als dat nou de enige fout in de OP was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KD
Ik vind dit on-Nederlands en daarom spreek ik je hierop aan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef player-boy het volgende:
TS ging vanmiddag gezellig een dagje uit naar rotterdam.
daar een maal aangekomen ging TS lekker winkelen![]()
toen ging TS weg en zag ineens allemaal hoofdoekjes richting een plekje lopen.
TS volgt het stelletje en komt er ineens achter dat iedereen naar 1 wijk toeloopt.
inteeld dorpquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wereldvreemd figuur. Blijf lekker in je inteeltdorp
rotterdam is niet erg. Jij zoekt het gewoon opquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:58 schreef player-boy het volgende:
[..]
inteeld dorp??
nee maar komop waarom is rotterdam zo erg?
Omdat:quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:58 schreef player-boy het volgende:
nee maar komop waarom is rotterdam zo erg?
ik ben daar geweestquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat:
[ afbeelding ]
Hoe kan je een stad met zo'n lelijke winkelstraat (1 van hun grootste nog wel) nou nog serieus nemen?
uut den zudelijke polderquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:07 schreef Dibble het volgende:
rotterdam is tochhardstikke chill man. TS waar kom jij vandaan?
Zeeland?quote:
Noord-Brabant bij Zeelandquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:10 schreef Lonker het volgende:
Rotterdam... heb er gewoont,, weinig verkeerds mee vergeleken met Den Haag
2 is Rotterdam toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
wat didnt happen? waar wil je pics van?quote:
Prima vergelijkingsmateriaalquote:
amsterdam iedere maand voor ajax!!!!! en ik kom ieder jaar 1 maal in utrecht om bij een pvv bijeenkomst te zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:33 schreef junkiexp het volgende:
TS, kom je ook wel eens in Den Haag, Amsterdam of Utrecht ?
Sure. Voor een provinciaaltje die 10 jaar geleden voor het laatst in Rotterdam was is het idd goed vergelijkingsmateriaal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Prima vergelijkingsmateriaal
Het zijn allebei 2 hoofdwinkelstraten (van Den Haag weet ik alleen niet zeker, maar gezien de drukte denk ik wel)
En daar heb je natuurlijk geen lastquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:34 schreef player-boy het volgende:
[..]
amsterdam iedere maand voor ajax!!!!! en ik kom ieder jaar 1 maal in utrecht om bij een pvv bijeenkomst te zijn
Die laatste foto is van 10 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Prima vergelijkingsmateriaal
Het zijn allebei 2 hoofdwinkelstraten (van Den Haag weet ik alleen niet zeker, maar gezien de drukte denk ik wel)
nee want vreemd genoeg is er in utrecht geen ALLAHtoon aanwezig op dat momentquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En daar heb je natuurlijk geen last
Provinciaaltje? Ik woon alleen in een stad die 2x zo groot is als Rotterdamquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:35 schreef Asgard het volgende:
[..]
Sure. Voor een provinciaaltje die 10 jaar geleden voor het laatst in Rotterdam was is het idd goed vergelijkingsmateriaal.
Ga toch weg, als je de trein uit komt staan de groepen Marokkanen je al op te wachten op de graf stationquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee want vreemd genoeg is er in utrecht geen ALLAHtoon aanwezig op dat moment
Nee dit ziet er gezellig uit :quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Provinciaaltje? Ik woon alleen in een stad die 2x zo groot is als Rotterdam
En 10 jaar of nu maakt toch niet uit? Het blijft gewoon lelijk
Zo hoort een stad eruit te zienquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dit ziet er gezellig uit :
[ afbeelding ].
Zal ook vast een stuk veiliger zijn dan Rotterdam.
als je neit normaal kan reageren rot je maar opquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Keesbroekheid het volgende:
Kankerkloon, tyft op je kuthumor. Er zijn mensen die in Rotterdam en van de stad houden en er zijn provinciaaltjes die nauwelijks verder komen dan de grens met een andere provincie of Duitsland. Huilie.
Daar shoppen in de winterquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Pollewoppie het volgende:
is best leuk winkelen hoor in de stad!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |