Ik moet er ook niet aan denken, 12 jaar ouder!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef CHEVHB het volgende:
Ik denk dat het lastig is om hem te blijven negeren.. maar ik laat het even vanuit hem komen.. tot die tijd durf ik gewoon even niets tegen hem te zeggen. Nogal geschrokken
Hoe wist hij dat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:59 schreef CHEVHB het volgende:
Het is nogal prive, maar heb een verleden en hij wist dat. Het enigste wat hij nog smsde.. Jij lokte het uit.. En heb totaal geen gevoelens op dat gebied! Whatever
Ik vind dit echt een kansloze reactie. Alsof het alleen om lekkere mensen draait en de minder lekkere voor jou niet meetellen. Het lijkt wel alsof jezelf gewoon erg lekker vind en bij TNT post bent gaan werken om de mannen achter je kont aan te krijgen. Uit de reacties die ik tot nu toe van je heb gelezen lijkt het daar in ieder geval wel op.quote:
Ik dacht precies hetzelfde. Posts hebben een nogal hoogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een kansloze reactie. Alsof het alleen om lekkere mensen draait en de minder lekkere voor jou niet meetellen. Het lijkt wel alsof jezelf gewoon erg lekker vind en bij TNT post bent gaan werken om de mannen achter je kont aan te krijgen. Uit de reacties die ik tot nu toe van je heb gelezen lijkt het daar in ieder geval wel op.
Uiteraard kan ik het bij het verkeerde eind hebben...
Hmmz.... hier juist wel, op enige 200m de enige Jumbo van héél NoordHolland, maar idd nu je 't zegt, nog nóóit reclame via de post van ze gehad. Gaan ze er nu wel mee beginnen dan? :|quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef gelebeer het volgende:
Wij hebben zaterdag de Jumbo, terwijl er hier in geen velden of wegen een Jumbo te bekennen is...
Overal waar ze moeilijk doen, flikker ik niets in de bus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:35 schreef gelebeer het volgende:
Kan iemand me precies vertellen waar ik nu wel en geen huis en huis in de bus moet doen. Er zijn namelijk ook brievenbussen met vage stickers als "Plakatieren verboten" en "Als u geen reclame in mijn bus doet, zal ik uw vingers niet afhakken".
Ach, in de wijk. Ooit een brief moeten bezorgen aan Boris Boef in de " Je Moederlaan". Lang leve de verslavingszorg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:21 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer als ik post voor mevrouw Pik tegenkom, die getrouwd is met de heer Kip, en dus aangeschreven wordt als Mevrouw Kip-Pik. Hoe die ooit bij elkaar terecht gekomen zijn...
En er zijn vrij veel Turken die Kutlu van de achternaam heten
Zo heeft iedereen wel leuke namen in z'n wijken denk ik, de voorletters G.H.B. was ik trouwens nog nooit tegengekomen
Die geruchten gingen bij ons ook de ronde, alhoewel de Veronica een stuk zekerder was dan de kampioen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Veronica Magazine en de ANWB Kampioen per 01/01/2010 overgaan naar Selektmail. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen?
Hangt van het soort HAH af. C1000 bezorg je hopelijk niet bij winkels en bedrijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef MissSpooky het volgende:
WTf? Mooie stikkers
Officieel moet je toch overal ingooien waar geen sticker zit, neem ik aan.
Ja, natuurlijk. Gewoon C1000.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef greatchampion het volgende:
HAH morgen?
Nee, alleen bij particulieren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:03 schreef MissSpooky het volgende:
WTf? Mooie stikkers
Officieel moet je toch overal ingooien waar geen sticker zit, neem ik aan.
Hier niet iig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:54 schreef greatchampion het volgende:
HAH morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |