als dat nou de enige fout in de OP was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KD
Ik vind dit on-Nederlands en daarom spreek ik je hierop aan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef player-boy het volgende:
TS ging vanmiddag gezellig een dagje uit naar rotterdam.
daar een maal aangekomen ging TS lekker winkelen![]()
toen ging TS weg en zag ineens allemaal hoofdoekjes richting een plekje lopen.
TS volgt het stelletje en komt er ineens achter dat iedereen naar 1 wijk toeloopt.
inteeld dorpquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wereldvreemd figuur. Blijf lekker in je inteeltdorp
rotterdam is niet erg. Jij zoekt het gewoon opquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:58 schreef player-boy het volgende:
[..]
inteeld dorp??
nee maar komop waarom is rotterdam zo erg?
Omdat:quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:58 schreef player-boy het volgende:
nee maar komop waarom is rotterdam zo erg?
ik ben daar geweestquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat:
[ afbeelding ]
Hoe kan je een stad met zo'n lelijke winkelstraat (1 van hun grootste nog wel) nou nog serieus nemen?
uut den zudelijke polderquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:07 schreef Dibble het volgende:
rotterdam is tochhardstikke chill man. TS waar kom jij vandaan?
Zeeland?quote:
Noord-Brabant bij Zeelandquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:10 schreef Lonker het volgende:
Rotterdam... heb er gewoont,, weinig verkeerds mee vergeleken met Den Haag
2 is Rotterdam toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
wat didnt happen? waar wil je pics van?quote:
Prima vergelijkingsmateriaalquote:
amsterdam iedere maand voor ajax!!!!! en ik kom ieder jaar 1 maal in utrecht om bij een pvv bijeenkomst te zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:33 schreef junkiexp het volgende:
TS, kom je ook wel eens in Den Haag, Amsterdam of Utrecht ?
Sure. Voor een provinciaaltje die 10 jaar geleden voor het laatst in Rotterdam was is het idd goed vergelijkingsmateriaal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Prima vergelijkingsmateriaal
Het zijn allebei 2 hoofdwinkelstraten (van Den Haag weet ik alleen niet zeker, maar gezien de drukte denk ik wel)
En daar heb je natuurlijk geen lastquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:34 schreef player-boy het volgende:
[..]
amsterdam iedere maand voor ajax!!!!! en ik kom ieder jaar 1 maal in utrecht om bij een pvv bijeenkomst te zijn
Die laatste foto is van 10 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Prima vergelijkingsmateriaal
Het zijn allebei 2 hoofdwinkelstraten (van Den Haag weet ik alleen niet zeker, maar gezien de drukte denk ik wel)
nee want vreemd genoeg is er in utrecht geen ALLAHtoon aanwezig op dat momentquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk geen last
Provinciaaltje? Ik woon alleen in een stad die 2x zo groot is als Rotterdamquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:35 schreef Asgard het volgende:
[..]
Sure. Voor een provinciaaltje die 10 jaar geleden voor het laatst in Rotterdam was is het idd goed vergelijkingsmateriaal.
Ga toch weg, als je de trein uit komt staan de groepen Marokkanen je al op te wachten op de graf stationquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee want vreemd genoeg is er in utrecht geen ALLAHtoon aanwezig op dat moment
Nee dit ziet er gezellig uit :quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Provinciaaltje? Ik woon alleen in een stad die 2x zo groot is als Rotterdam
En 10 jaar of nu maakt toch niet uit? Het blijft gewoon lelijk
Zo hoort een stad eruit te zienquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dit ziet er gezellig uit :
[ afbeelding ].
Zal ook vast een stuk veiliger zijn dan Rotterdam.
als je neit normaal kan reageren rot je maar opquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Kankerkloon, tyft op je kuthumor. Er zijn mensen die in Rotterdam en van de stad houden en er zijn provinciaaltjes die nauwelijks verder komen dan de grens met een andere provincie of Duitsland. Huilie.
Daar shoppen in de winterquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Pollewoppie het volgende:
is best leuk winkelen hoor in de stad!
[ afbeelding ]
Wss was het een virtuele tour via Google Maps Streetviewquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef junkiexp het volgende:
Maar TS, waar ben je dan in Rotterdam geweest ?
de achterbuurt, schiedam, de koopgoot, en die winkelstraten bij maritiem museum en burgerking enzo in de buurt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef junkiexp het volgende:
Maar TS, waar ben je dan in Rotterdam geweest ?
Als je altijd boerka's of moslims e.d. als voorbeeld moet nemen van een stad met 50% allochtoon gehalte en het niet aankan, moet je ook gewoon in je gehucht blijven. Ik bedoel: verwachtte je een stad zonder buitenlanders? OJOOOOOOOOW Huillie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef player-boy het volgende:
[..]
als je neit normaal kan reageren rot je maar op
----> ban
Je hebt gelijk, maar hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:52 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Als je altijd boerka's of moslims e.d. als voorbeeld moet nemen van een stad met 50% allochtoon gehalte en het niet aankan, moet je ook gewoon in je gehucht blijven. Ik bedoel: verwachtte je een stad zonder buitenlanders? OJOOOOOOOOW Huillie.
ga ergens anders trollequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:52 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Als je altijd boerka's of moslims e.d. als voorbeeld moet nemen van een stad met 50% allochtoon gehalte en het niet aankan, moet je ook gewoon in je gehucht blijven. Ik bedoel: verwachtte je een stad zonder buitenlanders? OJOOOOOOOOW Huillie.
Rotterdam is een slum van Schiedamquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Wat is de achterbuurt ?
Rotterdam is geen Schiedam.
Irritaties heb je overal, okee. Maar hij overdreef wel en so did i.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij heeft wel een punt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rotterdam is een slum van Schiedam
rotterdam/schiedam/vlaardingen/en meer lopen in elkaar over het is 1 stadquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rotterdam is een slum van Schiedam
Hardquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef Goofisch het volgende:
wat ik nog het meest erg vind op rotterdam zijn die semi gemotiveerde borden op het station.
van "hier klopt het nieuwe hard van rotterdam. en dan foto's erbij van mensen erbij.
Hoe![]()
welke lijp kan nog positief denken over zo'n belachelijk verbaggert stukje grond.
welke achterbuurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef player-boy het volgende:
[..]
de achterbuurt, schiedam, de koopgoot, en die winkelstraten bij maritiem museum en burgerking enzo in de buurt.
en bij het enige goede ding in rottjeknornamelijk bij bram ladage op de mart
Rotterdam is de Europese Jongerenhoofdstad van 2009.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
en het stonk daar in die stad nie normaal iemand had het putje open gezet, het stonk naar turkse vrouw.
owja er was ook een busje van your09. mijn vader helemaal van : wat is your09?? bwaah hoppie hee
Het stonk naar Turkse vrouw nog wel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
en het stonk daar in die stad nie normaal iemand had het putje open gezet, het stonk naar turkse vrouw.
owja er was ook een busje van your09. mijn vader helemaal van : wat is your09?? bwaah hoppie hee
nou gewoon op de mart bij de koopgoot in de buurt. er waren 4 brams daar op de martquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
welke achterbuurt?
Schiedam, koopgoot (dat is wel een grote stap ineens)
Bram Ladage op de mart? Welke mart?
Wat is een mart?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef player-boy het volgende:
[..]
nou gewoon op de mart bij de koopgoot in de buurt. er waren 4 brams daar op de mart
Joh, vond je mijn eerdere reactie zooooooooo gek?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
nee want mijn papie heeft een autoquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het stonk naar Turkse vrouw nog wel?
Je mag blij zijn als je ooit aan Turkse vrouw mag ruiken, enge dorpgozer.![]()
Was je ook zo blij toen je de metro zag??
http://www.nha.nl/index.asp?page=/talen/cursusinfo/cursusinfo_founl.asp&cm_mmc_o=VV2CjC7BBTkwCjCdBAfkBBl%20W1CjCgAylAl%20EwpwykzEplquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:03 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee want mijn papie heeft een auto
en toen ging er een luidspreker aan en die zij : geachte markt bezoeker let goed op uw bezittingen want er zijn altijd figuren die uit zijn op uw portemoneequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
O die markt. Ze hebben lekkere olijven daar.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:
Je mag blij zijn als je ooit aan Turkse vrouw mag ruiken, enge dorpgozer.![]()
zoals op elke marKt in Nederland.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef player-boy het volgende:
[..]
en toen ging er een luidspreker aan en die zij : geachte markt bezoeker let goed op uw bezittingen want er zijn altijd figuren die uit zijn op uw portemonee
Hij bedoelde papi johhquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
http://www.nha.nl/index.asp?page=/talen/cursusinfo/cursusinfo_founl.asp&cm_mmc_o=VV2CjC7BBTkwCjCdBAfkBBl%20W1CjCgAylAl%20EwpwykzEpl
Schiedam = Schiedam en Vlaardingen = Vlaardingenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef player-boy het volgende:
[..]
rotterdam/schiedam/vlaardingen/en meer lopen in elkaar over het is 1 stad
en was het een schok voor je, toen je voor het eerst een kapsalon (quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
dat is een frietje donor met slaajquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef Mitchelll het volgende:
Hoooow nou moet je weer gaan uitleggen wat een kapsalon is ...
Waarom heb je flippo Wilders in je avatar?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:15 schreef player-boy het volgende:
[..]
dat is een frietje donor met slaaj![]()
dat kennen we ook in de meest dichtbij gelegen stad bergen op zoom
nee, hij heeft goede standpunten! ik steun hem!! hij gaat er ook voor zorgen dat mijn gedachtegoed over rotterdam gaat veranderenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heb je flippo Wilders in je avatar?
Motten jullie geen vreemde elementen in het deurp?
Of is er een welgemeende goed stukje rationeel denken bijgekomen?
Of gewoon alleen om te trollen?
Jank eens niet zo en respecteer alsjeblieft als iemand Wilders steunt ofzo. Als er Jan Peter of Halsema had gestaan had je waarschijnlijk niet zo gejankt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heb je flippo Wilders in je avatar?
Motten jullie geen vreemde elementen in het deurp?
Of is er een welgemeende goed stukje rationeel denken bijgekomen?
Of gewoon alleen om te trollen?
Ik denk dat je beter kunt beginnen met het leren van de Nederlandse taal voor je allerlei groepen gaat uitsluiten met een stem op Wilders.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:19 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee, hij heeft goede standpunten! ik steun hem!! hij gaat er ook voor zorgen dat mijn gedachtegoed over rotterdam gaat veranderen
Het is de combinatie avatar+ absurde uitspraken over mijn stad + haat jegens hoofddoekjes.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jank eens niet zo en respecteer alsjeblieft als iemand Wilders steunt ofzo. Als er Jan Peter of Halsema had gestaan had je waarschijnlijk niet zo gejankt.
Waarom ga je trouwens niet in op dit topic?
Gewoon alleen om te trollen?
ga jij nou maar lkkr op groenlinks stemmen dan ga ik verder met dit topic ok doei.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kunt beginnen met het leren van de Nederlandse taal voor je allerlei groepen gaat uitsluiten met een stem op Wilders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |