quote:
Is het heus! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
onze Boy is gewoon jarig vandaag, 26 alweergefeliciteerd kerel
Gefeli Boy !quote:
En niet iedereen heeft zijn verjaardag op PF ingevuld staan denk ik zoquote:edit: in dat geval heb ik jouw niet op PF denk ik zo.
Alsdie half zo goed is als de eerste, word het echt een top film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
EN eventjes offtopic, maar ik ben blij, echt blij...
Reden:
Komt 30-10-09
Ik win ook eens wat hoor.quote:GEFELICITEERD!
Je mag samen met een vriend of vriendin op 17 oktober naar The Eden Rave in de Central Studios te Utrecht.
In de week voorafgaand aan het feest ontvang je je tickets per email.
Minder?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie: mindere release van het jaar 2009:
Headhunterz - The Remix E.P. (SCREL022)
Label: Scantraxx
Vinyl Release: 26-10-09
WEB Release: 26-10-09
A1. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)
B1. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
ik ga toch voor deze 3, zaterdag gezien voordat Inglourious Basterds begon:quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
Reden:
Komt 30-10-09
A1 is echt vet hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie: mindere release van het jaar 2009:
Headhunterz - The Remix E.P. (SCREL022)
Label: Scantraxx
Vinyl Release: 26-10-09
WEB Release: 26-10-09
A1. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)
B1. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
meegedaan terwijl je het feest niet wat vindt?quote:
video is verwijderdquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat heeft deze een vieze bass (lees: Godsgruwelijk lekker)
In de auto klinkt ie echt super!
Boondock Saints was echt zo'n uber leipe film wel meer als 10x gezien, prachtig verhaal en actie werk. Bedankt dat je deze postte anders wist ik er niks van af dat er 2 aankwamquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:21 schreef Koepert het volgende:
Reden:
Komt 30-10-09
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Boondock Saints was echt zo'n uber leipe film wel meer als 10x 40X waarvan de helft stoned danwel dronken..gezien, prachtig verhaal en actie werk. Bedankt dat je deze postte anders wist ik er niks van af dat er 2 aankwam
En Boy gefeliciteerd en dat je nog vele feestjes mee mag maken
Nummer van Headhunterz - the sacrifice komt ook uit die film, en geloof nog wel meer vocals!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb volgens mij Boondock Saints nog nooit gezienff zoeken naar wat leen-mogelijkheden dus
filmpje duurt maar 02.22quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef poiuytr het volgende:
Aftermovie van Scantraxx waar Eldani het over had:
Bekijk deze YouTube-video
Zie ik daar trouwens een Fokker op staan in een lacoste polo @ 2.18? Gezicht komt me namelijk bekend voor van een aftermovie hier!
figuurlijk lenen, als in downlenenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nummer van Headhunterz - the sacrifice komt ook uit die film, en geloof nog wel meer vocals!
Film moet je gewoon gezien hebben, en lenen/ huren doet toch niemand tegenwoordig meer aan.
Rapidshare
Bedoelde 1:28 maar zal wel geen Fokker zijn geweest anders was het je al opgevallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
filmpje duurt maar 02.22en op het einde zie ik alleen Gostosa en Headhunterz...
[..]
figuurlijk lenen, als in downlenenen dat is niet via rapidshare bij mij...
Schaam je !quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
heb volgens mij Boondock Saints nog nooit gezienff zoeken naar wat leen-mogelijkheden dus
* Koepert smackt Remcore over the headquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
A1.vind ik wel grappig, gaat denk wel gekocht worden (niet direct, maar later, moet hem gewoon nog 1 a 2x horen denk ik), maar die Sacrifice remix.. Oh god wat een drama.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Minder?
A1. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Also quoted for fun:
I wanna cuddle..
cuddle? Fag!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:14 schreef T_Killer het volgende:
En TBY mix van rock civilization is idd super!, als ie uit is ga ik hem zeker kopen
quote:Voor de 7e keer op rij keert het bekendste indoor evenement van Q- dance terug naar de Gelredome in Arnhem.
Voor het doorgewinterde Q-dance-publiek doet Qlimax zijn naam alleen eer aan als het verrassend is en de verwachtingen overtreft. Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen. Let op: Kaarten zijn dit jaar niet verkrijgbaar via Free Record Shop.
Qlimax was vorig jaar in een dag uitverkocht dus wees er snel bij! Meer informatie over de programmering kun je binnenkort op Q-dance.nl vinden.
Bekijk hier de trailer van Qlimax.
quote:
ja, nou weet ik het welquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
* Koepert smackt Remcore over the head
Quoted for fun: That certainly illustrated the diversity of the word..
gewoon Ticketonline gaan bellen dusquote:Op woensdag 23 september 2009 09:39 schreef ElDani het volgende:
Qlimax zal niet via Free Record Shop gedaan worden! Voor de rest gewoon exact hetzelfde nieuwsbericht als de vorige
[..]
Gewoon het Zatox setje van Q-base luisterenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
video is verwijderdin verband met "het schenden van de gebruiksvoorwaarden"
quote:
De TT-track (inmiddels verwijderd wegens schending van de gebruiksvoorwaardenquote:Op maandag 21 september 2009 12:48 schreef mstx het volgende:
Bij de TT moest ik trouwens denken aan Masters Of Ceremony - Under Control 2009.
Matige film, met enkel veel geweld maak je nog niet een goede film.quote:
Uhm , ga jij is even snel je mond wassen! Acteer werk is goed ( je moet Ron Jeremy niet mee rekenenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Matige film, met enkel veel geweld maak je nog niet een goede film.
Slaat de plank op gebied van sfeer echt mis, ook de acteerprestaties zijn maar matig imo...
Doet Tarantino dit stukken beter, ook Inglourious Bastards was weer geniaal.
Sorry maar ik vind m echt matig.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:51 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Uhm , ga jij is even snel je mond wassen! Acteer werk is goed ( je moet Ron Jeremy niet mee rekenen), verhaal is goed, actie is vet, zit goeie humor in.
K denk dat dat vooral een kwestie van smaak is.. K vind de film namelijk geniaal.. NIET vanwege de hoeveelheid actie die erin zit, maar de algehele sfeer om de film heen, t acteren in de film ( Willem Dafoequote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind m echt matig.
En verhaal goed? Heb de film geen moment spannend gevonden, zat allemaal wat rommelig en knullig in elkaar.
Ik snap best dat mensen kicken op films als dit, zit veel actie in en af en toe aardige humor. Maar steekt nergens boven de middelmaat uit en is daarom ook zeker geen topfilm.
Wel over nagedacht maar verder nog niks aangeschaft, denk dat ik gewoon "Koninginnedagstyle" ga.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Koepert het volgende:
Hebben mensen ook echt al nagedacht over "kleding" voor XQ trouwens? K zit nog ff te twijfelen om daar iets aan te gaan doen qua "klederdracht" of t maar n beetje te laten
ik vond je idee wel vetquote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
wel over nagedacht nog niets definitiefsverkleedpartijtjes zijn vet
al zal de helft van de bezoekers zich wel niet verkleden want dat is niet goed voor hun image![]()
Lijkt me een puik planquote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vond je idee wel vetmaar dat weet je
en ik denk dat we het maar eens geheim gaan houden
wat jij, mn beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |