Hadden ze idd wat meer mee mogen doen, maar ze hebben het gelukkig een beetje intact gehouden. Maar voor mij als Killers fan zou het wel even "een momentje" zijn als ik 'm op een party zou horenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dacht wel dat jij 'm zou diggen, gezien je sig![]()
Maar vond het nummer van The Killers al niks, en zoals ik al aangaf in mijn klacht voegt tie ook niets toe aant nummer.
i.t.t tot bijv. Just Like Me waar de melodie gebruikt wordt in het hs-gedeelte.
nog 3
Er was idd 'lack of promotion' ... had er niets over gehoord tot bartman het me de avond ervoor op q-base vertelde. Niet dat ik het gered had zo meteen na Q-basequote:Footage of the Fusion Truck @ Future Parade 2009 in Eindhoven. Too bad because of the rain and lack of promotion, not crowded, but the people on the Fusion truck didn't care at all and build their own party!! Thank you all for making it so much fun and we hope next year will become bigger, better and louder!!
Ik heb ook maar niet naar DM geweest aardig spijt want hoorde dat het wel aardig vet moet zijn geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef Bertje_NL het volgende:
Iets ander weekendje geworden dan geplanned, geen DM (heb ik veel gemist?), wel Zak gisteren, vrij vroeg binnen, dus eerst maar weer 2 uurtjes naar Rico's vage platenkeuze geluisterd. Tijd voor een nieuwe resident? :-p
Daarna Wildstylez, weinig verrassend, maar wel lekker... Bijna alleen Scantraxx spul gehoord, waaronder het halve album van BH. Ondanks dat het niet echt druk was, was de sfeer wel weer ouderwets Zak!
Daarna nog maar even blijven hangen bij Alusion, helaas na een paar tracks al richting huis vertrokken wegens vermoeidheid bij een aantal van ons.
Op naar Megabass volgende week! ;-)
Zo heeft Stanley hem idd genoemd, maar als er verwezen wordt naar de Chinese filosoof, zou je verwachten dat hij Confucius heet.quote:
Dat DefQon_Sydney filmpje ... die stemquote:De maximale breedte voor een plaatje is 610 pixels, je kan dus de [img=610] tag handig gebruiken om de layout niet te verneuken én het plaatje automatisch klikbaar te maken voor het grote formaat.
quote:Op zondag 20 september 2009 15:12 schreef LtNoX het volgende:
Zo heeft Stanley hem idd genoemd, maar als er verwezen wordt naar de Chinese filosoof, zou je verwachten dat hij Confucius heet.
Time will tell.
tnxquote:
Q-dance logo is anders, is het streepje rond aan de uiteinden en ook open ruimte bij het streepje.quote:Op zondag 20 september 2009 11:27 schreef NLS04 het volgende:
psyko punkz set op redelijke goeie kwaliteitOw kwam deze foto trouwens net tegen die ik had gemaakt op vakantie: Q-dance naar NY?
![]()
[ afbeelding ]
(doe het maar even zo want anders wordt de hele lay-out vernaggeld..
miss is het wel bewust fout geschreven ivm met de naam van het labelquote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef NLS04 het volgende:
Je hebt gelijk, ik bedoelde ook confucius maar schreef confucious. De reden dat ik het er bij had gezet is omdat in het officiele filmpje het verkeerd (confusious) staat
![]()
Het Q logo is natuurlijk niet erg spectaculair. Het zou idd gewoon een ander bedrijf kunnen zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Q-dance logo is anders, is het streepje rond aan de uiteinden en ook open ruimte bij het streepje.
bronquote:As you all know noisecontrollers is all about passion for producing
hardstyle.
We would like U to join us in the studio and be part of the creation process
for 1 day.
If you like to help us make a youtube movie of a noisecontroller track
played at a the most strange, funny or special place you can imagine.
The one who send the most funny movie will be invited!
Cu Soon!
NC.
Ze hebben dingen als scrap en recycling wel heel letterlijk genomen voor Defqon Australia idd.quote:Op zondag 20 september 2009 19:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook het filmpje van fusion erg grappig om te zien. Nothing else matters![]()
Afsluiten met forever young net als HHZ
Lampjes achterin van defqon NL 2009 en Logo vooraan van defqon 2004 en 2007 ofzo?
Dat is al jaren het thema van DefQon.1, nogal logisch dus. Anders hadden ze het festival wel een andere naam gegeven.quote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ze hebben dingen als scrap en recycling wel heel letterlijk genomen voor Defqon Australia idd.
Defqon = steeds oude decorstukken van eerdere feestjes opnieuw gebruiken.quote:Op zondag 20 september 2009 20:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is al jaren het thema van DefQon.1, nogal logisch dus. Anders hadden ze het festival wel een andere naam gegeven.
Godver Leonquote:Op zondag 20 september 2009 19:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En hij zegt ook niks he? Leon klinkt super ditvette vocal goeie kick.
Dat is bij alle feesten zo. Je gaat toch niet voor elk feest een compleet nieuw decor bouwen en het decor van vorig jaar ter waarde van tienduizenden euro's weggooien?quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Defqon = steeds oude decorstukken van eerdere feestjes opnieuw gebruiken.![]()
Lekker nummertje inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 19:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee precies. Stel je voor dat je op miljoenen enkele tienduizenden euro's minder winst maakt.quote:Op zondag 20 september 2009 21:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is bij alle feesten zo. Je gaat toch niet voor elk feest een compleet nieuw decor bouwen en het decor van vorig jaar ter waarde van tienduizenden euro's weggooien?
Miljoenen winst.quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee precies. Stel je voor dat je op miljoenen enkele tienduizenden euro's minder winst maakt.
Denk dat hij niet over winst heeft maar wat voor omzet er wordt gedraaid op zo'n feest. En dan kan er echt wel een decor voor 10K af hoor.quote:
10K was zomaar een getal, het zal vast wel wat meer kosten. Beetje zonde om al dat geld weg te gooien omdat een paar mensen een compleet nieuw decor willen zien.quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat hij niet over winst heeft maar wat voor omzet er wordt gedraaid op zo'n feest. En dan kan er echt wel een decor voor 10K af hoor.
Klinkt goed !quote:Op zondag 20 september 2009 19:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
wies die chick ?quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
wies die chick ?ik neem aan korsakoff, herken d'r alleen niet
Precies, mijn oom heeft een lichtbedrijf die deden destijds de belichting (!) voor Sensation en dat was toendertijd 113.000 gulden.quote:Op zondag 20 september 2009 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
10K was zomaar een getal, het zal vast wel wat meer kosten. Beetje zonde om al dat geld weg te gooien omdat een paar mensen een compleet nieuw decor willen zien.
die moet ik thuis even gaan luisterenquote:
geproduceerd door Wildstylez gok ikquote:
Dit is de waarschijnlijk de nieuwe Wildstylez + Alpha twins waar ze het op twitter over hadden
Klopt was m ook al tegen gekomen, maar was te verwachten toch?quote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef ElDani het volgende:
Het ziet er naar uit dat Q-Dance zich meer en meer op Australië gaat storten...
http://twitpic.com/ic978
Al staat hij niet op de twitter van Q-Dance..
dat zeg ik, geproduceerd door Wildstylez dusquote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ remcore: laatste stuk heeft wel typische alpha twins screechesik vind hem i.i.g lekker
Op een of andere manier vind ik het nog steeds lastig om te geloven dat Wildstylez alles voor Alpha2 produceert...quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg ik, geproduceerd door Wildstylez dus
want?quote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het nog steeds lastig om te geloven dat Wildstylez alles voor Alpha2 produceert...
Omdat ik de Alpha Twins tracks toch behoorlijk anders vind klinken, is het nu zo dat Wildstylez voor ze produceert sinds ze bij Scantraxx zitten of ook al daarvoor? En is dit 100% bevestigd, ik las het laatst hier in het topic maar verder was ik het nog nooit tegengekomen.quote:
Als ik hem live hoor of hij uitkomt oordeel ik hier wel over.quote:Op maandag 21 september 2009 12:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is de waarschijnlijk de nieuwe Wildstylez + Alpha twins waar ze het op twitter over hadden
* ja, dat zou mooie bak zijn: Alpha2 tracks die hetzelfde klinken als Wildstylez tracks, dan valt het helemaal opquote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Omdat ik de Alpha Twins tracks toch behoorlijk anders vind klinken, is het nu zo dat Wildstylez voor ze produceert sinds ze bij Scantraxx zitten of ook al daarvoor? En is dit 100% bevestigd, ik las het laatst hier in het topic maar verder was ik het nog nooit tegengekomen.
Gewoon aantal bedenkingen van mijn kant...
Echt?!quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef poiuytr het volgende:
Bij de welbekende download sites zijn vier setjes van Euphoria te downloaden.
Pyscho Punkz, Ran-D, Proflyer, Digital Punk
quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef ElDani het volgende:
Langere, meer hardstyle achtige versie van Let The Bass Kick:
quote:
Die was toch al in de aftermovie te zien die kort na defqon uitgebracht werd?quote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
om even het stereotype volk aan te geven van defqon... in de interview sectie met het publiek (op ong 2.00) :
reporter: "Wat is het vetste dat jullie hebben meegemaakt vandaag?"
Gorilla 1: UUUUUH
Gorrila 2: We hebben een skippybal van de boom afgehaald en die in het water geschopt, was wel goed"![]()
reporter: Ja das wel lache op een sarcastisch toontje
wel weer een beetje plaatsvervangende schaamte als ik die hollanders daar hoor praten
Als maker van iets heb je altijd wel het gevoel dat sommige delen beter kunnen. Je hebt iig al mening fok'ker overtuigd van je productie kunsten. Dus een schouderklopje is toch wel op zijn plaatsquote:Op maandag 21 september 2009 15:09 schreef LeonH het volgende:
Dank voor de reacties op de track! Word helemaal![]()
Niet gedacht dat ie zo erg positief zou worden ontvangen aangezien ik zelf na het beluisteren nog wat dingetjes hoor waar ik nog aan wil werken
Het zou zomaar kunnen heb geen ideequote:Op maandag 21 september 2009 15:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die was toch al in de aftermovie te zien die kort na defqon uitgebracht werd?
Hij haalt ook altijd DJ's door elkaar, das niks nieuwsquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Waarom draaide Zany eigenlijk zoveel oude hardstyle klappers van hem op DefQon in Australië?
Belachelijk trouwens die kerel die die radio host van Q-dance, zeer zwak engels en weinig verstand van de muziek.
Tijdens setje van Deepack @ DefQon hoor je echt iets belachelijk eerst zeg die gast van Q-Dance dat nu zijn maatjes (Deepack) staan te draaien nummertje ernaar hoor je Marcel door de mic heen vragen of er nog Nederlanders er zijn en 2 minuten later zegt ie gast van Q-Dance dat Ruffian vroeg of er nog Nederlanders waren. Terwijl er volgens mij toch duidelijk een verschil zit tussen beide stemmen.
Is dit een klacht? Ik vind het trouwens wel meevallen hoor. En zolang het klappers zijn maakt het toch niet uit, uit welk jaar ze komen? Of mogen alleen de klappers anno 2009 gedraaid worden?quote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Waarom draaide Zany eigenlijk zoveel oude hardstyle klappers van hem op DefQon in Australië?
quote:Tracklist:
01. Zany - Pure (Remix) -> 20 Jun 2005 (uitgegaan dat ze de original remix bedoelde)
02. Zany - Animated Audio -> 03 Apr 2009 (album sampler 3)
03. Zany - Window Maker -> 21 Apr 2006
04. Zany - Scrambled Pt. 1 -> 2009 (even geen snelle release datum, geloof net voor de zomer..)
05. Zany & Mc DV8 - Vision -> Zany album .. release datum?
06. Zany - Sky High (Technoboy Remix) -> 20 jun 2005 zelfde vinyl als pure
07. Toneshifterz - Sahara -> nieuwe fusion
08. Zany & Mc DV8 - Distorted -> Zany album
09. Zany - Angel Of The Sun -> Zany album
10. Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix) -> Mar 2008
11. Outro
12. Zany - Maximum Force (Defqon.1 2009 Australia Anthem) -> nieuw
13. Zany & Mc DV8 - Nothing Else Matters -> 04 Jun 2007
14. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Remix) -> Nieuw
15. Hardcore Mashup (98 For Your Mind/ Twist)
16. Outro (Again)
Zeer zeker geen klacht hoor. Maar dacht meer aan het feit dat een Zany het hier op groot feest nooit zal draaien terwijl dat eerder aanslaat dan daar. Meeste mensen die daar staan kennen die oude klappers niet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is dit een klacht? Ik vind het trouwens wel meevallen hoor. En zolang het klappers zijn maakt het toch niet uit, uit welk jaar ze komen? Of mogen alleen de klappers anno 2009 gedraaid worden?
[..]
Stond niet op het album, komt op de nieuwe Zany-vinylquote:09. Zany - Angel Of The Sun -> Zany album
Dat is het best wel jaquote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Best een lekker nummer
K vind t nummer op 1 of andere manier echter totaaaal niet bij t filmpje passen.. Echt NIET zeg maar..quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best een lekker nummer
Bartman was me al voor lees ik:quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best een lekker nummer
quote:
geluisterd, draaiden ze meen ik ook op Q-base 2009quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die moet ik thuis even gaan luisteren
Heerlijk idd =] Ik ben benieuwd wanneer er een pm in de inbox zit (A)quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Best een lekker nummer
HIGH RRRRRRRRRRRRRRRRRROLLERSquote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef T_Killer het volgende:
Beetje off topic, maar heb NOG een reden gevonden om psyko punkz te luisteren. Was ff het setje van hun op Euphoria aan het luisteren en ondertussen een beetje aan t pokeren, gebeurt me dit:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit met met een showtek setje ook was gebeurd
1 keer een optreden van Hardstyle Mafia mogen aanschouwen, vorig jaar op Quake Dance en moet zeggen: dat was echt GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:31 schreef NLS04 het volgende:
blijft fijn:
My legs are hurting but I feel free, this is the way life should be
Dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat heeft deze een vieze bass (lees: Godsgruwelijk lekker)
In de auto klinkt ie echt super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |