nee want mijn papie heeft een autoquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het stonk naar Turkse vrouw nog wel?
Je mag blij zijn als je ooit aan Turkse vrouw mag ruiken, enge dorpgozer.![]()
Was je ook zo blij toen je de metro zag??
http://www.nha.nl/index.asp?page=/talen/cursusinfo/cursusinfo_founl.asp&cm_mmc_o=VV2CjC7BBTkwCjCdBAfkBBl%20W1CjCgAylAl%20EwpwykzEplquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:03 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee want mijn papie heeft een auto
en toen ging er een luidspreker aan en die zij : geachte markt bezoeker let goed op uw bezittingen want er zijn altijd figuren die uit zijn op uw portemoneequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:05 schreef IHVK het volgende:
O die markt. Ze hebben lekkere olijven daar.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef IHVK het volgende:
Je mag blij zijn als je ooit aan Turkse vrouw mag ruiken, enge dorpgozer.![]()
zoals op elke marKt in Nederland.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef player-boy het volgende:
[..]
en toen ging er een luidspreker aan en die zij : geachte markt bezoeker let goed op uw bezittingen want er zijn altijd figuren die uit zijn op uw portemonee
Hij bedoelde papi johhquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
http://www.nha.nl/index.asp?page=/talen/cursusinfo/cursusinfo_founl.asp&cm_mmc_o=VV2CjC7BBTkwCjCdBAfkBBl%20W1CjCgAylAl%20EwpwykzEpl
Schiedam = Schiedam en Vlaardingen = Vlaardingenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef player-boy het volgende:
[..]
rotterdam/schiedam/vlaardingen/en meer lopen in elkaar over het is 1 stad
en was het een schok voor je, toen je voor het eerst een kapsalon (quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
en het stonk daar in die stad nie normaal iemand had het putje open gezet, het stonk naar turkse vrouw.
owja er was ook een busje van your09. mijn vader helemaal van : wat is your09?? bwaah hoppie hee
dat is een frietje donor met slaajquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef Mitchelll het volgende:
Hoooow nou moet je weer gaan uitleggen wat een kapsalon is ...
Waarom heb je flippo Wilders in je avatar?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:15 schreef player-boy het volgende:
[..]
dat is een frietje donor met slaaj![]()
dat kennen we ook in de meest dichtbij gelegen stad bergen op zoom
nee, hij heeft goede standpunten! ik steun hem!! hij gaat er ook voor zorgen dat mijn gedachtegoed over rotterdam gaat veranderenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heb je flippo Wilders in je avatar?
Motten jullie geen vreemde elementen in het deurp?
Of is er een welgemeende goed stukje rationeel denken bijgekomen?
Of gewoon alleen om te trollen?
Jank eens niet zo en respecteer alsjeblieft als iemand Wilders steunt ofzo. Als er Jan Peter of Halsema had gestaan had je waarschijnlijk niet zo gejankt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heb je flippo Wilders in je avatar?
Motten jullie geen vreemde elementen in het deurp?
Of is er een welgemeende goed stukje rationeel denken bijgekomen?
Of gewoon alleen om te trollen?
Ik denk dat je beter kunt beginnen met het leren van de Nederlandse taal voor je allerlei groepen gaat uitsluiten met een stem op Wilders.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:19 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee, hij heeft goede standpunten! ik steun hem!! hij gaat er ook voor zorgen dat mijn gedachtegoed over rotterdam gaat veranderen
Het is de combinatie avatar+ absurde uitspraken over mijn stad + haat jegens hoofddoekjes.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jank eens niet zo en respecteer alsjeblieft als iemand Wilders steunt ofzo. Als er Jan Peter of Halsema had gestaan had je waarschijnlijk niet zo gejankt.
Waarom ga je trouwens niet in op dit topic?
Gewoon alleen om te trollen?
ga jij nou maar lkkr op groenlinks stemmen dan ga ik verder met dit topic ok doei.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kunt beginnen met het leren van de Nederlandse taal voor je allerlei groepen gaat uitsluiten met een stem op Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |