die moet ik thuis even gaan luisterenquote:
geproduceerd door Wildstylez gok ikquote:
Dit is de waarschijnlijk de nieuwe Wildstylez + Alpha twins waar ze het op twitter over hadden
Klopt was m ook al tegen gekomen, maar was te verwachten toch?quote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef ElDani het volgende:
Het ziet er naar uit dat Q-Dance zich meer en meer op Australië gaat storten...
http://twitpic.com/ic978
Al staat hij niet op de twitter van Q-Dance..
dat zeg ik, geproduceerd door Wildstylez dusquote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore: laatste stuk heeft wel typische alpha twins screechesik vind hem i.i.g lekker
Op een of andere manier vind ik het nog steeds lastig om te geloven dat Wildstylez alles voor Alpha2 produceert...quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg ik, geproduceerd door Wildstylez dus
want?quote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het nog steeds lastig om te geloven dat Wildstylez alles voor Alpha2 produceert...
Omdat ik de Alpha Twins tracks toch behoorlijk anders vind klinken, is het nu zo dat Wildstylez voor ze produceert sinds ze bij Scantraxx zitten of ook al daarvoor? En is dit 100% bevestigd, ik las het laatst hier in het topic maar verder was ik het nog nooit tegengekomen.quote:
Als ik hem live hoor of hij uitkomt oordeel ik hier wel over.quote:Op maandag 21 september 2009 12:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is de waarschijnlijk de nieuwe Wildstylez + Alpha twins waar ze het op twitter over hadden
* ja, dat zou mooie bak zijn: Alpha2 tracks die hetzelfde klinken als Wildstylez tracks, dan valt het helemaal opquote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Omdat ik de Alpha Twins tracks toch behoorlijk anders vind klinken, is het nu zo dat Wildstylez voor ze produceert sinds ze bij Scantraxx zitten of ook al daarvoor? En is dit 100% bevestigd, ik las het laatst hier in het topic maar verder was ik het nog nooit tegengekomen.
Gewoon aantal bedenkingen van mijn kant...
Echt?!quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef poiuytr het volgende:
Bij de welbekende download sites zijn vier setjes van Euphoria te downloaden.
Pyscho Punkz, Ran-D, Proflyer, Digital Punk
quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef ElDani het volgende:
Langere, meer hardstyle achtige versie van Let The Bass Kick:
quote:
Die was toch al in de aftermovie te zien die kort na defqon uitgebracht werd?quote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even het stereotype volk aan te geven van defqon... in de interview sectie met het publiek (op ong 2.00) :
reporter: "Wat is het vetste dat jullie hebben meegemaakt vandaag?"
Gorilla 1: UUUUUH
Gorrila 2: We hebben een skippybal van de boom afgehaald en die in het water geschopt, was wel goed"![]()
reporter: Ja das wel lache op een sarcastisch toontje
wel weer een beetje plaatsvervangende schaamte als ik die hollanders daar hoor praten
Als maker van iets heb je altijd wel het gevoel dat sommige delen beter kunnen. Je hebt iig al mening fok'ker overtuigd van je productie kunsten. Dus een schouderklopje is toch wel op zijn plaatsquote:Op maandag 21 september 2009 15:09 schreef LeonH het volgende:
Dank voor de reacties op de track! Word helemaal![]()
Niet gedacht dat ie zo erg positief zou worden ontvangen aangezien ik zelf na het beluisteren nog wat dingetjes hoor waar ik nog aan wil werken
Het zou zomaar kunnen heb geen ideequote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die was toch al in de aftermovie te zien die kort na defqon uitgebracht werd?
Hij haalt ook altijd DJ's door elkaar, das niks nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Waarom draaide Zany eigenlijk zoveel oude hardstyle klappers van hem op DefQon in Australië?
Belachelijk trouwens die kerel die die radio host van Q-dance, zeer zwak engels en weinig verstand van de muziek.
Tijdens setje van Deepack @ DefQon hoor je echt iets belachelijk eerst zeg die gast van Q-Dance dat nu zijn maatjes (Deepack) staan te draaien nummertje ernaar hoor je Marcel door de mic heen vragen of er nog Nederlanders er zijn en 2 minuten later zegt ie gast van Q-Dance dat Ruffian vroeg of er nog Nederlanders waren. Terwijl er volgens mij toch duidelijk een verschil zit tussen beide stemmen.
Is dit een klacht? Ik vind het trouwens wel meevallen hoor. En zolang het klappers zijn maakt het toch niet uit, uit welk jaar ze komen? Of mogen alleen de klappers anno 2009 gedraaid worden?quote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Waarom draaide Zany eigenlijk zoveel oude hardstyle klappers van hem op DefQon in Australië?
quote:Tracklist:
01. Zany - Pure (Remix) -> 20 Jun 2005 (uitgegaan dat ze de original remix bedoelde)
02. Zany - Animated Audio -> 03 Apr 2009 (album sampler 3)
03. Zany - Window Maker -> 21 Apr 2006
04. Zany - Scrambled Pt. 1 -> 2009 (even geen snelle release datum, geloof net voor de zomer..)
05. Zany & Mc DV8 - Vision -> Zany album .. release datum?
06. Zany - Sky High (Technoboy Remix) -> 20 jun 2005 zelfde vinyl als pure
07. Toneshifterz - Sahara -> nieuwe fusion
08. Zany & Mc DV8 - Distorted -> Zany album
09. Zany - Angel Of The Sun -> Zany album
10. Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix) -> Mar 2008
11. Outro
12. Zany - Maximum Force (Defqon.1 2009 Australia Anthem) -> nieuw
13. Zany & Mc DV8 - Nothing Else Matters -> 04 Jun 2007
14. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix) -> Nieuw
15. Hardcore Mashup (98 For Your Mind/ Twist)
16. Outro (Again)
Zeer zeker geen klacht hoor. Maar dacht meer aan het feit dat een Zany het hier op groot feest nooit zal draaien terwijl dat eerder aanslaat dan daar. Meeste mensen die daar staan kennen die oude klappers niet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is dit een klacht? Ik vind het trouwens wel meevallen hoor. En zolang het klappers zijn maakt het toch niet uit, uit welk jaar ze komen? Of mogen alleen de klappers anno 2009 gedraaid worden?
[..]
Stond niet op het album, komt op de nieuwe Zany-vinylquote:09. Zany - Angel Of The Sun -> Zany album
Dat is het best wel jaquote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Best een lekker nummer
K vind t nummer op 1 of andere manier echter totaaaal niet bij t filmpje passen.. Echt NIET zeg maar..quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best een lekker nummer
Bartman was me al voor lees ik:quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best een lekker nummer
quote:
geluisterd, draaiden ze meen ik ook op Q-base 2009quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die moet ik thuis even gaan luisteren
Heerlijk idd =] Ik ben benieuwd wanneer er een pm in de inbox zit (A)quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best een lekker nummer
HIGH RRRRRRRRRRRRRRRRRROLLERSquote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef T_Killer het volgende:
Beetje off topic, maar heb NOG een reden gevonden om psyko punkz te luisteren. Was ff het setje van hun op Euphoria aan het luisteren en ondertussen een beetje aan t pokeren, gebeurt me dit:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit met met een showtek setje ook was gebeurd
1 keer een optreden van Hardstyle Mafia mogen aanschouwen, vorig jaar op Quake Dance en moet zeggen: dat was echt GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:31 schreef NLS04 het volgende:
blijft fijn:
My legs are hurting but I feel free, this is the way life should be
Dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat heeft deze een vieze bass (lees: Godsgruwelijk lekker)
In de auto klinkt ie echt super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |