Ik heb zo'n vermoeden dat zijn broer zal zeggen: "nou, het is toch niet veel meer waard, dus zonde van mn tijd"quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Duderella het volgende:
MMach, het is al eerder gezegd: Vraag of je broer met jou én een makelaar/taxateur om de tafel wil om te zien wat voor iedereen de gunstigste koers is. - Met de toezegging aan je broer dat je niets onderneemt dat in zijn nadeel zou kunnen zijn.
Ik denk dat als hij 'het ook eens van een ander hoort' (de taxateur) hij wellicht opener zal staan om een goed doordacht plan te trekken met het huis.
En wie weet levert het jou ook wel nieuwe inzichten op over wat de beste aanpak is, op dit moment.
Maar dat neemt allemaal niet weg dat het teleurstellend is dat je zo weinig steun ervaart voor je noeste arbeid. Thuis althans. Wij zijn apetrots op je, voor wat dat waard is!
En dat scheelt weer in de afkoopquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef tim1986 het volgende:
zonde idd maar je kan er veel meer mee als het uiteindelijk je eigen huis is
hoe zit het eigenlijk met die kozijnen want die lijken me gewoon bijna rot als het nog 1,5 jaar zo doorgaat
en dan zit je natuurlijk met hogere kosten
die kozijnen kan je idd soms doorkijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef tim1986 het volgende:
zonde idd maar je kan er veel meer mee als het uiteindelijk je eigen huis is
hoe zit het eigenlijk met die kozijnen want die lijken me gewoon bijna rot als het nog 1,5 jaar zo doorgaat
en dan zit je natuurlijk met hogere kosten
Ik heb de topics een beetje doorgelezen:quote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef MMach het volgende:
Mijn broer denkt dat ik de kosten nooit kan krijgen uit de meerwaarde die de verbouwingen betekenen (let alone dat hij denkt dat die verbouwingen een meerwaarde betekenen). Maar ik spendeer meestal maar 1à2000¤ per kamer (meestal minder), en volgens mij is de waarde van een afgewerkt huis, groter dan de som van al die kostprijzen.
Jeetje MMch, ik ben er een beetje stil van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:26 schreef MMach het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik zulke privé foto's zou tonen, maar ik heb in de loop der jaren meer steun en waardering gehad van Fok dan van mijn medebewoners. Daarom vind ik dat jullie het verleden in al zijn 'glorie' mogen zien.
Ik neem je in deze link mee naar mijn verleden, naar de originele staat van het huis.
http://www.facebook.com/album.php?aid=128725&id=519097320&l=fad53e3b78
En toch vinden mijn medebewoners dat de tijd en de energie die ik er heb ingestoken niet zoveel voorstellen. Dat is een discussie die ik officieel opgeef in de hoop dat ze het ooit wel zullen beseffen.
In mijn ogen is dit de perfecte afsluiter van dit topic...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef MMach het volgende:
Sterker nog... we hebben al zo'n pandje gevonden en zitten in de laatste fase van aankoop. Maar dat is voor een ander topic
Spannend! Ik ben benieuwd naar je volgend klustopicquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef MMach het volgende:
Sterker nog... we hebben al zo'n pandje gevonden en zitten in de laatste fase van aankoop. Maar dat is voor een ander topic
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef MMach het volgende:
Ik ben al ongeveer een jaar geleden magna cum laude afgestudeerd als industrieel ingenieur electromechanica maritieme technieken. Ik geef zelfs gastcollege's in die studierichting (Dit jaar slechts 1tje, maar volgend jaar meer. Ik was de afgelopen jaren namelijk een pusher van de studenten uit om die richting op te richten. Er is namelijk een enorme vraag naar dat type ingenieurs en geen enkele opleiding die de mogelijkheid biedt. Dit jaar is het 2de jaar dat die richting dus bestaat op mijn ex-hogeschoolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef Gurb het volgende:
In al je vorige topics had ik her en der al wel wat foto's gezien van hoe de situatie was, maar als je alles bij elkaar ziet is het toch wel even confronterend.
Maar jij hebt alles omgezet in alleen maar positieve energie, en het is ontzettend zonde en ook onbegrijpelijk dat jouw familie dat niet inziet (en dat ze zelf ook geen verandering willen)
Ik heb enorm respect voor je, en ben ook erg blij te horen dat je nu wat anders op het oog hebt!
Hoe is het trouwens met je studie?
Bij deze:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef fespo het volgende:
heb je ook een grote versie van het stuk uit de Flair, zodat ik het kan lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |