Gewoon alle levels maar dan de stukken in random orderquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef standaard_broodrooster het volgende:
comb comb combobreaker!
wat is het bonuslvl dan?
quote:
doe gewoon dat stapelspel als TTquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef AMDB het volgende:
Het is geen random gekozen TT mensen, hij is eigenlijk best simpel volgens mij...
hoeveel waren er ook alweer? 42 ofzo tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Er zijn nu drie mensen die hem niet snappen, dus ik denk niet dat ie simpel is
Ook 39 is nu gehaald
Daar is de TT ook op gebaseerd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
doe gewoon dat stapelspel als TTdaar ging de vorige aardig over
daar gaat hij dus ook overquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
doe gewoon dat stapelspel als TTdaar ging de vorige aardig over
Nee, ik wens mijn TT's niet aan te passen aan het niveau hierquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Dan had je er alsnog een leukere TT van kunnen fabriceren lijkt mij
o verrek nu je het zegt, ja ik denk niet echt door over zulke dingenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar is de TT ook op gebaseerd...
Natuurkunde is o.a. zwaartekracht/evenwicht.
spamquote:
scholenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef AMDB het volgende:
Bijna pauze, en dan de laatste uurtjes.
Werd net trouwens gebeld door m'n stagedocent, hij ligt met griep op bed en had de school opgedragen mij te bellen, die dat verzuimd hebben.
en dat geloof je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef AMDB het volgende:
Bijna pauze, en dan de laatste uurtjes.
Werd net trouwens gebeld door m'n stagedocent, hij ligt met griep op bed en had de school opgedragen mij te bellen, die dat verzuimd hebben.
Vetquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
Volgens mij heb ik net weer een iPhone app afgerond. Totaal zinloos voor iedereen hier, maar het levert mij wel geld op
dan heb je geluk dat je dat spel hebt gedaan, nu weet je hoe je al je spullen op moet stapelen op je buroquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef Puala het volgende:
Er wordt hier volgende week een server verplaatst. Daarvoor moeten 2 kerels een tijdelijke werkplek krijgen.. nu komt d'r een strak naast me te zitten en eentje aan mijn zijkant
Het is meer dat hij dan volledig mee kan kijken met wat ik doe als iets anders..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
dan heb je geluk dat je dat spel hebt gedaan, nu weet je hoe je al je spullen op moet stapelen op je buro![]()
![]()
![]()
om een TT te mogen maken...?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Ik ga nu voor mijn 19e poging namelijk
Nee heb de school niet gebeld, alleen zijn eigen kantoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:43 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
en dat geloof je?
jij had school toch al gebeld waar die bleef
goh echtquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is meer dat hij dan volledig mee kan kijken met wat ik doe als iets anders..
een applicatie voor een Opticien in Belgie. Kan je via die app nieuwe lenzen bestellen of info krijgen van die opticienquote:
+1quote:
iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef jna het volgende:
kom op, zo moeilijk is die TT toch niet?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
goh echt![]()
ach het is maar voor een paar dagen, kan je nu eens echt aan het werk
Nee voor 32quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
om een TT te mogen maken...?
in die volgorde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Daph_ het volgende:
40 lukt niet![]()
Nu ga ik eten en naar vriendje
quote:
interesse tonenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een applicatie voor een Opticien in Belgie. Kan je via die app nieuwe lenzen bestellen of info krijgen van die opticien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |