abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:59:46 #61
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72870465
hoax, moslims zeiken nooit over (onterechte) futiliteiten.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:01:20 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_72870473
Moslims . Honden, walgelijke schijtfabrieken . Wij schijten toch ook niet op straat?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72870480
- knip -

[ Bericht 92% gewijzigd door sp3c op 18-09-2009 12:57:12 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72870501
Simpelste oplossing is natuurlijk de moskee verplaatsen naar een gebied waar ze in alle vrijheid hun geloof kunnen beleven, mekka of zo.

Als het je niet bevalt hier, ga je maar weg, Ik ga ook niet in een moslimland wonen, gewoon omdat het mij daar niet bevalt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_72870599
Maar dit speelt nu dus al zeker een half jaar en de gemeente heeft nog geen enkele actie ondernomen?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72870612
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 18-09-2009 12:58:02 ]
pi_72870775
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:43 schreef Rijpie het volgende:
*knip*
vrijheid van meningsuiting
pi_72870877
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

bron

Ben benieuwd wat hier nog "meer" achter zit. Of het werkelijk enkel op de honden is gebaseerd, of dat bijvoorbeeld die hondjes tegen de moskee aan piesen of poepen.
Of het daadwerkelijk zo'n situatie oplevert.

En waarom het dan zo ontspoort.
Noge effe en je vrouw mag daar ook al niet ongesluierd rondlopen...oh wacht effe...die worden ook al verrotgescholden

Alsof je kan helpen dat je hond tegen een muurtje aanpiest
Wat stellenze zich weer aan...
kleingeestigheid ten top het woord islamietje is weeer verklaard.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_72870922
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Noge effe en je vrouw mag daar ook al niet ongesluierd rondlopen...oh wacht effe...die worden ook al verrotgescholden

Alsof je kan helpen dat je hond tegen een muurtje aanpiest
Wat stellenze zich weer aan...
kleingeestigheid ten top het woord islamietje is weeer verklaard.
Het wordt een nogo area voor niet-moslims
pi_72871280
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef Gia het volgende:
Gevonden:

Ergernis over hond en moskee

De uitlaatstrook ligt dus inderdaad aan de achterkant van de moskee.
Zou dus geen probleem hoeven te zijn.
1) De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen.
2) Pico, een olijke Spaanse schobbejak, houdt ervan luid blaffend op voorbijgangers af te lopen.
3) Hij snuffelt even en maakt zich dan waggelend uit de voeten.
4) Als hier een aanlijngebod komt, dan is het oorlog in de wijk,’’ briest Bert. Wijkgenoot Bert Meijer lijnt zijn hondje Spot wel aan bij de moskee. ,,Ik vind dat een kwestie van respect.’’

Kortom: onverdraagzame autochtone tokkies met brutale kuthonden die voorbijgangers ongevraagd bespringen. Optieven met die kutbeesten ().

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 18-09-2009 12:49:30 ]
pi_72871413
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:47 schreef Iblis het volgende:
Dit was ook eerder in het nieuws, en toen bleek ook dat het de achteruitgang van de moskee betrof. Je moet hier wel ergens een grens trekken. Je kunt natuurlijk niet de gehele route van huis naar moskee hondvrij maken omwille van de moslims, dat is onmogelijk. Dat de hoofdingang te bereiken is zonder dat je daarbij door een hondenlosloopveld moet lijkt me redelijk (maar dat lijkt me ook in het geval van elk ander gebouw, want niet iedereen is even dol op honden).

Dat dat voor de achteruitgang ook moet gelden, dat vind ik dan wel weer wat ver gaan.
Wat ik er van las, was juist dat er overeen was gekomen dat die achteringang (waar het eigenlijk om gaat) niet eens geplaatst mocht worden. Denk juist omdat het gedeelte juist niet was bedoeld als achteruitgang voor moskee, maar voor de burger. Fietsen zou daar ook verbod op gelden, maar blijkbaar helpt het verbod niet.

Er staan dus al hekken omheen.

IK SNAP HET PROBLEEM DUS NIET!

Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72871539
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom wordt de moskee niet verplaatst?
Een gebouw verplaatsen voor een paar honden?
pi_72871571
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Yep, regels zijn regels..
pi_72871776
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

1) De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen.
2) Pico, een olijke Spaanse schobbejak, houdt ervan luid blaffend op voorbijgangers af te lopen.
3) Hij snuffelt even en maakt zich dan waggelend uit de voeten.
4) Als hier een aanlijngebod komt, dan is het oorlog in de wijk,’’ briest Bert. Wijkgenoot Bert Meijer lijnt zijn hondje Spot wel aan bij de moskee. ,,Ik vind dat een kwestie van respect.’’

Kortom: onverdraagzame autochtone tokkies met brutale kuthonden die voorbijgangers ongevraagd bespringen. Optieven met die kutbeesten ().

Natuurlijk gaan mensen hun hond niet aanlijnen in een losloopgebied.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72871832
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Euhm. Het gebouw had daar moeten komen met verstand. Het gebouw is er gekomen door impulsiviteit. Je had kunnen weten dat er protesten zouden komen vanuit de burger die daar al jaren verplicht liep met de hond.

Ik snap trouwens het probleem niet zo. Die achteringang was geen toestemming voor verleend, dus maak die gewoon weer dicht. Heeft niemand last van elkaar, want om de rest staat gewoon een hek.

Die route voor honden en hun baasjes was er al.

Die achteruitgang had nooit gebruikt mogen worden als gewone ingang of uitgang (wat ik ervan begreep dus)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72872025
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:
Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
Neem ff fotos
looooooooooooooooool lol
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:05:08 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72872109
Verbazend overigens dat de lokale PvdA nog niet door z'n knieën is gegaan voor de allochtone stem, en dat losloop gebied niet ff heeft opgeheven voor de vrome mohammedanen.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:06:06 #78
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72872143
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:01 schreef MrKawada het volgende:

[..]

Neem ff fotos
En kijk uit voor de hondenpoep, er lopen daar namelijk honden los!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:07:54 #79
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72872191
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Euhm. Het gebouw had daar moeten komen met verstand. Het gebouw is er gekomen door impulsiviteit. Je had kunnen weten dat er protesten zouden komen vanuit de burger die daar al jaren verplicht liep met de hond.

Ik snap trouwens het probleem niet zo. Die achteringang was geen toestemming voor verleend, dus maak die gewoon weer dicht. Heeft niemand last van elkaar, want om de rest staat gewoon een hek.

Die route voor honden en hun baasjes was er al.

Die achteruitgang had nooit gebruikt mogen worden als gewone ingang of uitgang (wat ik ervan begreep dus)
Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.
Ook zou hier een moslim op moeten staan die die medegelovigen even duidelijk maakt dat het nogal achterlijk is om in een situatie als deze te gaan lopen klagen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72872225
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hoe ver moet je gaan bij het bedenken van een bestemmingsplan. Straks moeten we nog rekening houden met de bouw van een moskee omdat er een kinderboerderij met varkens aanwezig is. Men mag al blij zijn dat er een moskee gebouwd mag worden, laat ze de andere kant op ook tolerant zijn.
Ook zou hier een moslim op moeten staan die die medegelovigen even duidelijk maakt dat het nogal achterlijk is om in een situatie als deze te gaan lopen klagen.
Keep on dreaming..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')