quote:
Titel: Rotterdam, en je waant je in het buitenlandquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Lol Milieuservice Holland-West, ligt Rotterdam niet in Holland-Zuid?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
Het is er zo lelijk dat zelfs de vrachtauto's er spontaan van gaan kantelen
[ afbeelding ]
Bravo! Je kan foto's van een lelijk stukje stad vinden, wat ontzettend knap van je!quote:
Ik kan ook een foto maken van het meest pitoreske bergdorpje dat het lelijk laat zijn. Zegt verder niks over het dorpjequote:Op woensdag 30 september 2009 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bravo! Je kan foto's van een lelijk stukje stad vinden, wat ontzettend knap van je!
Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:30 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto maken van het meest pitoreske bergdorpje dat het lelijk laat zijn. Zegt verder niks over het dorpje
Mag ik bij deze dan hopen dat je niet te lang leeft?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:15 schreef o.us het volgende:
Rotterdam tot aan mijn fucking dood.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodsverwensing bij deze gequote.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan hopen dat je niet te lang leeft?
nee van kleine kutsteegjes, stinkende grachten en oude rommel wordt je vrolijkquote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch niet vrolijk van? Bijlmerflats en grijze betonbunkers midden in een centrum
Jij iig niet and we do not fucking care.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:40 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch niet vrolijk van? Bijlmerflats en grijze betonbunkers midden in een centrum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |