Israël behoort tot de weinige landen in de wereld waarvan wordt aangenomen dat zij atoombommen hebben zonder te zijn aangesloten bij het IAEAquote:WENEN - De Algemene Conferentie van de 150 lidstaten van het Internationaal Atoomenergieagentschap (IAEA) heeft Israël vrijdag opgeroepen het Non-Proliferatieverdrag tegen de verspreiding van atoombommen te tekenen en VN-controles van zijn nucleaire programma toe te staan.
Het is voor het eerst sinds 1991 dat bij het IAEA zo'n resolutie tegen Israël wordt aangenomen. Westerse landen wisten de afgelopen jaren steeds weer herhaling te voorkomen. Deze keer kregen de Arabische landen en Iran hun zin: 49 landen stemden voor en 45 tegen, zestien landen onthielden zich van stemming.
De Iraanse ambassadeur bij het IAEA repte vrijdag dan ook over een „glorieus moment” en een „triomf voor de onderdrukte natie Palestina”. Israël heeft laten weten de resolutie te betreuren en niet uit te zullen voeren.
Waarom? Israel dreigt niet z'n buurlanden op te blazen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
Graag verbod en graag sancties op Israel
Jammer voor jou heeft Iran wel een non-proliferatieverdrag ondertekend...quote:Zo niet Iran en alle omliggende landen graag recht op kernwapens
Nee Meki. Israel heeft zich namelijk nooit vastgelegd op het verdrag dat maar 5 landen die dingen mogen hebben. Iran wel en moet zich daar dus aan houden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
Zo niet Iran en alle omliggende landen graag recht op kernwapens
Ik ben voor internationale verdragen, i really do, maar hoe sterk is dat als argument wanneer Israël en de VS de ene na de andere ondertekende verdragen aan haar laars lapt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee Meki. Israel heeft zich namelijk nooit vastgelegd op het verdrag dat maar 5 landen die dingen mogen hebben. Iran wel en moet zich daar dus aan houden.
Jah wel, Israel heeft gedreigd Gaza en Libanin en Iran op te blazenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom? Israel dreigt niet z'n buurlanden op te blazen...
[..]
Jammer voor jou heeft Iran wel een non-proliferatieverdrag ondertekend...
Nee, er zullen waarschijnlijk geen sancties tegen Isreal gebruikt worden. Simpelweg omdat het geen lid is van het IAEA en zich dus ook niet aan haar regels hoeft te houden, deze resolutie heeft dus ook weinig grond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Meki het volgende:
Worden hier ook sancties tegen Israel gebruikt omdat zij weigeren om medewerking te verlenen.
Wordt er hier niks aan gedaan, dan heeft Iran ook recht atoomwapens.
Bronquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wel, Israel heeft gedreigd Gaza en Libanin en Iran op te blazen
de laatste is nog in voorbereiding..
Waar kom jij vandaan ? last van winterslaap
Documentaire | Hoe de Telegraaf handelde in de WO 2quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Israël behoort tot de weinige landen in de wereld waarvan wordt aangenomen dat zij atoombommen hebben zonder te zijn aangesloten bij het IAEA
http://www.telegraaf.nl/b(...)oept_Isral_op__.html
Worden hier ook sancties tegen Israel gebruikt omdat zij weigeren om medewerking te verlenen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Meki het volgende:
Ik snap niet waarom de Telegraaf nog kan doorgaan met hun smerige riooljournalistiek
bron , meki je bent voorspelbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah wel, Israel heeft gedreigd Gaza en Libanin en Iran op te blazen
de laatste is nog in voorbereiding..
Waar kom jij vandaan ? last van winterslaap
Alsof we anders van ze gewend zijn. Alle VN resoluties hebben ze toch ook al naast zich neergelegd?quote:Israël heeft laten weten de resolutie te betreuren en niet uit te zullen voeren.
En welke relevantie tot dit topic heeft dat stuk uit januari 2008 precies?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef bluespice het volgende:
Aardig stukje over Mohammed nr. 932.346.701 die israel aanvalt: http://newcitizenship.blo(...)useful-idiot-or.html
Israël heeft het niet ondertekend, en Iran wel, dus Iran moet zich altijd nog houden aan het verdrag, in tegenstelling tot Israël.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Het relevante is dat uit de bron naar voren komt dat mohammed al baradei partijdig staat ten opzichte van israel vanwege zijn innige omhelzingen met partijen die openlijk oproepen tot vernietiging van israel. Ik zou met zulke haatbaarden niet gezien willen worden maar mohammed vindt het kennelijk geen probleem om ze af te lebberenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef Dagonet het volgende:
En welke relevantie tot dit topic heeft dat stuk uit januari 2008 precies?
Daarentegen worden er ook sancties tegen Noord Korea uitgeoefend wegens hun kernwapenprogramma terwijl zij ook geen deel uitmaken van het NPT. Gelijke monniken, gelijke kappen lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Israël heeft het niet ondertekend, en Iran wel, dus Iran moet zich altijd nog houden aan het verdrag, in tegenstelling tot Israël.
Je vergelijking slaat mank en is doorzichtig.
Noord-Korea dreigt met kernwapens en heeft ze al tot ontploffing gebracht, twee dingen die ik niet kan zeggen over Israël.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarentegen worden er ook sancties tegen Noord Korea uitgeoefend wegens hun kernwapenprogramma terwijl zij ook geen deel uitmaken van het NPT. Gelijke monniken, gelijke kappen lijkt mij.
Misschien moet je de comments niet lezen maar alleen het interview zelf, ik weet niet wat jij leest maar ik nergens een vijandige houding tegen israel, quote dat stukje eens?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef bluespice het volgende:
[..]
Het relevante is dat uit de bron naar voren komt dat mohammed al baradei partijdig staat ten opzichte van israel vanwege zijn innige omhelzingen met partijen die openlijk oproepen tot vernietiging van israel. Ik zou met zulke haatbaarden niet gezien willen worden maar mohammed vindt het kennelijk geen probleem om ze af te lebberen
Israël laat anders genoeg doorschemeren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Noord-Korea dreigt met kernwapens en heeft ze al tot ontploffing gebracht, twee dingen die ik niet kan zeggen over Israël.
Israël is racistisch, theocratisch, onwesters land met een aversie jegens diplomatie en een voorkeur voor met geweld hun zin doordrijven.quote:Daarnaast is Israël een ontwikkeld, democratisch, vredelievend, en westers land, nog meer dingen die ik niet over Noord-Korea kan zeggen.
Over kernwapens? Volgens mij heb ik al die tijd nog maar één dreigement gehoord, en dat was van een iemand in de verkiezingscampagne die z'n mond voorbij sprak.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Israël laat anders genoeg doorschemeren.
[..]
Met een beetje fantasie kan je daar de hele wereld onder plaatsen als je het door een roze bril gaat bekijken, zo kan ik ook nog wel met voorbeelden komen zoals Amerika, Groot-Brittannië, en half Europa die de invallen in Afghanistan en Irak steunden militair gezien.quote:Israël is racistisch, theocratisch, onwesters land met een aversie jegens diplomatie en een voorkeur voor met geweld hun zin doordrijven.
Ze zijn mede schuldig aan tenminste een.quote:Hoeveel oorlogen zijn door Noord Korea gestart?
Libanon 2006, Gaza 2008 / 2009quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:28 schreef telavivnick het volgende:
[..]
bron , meki je bent voorspelbaar![]()
Geen enkel land in de regio die zich brandt aan het aanvallen van Israël, dus rest assured, zodra er iets gebeurd met Israël dan liggen alle 'daders' snel in puin. Zelfs al zou Israël preventief een aanval openen op Iran, dan kunnen ze nog aardig wat "achter de schermen" steun verwachten van de westerse wereld.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Libanon 2006, Gaza 2008 / 2009
Iran kunnen ze niet aanvallen, want dan is dat einde Israel.
Ik heb Noord Korea niet gezien Zuid Koreaanse burgers en kinderen bombarderen, ik heb Noord Korea geen scholen en VN gebouwen in Zuid Korea hebben vernielt. Jij wel ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Noord-Korea dreigt met kernwapens en heeft ze al tot ontploffing gebracht, twee dingen die ik niet kan zeggen over Israël.
Daarnaast is Israël een ontwikkeld, democratisch, vredelievend, en westers land, nog meer dingen die ik niet over Noord-Korea kan zeggen.
Alsof je Ivoorkust vergelijkt met België.
Daders ? de enige dader is Israel.. zij horen sowieso daar niet, dat terzijdequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen enkel land in de regio die zich brandt aan het aanvallen van Israël, dus rest assured, zodra er iets gebeurd met Israël dan liggen alle 'daders' snel in puin. Zelfs al zou Israël preventief een aanval openen op Iran, dan kunnen ze nog aardig wat "achter de schermen" steun verwachten van de westerse wereld.
Oh werkelijk? Noord-Korea heeft ontelbare houwitsers aan de grens staan, en ze dreigen constant de hele stad Seoul en alles er om heen van de kaart te vegen zodra er ook maar iets gebeurt met een Noord-Koreaanse soldaat of instelling.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb Noord Korea niet gezien Zuid Koreaanse burgers en kinderen bombarderen, ik heb Noord Korea geen scholen en VN gebouwen in Zuid Korea hebben vernielt. Jij wel ?
Israel dreigt met monsterlijke vernietiging.. dat vindt ik erger dan wat woorden van Noord Korea.
Nog nooit van de Korea oorlog gehoord zeker?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb Noord Korea niet gezien Zuid Koreaanse burgers en kinderen bombarderen, ik heb Noord Korea geen scholen en VN gebouwen in Zuid Korea hebben vernielt. Jij wel ?
Israel dreigt met monsterlijke vernietiging.. dat vindt ik erger dan wat woorden van Noord Korea.
Omdat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Daders ? de enige dader is Israel.. zij horen sowieso daar niet, dat terzijde
Als ze Iran gaan aanvallen is het gelijk derde wereldoorlog en dat wilt de wereldgemeenschap niet. Beste oplossing Israel naar de maan versturen en daar mogen ze monsterlijke acties gaan uitvoeren
Dreigen, Israel dreigt de hele wereld te vernietigen. dat vind ik nog erger dan dreigen naar je buurland.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Noord-Korea heeft ontelbare houwitsers aan de grens staan, en ze dreigen constant de hele stad Seoul en alles er om heen van de kaart te vegen zodra er ook maar iets gebeurt met een Noord-Koreaanse soldaat of instelling.
Daarnaast zijn er in de Koreaanse oorlog genoeg walgelijke dingen gebeurd met de bevolking, en zijn ze nu nog actief bezig met het uithongeren, vermoorden van politieke tegenstanders, en het martelen van mensen die ze niet aanstaan.
Nog een aardig stapje erger dan Israël, ook al zie je dat zelf misschien door je Islamitische achtergrond niet in.
De derde wereldoorlog wil ik niet, dat wilt Israel als zo doorgaan. China en Rusland hebben geen zin in maar ze staan wel lijnrecht tegen de manier van oorlog voeren van USA en Israel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat?
Ik denk niet dat iemand zin heeft om Israël openlijk aan te vallen, of de oorlog te verklaren aan Israël. Daarnaast hebben landen als China en Rusland helemaal al geen zin om een oorlog met NAVO te riskeren over een dubieus regime in Iran, en verder heeft geen enkel land in de regio de macht niet om Israël weerstand te kunnen bieden.
Die "derde wereldoorlog" kan je wel op je buik schrijven.
Ik wil best een inhoudelijke discussie met je voeren, maar met bovenstaande argumenten gaat dat denk ik echt niet lukken. En dingen als "Israël wil de wereld vernietigen" en dat de toestanden in Israël 1000 maal erger zijn dan de behandeling van mensen in Noord-Korea is ook al zoiets.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Dreigen, Israel dreigt de hele wereld te vernietigen. dat vind ik nog erger dan dreigen naar je buurland.
Koreaanse oorlog was verschikkelijk. maar de wargelijke oorlogen in Gaza door Israel is duizenden malen erger.
Noord Korea houdt geen miljoenen mensen vast en zet er een muur doorheen en neemt geen Zuid Koreaanse land in.
Jij hebt 2 oren, enkel is de ene doof en de andere goedhorend.
Wanneer de Palestijnen worden vernietigd door Israel ben je doof maar wanneer Israel kritiek of beledigd wordt, ben je goedhorend en noemt de vijanden antisemieten
Op je buik schrijven wil niet zeggen dat jij per se die oorlog wilt, maar wel dat de derde wereldoorlog er door Iran nooit komen zal. Of jij dat wilt of niet heeft er weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
De derde wereldoorlog wil ik niet, dat wilt Israel als zo doorgaan. China en Rusland hebben geen zin in maar ze staan wel lijnrecht tegen de manier van oorlog voeren van USA en Israel.
Ben je een Israelier ofzo ? want je verdedigt Israel met je hart en zielen ? wil je soms bankdirekteur worden ?
Dat is de realiteit, met Israel heb je geen vrede.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik wil best een inhoudelijke discussie met je voeren, maar met bovenstaande argumenten gaat dat denk ik echt niet lukken. En dingen als "Israël wil de wereld vernietigen" en dat de toestanden in Israël 1000 maal erger zijn dan de behandeling van mensen in Noord-Korea is ook al zoiets.
Neen Meki, kom eerst maar eens met zinnige dingen die niet gebaseerd zijn op je onderbuikgevoelens over het Jodendom en de staat Israël. Ik kom ook niet met onzinnige argumenten dat men in Marokko baby's eet.
Dat willen ze absoluut alleen ze houden de wereld voor de gek want bij elke kritiek komen ze met de slachtofferrol van de tweede wereldoorlog dat iedereen tegen joden zijn en noemt ze antisemieten. zo gaat dat dag in en dag uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Op je buik schrijven wil niet zeggen dat jij per se die oorlog wilt, maar wel dat de derde wereldoorlog er door Iran nooit komen zal. Of jij dat wilt of niet heeft er weinig mee te maken.
En neen, Israël wil dat niet, maar dat had je zelf ook al wel door lijkt me. En nee ik ben ook geen Israëliër, ik ben 100% Nederlander, en ik zou best bankdirecteur willen worden. Maar dan niet van een lokaal filiaal, doe mij maar de CEO positie.
Met Israël niet, of met de buurlanden in combinatie met Israël niet? Bij het tweede punt geef ik je gelijk, immers de Israëlieten worden gedwongen zich iedere keer te blijven verdedigen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is de realiteit, met Israel heb je geen vrede.
Er is zelfs een hele gedemilitariseerde zone waar niemand door heen mag/kan.quote:Kom even met een bron waar Noord Korea een muur bouwt om Zuid Korea en dat ze geen voedsel toelaten en de energie telkens vernietigen
Antisemitische prietpraat.quote:Nog maals Noord Korea is geen gevaar voor de wereld. Israel is de grootste gevaar van het hele universum. Het is een giftige land.
Mag je daar trouwens uitstappen als je daar zin in hebt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Israël heeft het niet ondertekend, en Iran wel, dus Iran moet zich altijd nog houden aan het verdrag, in tegenstelling tot Israël.
Je vergelijking slaat mank en is doorzichtig.
Dezelfde slachtofferrol als de Palestijnen zich in verschuilen, want ze hebben immers gestemd om HAMAS en dienen zich daar ook maar naar te gedragen. Ze hebben democratisch gekozen voor een partij die moedwillig de Israëliërs terroriseert.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat willen ze absoluut alleen ze houden de wereld voor de gek want bij elke kritiek komen ze met de slachtofferrol van de tweede wereldoorlog dat iedereen tegen joden zijn en noemt ze antisemieten. zo gaat dat dag in en dag uit
Nee, alleen onder de volgende voorwaarden:quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Mag je daar trouwens uitstappen als je daar zin in hebt?
quote:Article X allows a state to leave the treaty if "extraordinary events, related to the subject matter of this Treaty, have jeopardized the supreme interests of its country", giving three months' (ninety days') notice. The state is required to give reasons for leaving the NPT in this notice.
NATO states argue that when there is a state of "general war" the treaty no longer applies, effectively allowing the states involved to leave the treaty with no notice.
1. Israel kent geen vrede. want als ze vrede kenden waren er geen 1500 burgers dood gegaan en waren er kolonisten in bezet gebied. of zie jij dat als vrede ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met Israël niet, of met de buurlanden in combinatie met Israël niet? Bij het tweede punt geef ik je gelijk, immers de Israëlieten worden gedwongen zich iedere keer te blijven verdedigen.
[..]
Er is zelfs een hele gedemilitariseerde zone waar niemand door heen mag/kan.
[..]
Antisemitische prietpraat.
Oh werkelijk? Zuid-Korea heeft ook ontelbare houwitsers aan de grens staan, en ze dreigen ook constant de hele stad pyongyang en alles er om heen van de kaart te vegen zodra er ook maar iets gebeurt met een Zuid-Koreaanse soldaat of instelling.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oh werkelijk? Noord-Korea heeft ontelbare houwitsers aan de grens staan, en ze dreigen constant de hele stad Seoul en alles er om heen van de kaart te vegen zodra er ook maar iets gebeurt met een Noord-Koreaanse soldaat of instelling.
Correct, alleen de actieve dreiging komt uit Pyongyang, de reactieve dreiging komt echter uit Seoul/Washington.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Zuid-Korea heeft ook ontelbare houwitsers aan de grens staan, en ze dreigen ook constant de hele stad pyongyang en alles er om heen van de kaart te vegen zodra er ook maar iets gebeurt met een Zuid-Koreaanse soldaat of instelling.
Dat is democratie, hetzelfde in Israel waar ze een regering hebben gekozen waar zelfs giftige slangen bang voor zijn. Waar vrede de komende jaren niet eens met een vergrootglas kan gelezen worden. waar kwaad en haat in grote getallen erin staan en het steunen van terrorisme als de missie en de vissie en de doel van Israel isquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dezelfde slachtofferrol als de Palestijnen zich in verschuilen, want ze hebben immers gestemd om HAMAS en dienen zich daar ook maar naar te gedragen. Ze hebben democratisch gekozen voor een partij die moedwillig de Israëliërs terroriseert.
Hoe minder landen kernwapens hebben des te beter. Maar Meki jij wil landen recht geven op kernwapens?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:14 schreef Meki het volgende:
Zo niet Iran en alle omliggende landen graag recht op kernwapens
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
waar zelfs giftige slangen bang voor zijn.
Als de wereld met 2 maten meet en Israel niet oproept tot medewerking en Israel niet hard aanpakt tot medewerking met de IAEA waarom Noord Korea of Iran wel ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoe minder landen kernwapens hebben des te beter. Maar Meki jij wil landen recht geven op kernwapens?
Ik heb nooit zionisme goedgekeurd, en ik zal het ook nooit doen. Echter zionisme is geen aanleiding, ik herhaal GEEN AANLEIDING, om onschuldige kinderen en vrouwen en burgers op te blazen in Tel Aviv om maar wat te noemen. En dat is op dit moment wel aan de gang, dus dan kan je een reactie verwachten van de Israëlische regering, terecht ook trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
1. Israel kent geen vrede. want als ze vrede kenden waren er geen 1500 burgers dood gegaan en waren er kolonisten in bezet gebied. of zie jij dat als vrede ?
Die bron is er niet, want zoals ik al zei, de migratie van personen is VERBODEN, je mag alleen een bezoekje brengen.quote:2. Dat is Noord Koreaans gebied, Nogmaals geef eens bron dat Noord Korea kolonisten heeft in Zuid Korea en dat grond steelt.
Nee, kritiek is niet antisemitisch, echter het land naar de maan verwensen en ze gif noemen van de aarde wel. Wat jij dus doet, en dus bent.quote:3. Alles wat tegen Israel is is antisemiet.
Maar wie is de agressor?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Zuid-Korea heeft ook ontelbare houwitsers aan de grens staan, en ze dreigen ook constant de hele stad pyongyang en alles er om heen van de kaart te vegen zodra er ook maar iets gebeurt met een Zuid-Koreaanse soldaat of instelling.
Als jij de reacties van Israël als terrorisme ziet, dan zijn we snel uitgepraat natuurlijk, want dan zou ik zelfs in jouw bewoordingen een extremist zijn. Maar volgens mij heb jij een dergelijk wereldbeeld dat het ook nog wel eens zo zou kunnen zijn ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is democratie, hetzelfde in Israel waar ze een regering hebben gekozen waar zelfs giftige slangen bang voor zijn. Waar vrede de komende jaren niet eens met een vergrootglas kan gelezen worden. waar kwaad en haat in grote getallen erin staan en het steunen van terrorisme als de missie en de vissie en de doel van Israel is
Wat hebben de vissies ermee te maken? Ik weet dat de tonijn bijna op, is dat soms ook al een jodenstreek?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is democratie, hetzelfde in Israel waar ze een regering hebben gekozen waar zelfs giftige slangen bang voor zijn. Waar vrede de komende jaren niet eens met een vergrootglas kan gelezen worden. waar kwaad en haat in grote getallen erin staan en het steunen van terrorisme als de missie en de vissie en de doel van Israel is
Echter door de oorlog te steunen dieje hierbij bevestigt steun je weliswaar de zionisme.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb nooit zionisme goedgekeurd, en ik zal het ook nooit doen. Echter zionisme is geen aanleiding, ik herhaal GEEN AANLEIDING, om onschuldige kinderen en vrouwen en burgers op te blazen in Tel Aviv om maar wat te noemen. En dat is op dit moment wel aan de gang, dus dan kan je een reactie verwachten van de Israëlische regering, terecht ook trouwens.
[..]
Die bron is er niet, want zoals ik al zei, de migratie van personen is VERBODEN, je mag alleen een bezoekje brengen.
[..]
Nee, kritiek is niet antisemitisch, echter het land naar de maan verwensen en ze gif noemen van de aarde wel. Wat jij dus doet, en dus bent.
Dus iedereen die niet faliekant tegen Israël is, is een zionistische slaaf of iets in die trant?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Echter door de oorlog te steunen dieje hierbij bevestigt steun je weliswaar de zionisme.
Met jou woorden formuleer jij actie = wraak. 1500 burgers zijn omgekomen door de monstermachines van Israel dat is actie, met jou redenering kan er wraak komen op Israel en dat keur jij hierbij goed. Je keurt niet zionisme goed, je keurt terroristische activiteiten goed van een giftige moordleger. Jij keurt burgersdoden goed
Duidelijk geen bron, dus Israel is honderden malen erger dan Noord Korea.
Ik heb het over de Zionisten, en de mensen die de oorlog steunen mogen ook mee.
Tot nu toe heeft Israël nog nooit kernwapens gebruikt. Landen als Iran en Noord-Korea met regeringen waar geestelijk gestoorden vrij spel hebben wil je geen kernwapens in handen geven. Israel heeft bewezen voldoende zelfbeheersing te hebben ondanks de omstandigheden ze niet te gebruiken. Een belangrijk verschil met Iran en Noord-Korea. Warmee ik niet zeg dat ik het goped vindt dat Israël kernwapens heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de wereld met 2 maten meet en Israel niet oproept tot medewerking en Israel niet hard aanpakt tot medewerking met de IAEA waarom Noord Korea of Iran wel ?
Ik steun de Palestijnen, die de slachtoffers zijn met 1500 doden tijdens de oorlog in 2009.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als jij de reacties van Israël als terrorisme ziet, dan zijn we snel uitgepraat natuurlijk, want dan zou ik zelfs in jouw bewoordingen een extremist zijn. Maar volgens mij heb jij een dergelijk wereldbeeld dat het ook nog wel eens zo zou kunnen zijn ook.
Ik steun de Israëlische regering ja, omdat ze reageren op bombardementen en aanslagen van Hamas en andere organisaties/nationaliteiten.
Beetje dom om jezelf vast te leggen in zo'n verdrag waar je niet meer uitkomt. Snap ook niet waarom Nederland dat heeft getekend dan, zitten er verder nog voordelen aan vast om bij dat clubje te horen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nee, alleen onder de volgende voorwaarden:
Article X allows a state to leave the treaty if "extraordinary events, related to the subject matter of this Treaty, have jeopardized the supreme interests of its country", giving three months' (ninety days') notice. The state is required to give reasons for leaving the NPT in this notice.
NATO states argue that when there is a state of "general war" the treaty no longer applies, effectively allowing the states involved to leave the treaty with no notice.
Er is geen bron, omdat er geen sprake van is. Er is nota bene een hele gedemilitariseerde zone met kanonnen, mijnen, muren, prikkeldraad en scherpschutters en jij vergelijkt het met een muurtje in Israël? Hoe gedesillusioneerd ben je eigenlijk wel niet? Jij vraagt mij naar bronnen van zionisme in Noord/Zuid Korea terwijl er een dergelijke zone tussen de landen in zit, ben je wel helemaal goed bij je hoofd Meki?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Duidelijk geen bron, dus Israel is honderden malen erger dan Noord Korea.
Mogen ook mee wat?quote:Ik heb het over de Zionisten, en de mensen die de oorlog steunen mogen ook mee.
Precies. Israël roept niet openlijk: Alle moslims dood of het westen is kut en er is al zeker geen dictator die zichzelf als een soort van god benoemt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Israël nog nooit kernwapens gebruikt. Landen als Iran en Noord-Korea met regeringen waar geestelijk gestoorden vrij spel hebben wil je geen kernwapens in handen geven. Israel heeft bewezen voldoende zelfbeheersing te hebben omdanks de omstandigheden ze niet te gebruiken een belangrijk verschil met Iran en Noord-Korea.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik steun de Palestijnen, die de slachtoffers zijn met 1500 doden tijdens de oorlog in 2009.
de voorbij jaren niet bij genomen dat is niet te tellen
Maak jij je maar druk om 15 slachtoffers voornamelijk soldaten die liters bloed aan hun handen hebben. Want terrorisme steunen is misdaad en die misdaad bega jij nu door de vreselijke verschillijke terrorisme die enkel in Israel bestaat maar goedkeuren
Immers jij ziet de Palestijnse burgers als loslopende pionnen en ziet ze het liefst verdwijnen..
Vertel eens wat vind je van de diefstal kolonisten in de Palestijns gebied ?
Keur je dat goed, want de regering vindt het ok, en jij steunt die regering
Je hebt gelijk, in feite zou Iran bij de eerste bom op een kerncentrale ook het verdrag kunnen verwerpen en dus buiten de IAEA staan. Daarom hecht ik maar weinig waarde aan het verdrag, want het zegt in feite niks. Als Iran één bom gooit op een Israëlisch kampement of een vliegtuig neerhaalt en ze feitelijk in oorlog zijn, kunnen ze meteen het verdrag opzeggen en een bom de lucht in schieten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Beetje dom om jezelf vast te leggen in zo'n verdrag waar je niet meer uitkomt. Snap ook niet waarom Nederland dat heeft getekend dan, zitten er verder nog voordelen aan vast om bij dat clubje te horen?
Die laatste allinea biedt trouwens wel mogelijkheden. Toen Bush riep dat Amerika "at war" was toen de twin towers omgingen en hij de NAVO officieel inschakelde "omdat een lidstaat aangevallen werd" was er dus officieel sprake van oorlog. Toen die treinen in Madrid de lucht ingingen zou je dus ook kunnen doorredeneren dat Spanje op dat moment officieel in oorlog was. Op dat moment had Spanje dus per direct uit het verdrag kunnen stappen?
Dat ligt eraan aan welke kant van de lijn je staat. In N-Korea zijn ze doodsbang voor een invasie van Z-Korea & Amerika. Net zoals in Israel, daar ligt het er ook aan aan welke kant van de lijn je staat wie voor jou de goeden en de slechten zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Correct, alleen de actieve dreiging komt uit Pyongyang, de reactieve dreiging komt echter uit Seoul/Washington.
Je bent niets meer dan een repeteer wekker, want ik heb in een post die je nota bene quoteerde er op, al gezegd dat ik tegen zionisme en kolonisatie was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Vertel eens wat vind je van de diefstal kolonisten in de Palestijns gebied ?
Keur je dat goed, want de regering vindt het ok, en jij steunt die regering
Israël dreigt Iran met vernietigingquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:28 schreef telavivnick het volgende:
[..]
bron , meki je bent voorspelbaar![]()
Ik hecht wat meer waarde aan de kunde en denkwijze van een democratisch Aziatisch land, met verkozen regering en vrije economie en vrijheid van meningsuiting, dan aan een dictatoriale propagerende communistische haatstaat die eigen bevolking uithongert en onderdrukt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat ligt eraan aan welke kant van de lijn je staat. In N-Korea zijn ze doodsbang voor een invasie van Z-Korea & Amerika. Net zoals in Israel, daar ligt het er ook aan aan welke kant van de lijn je staat wie voor jou de goeden en de slechten zijn.
Het volk is daar bang voor door decennia aan propaganda, de grote leider weet wel beter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat ligt eraan aan welke kant van de lijn je staat. In N-Korea zijn ze doodsbang voor een invasie van Z-Korea & Amerika. Net zoals in Israel, daar ligt het er ook aan aan welke kant van de lijn je staat wie voor jou de goeden en de slechten zijn.
De regering steunt dat en gaat ermee doorquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je bent niets meer dan een repeteer wekker, want ik heb in een post die je nota bene quoteerde er op, al gezegd dat ik tegen zionisme en kolonisatie was.
Jawel, "pre-emptive", als z'n achternaam Bush is.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Israël roept niet openlijk: Alle moslims dood of het westen is kut en er is al zeker geen dictator die zichzelf als een soort van god benoemt.
Geef een taaie lamlul, een schizofreen en een haatbaard een geweer. Zet ze in een kamer en raad eens wie er als eerste schiet. Niet de taaie lamlul.
Omdat Israël meer is dan een paar Orthodoxe kolonisten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
De regering steunt dat en gaat ermee door
dan is dat toch een zionistische regering ?
Waarom steun je de regering dan ?
Misschien geldt voor ons wel hetzelfde. Misschien zijn wij door een paar jaar propaganda ook wel veel banger voor de Jihad en het midden-oosten dan we eigenlijk zouden moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het volk is daar bang voor door decennia aan propaganda, de grote leider weet wel beter.
Propaganda is tot daar aan toe, maar jouw vergelijking zou pas opgaan als Balkenende langs de hele grens mijnen ging leggen, sluipschutters en wachttorens positioneerde, houwitsers langs de grens plaatste en kernproeven ging uitvoeren in de Noordzee, en dreigde met het vernietigen van Londen, Berlijn en Brussel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien geldt voor ons wel hetzelfde. Misschien zijn wij door een paar jaar propaganda ook wel veel banger voor de Jihad en het midden-oosten dan we eigenlijk zouden moeten zijn.
New York, Madrid en Londen hebben in ieder geval laten zien dat de dreiging reëel is. Of je daar bang van moet worden is een tweede.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien geldt voor ons wel hetzelfde. Misschien zijn wij door een paar jaar propaganda ook wel veel banger voor de Jihad en het midden-oosten dan we eigenlijk zouden moeten zijn.
OMG wat een redenering. Snap je het zelf nog?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
De regering steunt dat en gaat ermee door
dan is dat toch een zionistische regering ?
Mjah, zo heb ik er ook lang over gedacht, maar sinds het toonbeeld van democratie en westerse beschaving andere landen onder valse voorwendselen ging binnenvallen en er geheime gevangenissen etc op na bleek te houden ben ik daar wat voorzichtiger in geworden. Het is wel makkelijk wijzen naar andere landen hoe slecht het daar allemaal wel niet geregeld is, maar hier hebben we ook al identificatieplicht en straks een database met vingerafdrukken van alle burgers, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik hecht wat meer waarde aan de kunde en denkwijze van een democratisch Aziatisch land, met verkozen regering en vrije economie en vrijheid van meningsuiting, dan aan een dictatoriale propagerende communistische haatstaat die eigen bevolking uithongert en onderdrukt.
Ik weet dus wel aan welke kant van de lijn ik meer waarde hecht, en welke partij ik als agressor zie.
Het is zeker niet zwart-wit inderdaad, maar de lijn tussen goed en slecht is wat mij betreft met de extreme voorbeelden Noord- en Zuid-Korea wel duidelijk. Dat verschil is zo groot, en de mensenrechten worden zo geschonden, ook al geloof je niet alles dan is het eigenlijk al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:58 schreef Northside het volgende:
[..]
De lijn tussen goed en slecht is niet erg duidelijk en het is zeker niet zo zwart-wit als veel mensen het graag zouden zien.
Ik heb het over de regering niet over Israelquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat Israël meer is dan een paar Orthodoxe kolonisten.
Omdat de regering meer mensen vertegenwoordigd dan Orthodoxe kolonisten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over de regering niet over Israel
waarom steun je de regering die kolonisatie toe laat
Waarom steun jij een stel haatbaarden die andere mensen slachten wegens geloof? (Israël ook, I know, don't start)quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over de regering niet over Israel
waarom steun je de regering die kolonisatie toe laat
En de sancties en dreigementen van Z-Korea & Amerika aan het adres van een N-Korea of Iran hebben daar laten zien dat de dreiging reeel is. En de mensen zullen er daar ook vast goed bang van worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Nobu het volgende:
New York, Madrid en Londen hebben in ieder geval laten zien dat de dreiging reëel is. Of je daar bang van moet worden is een tweede.
Ze steunen allemaal kolonisatie..quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat de regering meer mensen vertegenwoordigd dan Orthodoxe kolonisten.
Ik steun ze niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom steun jij een stel haatbaarden die andere mensen slachten wegens geloof? (Israël ook, I know, don't start)
Dat doen ze niet, je vergeet de miljoenen mensen die een normaal leven leiden, een café op de hoek hebben, hun kinderen naar school brengen, 's middags naar hun werk gaan bij de plaatselijke IT winkel, en 's avonds gezellig 's avonds naar de televisie kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze steunen allemaal kolonisatie..
Dus je bent ook voor kolonisatie ?
Goed en fout is anders behoorlijk duidelijk in dit geval, veel dichter bij zwart-wit ga je niet komen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef Northside het volgende:
[..]
En de sancties en dreigementen van Z-Korea & Amerika aan het adres van een N-Korea of Iran hebben daar laten zien dat de dreiging reeel is. En de mensen zullen er daar ook vast goed bang van worden.
Ik probeer hier Iran of N-Korea niet te verdedigen, maar het ligt allemaal zoveel genuanceerder dan "jij bent de goede" en "jij bent de slechte".
En Israël is ook meer dan diegenen die Gaza bombarderen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik steun ze niet.
Ik steun de burgers en de slachtoffers die op duizenden en tienduizenden oplopen
terwijl velen hier zich druk maken om 10 slachtoffers in Israel
Huh?quote:
10 doden Israelquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En Israël is ook meer dan diegenen die Gaza bombarderen.
Dit is niet alleen Israël die schuldig is, ook de Palestijnen.
Anders zou ik discriminerend zijn, ik heb enkel wat tegen de zionisten.quote:
Zeg dat dan in het vervolg, in plaats van je agressie tegen Israël. Je maakt zelf de nuancering niet die je wel van anderen wenst. Mij is dan wel eens verteld dat je een ander moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef Meki het volgende:
Nogmaals ik heb niks tegen joden, Ik heb veel vrienden van Joodse afkomsten.. die meer respect hebben voor de Islam dan niet-joden complimenten.
Ik haat en verafschuw de giftige zionisten die direct naar de maan mogen verhuizen
Dat maak je anders maar zelden duidelijk, doe er wat aan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Anders zou ik discriminerend zijn, ik heb enkel wat tegen de zionisten.
Telt het ook een beetje dat Bush het defensiebudget buitenproportioneel verhoogd heeft, 2 oorlogen is begonnen en daar de hele westerse wereld in heeft meegesleept?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Propaganda is tot daar aan toe, maar jouw vergelijking zou pas opgaan als Balkenende langs de hele grens mijnen ging leggen, sluipschutters en wachttorens positioneerde, houwitsers langs de grens plaatste en kernproeven ging uitvoeren in de Noordzee, en dreigde met het vernietigen van Londen, Berlijn en Brussel.
En tegelijkertijd half Nederland laten verhongeren, de gehandicapten opsluiten en alle politieke tegenstanders tot de dood zou martelen in Den Haag.
Het gaat hier niet om 1-0, 340-3 of 4-1. Beiden lopen elkander af te maken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
10 doden Israel
duizenden doden Palestijnen ?
Heb je nou nog steeds niet door wie de grootste monsterlijke moordmachines zijn
Ben benieuwd hoe je aan het getal 10 komt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
10 doden Israel
duizenden doden Palestijnen ?
Heb je nou nog steeds niet door wie de grootste monsterlijke moordmachines zijn
Vraag maar eens aan een Noord-Koreaan hoe die erover denkt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef Nobu het volgende:
Goed en fout is anders behoorlijk duidelijk in dit geval, veel dichter bij zwart-wit ga je niet komen.
De andere is een onschuldige kip die zijn eieren probeert te verdedigen ( Palestijnen ) de andere zijn verwoestenden slangen ( Zionisten ) die op de eieren ( Palestijnen ) hebben gemunt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om 1-0, 340-3 of 4-1. Beiden lopen elkander af te maken.
Wat is die metaforische praat toch met eieren en slangen? We zijn niet allemaal van de religieuze koranlezeressen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
De andere is een onschuldige kip die zijn eieren probeert te verdedigen ( Palestijnen ) de andere zijn verwoestenden slangen ( Zionisten ) die op de eieren ( Palestijnen ) hebben gemunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |