Gewoon alle levels maar dan de stukken in random orderquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef standaard_broodrooster het volgende:
comb comb combobreaker!
wat is het bonuslvl dan?
quote:
doe gewoon dat stapelspel als TTquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef AMDB het volgende:
Het is geen random gekozen TT mensen, hij is eigenlijk best simpel volgens mij...
hoeveel waren er ook alweer? 42 ofzo tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Er zijn nu drie mensen die hem niet snappen, dus ik denk niet dat ie simpel is
Ook 39 is nu gehaald
Daar is de TT ook op gebaseerd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
doe gewoon dat stapelspel als TTdaar ging de vorige aardig over
daar gaat hij dus ook overquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
doe gewoon dat stapelspel als TTdaar ging de vorige aardig over
Nee, ik wens mijn TT's niet aan te passen aan het niveau hierquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Dan had je er alsnog een leukere TT van kunnen fabriceren lijkt mij
o verrek nu je het zegt, ja ik denk niet echt door over zulke dingenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar is de TT ook op gebaseerd...
Natuurkunde is o.a. zwaartekracht/evenwicht.
spamquote:
scholenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef AMDB het volgende:
Bijna pauze, en dan de laatste uurtjes.
Werd net trouwens gebeld door m'n stagedocent, hij ligt met griep op bed en had de school opgedragen mij te bellen, die dat verzuimd hebben.
en dat geloof je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef AMDB het volgende:
Bijna pauze, en dan de laatste uurtjes.
Werd net trouwens gebeld door m'n stagedocent, hij ligt met griep op bed en had de school opgedragen mij te bellen, die dat verzuimd hebben.
Vetquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Volgens mij heb ik net weer een iPhone app afgerond. Totaal zinloos voor iedereen hier, maar het levert mij wel geld op
dan heb je geluk dat je dat spel hebt gedaan, nu weet je hoe je al je spullen op moet stapelen op je buroquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef Puala het volgende:
Er wordt hier volgende week een server verplaatst. Daarvoor moeten 2 kerels een tijdelijke werkplek krijgen.. nu komt d'r een strak naast me te zitten en eentje aan mijn zijkant
Het is meer dat hij dan volledig mee kan kijken met wat ik doe als iets anders..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
dan heb je geluk dat je dat spel hebt gedaan, nu weet je hoe je al je spullen op moet stapelen op je buro![]()
![]()
![]()
om een TT te mogen maken...?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Ik ga nu voor mijn 19e poging namelijk
Nee heb de school niet gebeld, alleen zijn eigen kantoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
en dat geloof je?
jij had school toch al gebeld waar die bleef
goh echtquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is meer dat hij dan volledig mee kan kijken met wat ik doe als iets anders..
een applicatie voor een Opticien in Belgie. Kan je via die app nieuwe lenzen bestellen of info krijgen van die opticienquote:
+1quote:
iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef jna het volgende:
kom op, zo moeilijk is die TT toch niet?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
goh echt![]()
ach het is maar voor een paar dagen, kan je nu eens echt aan het werk
Nee voor 32quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
om een TT te mogen maken...?
in die volgorde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Daph_ het volgende:
40 lukt niet![]()
Nu ga ik eten en naar vriendje
quote:
interesse tonenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een applicatie voor een Opticien in Belgie. Kan je via die app nieuwe lenzen bestellen of info krijgen van die opticien
quote:
Grote opticiën? Anders moet je gewoon ook grote opticiëns ermee benaderen, denk zeker dat een Specsavers o.i.d. er ook wel interesse in heeftquote:
nee dit is een hele kleine. 1 zaakje ergens in belgie, maar ik zag op zijn site wel dat hij hele dure merkbrillen verkocht. Voor mij een reden op mijn prijs wat omhoog te gooien en daar werd nog laconiek op gereageerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Grote opticiën? Anders moet je gewoon ook grote opticiëns ermee benaderen, denk zeker dat een Specsavers o.i.d. er ook wel interesse in heeft
21 balls 1 cup.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef AMDB het volgende:
Welk lvl is dat ook alweer? Weet niet eens meer waar dat spelletje te vinden is
slim slim, als ze zat geld hebben doen ze er niet moeilijk over als de prijs iets hoger ligtquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee dit is een hele kleine. 1 zaakje ergens in belgie, maar ik zag op zijn site wel dat hij hele dure merkbrillen verkocht. Voor mij een reden op mijn prijs wat omhoog te gooien en daar werd nog laconiek op gereageerd![]()
Maar ik wil het ook weer niet te profi gaan doen. Heb net mijn kvk-nummer opgezegd enzo
Gewoon af en toe een beetje bijpiemelen is wel leuk
nee, maar ik vermoed dat ik nog goedkoop ben. Ik vind het altijd zo moeilijk om een bedrag te moeten noemenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
slim slim, als ze zat geld hebben doen ze er niet moeilijk over als de prijs iets hoger ligt
Ik had er volledig overheen gelezenquote:
Dat was mij idee ook, maar nog zakken ze erdoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef AMDB het volgende:
2 dikke palen in het midden zetten, naar zijkanten laten vallen \/ idee dus.
Dan de kleine op de balletjes onderin zetten, dat ze tegen de \/ aanvallen. Dan kun je de beker vullen.
dan moet je het ook goed doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat was mij idee ook, maar nog zakken ze erdoor
Doe dan even een screenshotquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
dan moet je het ook goed doen
zover ben ik nog nieteens gekomen johquote:
geeft nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had er volledig overheen gelezen![]()
Oké. Lijkt me wel een handige![]()
Ik dacht dat je misschien wel iets had wat interessant was voor vrienden enzo van me. Dan had ik ze even getipt
waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Zometeen lekker taart eten
iets met een verjaardag en 26 worden?quote:
Veel succesquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
Stelletje verslaafden hier met dat bloons-spel
Ik heb het al lang uitgespeeld![]()
Zo, nu ff op gesprek bij studentenbureau voor eventueel een vacature voor af te studeren.
Kusjes!
Wat voor taart?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Zometeen lekker taart eten
Wat vraag je per uur?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, maar ik vermoed dat ik nog goedkoop ben. Ik vind het altijd zo moeilijk om een bedrag te moeten noemen
Maar goed, ik moet niet zeuren. Ben onder werktijd bezig, ik leer er weer extra van en ik krijg er geld voor
iets met gefeliciteerd enzo?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iets met een verjaardag en 26 worden?
In welke plaats? En met wie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
Stelletje verslaafden hier met dat bloons-spel
Ik heb het al lang uitgespeeld![]()
Zo, nu ff op gesprek bij studentenbureau voor eventueel een vacature voor af te studeren.
Kusjes!
gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
iets met een verjaardag en 26 worden?
uhm.. voor deze app had ik gewoon 250 euro gevraagd. Geen uurtarief, dat vind ik nog moeilijkerquote:
Oké. Vriend van mij kijkt hoe lang hij er mee bezig is (bijv. 2 uur * 40 euri = 80 totaal. En dan nog ff 100 d'r boven op)quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm.. voor deze app had ik gewoon 250 euro gevraagd. Geen uurtarief, dat vind ik nog moeilijker
mja.. ik weet nooit van te voren hoe lang ik er mee bezig ben. Vooral omdat ik nog niet alles weet en dus redelijk wat moet opzoeken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké. Vriend van mij kijkt hoe lang hij er mee bezig is (bijv. 2 uur * 40 euri = 80 totaal. En dan nog ff 100 d'r boven op)
Mjah dat kan ook. Was maar een tip hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik weet nooit van te voren hoe lang ik er mee bezig ben. Vooral omdat ik nog niet alles weet en dus redelijk wat moet opzoeken.
ja, wordt op prijs gesteld hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah dat kan ook. Was maar een tip hoor
quote:
Mjah binnenkort ga ik ook eens bijklussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, wordt op prijs gesteld hoor![]()
Maar goed.. zo een extra zakcentje verdienen is toch wel leuk en goed voor m'n cv
Speciaal voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
eens met spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol makenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:48 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
lol maken![]()
die jeugd van tegenwoordig!
hey ik verveel mequote:
Merk hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:49 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
hey ik verveel me
nog 33 minquote:
nog een lange lijdensweg te gaanquote:
een paint en plattegrond aub, waar heb je het ingodsnaam overquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Puala het volgende:er komt net iemand op het geniale idee om mijn werkplek echt heel relaxed neer te plaatsen. Zo dus maar eens even verhuizen
Niet de juist manier!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
GELUKT!
GELUKT!
GELUKT!
GELUKT!
GELUKT!
GELUKT!
GELUKT!
GELUKT!
ik had m precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vond hem anders best creatief van mezelf
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
een paint en plattegrond aub, waar heb je het ingodsnaam over
De 2 grote schuin laten vallen tot je deze vorm hebt \/quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
ik ook. vraag me af hoe ie "normaal" dan moet
ach so! wienersnitzhel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zat op de plaats met Roze omcirkeld. Alleen dan zouden de tijdelijke werkplekken (=groen) nogal dicht op me zitten etc. Vandaar dat ik nu rechts (=roze aparte vorm rondje) ben gaan zitten voor meer privacy met mijn beeldscherm weggedraaid
nog nooit gehad, maar dat lijkt me echt het allersmerigste wat je kan eten...!quote:
QFT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog nooit gehad, maar dat lijkt me echt het allersmerigste wat je kan eten...!
eindelijk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:17 schreef DjRex89 het volgende:
Thuis
Vanavond maar eens Windows 7 installeren
Heb hem al gebrand en de backup is klaarquote:
oej... je kan nog afzeggen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb hem al gebrand en de backup is klaarAlleen zo weer repetitie van 7 tot 9 dus daarna gaat het gebeuren
Ah, ik dacht dat ie morgen pas jarig is.quote:
volgens hyves niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ie morgen pas jarig is.![]()
Gefeli PB.![]()
Kan, maar dat vind ik een beetje onnodigquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
oej... je kan nog afzeggen?
waarom installeer je niet van USB stick?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan, maar dat vind ik een beetje onnodigDie dvd ligt er vanavond ook nog
FAILquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt.Ik dacht dat vandaag de 17e was.
thnxquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef The_Dean het volgende:
http://www.spele.nl/game/stapelen/super_stacker_2.html
tssk, het is hartstikke lekker hoor! stel cultuurbarbarenquote:
De enige plaats waar ik dit van gehoord heb, is op fok!...Waar krijg je die dingen dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
tssk, het is hartstikke lekker hoor! stel cultuurbarbaren
In het vorig topic bij de 6e pagina krijg je het antwoord. Daar zat ik ook vast, maar werd goed geholpen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg 21 al niet eens voor elkaar.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef L.no het volgende:
[..]
In het vorig topic bij de 6e pagina krijg je het antwoord. Daar zat ik ook vast, maar werd goed geholpen.
iets meer naar rechtsquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24?
Edit: links onder werkt niet.![]()
Het is alweer donkerquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:11 schreef L.no het volgende:
Ah.. ik moet het helemaal opnieuw spelen... nadeel van 2 computers gebruiken.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Grasmaaien
Nu weer stapelen, maar kom nogsteeds niet uit 35
Ah, weer eens ergens niet aan gedachtquote:
gewoon die balken "klemmen" tussen je stapel en dat groene dingquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zal bij 27 wel iets over het hoofd zien zeker.
Graag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:01 schreef jna het volgende:
[..]
die hoef ik toch niet uit te leggen?
Blokjes aan (lage)uiteinde neerzetten. 4 bolletjes op dat schuine ding laten rusten tegen dat blok en dan gewoon de rest van de bolletjes erbovenopquote:
Maar dat schuift eraf bij de 5equote:Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef jna het volgende:
[..]
Blokjes aan (lage)uiteinde neerzetten. 4 bolletjes op dat schuine ding laten rusten tegen dat blok en dan gewoon de rest van de bolletjes erbovenop
ben alweer bij 31.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef jna het volgende:
[..]
gewoon die balken "klemmen" tussen je stapel en dat groene ding
Goed spelquote:
Het gaat zo gebeurenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom installeer je niet van USB stick?
ik heb vandaag de demo gespeeld. Spaquote:
Kan hem toch niet draaienquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vandaag de demo gespeeld. Spa![]()
Ga 'em binnenkort maar eens scoren.
ik speel sinds gister NfS Porsche Unleashed weer!quote:
hahahahahaha!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen uit schaamteWil ik Windows 7 installeren, krijg ik error. Had perongeluk de 64-bits versie gedownload maar moest de 32-bits versie hebben
Nou, ik heb een Mobile Intel Core Duo T2250 (1.73Ghz), ik dacht dat die wel 64 bits architectuur had.... Blijkbaar niet.. Of het ligt aan mijn andere hardware (al heeft dat er volgens mij weinig mee te maken..)quote:
Hey! Die ligt hier ook nog ergens! Goed ideeeeeeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik speel sinds gister NfS Porsche Unleashed weer!
Kan geen goede pc betalenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben nu hard op weg, heb net de eerste 911 gekocht, ik spuit ze allemaal zwart met rode lijn en een nummer erop! tel af van 99 en ben nu bij 95quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey! Die ligt hier ook nog ergens! Goed ideeeeeeee
Blijft jammer dat je maar 80 auto's ofzo in je garage kan hebben
geile bakken! vandaag ook nog weer met een Turbo en een 911 GT3RS geredenquote:
slaap ze!!quote:
quote:
NFS 2: SE en NFS 3: Hot Pursuitquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik speel sinds gister NfS Porsche Unleashed weer!
Dat heeft jaren geduurdquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:01 schreef jna het volgende:
over fifa gesproken. Dit jaar EINDELIJK weer het NL elftal erin
Die moeite deden ze niet eens om de namen te laten lijkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heeft jaren geduurd... Elk topland was speelbaar, maar de Nederlanders moesten opeens extra geld zien... Hoef je niet meer te spelen met van Nistalkooy en van der Meer...
Weer een druk dagje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
Zo is dat
Even ontbijten, snel even douchen en dan gear inpakken, daarna door naar de oefenruimte om de rest in te laden, en dan op naar de gig
dat gras is er volgende week ook nog. En je auto is volgend weekend ook nog wel vies.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
Zeg dat wel. Maar daar doen we het voor
Zou vanochtend nog even grasmaaien en autowassen, maar is er allemaal niet meer van gekomen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:01 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik bij de kassa stond... ging ik mij realiseren.. dat ik een oude lul aan het worden ben...
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef PieterBas het volgende:
Je bent een halve week op vakantie en je mist meteen een internet hype...
Kanye West![]()
![]()
quote:
Jahoor, alleen zijn er non-stop problemen in de familie dat weleens vermoeiend kan worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag weer wel.
Met jou ook?
http://armorgames.com/play/751/shift ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net terug van FRS, nu Shiftinstalleren en gelijk ook even scheren en dan.... -
je bent gewoon jaloers dat ik wel muzieksmaak heb.quote:
rightquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik wel muzieksmaak heb.![]()
nee, deze Shiftquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:27 schreef L.no het volgende:
[..]
http://armorgames.com/play/751/shift ?
Beterschap.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Fucking verkouden...! Mn hele neus dicht...
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zullen we het gewoon op een 'verschil' in smaak houden
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Fucking verkouden...! Mn hele neus dicht...
Nog leuker is het wanneer je dagelijks een volle neus hebt en dan af en toe een niesbui van 5 min. hebt in de klas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Vanochtend toen ik mijn tanden wilde gaan poetsen, had ik even een niesbui van een stuk of tien stuks achter elkaar.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Psychonikeo het volgende:
zometeen even Dirt2 halen voor de 360
"Are you a goddes? Who is the goddes?The goddes is the woman, a woman, is any woman, is all women."quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xaf03z_dating-montage_creation
whehehehequote:
welke heb je gezien dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van de film.![]()
Zeer goede film, echt een aanrader.
ik had laatst ook zoiets leuk! Moet je ook een keer proberen!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van de film.![]()
Zeer goede film, echt een aanrader.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:31 schreef L.no het volgende:
Verdrietig en verliefd, alsjeblieft help mij
Jouw bijdrage aan dat topic.quote:
Oh oke. Even in mijn lijst toevoegen dus.quote:
Ik wil het wel eens meemaken. Lijkt me echt tof.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:10 schreef Psychonikeo het volgende:
mja.. vliegtuigjes kijken. Het blijft niets voor mij
voor jou is het ook niet ver weg toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens meemaken. Lijkt me echt tof.
Isdatzo, neem me mee.
Oja, nico.. nogmaals.. die bijdrage van jou.You've made my day.
![]()
Oh, je mag wel mee hoor. Alleen er gaat al iemand achterop de motor dus dat past niet meer echtquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens meemaken. Lijkt me echt tof.
Isdatzo, neem me mee.
Oja, nico.. nogmaals.. die bijdrage van jou.You've made my day.
![]()
Geen idee. Zelfs als het dichtbij is, dan heb ik niemand om mee te nemen. Onbekende dingen bezoek ik neit graag in mijn eentje. (ugh.. ik ben écht een klein kind)quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor jou is het ook niet ver weg toch?
en graag gedaanIk ben in een vervelend bui, dan heb ik dan
Ah.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, je mag wel mee hoor. Alleen er gaat al iemand achterop de motor dus dat past niet meer echt. Heb net de seatcover vervangen door de buddyseat
.
Is pas vanavond geregeld, was 't een beetje vergeten tot iemand vroeg of ik kaartjes over wilde nemen. Toen gekeken of er nog iemand mee wilde enzo. Hij probeert nog een auto te regelen maar denk niet dat dat nog allemaal gaat lukken.
Maar misschien gaan we wel met de autoquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah.Misschien de volgende keer dan.
9.00?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar misschien gaan we wel met de auto. Dan moet je je wel rond 09.00 ofzo melden in Valkenswaard
.
Too sudden en trouwens, als je het zeker weet, wanneer weet je het dan? Zijn er uberhaupt treinstations daar?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar misschien gaan we wel met de auto. Dan moet je je wel rond 09.00 ofzo melden in Valkenswaard
.
Waarschijnlijk morgenochtend pas ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Too sudden en trouwens, als je het zeker weet, wanneer weet je het dan? Zijn er uberhaupt treinstations daar?![]()
jij kan datquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, onmenselijk he. Kost mezelf ook moeite denk ik, zal dat maandag wel compenseren door lekker te blijven liggen denk ik
.
wie? wat? waar?quote:
gelijkspel mag ook welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
niet goed voor mijn hart dit hoor.
Dude, dan meot ik om 7 uur al bij het station zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgenochtend pas ofzo. En nee, wel in Eindhoven
.
ja, zou wel mooi zijn als Koeman daar weer weg magquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, niks gelijkspel. Winst moet voor NEC zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |