Wss was het een virtuele tour via Google Maps Streetviewquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef junkiexp het volgende:
Maar TS, waar ben je dan in Rotterdam geweest ?
de achterbuurt, schiedam, de koopgoot, en die winkelstraten bij maritiem museum en burgerking enzo in de buurt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef junkiexp het volgende:
Maar TS, waar ben je dan in Rotterdam geweest ?
Als je altijd boerka's of moslims e.d. als voorbeeld moet nemen van een stad met 50% allochtoon gehalte en het niet aankan, moet je ook gewoon in je gehucht blijven. Ik bedoel: verwachtte je een stad zonder buitenlanders? OJOOOOOOOOW Huillie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef player-boy het volgende:
[..]
als je neit normaal kan reageren rot je maar op
----> ban
Je hebt gelijk, maar hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:52 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Als je altijd boerka's of moslims e.d. als voorbeeld moet nemen van een stad met 50% allochtoon gehalte en het niet aankan, moet je ook gewoon in je gehucht blijven. Ik bedoel: verwachtte je een stad zonder buitenlanders? OJOOOOOOOOW Huillie.
ga ergens anders trollequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:52 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Als je altijd boerka's of moslims e.d. als voorbeeld moet nemen van een stad met 50% allochtoon gehalte en het niet aankan, moet je ook gewoon in je gehucht blijven. Ik bedoel: verwachtte je een stad zonder buitenlanders? OJOOOOOOOOW Huillie.
Rotterdam is een slum van Schiedamquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:51 schreef junkiexp het volgende:
Wat is de achterbuurt ?
Rotterdam is geen Schiedam.
Irritaties heb je overal, okee. Maar hij overdreef wel en so did i.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar hij heeft wel een punt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rotterdam is een slum van Schiedam
rotterdam/schiedam/vlaardingen/en meer lopen in elkaar over het is 1 stadquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rotterdam is een slum van Schiedam
Hardquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:57 schreef Goofisch het volgende:
wat ik nog het meest erg vind op rotterdam zijn die semi gemotiveerde borden op het station.
van "hier klopt het nieuwe hard van rotterdam. en dan foto's erbij van mensen erbij.
Hoe![]()
welke lijp kan nog positief denken over zo'n belachelijk verbaggert stukje grond.
welke achterbuurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:49 schreef player-boy het volgende:
[..]
de achterbuurt, schiedam, de koopgoot, en die winkelstraten bij maritiem museum en burgerking enzo in de buurt.
en bij het enige goede ding in rottjeknornamelijk bij bram ladage op de mart
Rotterdam is de Europese Jongerenhoofdstad van 2009.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
en het stonk daar in die stad nie normaal iemand had het putje open gezet, het stonk naar turkse vrouw.
owja er was ook een busje van your09. mijn vader helemaal van : wat is your09?? bwaah hoppie hee
Het stonk naar Turkse vrouw nog wel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
en het stonk daar in die stad nie normaal iemand had het putje open gezet, het stonk naar turkse vrouw.
owja er was ook een busje van your09. mijn vader helemaal van : wat is your09?? bwaah hoppie hee
nou gewoon op de mart bij de koopgoot in de buurt. er waren 4 brams daar op de martquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
welke achterbuurt?
Schiedam, koopgoot (dat is wel een grote stap ineens)
Bram Ladage op de mart? Welke mart?
Wat is een mart?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:02 schreef player-boy het volgende:
[..]
nou gewoon op de mart bij de koopgoot in de buurt. er waren 4 brams daar op de mart
Joh, vond je mijn eerdere reactie zooooooooo gek?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef player-boy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |