abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 18:06:51 #151
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_75696634
We zeggen hier in Nederland wel eens "Met familie moet je wandelen, maar niet handelen"; helaas blijkt dat maar al te vaak waar te zijn.

Ik snap zelf ook niet dat je broer en zussen het nut van de vele verbouwingen en renovatie's niet in zien. Het is er nou niet bepaald slechter van geworden. Sterker jullie huis leeft er helemaal van op .

Ik kreeg van Benoit een pm of ik dit topic niet op zijn verzoek op slot wou gooien aangezien er geen vorderingen meer komen. Ik doe dit topic in ieder geval niet op slot; hij zakt vanzelf denk ik wel weg in de lijst met actieve topics en dat dit topic af en toe eens omhoog geschopt wordt om eens te kijken hoe het met onze top klusser is is anzich helemaal niet verkeerd .

Zal wel heel moeilijk voor jou worden om 1,5 jaar stil te gaan zitten maar je kunt in ieder geval genieten van alle kamers die je reeds wel onderhanden hebt genomen. o.a. de badkamer , tv kamer , de zolderkamer , de keuken, jou eigen kamer en de bar natuurlijk

Hulde voor alles wat je op K&W hebt laten zien !

Het blijft natuurlijk een heel erge rot situatie
  woensdag 16 december 2009 @ 18:24:04 #152
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75697245
Erg zuur MMach.

Hopelijk kom je toch snel weer terug
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 16 december 2009 @ 18:32:50 #153
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_75697586
And this,dear Fok!, is the end of it

pi_75697922
Het is in ieder geval een stuk opgeruimder dan voordat je begon...

Nou, als je weer, in de toekomst, gaat klussen, heb je die kamer in een week af met jouw tempo
pi_75698623
Benoit je hebt je super ingespannen en mij op veel punten er doorheen getrokken met klussen.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 16 december 2009 @ 19:35:11 #156
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75700043
MMach, het is al eerder gezegd: Vraag of je broer met jou én een makelaar/taxateur om de tafel wil om te zien wat voor iedereen de gunstigste koers is. - Met de toezegging aan je broer dat je niets onderneemt dat in zijn nadeel zou kunnen zijn.
Ik denk dat als hij 'het ook eens van een ander hoort' (de taxateur) hij wellicht opener zal staan om een goed doordacht plan te trekken met het huis.
En wie weet levert het jou ook wel nieuwe inzichten op over wat de beste aanpak is, op dit moment.

Maar dat neemt allemaal niet weg dat het teleurstellend is dat je zo weinig steun ervaart voor je noeste arbeid. Thuis althans. Wij zijn apetrots op je, voor wat dat waard is!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:36:57 #157
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75708698
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Duderella het volgende:
MMach, het is al eerder gezegd: Vraag of je broer met jou én een makelaar/taxateur om de tafel wil om te zien wat voor iedereen de gunstigste koers is. - Met de toezegging aan je broer dat je niets onderneemt dat in zijn nadeel zou kunnen zijn.
Ik denk dat als hij 'het ook eens van een ander hoort' (de taxateur) hij wellicht opener zal staan om een goed doordacht plan te trekken met het huis.
En wie weet levert het jou ook wel nieuwe inzichten op over wat de beste aanpak is, op dit moment.

Maar dat neemt allemaal niet weg dat het teleurstellend is dat je zo weinig steun ervaart voor je noeste arbeid. Thuis althans. Wij zijn apetrots op je, voor wat dat waard is!
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn broer zal zeggen: "nou, het is toch niet veel meer waard, dus zonde van mn tijd"
en dan op z'n mooi Belgisch
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_75709269
Klote voor je kerel...
Maar je kunt dan nu maar beter zorgen dat je huis een lage waarde heeft als je het overneemt, dan kun je het overkopen en er echt een prachtpand van maken... Zo zonde dat je familie geen blijk van waardering geeft...

Hoop dat je over 1,5 jaar weer terug bent met goed nieuws en grootse plannen!!
Da gao nie nou!
pi_75710133
zonde idd maar je kan er veel meer mee als het uiteindelijk je eigen huis is

hoe zit het eigenlijk met die kozijnen want die lijken me gewoon bijna rot als het nog 1,5 jaar zo doorgaat
en dan zit je natuurlijk met hogere kosten
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  woensdag 16 december 2009 @ 23:12:07 #160
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_75710273
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef tim1986 het volgende:

hoe zit het eigenlijk met die kozijnen want die lijken me gewoon bijna rot als het nog 1,5 jaar zo doorgaat
En dat scheelt weer in de afkoop
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_75711801
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef tim1986 het volgende:

die kozijnen kan je idd soms doorkijken
Maarja, die investering is zeker te groot vooraleer er duidelijkheid is over de toekomst van het huis
pi_75717330
MMach, bedankt voor je vele topics met klus-reportages, succes de komende periode, en hopelijk tot snel!
pi_75729841
Lieve Mmach,

Wat rottig allemaal...
Maar toch zie ik daar wel hoop oprijzen!
Wat zou het toch gaaf zijn als je je broer en zussen uit zou kunnen kopen, als het huis dan helemaal van jou wordt en dat je alles helemaal zonder rottigheid op kunt gaan knappen!

Anderhalf jaar lijkt nu misschien nog een poosje, maar in anderhalf jaar kun je wel al het geld dat je nu in de verbouwing wilde steken opsparen! En je hebt misschien een beetje tijd over (dat je anders nu in de verbouwing zou steken), zou je niet nog ergens anders klussen kunnen doen om nog meer te sparen?!

Voor je het weet zijn die anderhalf jaar voorbij!

Ik ben heel benieuwd naar wat de taxateur zal gaan zeggen!
Hou je ons op de hoogte?

Nogmaals een dikke knuffel, laat je niet uit het veld slaan maar probeer om de situatie zoals ie nu is om te turnen naar iets positiefs (de overkoop van het huis?!?)
Ondertussen zijn wij gewoon trots op je met z'n allen
pi_75730522
en MMach, de zussen in het buitenland hé : hoe vaak komen die over dan?
Zijn ze door het het vakkundige opknappen helemaal vergeten hoe het was daarvoor?
Of hebben ze een selectief geheugen?

Gunnen ze jou en de jongste zus dan geen huis? als comfortabele plek?
Omdat ze niet beter weten: wonen ze nu dan ook bescheiden.armzalig en wassen zich met koud water in een teiltje?

Heb je ze wel eens de links gestuurd vanaf de eerste aanpak van de werken, zoals wij op FoK hebben gevolgd?

Nou ja, je zal het allemaal genoemd hebben.
Het blijft butterdebut.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 december 2009 @ 20:59:45 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75744913
Tjee, dat is echt @$%^!@)$&%)*$%!@)$_ Al dat werk en dan zo beloond worden

Ik snap je broer en zussen echt niet

In elk geval bedankt voor al het plezier dat je ons gegeven hebt en ik hoop van ganser harte dat je het huis straks zelf kunt kopen en dan eens even helemaal uit je dak kunt gaan ermee Het huis is jou waard en jij het huis!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 17 december 2009 @ 22:11:51 #166
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_75748202
Sprakeloos......

MMach veel succes.

* Nint Hoopt dat er weer vele mooie topics mogen komen in de toekomst als je bezig bent met jouw huis
  donderdag 17 december 2009 @ 22:14:35 #167
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_75748308
echt heel belachelijk... Wat nou als jij het van hun 'koopt' (of ze uitkoopt) voor de waarde die het zou hebben als jij niets had gedaan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage donderdag 17 december 2009 @ 22:35:36 #168
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75749129
Wat kut zeg Maar als ik al deze reacties lees, zul je geen moeite hebben om huurders te vinden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:32:16 #169
31260 Finch
Stay close
pi_75758138
van je familie moet je het maar hebben zeggen ze dan..

Succes met je inhouden van je kluswerkzaamheden.. En volgens (en voor) mij blijf je toch echt de enige fok! klus held..
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_76297282
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef MMach het volgende:
Mijn broer denkt dat ik de kosten nooit kan krijgen uit de meerwaarde die de verbouwingen betekenen (let alone dat hij denkt dat die verbouwingen een meerwaarde betekenen). Maar ik spendeer meestal maar 1à2000¤ per kamer (meestal minder), en volgens mij is de waarde van een afgewerkt huis, groter dan de som van al die kostprijzen.
Ik heb de topics een beetje doorgelezen:

Voordat je aan de opruimingen/verbouwingen begon was het huis onbewoonbaar en onverkoopbaar.
De bedragen die je geïnvesteerd hebt zijn relatief erg laag (tel maar eens een de bouwmarktbonnetjes op van wat potjes verf, dingetjes, wat hout na een verhuizing je vraagt je echt af waar het allemaal is gebleven)
Je zou eens kunnen informeren bij een makelaar over de waarde in de oude/huidige/opgeknapte staat.

Met al die klusprogramma's op tv lijkt het makkelijk maar als je het niet gewend ben is het gewoon fysiek zwaar werk, ik geef het na zes uur klussen op een dag al op en dan doe ik verder liefst helemaal niks.
En dan is er lang zoveel nog niet gebeurt.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:36:41 #171
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76298641
jeetje MMach, ik lees dit nu pas, wat een ontzettend verdrietige stap die je nu moet nemen. Maar ik geef je geen ongelijk, helaas moet het zo. Ik hoop dat je dit pand over 1.5 jaar kun kopen en er een prachtig huis van gaat maken.
Maar ik vind het wel fijn te lezen dat het op andere vlakken (werk, liefde ) het je wel voor de wind gaat. Zet hem op!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:26:01 #172
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_81709207
Ik had nooit gedacht dat ik zulke privé foto's zou tonen, maar ik heb in de loop der jaren meer steun en waardering gehad van Fok dan van mijn medebewoners. Daarom vind ik dat jullie het verleden in al zijn 'glorie' mogen zien.

Ik neem je in deze link mee naar mijn verleden, naar de originele staat van het huis.
http://www.facebook.com/album.php?aid=128725&id=519097320&l=fad53e3b78

En toch vinden mijn medebewoners dat de tijd en de energie die ik er heb ingestoken niet zoveel voorstellen. Dat is een discussie die ik officieel opgeef in de hoop dat ze het ooit wel zullen beseffen.

In mijn ogen is dit de perfecte afsluiter van dit topic...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:38:22 #173
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_81709570
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:40:00 #174
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81709620
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:26 schreef MMach het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik zulke privé foto's zou tonen, maar ik heb in de loop der jaren meer steun en waardering gehad van Fok dan van mijn medebewoners. Daarom vind ik dat jullie het verleden in al zijn 'glorie' mogen zien.

Ik neem je in deze link mee naar mijn verleden, naar de originele staat van het huis.
http://www.facebook.com/album.php?aid=128725&id=519097320&l=fad53e3b78

En toch vinden mijn medebewoners dat de tijd en de energie die ik er heb ingestoken niet zoveel voorstellen. Dat is een discussie die ik officieel opgeef in de hoop dat ze het ooit wel zullen beseffen.

In mijn ogen is dit de perfecte afsluiter van dit topic...
Jeetje MMch, ik ben er een beetje stil van.

Wat een chaos en wat een doorzettingsvermogen - in allerlei opzichten.
pi_81710213
... Ik ben er stil van. Hopelijk is het gesprek met de taxateur positief.
pi_81710637
Na dit 'inkijkje' voel ik me verplicht ook te posten (mijn allereerste post ooit - je hebt de primeur).
Er is maar één smiley die kan verbeelden hoe ik me nu voel:
Ik wens je alle goeds!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:13:46 #177
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81710827
Ongelooflijk zeg...
Ik snap niet dat zij die veranderingen / verbeteringen niet zien
Het is in ieder geval te hopen dat het over +/- 1,5 jaar van jou is en dat je er dan lekker mee kan doen wat je wil!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 11:16:23 #178
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81710921
Damn wat lijkt me dit hard zeg

Sterkte En veel succes met wat je ook gaat doen en wat er ook nog komen gaat.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:23:42 #179
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_81711267
Mij niet verkeerd verstaan Dat was geen deprimerende post. Het is wel een post ter afsluiting van het hoofdstuk van het ouderlijke huis. Ik zal de resterende ruimtes dus ook niet meer afwerken, want ik ga het huis niet meer overkopen. De taxateur is al een tijdje geleden langsgekomen, waarde van het huis is relatief hoog (ook dankzij de locatie). Mijn familieleden vinden niet dat ik meer recht heb op dit huis dan hen -gezien mijn inspanningen te verwaarlozen zijn - en dat ik dus ook de volle pot moet betalen. Dat maakt het huis onhaalbaar duur (gezien de bijkomende investeringen die nodig zijn). Ik heb geen zin in familieruzies dus ga ik voor ander en beter. Het is met een zekere pijn in het hart, maar anders is daarom niet slechter. Het zal misschien goed zijn dat we met z'n allen dat hoofdstuk kunnen afsluiten (na ondertussen al meer dan 10 jaar). Mijn broer en zussen zijn echter een heel stuk minder doortastend dan mij, dus ik vrees dat het huis nog zeker 5 jaar niet verkocht zal worden...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:38:46 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81711986
Lieve MMach, je bent gewoon een held en het is onbegrijpelijk dat je eigen familie dat niet ziet. Ik vind het erg droevig voor je. Het verschil tussen voor en na is bijna onwerkelijk. Misschien willen ze het niet toegeven omdat ze dan moeten toegeven dat jou wel iets extra's toe zou moeten komen?

Ik hoop (misschien tegen beter weten in) dat er nog een oplossing komt waardoor jij dit huis wel kunt kopen. Er is maar 1 iemand die hier echt hoort te wonen en dat ben jij!

(hebben al je broers en zussen deze reeksen gelezen?)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:08:45 #181
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81713384
Nou goed, als het dan afgesloten is, dan is het ook klaar en moet je je blik op de toekomst richten. Daarin neem je in elk geval alle ervaring mee die je in de ouderlijke woning hebt opgedaan, en hopelijk ook toch veel goede herinneringen eraan.

Hou je ons op de hoogte van eventuele andere klussen? Al dan niet in jouw eigen huis in de toekomst?
pi_81713447
MMach, ik heb je verbouwingen met veel plezier en respect gevolgd en ik vind het echt onbegrijpelijk hoe jouw familie er tegen aankijkt...Sterkte en je vindt vast een mooi pandje wat je voor jezelf kan opknappen!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:28:02 #183
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_81714240
Sterker nog... we hebben al zo'n pandje gevonden en zitten in de laatste fase van aankoop. Maar dat is voor een ander topic
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:33:57 #184
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81714483
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:28 schreef MMach het volgende:
Sterker nog... we hebben al zo'n pandje gevonden en zitten in de laatste fase van aankoop. Maar dat is voor een ander topic
Jeuj!

Gefeliciteerd!
pi_81714805
quote:
Spannend! Ik ben benieuwd naar je volgend klustopic
pi_81716191
quote:
  Moderator vrijdag 21 mei 2010 @ 13:16:36 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_81716344
Van naar ! Wat fijn voor je!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81716498
In al je vorige topics had ik her en der al wel wat foto's gezien van hoe de situatie was, maar als je alles bij elkaar ziet is het toch wel even confronterend.
Maar jij hebt alles omgezet in alleen maar positieve energie, en het is ontzettend zonde en ook onbegrijpelijk dat jouw familie dat niet inziet (en dat ze zelf ook geen verandering willen)

Ik heb enorm respect voor je, en ben ook erg blij te horen dat je nu wat anders op het oog hebt!
Hoe is het trouwens met je studie?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:34:53 #189
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_81717237
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef Gurb het volgende:
In al je vorige topics had ik her en der al wel wat foto's gezien van hoe de situatie was, maar als je alles bij elkaar ziet is het toch wel even confronterend.
Maar jij hebt alles omgezet in alleen maar positieve energie, en het is ontzettend zonde en ook onbegrijpelijk dat jouw familie dat niet inziet (en dat ze zelf ook geen verandering willen)

Ik heb enorm respect voor je, en ben ook erg blij te horen dat je nu wat anders op het oog hebt!
Hoe is het trouwens met je studie?
Ik ben al ongeveer een jaar geleden magna cum laude afgestudeerd als industrieel ingenieur electromechanica maritieme technieken. Ik geef zelfs gastcollege's in die studierichting (Dit jaar slechts 1tje, maar volgend jaar meer. Ik was de afgelopen jaren namelijk een pusher van de studenten uit om die richting op te richten. Er is namelijk een enorme vraag naar dat type ingenieurs en geen enkele opleiding die de mogelijkheid biedt. Dit jaar is het 2de jaar dat die richting dus bestaat op mijn ex-hogeschool Nu heb ik daar een zeer goede band mee en geef ik daar met plezier een paar lesjes aan de laatstejaars ingenieurs ).
Nu ben ik aan het werk als projectingenieur in de graad van adjunct-directeur bij een grote Belgische rederij.
Op dat vlak gaat het behoorlijk goed dus
pi_81719339
Lieve Mmach, wat een wendingen weer! Ik hoop dat de beslissing om voor een eigen plek te gaan ook ten goede komen aan de familie-sfeer. Dat zowel jij als je broer en zussen het hoofdstuk af kunnen sluiten en verder geen boosheid of irritaties of anderzins meer tegenover elkaar zullen voelen!

Het is erg jammer dat ze je inspanningen niet goed hebben kunnen zien, maar ook zij hebben natuurlijk veel meegemaakt en herinneringen naar het verleden kunnen heel gekleurd zijn. Misschien voelen zij werkelijk dat het eerder nooit zo uit de hand gelopen was geweest (ook al kun je dat best goed terug zien in de foto's). Ik hoop echt dat jullie nu weer zonder problemen met elkaar kunnen omgaan en dat dit voorgaande allemaal niet in de weg zal zitten tussen jullie.

Het is spannend om te lezen dat je een nieuwe stap hebt genomen en bezig bent met een eerste echt helemaal eigen plek voor jezelf! Ik kijk ook vol verwachting uit naar een nieuw topic van je!
Mocht ik ooit iets voor je kunnen doen, je mag het altijd vragen! (Don't ask wat ik kan doen, maar je weet nooit en dan mag je gerust weten dat je welkom bent!)

Anyway, je klinkt goed! En dat is fijn.
Hopelijk tot zeer snel in een nieuw topic!

veel liefs
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 mei 2010 @ 16:06:51 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81724334
Hoe is het mogelijk dat je familie niet inziet wat je allemaal gedaan hebt... Ik vind het knap dat je nu doorzet en heel fijn voor je dat je straks je eigen huis hebt Ik kijk al uit naar je nieuwe klustopic!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81725142
heb je ook een grote versie van het stuk uit de Flair, zodat ik het kan lezen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:12:52 #193
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_81730086
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef fespo het volgende:
heb je ook een grote versie van het stuk uit de Flair, zodat ik het kan lezen
Bij deze:
pi_81730823
Ongeveer 369.900 vieuws in je verbouwtopics met ongeveer 20 afleveringen.
Eerder meer dan minder.
Ja, ik moest even tellen.

Het is spijtig- en onbegrijpelijk voor je fok-fans - dat familieleden zo tegen de situatie aankijken.
Voor ons ben je (ook) een magna cum laude - klusheld.

Punt. en verder. Heel veel succes met het volgende projekt en je weet dat wij je graag en jaloers op je onnavolgbare kluskwaliteiten volgen.
pi_81732050
Respect voor al je projecten
Jammer dat het zo eindigt. Ik hoop dat er in de toekomst nog mooie topics mogen volgen.

Ook vind ik je maritieme ontwerpen interessant.
Ik zit zelf op de zeevaartschool. Uiteraard heel wat anders dan het ontwerpen van (bagger)schepen
Lange benen koud hoofd.
pi_81732714
ik heb de afgelopen jaren al je klus topics gevolgd en ik heb zeer zeer veel respect voor je werk en hoe je alles oppakt. heel het huis verbouwd, je had eerst nog een website met foto's en verslagen ofzo. en door je broers en zussen dwars gezeten met alles wat je deed. moet je nu eens terug kijken hoe succesvol je bent ondanks alles. gewoon naar school gaan en bij iemand anders een hele zolder opknappen. en nu ben je misschien 2 jaar aan het werk en ben je al adjunct directeur.

overigens een mooi stuk van je zus in de flair, wel pittig om zo te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt, afgelopen jaren natuurlijk wel her en der al wat gelezen, maar nu zo een "samenvatting" is het toch wel heel erg zwaar voor jullie geweest
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_81735028
Ook ik ben een Fok!ker die al je klustopics heeft gelezen en je doorzettingsvermogen heeft me serieus op allerlei punten geïnspireerd.

Ontzettend jammer dat je broers en zussen niet inzien dat jij de waarde van het pand door al je harde werken substantieel hebt verhoogd..... Maar goed, het is niet anders, ze zijn in ieder geval niet opeens van mening geswitched en je zo beduveld...

Maar ik moet wel zeggen dat ik het wel heel tof vind dat je een huis met je vriendin gaat kopen... en naar ik hoop ook op gaat knappen en hier verslag van gaat geven
  maandag 24 mei 2010 @ 14:31:10 #198
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_81830147
Benoît je weet hoe ik tegen jou aankijk. Held ben je! (maar dat wist je al )

Volg met plezier uw nieuwe topique's.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_81985405
Ik ben hier terrecht gekomen nadat ik gelezen heb dat je een eigen optrekje op het oog hebt. Je zal van mij ook maar heel weinig tot geen berichten tegen gekomen zijn maar ik heb de meeste klustopics van jou gevolgd. Erg jammer dat je familie niet zien wat voor een werk je verzet hebt.
Ik zou willen dat ik met zo'n voortvarendheid en handigheid in dat aantal uren hetzelfde werk kon verzetten. Je bent voor mij bij veel klussen een inspiratie geweest en ik hoop dat we weer volop mogen genieten van je nieuwe projecten in jullie eigen stek.
s6
(ook al ken ik je verder niet persoonlijk, heel veel respect voor jou! )
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:07:18 #200
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_81994242
Bedankt voor de lieve woorden allemaal. Ik heb er in de loop der jaren echt wel steun aan gehad.

Op een andere noot is het mogelijk (nog in onderhandeling met de school over verloning en tijdsbestek) dat ik het merendeel van de lessen in de specialisatie maritieme technieken aan de laatstejaars ingenieurs op mijn ex-hogeschool mag geven. Ik moet ook nog even uitzoeken hoe goed dat te combineren valt bij m'n fulltime job, maar het zou echt een grote eer zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')