abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72873978
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Het stond een half jaar geleden ook al in de krant. Lijkt me sterk dat niemand van de beleidsmakers dit gelezen heeft.
dat wist ik niet
pi_72873990
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, precies, want de muzzelmannen de schuld geven, nee dat gaat te ver

Ze hebben het allebij gedaan

Maar volgens mij was dat toch een officieel losloop gebied? Dan staan de hondenuitlaters toch in hun recht, en de moslims niet, of mis ik iets?
Nee je mist niets ..alleen zijn er altijd mensen die denken dat alles wat een moslim doet is welgedaan, ook in dit geval weer..zo jammer
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72874026
Doe eens even lief tegen elkaar
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:24 #129
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874094
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als je mijn posts in dit topic gelezen had, had je gezien dat dit al de hele tijd mijn opvatting is over deze situatie. De wanhopige koppeling aan religie slaat in dit geval nergens op.
Ja, blijven draaien. Blijf lekker politiek correct doen

Ik zal gewoon de vraag nog een keer stellen:
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef ExTec het volgende:

Ik zal er over na denken, als jij eerst uitlegt waarom die moskee gangers precies een probleem hebben met onze trouwe viervoeters
quote:

Maar als jij je er fijn bij voelt wil ik best nog even melden dat ik de islam, het christendom, het jodendom en alle andere religies achterlijke religies vind hoor.
Daar voel ik mij niet fijner van. Waar ik me wel 'fijn' bij voel als mensen tenminste de ruggegraat hebben het beestje bij naam te noemen.

Als mensen, ook als de dader een kleurtje heeft, gewoon die kant uitwijzen, ipv zeer politiek-correct: "Ze hebben het allemaal gedaan! " verkondigen
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:08:21 #130
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874130
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Dragorius het volgende:
Doe eens even lief tegen elkaar
Ik probeer zo lief mogelijk de mensen op de aanwezige tenhemelschrijende politieke-correctheid te wijzen
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:08:41 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874137
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Mijn god wat een struisvogel.
[..]

Ik zal er over na denken, als jij eerst uitlegt waarom die moskee gangers precies een probleem hebben met onze trouwe viervoeters
omdat die schijt van die dingen fucking stinkt!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:10:01 #132
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874178
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat die schijt van die dingen fucking stinkt!
Lijkt me niet echt een probleem. Er valt te lezen dat die gasten een eigen ingang hebben, en als ze die nemen dus niet daarmee geconfronteerd worden.

Niet sterk
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:10:59 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874222
mjah weet ik veel ... het zal mij een worst wezen

maar dat is het probleem dat ze ermee hebben gok ik
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:11:55 #134
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874262
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef sp3c het volgende:
mjah weet ik veel ... het zal mij een worst wezen

Reageer dan niet
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:13:51 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874334
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Reageer dan niet
dat maak ik zelf nog wel uit

besides ... jij stelt een vraag, als je geen antwoord wil dan kun je die net zogoed voor je houden
pi_72874431
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

besides ... jij stelt een vraag, als je geen antwoord wil dan kun je die net zogoed voor je houden
hij vraagt om een juist antwoord, geen gok
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:16:34 #138
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874441
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

Zeker, maar je geeft zelf je desinteresse aan. Kan het toch niet verbazen dat je zo'n antwoord krijgt?
quote:
Die vraag heb je ook beantwoord, en het antwoord is keurig terzijde geschoven

Verder nog iets inhoudelijks..?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:21:19 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_72874608
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Rijpie het volgende:

[..]

hij vraagt om een juist antwoord, geen gok
dan moettie die figuren of de moskee emailen
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zeker, maar je geeft zelf je desinteresse aan. Kan het toch niet verbazen dat je zo'n antwoord krijgt?
mwoch

het is een nutteloos antwoord
quote:
[..]

Die vraag heb je ook beantwoord, en het antwoord is keurig terzijde geschoven

Verder nog iets inhoudelijks..?
de achteruitgang?

dat weet ik toch niet
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:23:43 #140
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874697
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef sp3c het volgende:

de achteruitgang?

dat weet ik toch niet
Jawel, maar in een discussie jezelf beroepen op je eigen onwetendheid is ook maar zo-zo

Zeker als je het had kunnen weten door de topic gewoon te lezen
&lt;signature here&gt;.
pi_72874759
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef Anastacia1980 het volgende:

abstracties my ass:

joden maken New York onveilig omdat hun hotdog niet kosher is:
http://www.nypost.com/p/n(...)JR85eSQ2FRuBtGvJhVJJ
Vuile stoker dat je er bent! Lees het artikel ook even!

Men heeft die zaak verbouwd omdat de hotdogs er als kosher werden verkocht. Nog steeds niet fris, maar wel een heel andere zaak. En dan nog, wat een stel joden in NY te maken heeft met de situatie in NL is me ook niet geheel duidelijk.

EDIT: En de eigenaar van de zaak ws nog een jood ook, in een gebied waar veel joden wonen. Interne aangelegenheid dus.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:27:40 #142
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874830
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Vuile ophitser dat je er bent! Lees het artikel ook even!

Men heeft die zaak verbouwd omdat de hotdogs er als kosher werden verkocht. Nog steeds niet fris, maar wel een heel andere zaak. En dan nog, wat een stel joden te maken heeft met de situatie in NL is me ook niet geheel duidelijk.
Jawel, maar appelen met peren vergelijken mag prima, als mohammedanen hun 'naar anderen wijzen reflex' willen bevredigen.
&lt;signature here&gt;.
pi_72874843
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef qonmann het volgende:

Nee je mist niets ..alleen zijn er altijd mensen die denken dat alles wat een moslim doet is welgedaan, ook in dit geval weer..zo jammer
Goh, er was een tijd dat een gebedshuis met enig respect behandeld werdt in dit land. Blijkbaar is dat soort beschaafdheid de Nederlanders ontschoten.

Heeft er geen ruk mee te maken of dit nu RK kerk, synagoge of moskee is wat mij betreft, de idioot die een losloopgebied bij een gebedshuis instelt moet gewoon worden ontslagen.
pi_72874923
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goh, er was een tijd dat een gebedshuis met enig respect behandeld werdt in dit land. Blijkbaar is dat soort beschaafdheid de Nederlanders ontschoten.

Heeft er geen ruk mee te maken of dit nu RK kerk, synagoge of moskee is wat mij betreft, de idioot die een losloopgebied bij een gebedshuis instelt moet gewoon worden ontslagen.
Er was een tijd dat respect wederzijds was

en wat was er eerder, het losloopgebied of de moskee? dat is me nog niet helemaal duideljk.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:31:25 #145
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874983
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Rijpie het volgende:

en wat was er eerder, het losloopgebied of de moskee? dat is me nog niet helemaal duideljk.
Was een linkje naar google earth oid, daar stond de moskee nog niet. Daar gemeenten vrij vaak zo'n losloop gebied instellen op unzoned gebied, zal die er wel eerder geweest zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875054
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, blijven draaien. Blijf lekker politiek correct doen

Ik zal gewoon de vraag nog een keer stellen:
[..]

[..]

Daar voel ik mij niet fijner van. Waar ik me wel 'fijn' bij voel als mensen tenminste de ruggegraat hebben het beestje bij naam te noemen.

Als mensen, ook als de dader een kleurtje heeft, gewoon die kant uitwijzen, ipv zeer politiek-correct: "Ze hebben het allemaal gedaan! " verkondigen
Prima, speciaal voor jou de uitleg voor dummies

Voorafgaand:
Er wordt vlakbij een hondenlosloopveldje met vergunning een moskee gebouwd.
Die moskee krijgt een illegale achteruitgang grenzend aan het losloopveld waar de gemeente niets tegen gedaan heeft.

De situatie nu:
Moskeebezoekers die zonder overlast van honden van die achteruitgang gebruik willen maken.
Hondenbezitters die hun honden niet bij zich roepen als iemand passeert.
Beide groepen gooien de kont tegen de krib, weigeren een strobreed toe te geven en de situatie is geëscaleerd.

Hadden de gemeente en het moskeebestuur beter na moeten denken over de locatie van die moskee? JA.
Had de gemeente een stokje moeten steken voor die achteruitgang? JA!

Maar inmiddels is de situatie zoals hij is en daar zullen alle buurtbewoners het dus mee moeten doen. Betekent niet dat je elkaar moet gaan provoceren en zo de situatie moet laten escaleren. Dit kan nog steeds netjes opgelost worden.

Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Er zou een hekje geplaatst kunnen worden om het losloopveld zodat andere voetgangers geen overlast ondervinden van loslopende honden en loslopende honden er niet zomaar vandoor kunnen gaan. (Iets wat ik als hondenbezitter overigens bij elke losloopplaats erg toejuich.)
Hondenbezitters kunnen (moeten eigenlijk zelfs imo) hun hond bij zich roepen als er een voetganger voorbij komt om overlast te voorkomen.

Allemaal simpele oplossingen voor een simpel probleem dat door beide partijen gecreëerd is en in stand wordt gehouden. Men verdomt het alleen. Van beide kanten.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:33:59 #147
3542 Gia
User under construction
pi_72875080
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:

Er staan dus al hekken omheen.

IK SNAP HET PROBLEEM DUS NIET!

Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
Inderdaad, er staan al hekken omheen.

Kijk morgen dan ook even of er aan de achterkant ook hekken staan en of die achteringang ook via de weg bereikbaar is.

Het is natuurlijk onzinnig om de kortste weg van huis naar moskee voor elke moslim hondenlosloopstrookvrij te maken.
En een moskee bouwen op een hondenloslaatgebied en vervolgens gaan klagen over de honden, slaat nergens op. Althans, ik ga ervan uit dat het hele terrein voorheen hondenlosloopgebied was, gezien de googlemap foto in dit topic.

Stel je voor, een moslimgezin gaat langs een bordeel wonen en dan na een half jaar gaan klagen over de onzedelijkheid aldaar.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:35:27 #148
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875126
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je enerzijds toegeeft dat het een politieke fout is, kun je de kwalificatie dat 'Nederlanders beschaafdheid is ontschoten' voor je houden.

Als de overheid aangeeft dat daar en daar een losloop gebied is, zal het ook als zodanig gebruikt worden.

We lopen nu eenmaal niet 'over' van respect voor dat geloof wat we eigenlijk primair kennen vanwege het complete gebrek aan respect dat dat geloof zelf aan het licht brengt.

Dus verwijt lekker jezelf dat je onbeschaafd bent, en laat 'De Nederlanders' er lekker buiten
&lt;signature here&gt;.
pi_72875276
Honden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:50 #150
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875277
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Prima, speciaal voor jou de uitleg voor dummies

Voorafgaand:
Er wordt vlakbij een hondenlosloopveldje met vergunning een moskee gebouwd.
Die moskee krijgt een illegale achteruitgang grenzend aan het losloopveld waar de gemeente niets tegen gedaan heeft.
Helder.
quote:
De situatie nu:
Moskeebezoekers die zonder overlast van honden van die achteruitgang gebruik willen maken.
Hondenbezitters die hun honden niet bij zich roepen als iemand passeert.
Dat hoeft ook niet hey, want: losloopgebied
quote:
Beide groepen gooien de kont tegen de krib, weigeren een strobreed toe te geven en de situatie is geëscaleerd.
Wat hebben die honden eigenaren toe te geven?
quote:
Hadden de gemeente en het moskeebestuur beter na moeten denken over de locatie van die moskee? JA.
Had de gemeente een stokje moeten steken voor die achteruitgang? JA!

Maar inmiddels is de situatie zoals hij is en daar zullen alle buurtbewoners het dus mee moeten doen. Betekent niet dat je elkaar moet gaan provoceren en zo de situatie moet laten escaleren. Dit kan nog steeds netjes opgelost worden.

Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Er zou een hekje geplaatst kunnen worden om het losloopveld zodat andere voetgangers geen overlast ondervinden van loslopende honden en loslopende honden er niet zomaar vandoor kunnen gaan. (Iets wat ik als hondenbezitter overigens bij elke losloopplaats erg toejuich.)
Hondenbezitters kunnen (moeten eigenlijk zelfs imo) hun hond bij zich roepen als er een voetganger voorbij komt om overlast te voorkomen.

Allemaal simpele oplossingen voor een simpel probleem dat door beide partijen gecreëerd is en in stand wordt gehouden. Men verdomt het alleen. Van beide kanten.
Je oplossingsrichting is idd dat ze die illegale uitgang niet moeten gebruiken. Mee eens.

Maar wat is dan uberhaupt de rol van de hondenbezitters?

Niet de honden bij zich houden, want: losloopgebied.
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')