Je bedoelt die zorgvuldig door de overheid naar voren geschoven functionaris waar de veiligheidsdiensten mij mee laten praten als ik NK bezoek?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan een Noord-Koreaan hoe die erover denkt.
Nee, de gewone gemiddelde Noord-Koreaan. Die ongeschoolde fabrieksarbeider die al van kleins af aan alleen maar hoort dat Amerika de duivel is en dat Amerikanen baby's eten. Die weet niet anders en is ervan overtuigd dat dat waar is. Ze hebben daar geen internet of normale kranten (of een eigen mening). Als jij daar als blanke westerling opeens in een dorp zou opduiken zouden ze je gillend met hooivorken te lijf gaan. Voor hun is er maar 1 ware schuldige, en dat is niet hun eigen regering.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:18 schreef Nobu het volgende:
Je bedoelt die zorgvuldig door de overheid naar voren geschoven functionaris waar de veiligheidsdiensten mij mee laten praten als ik NK bezoek?
Het feit dat de burgers daar geloven dat de voedseltekorten door de VS worden veroorzaakt betekent nog niet dat de werkelijke schuldige niet aan te wijzen valt.
Gelukkig zijn wij geen Noord-Koreanen en hebben we hier dingen als een vrije media en internet. De situatie wordt niet minder zwart-wit doordat de andere partij de burgers vol onwaarheden en haat stopt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, de gewone gemiddelde Noord-Koreaan. Die ongeschoolde fabrieksarbeider die al van kleins af aan alleen maar hoort dat Amerika de duivel is en dat Amerikanen baby's eten. Die weet niet anders en is ervan overtuigd dat dat waar is. Ze hebben daar geen internet of normale kranten (of een eigen mening). Als jij daar als blanke westerling opeens in een dorp zou opduiken zouden ze je gillend met hooivorken te lijf gaan. Voor hun is er maar 1 ware schuldige, en dat is niet hun eigen regering.
Dan is toch de vraag waarom wij nog steeds slachtvee nog in nutteloze oorlogen laten vechten waar ik dan aan denk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen Noord-Koreanen en hebben we hier dingen als een vrije media en internet. De situatie wordt niet minder zwart-wit doordat de andere partij de burgers vol onwaarheden en haat stopt.
Simpel, omdat wij geen directe democratie kennen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan is toch de vraag waarom wij nog steeds slachtvee nog in nutteloze oorlogen laten vechten waar ik dan aan denk.
Nee doe maar niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk als ik er zo over nadenk, laat die hele regio elkander maar opblazen. Zal een boel problemen wegnemen.
Je hoeft niet anti te zijn, maar als je na alle Israëlische misdaden nog pro-Israël bent dan ben je toch wel een gehersenspoelde zionistische slaaf ja.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet faliekant tegen Israël is, is een zionistische slaaf of iets in die trant?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
Graag verbod en graag sancties op Israel
Zo niet Iran en alle omliggende landen graag recht op kernwapens
O ja, wanneer was de laatste aanslag in Tel Aviv?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Echter zionisme is geen aanleiding, ik herhaal GEEN AANLEIDING, om onschuldige kinderen en vrouwen en burgers op te blazen in Tel Aviv om maar wat te noemen. En dat is op dit moment wel aan de gang
bron mekiquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Libanon 2006, Gaza 2008 / 2009
Iran kunnen ze niet aanvallen, want dan is dat einde Israel.
die (muur) wat rouwens maar voor 12 % een muur is werkt goed om de assos buiten te houden zo de brugers kunnen in alle vreden eeten in eet huisjes en kinderen kunnen een autobus nemen zonder naar de kloten te worden geblazen door mensen die voor dingen staan zoals waar jij voor staat .quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is de realiteit, met Israel heb je geen vrede.
Kom even met een bron waar Noord Korea een muur bouwt om Zuid Korea en dat ze geen voedsel toelaten en de energie telkens vernietigen
Kom met een bron waar Noord Korea kolonisten zet in Zuid Korea..
Nog maals Noord Korea is geen gevaar voor de wereld. Israel is de grootste gevaar van het hele universum. Het is een giftige land.
Internationale verdragen zijn nog nooit geschonden door bijvoorbeeld de Palestijnen? Libanon? Iran?Etc?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben voor internationale verdragen, i really do, maar hoe sterk is dat als argument wanneer Israël en de VS de ene na de andere ondertekende verdragen aan haar laars lapt?
Gepubliceerd: maandag 7 april 2008 20:46quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Knudde het volgende:
[..]
Israël dreigt Iran met vernietiging
http://www.depers.nl/buit(...)et-vernietiging.html
Israel dreigt Libanon met nieuwe ergere oorlog
http://www.ennik.nl/?p=906
Israël dreigt met zwaardere aanvallen
http://www.nu.nl/algemeen(...)rdere-aanvallen.html
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Knudde het volgende:
[..]
Israël dreigt Iran met vernietiging
http://www.depers.nl/buit(...)et-vernietiging.html
Israel dreigt Libanon met nieuwe ergere oorlog
http://www.ennik.nl/?p=906
Israël dreigt met zwaardere aanvallen
http://www.nu.nl/algemeen(...)rdere-aanvallen.html
Lees je eigen stukjesquote:Als Iran Israël aanvalt zal de tegenaanval vernietigend zijn. Dat heeft de Israëlische minister van infrastructuur, Binyamin Ben-Eliezer, maandag gezegd.
drie dagen geleden .man dood gestoken in jerusalem .quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:30 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
O ja, wanneer was de laatste aanslag in Tel Aviv?
daarom zijn het je vrienden .quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef Meki het volgende:
Nogmaals ik heb niks tegen joden, Ik heb veel vrienden van Joodse afkomsten.. die meer respect hebben voor de Islam dan niet-joden complimenten.
en dit is nu het verschil tussen palies en israel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik steun ze niet.
Ik steun de burgers en de slachtoffers die op duizenden en tienduizenden oplopen
terwijl velen hier zich druk maken om 10 slachtoffers in Israel
Is een kwestie van handhaven denk ik. Alleen is er geen enkele organisatie die daar de bevoegdheden of macht voor heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Internationale verdragen zijn nog nooit geschonden door bijvoorbeeld de Palestijnen? Libanon? Iran?Etc?
Ik geloof er niet eens meer in. Ja, ze zullen er wel moeten zijn, maar werkelijk niemand draait op voor de gevolgen van het schenden van Internationale verdragen.
Geen idee, maar ze zijn al tientallen jaren in oorlog met Zuid Korea... Telt dat ook?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:52 schreef Dagonet het volgende:
Hoeveel oorlogen zijn door Noord Korea gestart?
Bij jullie is het nog erger dan hier in nederlandquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:41 schreef telavivnick het volgende:
drie dagen geleden .man dood gestoken in jerusalem .
4 dagen geleden 3 palastijnen linchde een jongen waarna hij zijn pistool trok en deze drie even van zich af schoot ,
5 dagen geleden .palastijn gooid benzine bommen naar auto baby gewond door glas schaden .
4 dagen gelden een kassam raket valt naast het plaatsje sderoth.
5 dagen geleden 3 mortieren afgevuurd op nahal-oz.
3 weken geleden bejaarde man vermoord door 5 israel/ arab / palastijnse jongeren en 1 meisje van 16 die in het israelishe leger zit.
na hem eerst gezegt te hebben dat zijn dochter een hoer is na hij reageerden met sorry ?? zijn dochter vrouw werd afgetuigd en hij later vermoord is gevonden .,
en nu vergeet ik nog even voor het gemak de dagelijkse terug keer van zelf moord eikels die op gepakt worden .
moet ik door gaan .of is het even genoeg
Israël dreigt inderdaad niet,die doet het gewoon. En geen hond die er iets van zegt. Oh ja...Zo nu en dan een foei! nie meer doen hé! van de VN ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom? Israel dreigt niet z'n buurlanden op te blazen...
[..]
Jammer voor jou heeft Iran wel een non-proliferatieverdrag ondertekend...
Israel is redelijk ontwikkeld, maar dat is Iran ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Daarnaast is Israël een ontwikkeld, democratisch, vredelievend, en westers land, nog meer dingen die ik niet over Noord-Korea kan zeggen.
Jaja, zuchtquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:34 schreef EchoAlpha het volgende:
Israël dreigt inderdaad niet,die doet het gewoon. En geen hond die er iets van zegt. Oh ja...Zo nu en dan een foei! nie meer doen hé! van de VN ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |