Nee ik ga op Achmed Aboutaleb stemmen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef player-boy het volgende:
[..]
ga jij nou maar lkkr op groenlinks stemmen dan ga ik verder met dit topic ok doei.
on topic : ik liep dus een winkelierszaak uit en weet je wat er op de grond voor stikker zat?
een kado met de tekst erop : vergeet u mij niet af te rekenen..!!
ik vind dat toch wel heel denigrerend
Wordt het topic er beter op als jij hem gaat bashen met zijn politieke voorkeur?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is de combinatie avatar+ absurde uitspraken over mijn stad + haat jegens hoofddoekjes.
Niemand heeft hem naar Rotterdam geroepen of wel dan?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef player-boy het volgende:
[..]
ga jij nou maar lkkr op groenlinks stemmen dan ga ik verder met dit topic ok doei.
on topic : ik liep dus een winkelierszaak uit en weet je wat er op de grond voor stikker zat?
dus je heb liever gelijk een taser in je nek hangen, ook al wilde je niks jatten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef player-boy het volgende:
[..]
Niet om de spelfouten maar dat plaatje opzichquote:
Ja ik weet het. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wordt het topic er beter op als jij hem gaat bashen met zijn politieke voorkeur?
Als je hem echt zo triest vindt als je al eerder beschreef dan moet je die haat jegens hoofddoeken en Rotterdam en die andere 'absurde uitspraken' niet serieus nemen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Je hebt gelijk.
Kan me soms niet inhouden. Studie ontwijkend gedrag etc.
En ze krijgen wel stemrecht over een jaartje. Maar ik houd me in.
nee want daar zijn het binnenlandersquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
Moet je eens naar het buitenland gaan, moet je zien hoeveel buitenlanders daar zijn.
Winers are wieners.
En ik dacht nog wel dat er niemand zou happen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:39 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee want daar zijn het binnenlanders
!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:48 schreef player-boy het volgende:
huh waarom is het topic ineens zo klein geworde? zeker 2 bladzijde zijn weg.....
zeker zown rotterdammer!!!
de blz zijn terug... was vast mijn pc srry voor het ongemak.quote:
Die discussie heb ik vaker gezien.quote:Op zondag 20 september 2009 00:05 schreef NoShitSherlock het volgende:
Nederlanders die nog steeds denken dat er Nederlanders in de grote steden wonen.
Woonplaats T'burgquote:Op zondag 20 september 2009 02:24 schreef Stekelbees het volgende:
Rotterdam
Er zijn maar weinig alternatieven over om deze achterlijke grafstad van de kaart de vegen.
-Een grote (waterdichte) muur eromheen bouwen en vervolgens vol laten lopen in de hoop dat iedereen die er woont verzuipt
-Atoombom. Goed, paar omliggende dorpjes enz verdwijnen dan ook, jammer.
-Airstrike. Met napalm liefst.
-Gracht eromheen uitgraven, en vervolgens de voedselvoorraad afsluiten. Hongersdood!
Naja, zoiets dus. Jammer dat het nooit zal gebeuren.
RotterdamWat een trieste bedoeling.
Mensen die Rotterdam ook nog eens gaan verdedigen
Alleen Amsterdam is stad en de rest is dorpquote:Op zondag 20 september 2009 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die discussie heb ik vaker gezien.
Naar Nederlandse begrippen is een stad vanaf 100.000 middelgroot en vanaf 200.000 groot
quote:
Titel: Rotterdam, en je waant je in het buitenlandquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Lol Milieuservice Holland-West, ligt Rotterdam niet in Holland-Zuid?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
Het is er zo lelijk dat zelfs de vrachtauto's er spontaan van gaan kantelen
[ afbeelding ]
Bravo! Je kan foto's van een lelijk stukje stad vinden, wat ontzettend knap van je!quote:
Ik kan ook een foto maken van het meest pitoreske bergdorpje dat het lelijk laat zijn. Zegt verder niks over het dorpjequote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bravo! Je kan foto's van een lelijk stukje stad vinden, wat ontzettend knap van je!
Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:30 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto maken van het meest pitoreske bergdorpje dat het lelijk laat zijn. Zegt verder niks over het dorpje
Mag ik bij deze dan hopen dat je niet te lang leeft?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:15 schreef o.us het volgende:
Rotterdam tot aan mijn fucking dood.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodsverwensing bij deze gequote.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan hopen dat je niet te lang leeft?
nee van kleine kutsteegjes, stinkende grachten en oude rommel wordt je vrolijkquote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch niet vrolijk van? Bijlmerflats en grijze betonbunkers midden in een centrum
Jij iig niet and we do not fucking care.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch niet vrolijk van? Bijlmerflats en grijze betonbunkers midden in een centrum
Als ik door Amsterdam loop ben ik vrolijker dan wanneer ik door dat vertiefte verrotterdam loopquote:Op woensdag 30 september 2009 19:41 schreef switchboy het volgende:
[..]
nee van kleine kutsteegjes, stinkende grachten en oude rommel wordt je vrolijk![]()
Hoogbouw & moderne architectuur
Rotterdam was altijd al irritant en storend. Soort zoekt soort. -> Rotterdam anno nu.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef player-boy het volgende:
klacht : waarom is rotterdam overspoelt met buitenlandse invloeden, wijken, gewoonten en cultuur!? het is zwaar irritant en storend!
Jammer van die flatten rechtsquote:
Dat gebouw wat je gedeeltelijk links ziet en dat lelijke bruine geval rechts in het middenquote:
Respect voor een A'dammer die een beetje respect heeft voor Rotterdam, blijkt uit deze post.quote:
Waarom? Als ik dat plaatje moet vergelijken met bijvoorbeeld omgeving Amstel, ga ik voor Amstelquote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Respect voor een A'dammer die een beetje respect heeft voor Rotterdam, blijkt uit deze post.
Zij hebben tijd én geld gehad om zo iets te fixen. Hier niet dus je kan het niet vergelijken met NY, HK of Dubai. Sterker nog, ik vind het mooi wat ze met gemeentelijk geld in 60 jaar hebben kunnen maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
En hou liever op met die 'skyline' foto's
Hier een echte skyline:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spreekt voor zich als je daar vandaan komt, net als met mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom? Als ik dat plaatje moet vergelijken met bijvoorbeeld omgeving Amstel, ga ik voor Amstel
Het is nou niet echt een aanwinst voor dit landquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef IHVK het volgende:
Aah Goofisch komt zijn islamofobie ook weer spuien.
Jij wel dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is nou niet echt een aanwinst voor dit land
Oehhhh, we gaan op de persoonlijke toerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |