abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:10:59 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874222
mjah weet ik veel ... het zal mij een worst wezen

maar dat is het probleem dat ze ermee hebben gok ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:11:55 #134
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874262
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef sp3c het volgende:
mjah weet ik veel ... het zal mij een worst wezen

Reageer dan niet
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:13:51 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874334
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Reageer dan niet
dat maak ik zelf nog wel uit

besides ... jij stelt een vraag, als je geen antwoord wil dan kun je die net zogoed voor je houden
pi_72874431
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

besides ... jij stelt een vraag, als je geen antwoord wil dan kun je die net zogoed voor je houden
hij vraagt om een juist antwoord, geen gok
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:16:34 #138
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874441
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

Zeker, maar je geeft zelf je desinteresse aan. Kan het toch niet verbazen dat je zo'n antwoord krijgt?
quote:
Die vraag heb je ook beantwoord, en het antwoord is keurig terzijde geschoven

Verder nog iets inhoudelijks..?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:21:19 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874608
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Rijpie het volgende:

[..]

hij vraagt om een juist antwoord, geen gok
dan moettie die figuren of de moskee emailen
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zeker, maar je geeft zelf je desinteresse aan. Kan het toch niet verbazen dat je zo'n antwoord krijgt?
mwoch

het is een nutteloos antwoord
quote:
[..]

Die vraag heb je ook beantwoord, en het antwoord is keurig terzijde geschoven

Verder nog iets inhoudelijks..?
de achteruitgang?

dat weet ik toch niet
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:23:43 #140
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874697
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef sp3c het volgende:

de achteruitgang?

dat weet ik toch niet
Jawel, maar in een discussie jezelf beroepen op je eigen onwetendheid is ook maar zo-zo

Zeker als je het had kunnen weten door de topic gewoon te lezen
&lt;signature here&gt;.
pi_72874759
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef Anastacia1980 het volgende:

abstracties my ass:

joden maken New York onveilig omdat hun hotdog niet kosher is:
http://www.nypost.com/p/n(...)JR85eSQ2FRuBtGvJhVJJ
Vuile stoker dat je er bent! Lees het artikel ook even!

Men heeft die zaak verbouwd omdat de hotdogs er als kosher werden verkocht. Nog steeds niet fris, maar wel een heel andere zaak. En dan nog, wat een stel joden in NY te maken heeft met de situatie in NL is me ook niet geheel duidelijk.

EDIT: En de eigenaar van de zaak ws nog een jood ook, in een gebied waar veel joden wonen. Interne aangelegenheid dus.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:27:40 #142
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874830
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Vuile ophitser dat je er bent! Lees het artikel ook even!

Men heeft die zaak verbouwd omdat de hotdogs er als kosher werden verkocht. Nog steeds niet fris, maar wel een heel andere zaak. En dan nog, wat een stel joden te maken heeft met de situatie in NL is me ook niet geheel duidelijk.
Jawel, maar appelen met peren vergelijken mag prima, als mohammedanen hun 'naar anderen wijzen reflex' willen bevredigen.
&lt;signature here&gt;.
pi_72874843
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef qonmann het volgende:

Nee je mist niets ..alleen zijn er altijd mensen die denken dat alles wat een moslim doet is welgedaan, ook in dit geval weer..zo jammer
Goh, er was een tijd dat een gebedshuis met enig respect behandeld werdt in dit land. Blijkbaar is dat soort beschaafdheid de Nederlanders ontschoten.

Heeft er geen ruk mee te maken of dit nu RK kerk, synagoge of moskee is wat mij betreft, de idioot die een losloopgebied bij een gebedshuis instelt moet gewoon worden ontslagen.
pi_72874923
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goh, er was een tijd dat een gebedshuis met enig respect behandeld werdt in dit land. Blijkbaar is dat soort beschaafdheid de Nederlanders ontschoten.

Heeft er geen ruk mee te maken of dit nu RK kerk, synagoge of moskee is wat mij betreft, de idioot die een losloopgebied bij een gebedshuis instelt moet gewoon worden ontslagen.
Er was een tijd dat respect wederzijds was

en wat was er eerder, het losloopgebied of de moskee? dat is me nog niet helemaal duideljk.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:31:25 #145
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874983
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Rijpie het volgende:

en wat was er eerder, het losloopgebied of de moskee? dat is me nog niet helemaal duideljk.
Was een linkje naar google earth oid, daar stond de moskee nog niet. Daar gemeenten vrij vaak zo'n losloop gebied instellen op unzoned gebied, zal die er wel eerder geweest zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875054
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, blijven draaien. Blijf lekker politiek correct doen

Ik zal gewoon de vraag nog een keer stellen:
[..]

[..]

Daar voel ik mij niet fijner van. Waar ik me wel 'fijn' bij voel als mensen tenminste de ruggegraat hebben het beestje bij naam te noemen.

Als mensen, ook als de dader een kleurtje heeft, gewoon die kant uitwijzen, ipv zeer politiek-correct: "Ze hebben het allemaal gedaan! " verkondigen
Prima, speciaal voor jou de uitleg voor dummies

Voorafgaand:
Er wordt vlakbij een hondenlosloopveldje met vergunning een moskee gebouwd.
Die moskee krijgt een illegale achteruitgang grenzend aan het losloopveld waar de gemeente niets tegen gedaan heeft.

De situatie nu:
Moskeebezoekers die zonder overlast van honden van die achteruitgang gebruik willen maken.
Hondenbezitters die hun honden niet bij zich roepen als iemand passeert.
Beide groepen gooien de kont tegen de krib, weigeren een strobreed toe te geven en de situatie is geëscaleerd.

Hadden de gemeente en het moskeebestuur beter na moeten denken over de locatie van die moskee? JA.
Had de gemeente een stokje moeten steken voor die achteruitgang? JA!

Maar inmiddels is de situatie zoals hij is en daar zullen alle buurtbewoners het dus mee moeten doen. Betekent niet dat je elkaar moet gaan provoceren en zo de situatie moet laten escaleren. Dit kan nog steeds netjes opgelost worden.

Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Er zou een hekje geplaatst kunnen worden om het losloopveld zodat andere voetgangers geen overlast ondervinden van loslopende honden en loslopende honden er niet zomaar vandoor kunnen gaan. (Iets wat ik als hondenbezitter overigens bij elke losloopplaats erg toejuich.)
Hondenbezitters kunnen (moeten eigenlijk zelfs imo) hun hond bij zich roepen als er een voetganger voorbij komt om overlast te voorkomen.

Allemaal simpele oplossingen voor een simpel probleem dat door beide partijen gecreëerd is en in stand wordt gehouden. Men verdomt het alleen. Van beide kanten.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:33:59 #147
3542 Gia
User under construction
pi_72875080
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:

Er staan dus al hekken omheen.

IK SNAP HET PROBLEEM DUS NIET!

Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
Inderdaad, er staan al hekken omheen.

Kijk morgen dan ook even of er aan de achterkant ook hekken staan en of die achteringang ook via de weg bereikbaar is.

Het is natuurlijk onzinnig om de kortste weg van huis naar moskee voor elke moslim hondenlosloopstrookvrij te maken.
En een moskee bouwen op een hondenloslaatgebied en vervolgens gaan klagen over de honden, slaat nergens op. Althans, ik ga ervan uit dat het hele terrein voorheen hondenlosloopgebied was, gezien de googlemap foto in dit topic.

Stel je voor, een moslimgezin gaat langs een bordeel wonen en dan na een half jaar gaan klagen over de onzedelijkheid aldaar.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:35:27 #148
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875126
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je enerzijds toegeeft dat het een politieke fout is, kun je de kwalificatie dat 'Nederlanders beschaafdheid is ontschoten' voor je houden.

Als de overheid aangeeft dat daar en daar een losloop gebied is, zal het ook als zodanig gebruikt worden.

We lopen nu eenmaal niet 'over' van respect voor dat geloof wat we eigenlijk primair kennen vanwege het complete gebrek aan respect dat dat geloof zelf aan het licht brengt.

Dus verwijt lekker jezelf dat je onbeschaafd bent, en laat 'De Nederlanders' er lekker buiten
&lt;signature here&gt;.
pi_72875276
Honden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:50 #150
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875277
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Prima, speciaal voor jou de uitleg voor dummies

Voorafgaand:
Er wordt vlakbij een hondenlosloopveldje met vergunning een moskee gebouwd.
Die moskee krijgt een illegale achteruitgang grenzend aan het losloopveld waar de gemeente niets tegen gedaan heeft.
Helder.
quote:
De situatie nu:
Moskeebezoekers die zonder overlast van honden van die achteruitgang gebruik willen maken.
Hondenbezitters die hun honden niet bij zich roepen als iemand passeert.
Dat hoeft ook niet hey, want: losloopgebied
quote:
Beide groepen gooien de kont tegen de krib, weigeren een strobreed toe te geven en de situatie is geëscaleerd.
Wat hebben die honden eigenaren toe te geven?
quote:
Hadden de gemeente en het moskeebestuur beter na moeten denken over de locatie van die moskee? JA.
Had de gemeente een stokje moeten steken voor die achteruitgang? JA!

Maar inmiddels is de situatie zoals hij is en daar zullen alle buurtbewoners het dus mee moeten doen. Betekent niet dat je elkaar moet gaan provoceren en zo de situatie moet laten escaleren. Dit kan nog steeds netjes opgelost worden.

Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Er zou een hekje geplaatst kunnen worden om het losloopveld zodat andere voetgangers geen overlast ondervinden van loslopende honden en loslopende honden er niet zomaar vandoor kunnen gaan. (Iets wat ik als hondenbezitter overigens bij elke losloopplaats erg toejuich.)
Hondenbezitters kunnen (moeten eigenlijk zelfs imo) hun hond bij zich roepen als er een voetganger voorbij komt om overlast te voorkomen.

Allemaal simpele oplossingen voor een simpel probleem dat door beide partijen gecreëerd is en in stand wordt gehouden. Men verdomt het alleen. Van beide kanten.
Je oplossingsrichting is idd dat ze die illegale uitgang niet moeten gebruiken. Mee eens.

Maar wat is dan uberhaupt de rol van de hondenbezitters?

Niet de honden bij zich houden, want: losloopgebied.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875328
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad, er staan al hekken omheen.
Aan de foto's te zien is dat hekje het hek om de moskee, niet om het losloopveld.

Deze situatie was net zo goed misgegaan als het in plaats van een moskee een peuterspeelzaal betrof.
pi_72875401
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Aan de foto's te zien is dat hekje het hek om de moskee, niet om het losloopveld.

Deze situatie was net zo goed misgegaan als het in plaats van een moskee een peuterspeelzaal betrof.
Euh, het ging toch juist om die moskee bezoekers? Waar klaagden ze dan nou eigenlijk om?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72875605
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Helder.
[..]

Dat hoeft ook niet hey, want: losloopgebied
[..]

Wat hebben die honden eigenaren toe te geven?

[..]

Je oplossingsrichting is idd dat ze die illegale uitgang niet moeten gebruiken. Mee eens.

Maar wat is dan uberhaupt de rol van de hondenbezitters?

Niet de honden bij zich houden, want: losloopgebied.
Pertinente nonsens. Ook in een losloopgebied heb je als baas de verantwoordelijkheid voor je hond en heb je dus te zorgen dat die hond zich gedraagt. Daar hoort ook bij dat de hond niet achter andere voetgangers aan gaat of tegen ze opspringt.
Ja ze mogen los maar er zijn wel degelijk grenzen.

De rol van de hondenbezitters in deze is dat ze weigeren om hun hond bij zich te roepen als andere voetgangers langs komen.
En de ervaring leert dat het erg waarschijnlijk is dat dit zeer nadrukkelijk expres niet gebeurt als die voetganger een moskeebezoeker is waar ze sowieso al mee in de clinch liggen. Want het is natuurlijk hilarisch om die bebaarde jurk allerlei toeren uit te zien halen om die hond te ontwijken. Ha ha. Wat een lol.
pi_72875670
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Pertinente nonsens. Ook in een losloopgebied heb je als baas de verantwoordelijkheid voor je hond en heb je dus te zorgen dat die hond zich gedraagt. Daar hoort ook bij dat de hond niet achter andere voetgangers aan gaat of tegen ze opspringt.

De rol van de hondenbezitters in deze is dat ze weigeren om hun hond bij zich te roepen als andere voetgangers langs komen.
En de ervaring leert dat het erg waarschijnlijk is dat dit zeer nadrukkelijk expres niet gebeurt als die voetganger een moskeebezoeker is waar ze sowieso al mee in de clinch liggen. Want het is natuurlijk hilarisch om die bebaarde jurk allerlei toeren uit te zien halen om die hond te ontwijken. Ha ha. Wat een lol.
Ze kunnen toch de LEGALE ingang nemen
Maar de Moslims zijn weer uit op een rel blijkbaar
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72875696
quote:

[..]

Ok, leuk en aardig, maar het gaat hier om de aanwezigheid van die honden, niet over wat die hondjes doen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72875712
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ze kunnen toch de LEGALE ingang nemen
Maar de Moslims zijn weer uit op een rel blijkbaar
Ze kunnen toch de hond bij zich houden en opvoeden?
Maar ze zijn weer uit op een rel blijkbaar.
pi_72875737
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niet de feiten omdraaien..
pi_72875849
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef ExTec het volgende:

Als je enerzijds toegeeft dat het een politieke fout is, kun je de kwalificatie dat 'Nederlanders beschaafdheid is ontschoten' voor je houden.

Als de overheid aangeeft dat daar en daar een losloop gebied is, zal het ook als zodanig gebruikt worden.

We lopen nu eenmaal niet 'over' van respect voor dat geloof wat we eigenlijk primair kennen vanwege het complete gebrek aan respect dat dat geloof zelf aan het licht brengt.

Dus verwijt lekker jezelf dat je onbeschaafd bent, en laat 'De Nederlanders' er lekker buiten
Je hond niet bij je houden als mensen niet van honden gediend zijn is zeer onbeschaafd en onbeschoft. Je laat je hond niet uit naast een gebedshuis of dat nu door de gemeente zo aangegeven wordt of niet. DAT is nu een onderdeel van beschaving hebben. Oh, btw, ik heb 2 grote honden voordat je op het idee komt dat ik een hondenhater ben.

Heeft geen fuck met geloof te maken en nog minder met het respect wat andere mensen tonen, als jij zonodig meent een gebrek aan respect meent te moeten beantwoorden met nog minder respect dan ben je geen haar beter als de moslims die jij zo verfoeit.
Mensen zijn niet gediend van honden om legio redenen, ik kan je garanderen als dit geen moskee maar een school was dat er ook klappen waren gevallen overigens.

De gemeente is uitermate dom bezig en werkt de situatie in de hand in plaats van een oplossing te bieden, dat deel heb je gelijk in.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:55:34 #159
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875854
quote:

[..]

Sure, zit wat in; maar mij lijkt dat je niet gek bent op honden, je een losloop plek vermijd.

Als je op een plek bent die notabene officieel te boek staat als honden losloop plek moet je niet gek staan te kijken als er daadwerkelijk honden los rondlopen
quote:
Mwah, ik denk wat grijzer. Zelf ook wel eens een hond achter me aan gehad op de fiets, toen ik als puber door een park fietste. De eigenaar riep wel, maar beestje reageerde niet snel genoeg.

En dan snuffelt bello idd ff aan je ja, voordat'ie terug gaat naar baasje.
quote:
En de ervaring leert dat het erg waarschijnlijk is dat dit zeer nadrukkelijk expres niet gebeurt als die voetganger een moskeebezoeker is waar ze sowieso al mee in de clinch liggen.

Afgang.

Er wordt 'geprojecteerd' dat de blanke hollanders dat 'expres' doen, en de vrome aanhangers van het geloof van de vrede, daar 'projecteren we op' dat ze niets mis doen, dat ze zeer beschaafd zijn oid?

Niet serieus te nemen.
quote:
Want het is natuurlijk hilarisch om die bebaarde jurk allerlei toeren uit te zien halen om die hond te ontwijken. Ha ha. Wat een lol.
Het zeer bekende politiek correcte patroon dat in geval de blanke hollander we van het meest zwarte uitgaan, en in geval de gekleurde medelander, we van het meest positieve uitgaan

Walgelijk.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875897
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waar haal jij weg dat de honden de besoekers lastig vallen? Kan het zijn dat die bezoekers dreigend naar de hondenbezitters handelen en zo de honden daar op reageren door te blaffen? Ik hoor niets verder, maar jij maakt er een verhaal van, dus ga ik er even verder op in

Stel dus.......maar dan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_72875899
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ok, leuk en aardig, maar het gaat hier om de aanwezigheid van die honden, niet over wat die hondjes doen.
Nee het gaat niet over de aanwezigheid, het gaat erom dat die honden te dichtbij komen. Een fatsoenlijke baas zorgt ervoor dat zijn hond dit niet doet, ook niet als hij losloopt.
quote:
Pico, een olijke Spaanse schobbejak, houdt ervan luid blaffend op voorbijgangers af te lopen. Hij snuffelt even en maakt zich dan waggelend uit de voeten. Pico kun je gerust los laten lopen, weet zijn bazin.

Toch zien de bezoekers van de El Fath moskee in Liendert liever dat buurtbewoonster Ineke Simonis haar viervoeter aanlijnt. Ze zijn er niet van gediend als hij te dicht in hun buurt komt. Zeker niet vlak na een gebedsdienst, als de geest net is gezuiverd. Een hond is voor moslims immers een onrein dier.
pi_72875913
Het gaat niet over gedrag van die honden maar dat ze loslopen...

!!!

En wat is "te dichtbij"
Mr. Prolapse 2009
pi_72875942
Honden zijn een normaal verschijnsel in Nederland. Als het u niet bevalt........ Juist.
pi_72875951
Als die ingang illegaal is ..waarom laat de gemeente dan deze niet dichtmetstelen ?
Probleem opgelost
pi_72875970
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hond niet bij je houden als mensen niet van honden gediend zijn is zeer onbeschaafd en onbeschoft. Je laat je hond niet uit naast een gebedshuis of dat nu door de gemeente zo aangegeven wordt of niet. DAT is nu een onderdeel van beschaving hebben. Oh, btw, ik heb 2 grote honden voordat je op het idee komt dat ik een hondenhater ben.
Dikgedrukte is natuurlijk klinkklare nonsens. Uitlaatplek is uitlaatplek. Daar had men dan eerder over na moeten denken.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:59:32 #166
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875990
quote:

[..]

Nee, beschaving is niet gedefinieerd als 'zeer politiek-correct' de gangen van de overheid te 2nd guessen, omdat bepaalde gelovigen met lange tenen anders weer niet in hun hum zijn.

De overheid dicteert: daar en daar losloop gebied. Dan gaat jan met de pet op niet 'nadenken' of die dat niet even 'anders moet zien', omdat er 'een geloofsgebouw is'.
quote:
Mensen zijn niet gediend van honden om legio redenen, ik kan je garanderen als dit geen moskee maar een school was dat er ook klappen waren gevallen overigens.
Nee, ik garandeer je dat er wel gewoon gepraat werd. Maar het blijft leuk hey; onze vrome mohammedanen oneindig veel beschaving toedichten, terwijl de bewijzen de andere kant op toch heus [b]in your face zijn[/i][.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875992
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef ExTec het volgende:

[..]Het zeer bekende politiek correcte patroon dat in geval de blanke hollander we van het meest zwarte uitgaan, en in geval de gekleurde medelander, we van het meest positieve uitgaan

Walgelijk.
Nee, dat is niet het geval. Ga jij nou maar eens in een park kijken hoe hondenbezitters zich gedragen en kom dan even terug. Wij hebben geld uitgegeven aan een professionele hondentrainer om er voor te zorgen dat onze honden andere mensen niet lastig vallen als ze daar niet van gediend zijn.

Als iemand ze wil aaien prima, maar heel veel mensen zijn bang van honden of willen er niets mee te maken hebben en die ervaren een hond die op ze af komt rennen, zelfs met de beste bedoelingen, als zeer onprettig.
pi_72876016
Mensen moeten hun hond ergens uitlaten. Als het moskeebestuur problemen heeft met het uitlaatgebied, kunnen ze daar via de gemeente bezwaar tegen aantekenen. Zo doen we dat in een democratisch land.
pi_72876039
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Afgang.

Er wordt 'geprojecteerd' dat de blanke hollanders dat 'expres' doen, en de vrome aanhangers van het geloof van de vrede, daar 'projecteren we op' dat ze niets mis doen, dat ze zeer beschaafd zijn oid?

Niet serieus te nemen.
Jezus lees jij wel? Ik zeg toch duidelijk steeds dat beide partijen dwarsliggen.
quote:
[..]

Het zeer bekende politiek correcte patroon dat in geval de blanke hollander we van het meest zwarte uitgaan, en in geval de gekleurde medelander, we van het meest positieve uitgaan

Walgelijk.
Je leest dingen die er NIET staan.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:01:04 #170
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876041
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef paddy het volgende:

[..]

Waar haal jij weg dat de honden de besoekers lastig vallen?
Ik ben ook benieuwd.
&lt;signature here&gt;.
pi_72876103
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef ExTec het volgende:

Nee, ik garandeer je dat er wel gewoon gepraat werd. Maar het blijft leuk hey; onze vrome mohammedanen oneindig veel beschaving toedichten, terwijl de bewijzen de andere kant op toch heus [b]in your face zijn[/i][.
Oh ja joh?
quote:
Klappen na opmerking over poep op de stoep
TIEL - Als een hond op de stoep zit te kakken, dan moet je daar iets van kunnen zeggen tegen degene die het beest uitlaat. Het is toch immers smerig, laten we wel wezen. Een 27-jarige vrouw op een fiets zei dus iets over de hondepoep op de stoep tegen de 61-jarige eigenaar van een viervoetige stoepenpoeper. Die werd daarover zo boos, dat hij de vrouw, toen ze even later terugfietste met een kind voor- en een kind achterop, hard in het gezicht sloeg. Daarna duwde hij ook nog de fiets om waarbij de kinderen builen opliepen. De vrouw moest worden behandeld door een arts. De asociale lompe hufter (red.: neutrale observatie) is door de politie aangehouden.
quote:
Een man uit Susteren die klaagde over loslopende honden, heeft dat moeten bekopen met een pak slaag.
Het 47-jarige slachtoffer liep vrijdagochtend met zijn hond aan de lijn langs de Oude Rijksweg-Noord. Een andere man liep daar met twee loslopende honden, waarvan er één agressief deed. Toen de Susterenaar daar wat van zei, kreeg hij klappen. De kalende blanke dader van ongeveer 45 jaar in een Adidas-trainingspak, ging er daarna met zijn honden vandoor. De politie vraagt om tips.
quote:
Norg - Een 50-jarige man en zijn 48-jarige vrouw zijn zondagavond door de politie aangehouden, nadat zij samen een 17-jarige jongen uit Norg hadden geslagen en bedreigd.
Geen moslim bij betrokken en toch klappen...nou, wat wordt er gepraat.
pi_72876109
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd.
Het vorige nieuwsbericht over dit onderwerp.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:03:20 #173
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876114
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jezus lees jij wel? Ik zeg toch duidelijk steeds dat beide partijen dwarsliggen.
Je stelt dat het expres gebeurt. Ik zie dat niet. Ik call je bluff, doe maar bronnen.
quote:
Je leest dingen die er NIET staan.
Jawel:
quote:
En welke 'ervaring' heb je het over?

Heb je het over je duim?
&lt;signature here&gt;.
pi_72876168
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als ik mijn hond zou uitlaten bij een peuterspeelzaal dan zou ik mijn hond bij mij houden, omdat ik weet dat zo'n kindje bang kan zijn voor de hond. Daar wil ik best rekening mee houden.
Als iemand niet dichtbij een hond wilt komen omdat het niet mag van zijn geloof, weet ik dat niet van tevoren, en zal ik er ook geen rekening mee houden. (de discussie waarom het onrein zou zijn ga ik niet op in).

Als een volwassen iemand bang is voor een hond, dan hou ik daar ook geen rekening mee, als ik het niet zou weten. Als ik bang zou zijn voor honden dan ga ik ze uit de weg (of ik doe wat aan mijn angst).

Als ik niet in de buurt van iets wil of mag komen, dan zorg ik ervoor dat ik er niet bij in de buurt kom. Gebeurt dat wel, dan ga ik niet datgene de schuld geven, dan leg ik de schuld bij mijzelf.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:05:48 #175
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876201
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
Maar het vergelijk was natuurlijk: "Als er een kinderdagverblijf was, waren er ook heus wel klappen gevallen".

En ouders zijn maar kort aanwezig bij een kinderdagverblijf, afleveren en ophalen.

Moeilijk te vergelijken met een hond die voor je deur op de stoep schijt.
&lt;signature here&gt;.
pi_72876205
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Tijger_m het volgende:

Nee, dat is niet het geval. Ga jij nou maar eens in een park kijken hoe hondenbezitters zich gedragen en kom dan even terug. Wij hebben geld uitgegeven aan een professionele hondentrainer om er voor te zorgen dat onze honden andere mensen niet lastig vallen als ze daar niet van gediend zijn.
Kijk eens in het zwembad hoe moslim jongeren zich gedragen, of kijk eens in het uitgaansgebied hoe diezelfde groep zich gedraagt, en kom dan even terug. Onzin dus. Je kan niet bepalen dat wat ze op de ene plaats doen een geldend patroon is voor wat ze allemaal doen.

Jij bent iemand die het niet accepteert als moslims zo worden getypeerd, dus waarom kom je hier dan hypocriet verkondigen dat je hondenbezitters wel zo mag typeren, en zelfs de gehele samenleving zo mag typeren?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_72876213
quote:
In dit geval de beste oplossing dus.
quote:
Jij hebt het over een veldje, maar volgens mij gaat het om een een stuk grond. waar juist die achteringang aan grenst....Die achteringang die er niet zou horen te zijn. Wanneer je dus een hek om het uitlaatgebied wil zetten, zet je dus het hek ook tegen de muur aan, zodat de achteruitgang geblokkeerd zal worden.

Is mij om het even, ik woon er niet

Het gebied is er juist voor de hondenbezitter. Dus degene die daar graag wil lopen gaat daar rekening mee houden

Nu mogen ze van mij dat hondengebied helemaal omheinen hoor. Geen last meer van klagende mensen, want er staat een hek omheen

Mooie besteding van wijkgeld
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:06:46 #178
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876234
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als iemand ze wil aaien prima, maar heel veel mensen zijn bang van honden of willen er niets mee te maken hebben en die ervaren een hond die op ze af komt rennen, zelfs met de beste bedoelingen, als zeer onprettig.
Zal best. Maar we gaan jou 'ervaring' niet opwaarderen tot de 'norm'.
&lt;signature here&gt;.
pi_72876275
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
En geen Tijger_M die voor die mensen opkomt met afzwakkingen en bagataliserende opmerkingen en verkapte racistische uitspraken.
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:08:15 #180
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876278
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het vorige nieuwsbericht over dit onderwerp.
Linkje, Muts?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:09:30 #181
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876329
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Kijk eens in het zwembad hoe moslim jongeren zich gedragen, of kijk eens in het uitgaansgebied hoe diezelfde groep zich gedraagt, en kom dan even terug. Onzin dus. Je kan niet bepalen dat wat ze op de ene plaats doen een geldend patroon is voor wat ze allemaal doen.

Incidenten
&lt;signature here&gt;.
pi_72876432
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je stelt dat het expres gebeurt. Ik zie dat niet. Ik call je bluff, doe maar bronnen.
quote:
Bewoner Bert van der Kuil laat al 40 jaar zijn honden uit langs het kanaal. Hij is niet van plan ze aan de riem te doen ter hoogte van de moskee, ook al kreeg hij een paar keer bijna slaande ruzie met een groepje jonge moslims. ,,Als hier een aanlijngebod komt, dan is het oorlog in de wijk,’’ briest Bert.
Kom op, je grijpt naar strohalmen. Jij weet ook wel dat dit zo werkt in dit soort situaties. Net zoals die moslims waarschijnlijk net zo goed expres gebruikmaken van die achteringang om vervolgens moeilijk te gaan doen als er een hond in de buurt komt.
Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
quote:
[..]

Jawel:
[..]

En welke 'ervaring' heb je het over?

Heb je het over je duim?
Jij komt nooit buiten en hebt nooit interactie met andere mensen?
Mensen die menen gelijk te hebben, hebben nogal eens de neiging om zeer nadrukkelijk bepaald gedrag te vertonen omdat ze menen in hun recht te staan.
Een aflevering van De Rijdende Rechter kijken is voldoende om je bewust te maken van de debieligheid die mensen gaan vertonen als ze menen gelijk te hebben en zich in hun rechten aangetast voelen. Iets wat in deze situatie duidelijk voor beide partijen geldt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:13:42 #183
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876530
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef paddy het volgende:

Nu mogen ze van mij dat hondengebied helemaal omheinen hoor. Geen last meer van klagende mensen, want er staat een hek omheen

Praktische oplossing, so much is true, maar ik kan ook weer niet 'blij' worden van dat er weer gemeenschapscentjes uitgegeven worden aan de nogal onaagepaste,

Zou zo ver willen gaan om te stellen dat voor dat soort fratsen al enige tijd geen breed draagvlak meer is te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 18-09-2009 16:05:15 ]
&lt;signature here&gt;.
pi_72876566
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Linkje, Muts?
Staat al een paar keer in dit topic maar goed: Ergernis over hond en moskee
pi_72876603
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef paddy het volgende:

[..]

In dit geval de beste oplossing dus.
[..]

Jij hebt het over een veldje, maar volgens mij gaat het om een een stuk grond. waar juist die achteringang aan grenst....Die achteringang die er niet zou horen te zijn. Wanneer je dus een hek om het uitlaatgebied wil zetten, zet je dus het hek ook tegen de muur aan, zodat de achteruitgang geblokkeerd zal worden.

..en weet toegeven aan klagende moslims ???
Laten ze de normale ingang gebruiken...

de andere ingang is toch illegaal ?
pi_72876661
quote:
de andere ingang is toch illegaal ?
Laten we de discussie niet vertroebelen door feiten.

[ Bericht 60% gewijzigd door PhalanX op 18-09-2009 15:25:11 ]
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:18:40 #187
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876706
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

[..]

Kom op, je grijpt naar strohalmen. Jij weet ook wel dat dit zo werkt in dit soort situaties. Net zoals die moslims waarschijnlijk net zo goed expres gebruikmaken van die achteringang om vervolgens moeilijk te gaan doen als er een hond in de buurt komt.
Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
Mwah, je krijgt van mij dan allicht een stukje gelijk mbt 'het kont tegen de krib'.

Maar dan zit er al een stuk voorgeschiedenis aan, wie er bv 'begon' valt moeilijk meer te constateren. En de regels zijn nog steeds de regels.

Als dat gebied nu eenmaal een losloop gebied, kun je ervanuit gaan dat mensen het zo gaan gebruiken, nogmaals.

En als de vrome mohammedanen de regels niet bevalt, hebben hun pech, zo simpel.

Als een bepaalde verworvenheid op valse manier ter discussie wordt gesteld, en dat bevalt jou niet, ben jij dan ook ineens deel van het probleem, heb jij het dan ook ineens gedaan?

Daar lijtk het wel op namelijk.
quote:
Een aflevering van De Rijdende Rechter kijken is voldoende om je bewust te maken van de debieligheid die mensen gaan vertonen als ze menen gelijk te hebben en zich in hun rechten aangetast voelen. Iets wat in deze situatie duidelijk voor beide partijen geldt.
En wie heeft er volgens de staande regels gelijk?

Wat zou je geliefde rijdende rechter hier van zeggen?
&lt;signature here&gt;.
pi_72876723
Wel opvallend trouwens dat in ieder topic op fok normaal wordt afgegeven op 'die asociale hondenbezitters' terwijl diezelfde hondenbezitters hier ineens niets meer fout kunnen doen en alles aan die asociale moslims ligt.

* MinderMutsig bookmarkt dit topic om een aantal mensen in volgende hondentopics aan eerdere uitspraken te kunnen herinneren.
pi_72876825
Het was voor mij geen verkapt "moslim-bash" topic, maar meer verwondering over waar men zich druk om kan maken
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:22:38 #190
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72876836
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Wel opvallend trouwens dat in ieder topic op fok normaal wordt afgegeven op 'die asociale hondenbezitters' terwijl diezelfde hondenbezitters hier ineens niets meer fout kunnen doen en alles aan die asociale moslims ligt.

* MinderMutsig bookmarkt dit topic om een aantal mensen in volgende hondentopics aan eerdere uitspraken te kunnen herinneren.
Succes

Ik vraag me ook af wie je bedoeld

Kan er ook zoiets van maken als dat we toch allemaal wel redelijk bekend zijn met de intolerantie die nogal eens bij de islam vandaan komt, terwijl diezelfde mohammedanen nu ineens niet meer fout kunnen doen, en de redelijke weldenkendheid zelve zijn,

Maar ik doe het maar niet
&lt;signature here&gt;.
pi_72876891
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
Het was voor mij geen verkapt "moslim-bash" topic, maar meer verwondering over waar men zich druk om kan maken
Tja ik begrijp die Moslims ook niet, neem gewoon de normale ingang
pi_72876908
quote:
Opvallend is dat een bepaalde groep users constant een belangrijk feit negeren in deze discussie, en opvallend is ook dat bepaalde users de werkelijkheid verdraaien.

Niemand hier zegt dat de eigenaren engeltjes zijn, niemand beweert dat hondenbezitters allemaal fatsoenlijk volk zijn.

We hebben hier te maken met een gebied dat door de gemeente is aangewezen als losloop gebied. Daar staat een Moskee bij, de mensen die de Moskee bezoeken hebben last van de honden omdat ze een uitgang gebruiken waar geen toestemming voor is gegeven.

Je mag dan nog zo'n grote hekel hebben aan hondeneigenaren... maar als zij zich aan de regels houden, door hun honden alleen in dat losloopgebied los te laten, dan is degene die in dit geval klaagt dus niet de persoon die gelijk heeft.

Dat is hetzelfde als een huis aan het water laten bouwen, en dan vervolgens klagen dat er boten langs je huis varen.
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:30:01 #193
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72877091
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef PhalanX het volgende:

Niemand hier zegt dat de eigenaren engeltjes zijn, niemand beweert dat hondenbezitters allemaal fatsoenlijk volk zijn.

We hebben hier te maken met een gebied dat door de gemeente is aangewezen als losloop gebied. Daar staat een Moskee bij, de mensen die de Moskee bezoeken hebben last van de honden omdat ze een uitgang gebruiken waar geen toestemming voor is gegeven.

Je mag dan nog zo'n grote hekel hebben aan hondeneigenaren... maar als zij zich aan de regels houden, door hun honden alleen in dat losloopgebied los te laten, dan is degene die in dit geval klaagt dus niet de persoon die gelijk heeft.
Het leek mij ook vrij simpel, maar de wet van het abjecte westen is bij sommigen blijkbaar van toepassing.
&lt;signature here&gt;.
pi_72877172
quote:

[..]

De gemeente is uitermate dom bezig en werkt de situatie in de hand in plaats van een oplossing te bieden, dat deel heb je gelijk in.
De gemeente had het kunnen voorzien. Ik lees trouwens dat er meer problemen zijn dan ik nu lees hier, of in dat andere topic. het gaat er dus wel degelijk om dat de ellende over en weer gaat.

De gemeente is dus ernstig te kort geschoten om de moskee op die plek te zetten. Niet om het honden gebied alleen......(is één van de punten die er blijkbaar zijn) lees ik zo links en rechts. En er zijn wel ergere dingen geweest dan het alleen uitschelden van hondenbezitters. Ik snap werkelijk niet hoe het zo kan ontstaan zonder overleg met een wijk.

Jammer dat er blijkbaar geen openheid was en de gemeente beide partijen gewoon belazerd heeft.
quote:

Wanneer we het dan ook hebben over hetzelfde onderwerp als hondenuitlaatgebied? Denk ik net zo. Ik schijt trouwens wel op hondenbezitters die de poep op de stoep laten liggen. Net als ik schijt op fietser op voetgangersgebied. Maar hoop dat je dan ook het verschil ziet tussen hondenbezitters bedreigen hun hond te vermoorden etc. Die blijken er ook te zijn.

Ga nou fout niet gewoon goed praten Dit is trouwens niet iets van de laatste tijd, maar al lang aan de gang. Wanneer mijn zoon een volwassene gaat bedreigen? Zal ik hem alle hoeken van ons huis laten zien.

Dus bookmark maar (doe ik het ook )
pi_72877177
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Mwah, je krijgt van mij dan allicht een stukje gelijk mbt 'het kont tegen de krib'.

Maar dan zit er al een stuk voorgeschiedenis aan, wie er bv 'begon' valt moeilijk meer te constateren. En de regels zijn nog steeds de regels.

Als dat gebied nu eenmaal een losloop gebied, kun je ervanuit gaan dat mensen het zo gaan gebruiken, nogmaals.
Daarom heeft het ook geen zin om te gaan bakkeleien over wie de oorzaak is. De situatie is zoals hij is en daar moet nu een oplossing voor komen waar alle partijen mee kunnen leven.
Het losloopgebied opheffen of verplaatsen is imo onwenselijk en de moskee verplaatsen ronduit onrealistisch.
quote:
En als de vrome mohammedanen de regels niet bevalt, hebben hun pech, zo simpel.

Als een bepaalde verworvenheid op valse manier ter discussie wordt gesteld, en dat bevalt jou niet, ben jij dan ook ineens deel van het probleem, heb jij het dan ook ineens gedaan?
Het is dan je probleem gemaakt en je kop in het zand steken werkt alleen maar averechts.
quote:
Daar lijtk het wel op namelijk.
[..]

En wie heeft er volgens de staande regels gelijk?
Die honden mogen loslopen en die moslims mogen gebruik maken van die achteringang. Dat recht hebben ze verworven doordat niemand er een stokje voor gestoken heeft.
quote:
Wat zou je geliefde rijdende rechter hier van zeggen?
Geen idee maar het zou een mooie uitzending worden.
Afhankelijk van hoe lang die moskee staat wellicht het afsluiten van de achteruitgang of anders een hekje tussen het veld en de moskee want ik vermoed dat er tijdens de rechtszaak in de plaatselijke bruine kroeg 'De Buurvrouw' wel meer buurtbewoners naar voren stappen die niet zo blij zijn met al die loslopende honden op het voetpad.

Ik hoop dat ze er samen uit komen want gemeentes zijn over het algemeen vrij makkelijk in het opheffen van losloopgebieden terwijl er al zo weinig zijn. Het zou me ook helemaal niet verbazen als ze nog niet hebben ingegrepen omdat ze hopen dat het dusdanig gaat escaleren dat ze daar een goed excuus voor hebben.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:33:08 #196
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72877181
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
Het spijt me dat ik me eraan stoor, dat het feit dat mohammedanen zich niet aan de regels houden, door bepaalden hier voor het gemak maar vertaalt wordt in dat "We het allemaal gedaan hebben!" of dat "Nederlanders ineens onbeschaafd zijn!"
&lt;signature here&gt;.
pi_72877188
Mindermutsig, dit is geen afweegtopic hond-moslim.

Zowel tegen honden als tegen moslims heb ik aversie, maar tegen honden wat minder.

Moslims willen van Nederland een soort Iran of Somalie maken, daar bedank ik voor. Honden schijten alleen op straat. Daar trap ik af en toe in, maar daar is op zich mee te leven. Moslims schijten tenminste niet op straat, dat is wel een voordeel, maar een democratie veranderen in een staatsvorm zoals Iran dat is net wat erger.
pi_72877275
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef ExTec het volgende:

Het leek mij ook vrij simpel, maar de wet van het abjecte westen is bij sommigen blijkbaar van toepassing.
Waarom gaan we dan eigenlijk nog in discussie met dat soort figuren? Ze presenteren zich als uiterst hypocriet en zijn niet in staat om zich te verdedigen met logische argumenten als ze met de feiten worden gepresenteerd. Ze neigen in hun beschuldigingen altijd sterk naar racisme, en denken dat ze anno 2009 nog steeds hun tegenstanders monddood kunnen maken door ze van discriminatie te beschuldigen.
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')