende:
HAH morgen?
Hier niet iig. ( regio Fryslân )

Heb morgen een flink dagje. Eerst moet ik 2 wijken zetten van 07:30 tot 09:15. Daarna met de loopkar nog een leuk centrumwijkje. Dit zal ook wel iets van een dikke 2 uur zijn. Vervolgens moet ik me eigen autobestelling nog doen die ik normaliter 's ochtends altijd doe. Deze duurt iets van 4.5 uur.

Zal wel vreemd aanvoelen om om 3 uur 's middags in een dorp te bestellen terwijl ik daar normaal 's ochtends 10 uur ben bv.

Edit: Dat is dus iets van 6u45m aan bestelling. Haha.
Mag dat eigenlijk wel?

[ Bericht 12% gewijzigd door Viper86 op 02-10-2009 23:25:55 ]
Nothing is what it seems
pi_73326519
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 08:59 schreef CHEVHB het volgende:
Dan is het totaal verkeerd gedacht. Ik werk bij de TNT om totaal andere redenen, bijvoorbeeld: het buiten zijn, gezond bezig zijn en om wat extra te verdienen. Daarnaast heb ik gewoon een vaste relatie. Dus als het zo overkwam sorry.
die hufter moet gewoon met zijn poten van je af blijven zzz*in slaap dommelt*
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:32:04 #277
256787 CHEVHB
pi_73330398
Zometeen 2 wijken. Hopelijk geen hah.
pi_73331729
Ik hoefde alleen binnenwerk te doen. Gelukkig
Het waait hier echt hard namelijk.
pi_73334819
Hier ook, maar niks weggevlogen
En geen HAH vandaag, yay!
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73334863
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:40 schreef MissSpooky het volgende:
Hier ook, maar niks weggevlogen
En geen HAH vandaag, yay!
Geen HAH? Dat tref je dan wel
pi_73336579
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef Viper86 het volgende:

[..]
Zal wel vreemd aanvoelen om om 3 uur 's middags in een dorp te bestellen terwijl ik daar normaal 's ochtends 10 uur ben bv.
En hoevaak heb je "wat ben je laat vandaag!" gehoord..? Dat vind ik altijd één van de irritantste opmerkingen, het liefst ben ik ook overal lekker vroeg, maarja, er zitten nou eenmaal maar 60 minuten in een uur

Vandaag 2x HAH (Jumbo en C1000), dat was wel even jammer want die twee is niet echt een fijne combi. Maar qua post was het niet zo veel...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:22:43 #282
Maffe Fries
pi_73337496
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 23:17 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hier niet iig. ( regio Fryslân )
Ik heb m er gewoon standaard bij zitten helaas
pi_73337797
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:51 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

En hoevaak heb je "wat ben je laat vandaag!" gehoord..? Dat vind ik altijd één van de irritantste opmerkingen, het liefst ben ik ook overal lekker vroeg, maarja, er zitten nou eenmaal maar 60 minuten in een uur

Vandaag 2x HAH (Jumbo en C1000), dat was wel even jammer want die twee is niet echt een fijne combi. Maar qua post was het niet zo veel...
Ja inderdaad zoooo irritant. Zolang alles voor 5 uur in je bus ligt ben ik op tijd

Worden trouwens nu de uren die je meer draait dan dat op het rooster staan uitbetaald? Ik kreeg aflopen maand wel belachelijk weinig loon
pi_73344464
Als er geen Makro was geweest, was er echt niets geweest
Noot noot.
pi_73344586
Er riep trouwens een man naar mij: "Ik doe het poortje wel dicht hoor postbode "
Ik kijk hem aan

Ik zo: "Als een poortje al open staat, laat ik hem open. Zat die dicht, dan doe ik hem wel dicht "
Hij zo: "Of je doet ze gewoon allemaal dicht".
Ik zo: "Neuh, niet iedereen wil dat en als u het poortje graag dicht wil hebben, moet u zelf het poortje maar dicht doen voordat ik kom. Dan doe ik hem namelijk wel dicht. Dag meneer "

Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:36:59 #286
Maffe Fries
pi_73344596
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Als er geen Makro was geweest, was er echt niets geweest
Klopt. Was in drie uur klaar met mijn wijk met reclame erbij. En dat inclusief een lunch van een kwartiertje thuis
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:58:53 #287
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73345251
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb m er gewoon standaard bij zitten helaas
Ik hew geen folders hat vandaag. Terwijl jim zeiden dat er jumbo folders bij suuden zitten. Der zit namelijk wel een jumbo bij ons inne stad. Ik had al sien oppe lijst van dizze week, maar der stond niks bij voor dizze zaterdag. Dus hewwen we weer mazzel hat.

Over naar het Nederlands:
Ik heb best een druk dagje gehad. Ik begon met 2 uurtjes zetten. Vervolgens rustig pauze genomen en de straat opgegaan met een voorgezette wijk in het centrum. Toen waaide en regende het gelukkig nog niet zo hard. Dat kwam pas later.
Daarna weer teruggegaan en met de TC een kwartier aan de koffie gezeten. Toen was het ook alweer 12 uur en ben ik richting mijn autowijkje gegaan en heb mij daar nog eens 4 uurtjes vermaakt........
Gelukkig dat ik in de auto zat, maar uiteindelijk begon het toch best hard te waaien en zo nu en dan te regenen.

En iemand vroeg of er allemaal mensen tegen mij zouden zeuren waarom ik zo laat was:
Dat viel best mee. Ik kwam dan ook haast niemand tegen, normaal is deze uithoek van Fryslân eigenlijk al praktisch uitgestorven, maar vandaag met al die wind en regen helemaal.
Nothing is what it seems
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 23:14:51 #288
256787 CHEVHB
pi_73347253
Ik heb weer iets mee gemaakt hoor...

Heb al een langere tijd dat een man steeds achter mij aan fietst in een bepaalde wijk. Hij zegt dan niets, maar blijft achter me aan fietsen..

Vandaag stopte hij ineens toen ik bezig was met het begin van mijn wijk ( wijk van 3 uur, en hij is echt bijna bij de laatste straat) dus hij zei iets en ik kon hem gewoon NIET VERSTAAN... geen buitenlands maar ook geen Nederlands. Dus ik zei maar ' Ja, ik kom straks ook naar de de Berkenlaan' Dus hij knikte nee.. hij maakte een gebaar dat hij de post NU wou hebben..

Dus ik nog me best doen om te kijken of hij in de tas zat .. maar die zat dus HELEMAAL onder .. en alles zou door elkaar gaan als ik zijn brieven eruit zou halen. Dus ik zei maar dat hij even moest wachten toen zei hij iets wat ik weer niet kon verstaan en fietste verder.

Dus ik verder met mijn wijk.. kom ik hem 3 minuten later weer wachtend tegen bij mijn fiets en nu zat hij dus gewoon IN MIJN FIETSTASSEN te zoeken naar zijn post. Ik heb deze wijk vaker op Zaterdag, toch even bij me baas melden? Die man is best eng!
pi_73348079
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:58 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik hew geen folders hat vandaag. Terwijl jim zeiden dat er jumbo folders bij suuden zitten. Der zit namelijk wel een jumbo bij ons inne stad. Ik had al sien oppe lijst van dizze week, maar der stond niks bij voor dizze zaterdag. Dus hewwen we weer mazzel hat.
Haha Ik dacht dus even dat je beschonken achter de computer zat.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2009 @ 23:55:06 #290
Maffe Fries
pi_73348172
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:14 schreef CHEVHB het volgende:

Heb al een langere tijd dat een man steeds achter mij aan fietst in een bepaalde wijk. Hij zegt dan niets, maar blijft achter me aan fietsen..

Vandaag stopte hij ineens toen ik bezig was met het begin van mijn wijk ( wijk van 3 uur, en hij is echt bijna bij de laatste straat) dus hij zei iets en ik kon hem gewoon NIET VERSTAAN... geen buitenlands maar ook geen Nederlands. Dus ik zei maar ' Ja, ik kom straks ook naar de de Berkenlaan' Dus hij knikte nee.. hij maakte een gebaar dat hij de post NU wou hebben..

Dus ik nog me best doen om te kijken of hij in de tas zat .. maar die zat dus HELEMAAL onder .. en alles zou door elkaar gaan als ik zijn brieven eruit zou halen. Dus ik zei maar dat hij even moest wachten toen zei hij iets wat ik weer niet kon verstaan en fietste verder.

Dus ik verder met mijn wijk.. kom ik hem 3 minuten later weer wachtend tegen bij mijn fiets en nu zat hij dus gewoon IN MIJN FIETSTASSEN te zoeken naar zijn post. Ik heb deze wijk vaker op Zaterdag, toch even bij me baas melden? Die man is best eng!
Iemand mag helemaal niet in de post neuzen, dus gewoon even melden. Als je weet waar hij woont, dan kan hij misschien zelfs bezoek verwachten van de TNT, omdat zulke praktijken ongeoorloofd zijn.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2009 @ 23:55:26 #291
Maffe Fries
pi_73348180
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha Ik dacht dus even dat je beschonken achter de computer zat.
Dat noemen ze stadsfries
pi_73348261
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:14 schreef CHEVHB het volgende:

Meteen rapporteren bij je teamcoach dit voorval. Wij hebben ook zo'n man gehad. Die zocht je op in je wijk en sommeerde je dan om zijn post te overhandigen. Weigerde je dat, dan ging hij je zodanig voor de voeten lopen dat je je werk niet kon doen. En omdat het een enorme reus van een vent was, kwam dit tamelijk intimiderend over. Deze meneer heeft toen een bezoekje gekregen van onze teamcoach, die voor de zekerheid maar even een postbode van 2.10 en 130 kg had meegenomen. Hij heeft toen te verstaan gekregen dat als dit nog 1x zou gebeuren er meteen aangifte van bedreiging gedaan zou worden en hij z'n post voortaan maar op het kantoor zou moeten ophalen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73348590
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 23:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat noemen ze stadsfries
Ja, maar vooral de eerste zin was misleidend, vooral op dit tijdstip Nouja, weet je meteen hoe Fries overkomt op een Zuid-Hollander he
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 oktober 2009 @ 00:18:28 #294
Maffe Fries
pi_73348632
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:16 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja, maar vooral de eerste zin was misleidend, vooral op dit tijdstip Nouja, weet je meteen hoe Fries overkomt op een Zuid-Hollander he
Dat wist ik al. Schijn het wel eens uitgeprobeerd te hebben
  zondag 4 oktober 2009 @ 00:29:05 #295
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73348852
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:16 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hehe, ja, blijft leuk al die talen en dialecten in zo'n klein landje.
Echter, wat ik typte is dan stadsfries wat peterselieman al zei, en dat is volgens mij een mengelmoesje tussen oud - Hollands en Fries. Het is zo'n lekker ons-kent-ons dialect wat je spreekt met Bolswarders, Snekers, Leeuwarders onderling.

Ons kantoor is dan ook echt multi - talig, haha.
We hebben:

- Fries ( voornamelijk zuidwesthoeks )
- Nederlands
- Bolswards
- Snekers
- Leeuwarders ( waaronder ik )
- Wâldfrysk ( een persoon komt uit de Wâlden, een apart taalgebied in Fryslân )

Nothing is what it seems
  FOK!fotograaf zondag 4 oktober 2009 @ 00:29:31 #296
73911 ultra_ivo
pi_73348861
Inderdaad CHEVHB. Meteen melden zoiets. En als hij weer zoiets flikt, gewoon je fiets pakken en terug naar het kantoor rijden. Of naar het politiebureau en aangifte doen van poging tot diefstal. Dit is een zaak voor je teamcoach en/of bedrijfsveiligheid. Dan piept zo iemand wel wat anders. Hij hoort met z'n handen van de post af te blijven.
  FOK!fotograaf zondag 4 oktober 2009 @ 00:31:27 #297
73911 ultra_ivo
pi_73348896
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:29 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Echter, wat ik typte is dan stadsfries wat peterselieman al zei, en dat is volgens mij een mengelmoesje tussen oud - Hollands en Fries. Het is zo'n lekker ons-kent-ons dialect wat je spreekt met Bolswarders, Snekers, Leeuwarders onderling.

We hebben:

- Nederlands
- Bolswards
- Snekers

Hebben wij ook.
Heel veel Maastrichtenaren
Een enkele Nederlandstalige.
Verder hoor je nog
Eijsdens, Meersens, Gulpens en wat Brabants (de manager).
Vandaag was er een nieuwe zaterdagwerkster, die kwam uit de IJsselmeerrand. Verstond dus totaal niks van wat er gezegd werd.
pi_73348950
Wij hebben een paar mensen uit Den Haag en ook één uit Amsterdam, maar voornamelijk Westlanders en eigenlijk het enige dialect wat je hoort is "Môh!" en "Plukkie al?"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 oktober 2009 @ 00:39:32 #299
Maffe Fries
pi_73349038
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 00:29 schreef Viper86 het volgende:

[..]

We hebben:

- Nederlands
- Bolswards
- Snekers

Wij moeten het zonder het Snekers en Bolswarders stellen
  zondag 4 oktober 2009 @ 01:18:22 #300
256787 CHEVHB
pi_73349612
Maak er vlug een melding van. Een postbezorger contstant achterna fietsen, tot de post er is en/of steeds de post vragen mag dat wel? Lijkt me niet toch? Werkt niet prettig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')