Elke gek heeft z'n gebrek zeggen we dan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom gaan we dan eigenlijk nog in discussie met dat soort figuren?
Volgens mij zijn het toch echt de honden die daar uitgelaten worden hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zeikende moslims, nog even zo doorgaan en we richten er een kennel op vlak ernaast.
Nog een keer dan. Nee je bent geen deel van het probleem maar het is wel je probleem gemaakt en je bent/kunt dus wel deel van de oplossing zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg je of als een verworenheid die jij waardeert, op een valse manier ter discussie gesteld wordt, jij dan ineens een deel van het probleem bent?
Lijkt me een simpele vraag.
Vertaal het wmb naar een kinderspeelplaats die door randjongeren bezet wordt ofzo. Heb jij dat dan ineens gedaan, ben jij als je je daar aan stoort deel van het probleem?
Dat is volgens mij afhankelijk van hoe lang het gebouw al staat. Ik meen dat op zoiets ook een verjaringstermijn zit.quote:[..]
Mwah, wettelijk werkt dat zo niet hoor. Dat de gemeente het heel voorspelbaar niet durft verbaast al niet meer.
Dat is een beetje afhankelijk van de locatie. In een bos o.i.d. ben ik dat volledig met je eens maar dit ligt volgens mij midden in een woonwijk? Dan is het is heel goed mogelijk dat het voor voetgangers en fietsters langs een doorgaande route naar openbaar vervoer of een winkelcentrum ligt.quote:Moet jij eens proberen, illegaal iets bouwen
[..]
Onwaarschijnlijk. Je selectief lezen schemert door. Want: als jij problemen hebt met honden, ga je niet naar een losloop gebied.
Eens.quote:[..]
Als reden daarvoor geef ik: het huidige politieke klimaat.
Krijg je nooit een vergunning voor, want er staat een Moskee en honden zijn onreinquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zeikende moslims, nog even zo doorgaan en we richten er een kennel op vlak ernaast.
-edit- neequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Krijg je nooit een vergunning voor, want er staat een Moskee en honden zijn onrein
Jah, lees al mijn posts in dit topic eens naquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Misschien dat je nog even kunt uitleggen waarom die Moslims niet gewoon de LEGALE ingang kunnen gebruiken..
dan hebben ze ook geen last van die onreine beesten..
En ja, ik zal mijn hond(jejejeje)...poept nog minder dan een poes... (ook al heeft ze nog nooit gebeten) nooit loslaten bij kinderen. Je bent en blijft verantwoordelijk. Al snap ik ook niet waarom je perse naar een plek heen gaat ...speciaal voor honden bedoeld...terwijl je een hekel aan honden hebt. Die plek was er dus eerder....kan het dan gewoon trollen zijn naar hondenbezitters toe?quote:Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Waarom maakt iedereen er dat nou van??quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig.
Open een topic over honden en uitlaatveldjes en de ene hondenhater na de ander komt melden dat 'honden en hun baasjes dood moeten', en nu zijn er moskeeen en moslims bij betrokken en zijn het opeen zo'n trouwe viervoeters.
Nog steeds begrijp ik je post niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Jah, lees al mijn posts in dit topic eens na![]()
Gewoon een omheining om het hele gebied (is echt meer dan een veldje) En dus is er ook geen achteruitgang meer. Precies zoals MM voorstelde
Persoonlijk ga ik dus trouwens toch voor de mildere vorm
[..]
En ja, ik zal mijn hond(jejejeje)...poept nog minder dan een poes... (ook al heeft ze nog nooit gebeten) nooit loslaten bij kinderen. Je bent en blijft verantwoordelijk. Al snap ik ook niet waarom je perse naar een plek heen gaat ...speciaal voor honden bedoeld...terwijl je een hekel aan honden hebt. Die plek was er dus eerder....kan het dan gewoon trollen zijn naar hondenbezitters toe?
En als ik dan redeneer dat dat alleen maar leid tot eenzijdige 'tolerantie', a'la: eerst sla ik jou op je bek. Nevermind dat ik me niet aan de regels houdquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nog een keer dan. Nee je bent geen deel van het probleem maar het is wel je probleem gemaakt en je bent/kunt dus wel deel van de oplossing zijn.
Je kunt natuurlijk ook op je strepen gaan staan en de situatie op de spits drijven en het probleem nog groter maken.
Neehoor, meer dan zat verhalen van welstandscommisies die wel ff dicteren dat die onofficiele dakkapel toch echt weg moest, want voldoet niet aan de 'regels!quote:Dat is volgens mij afhankelijk van hoe lang het gebouw al staat. Ik meen dat op zoiets ook een verjaringstermijn zit.
Ik heb zelf ook een hond, en ruim de drollen altijd op, maar zie dat de meerderheid van de baasjes dit niet doet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen er dat nou van??
1. Het veldje ligt aan de achterkant
2. De ingang van de moskee (+ het pad ernaartoe?) aan de voorkant.
Waarom dan klagen?
Daar ging het mij dus om
4 wachttorens....machinegeweren .......... ????quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef paddy het volgende:
Gewoon een omheining om het hele gebied (is echt meer dan een veldje) En dus is er ook geen achteruitgang meer. Precies zoals MM voorstelde
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
4 wachttorens....machinegeweren .......... ????
Hey, komopquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:
Volgens het artikel en de rest gaat het niet om drollen maar enkel om de aanwezigheid van de honden
Dus je kunt je niet voorstellen dat een hoop hondenbezitters hun hond niet goed onder commando hebben, en dat die honden zogauw ze los zijn heenrennen waar ze zin in hebben (dus ook achter die moskee enz)?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, komopDoe ens niet zo feitelijk. Mensen moeten de materie natuurlijk wel een andere draai kunnen geven
Mijn mening.......achteringang sluiten van moskee of alleen als nooduitgang gebruiken.(vind die achteruitgang überhaupt vreemd, maar ga dat morgen bekijken)quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog steeds begrijp ik je post niet.
Als die Moslims gewoon de normale ingang nemen is er niets aan de hand en daar gaat het in dit topic over.
het veldje ligt ACHTER de moskee.
Ze komen mekaar dus niet meer tegen, schat ik zo in
De plek is voor hondenbezitters opgezet. Vergelijk het met een naaktstrand. Ben je bang voor honden? Zoek je die plek niet op. Vind je naaktstranden om te kotsen? Zoek je die naaktstranden niet op.quote:Al snap ik ook niet waarom je perse naar een plek heen gaat ...speciaal voor honden bedoeld...terwijl je een hekel aan honden hebt. Die plek was er dus eerder....kan het dan gewoon trollen zijn naar hondenbezitters toe?
Kan ik me allemaal prima voorstellen, maar ik ga geen 'legitieme klachten erbij bedenken'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus je kunt je niet voorstellen dat een hoop hondenbezitters hun hond niet goed onder commando hebben,
Mijn mening over dit is discriminatie, dus ik zal hier maar genuanceerd posten dat ik het niet met de moslims eens ben. De verdere context van m'n mening is door menig user verder wel te raden lijkt me.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:
Maar er zit toch juist wel een hek omheen? Of is dat weer wat anders...
Volgens het artikel en de rest gaat het niet om drollen maar enkel om de aanwezigheid van de honden
Er is dus een hek tussen moskee en hondenveld. Duh!! Die moslims hoeven niet over dat hondenveld, maar het is voor sommigen nu eenmaal korter. Dat vind ik geen reden om dan die honden maar te weren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien is dat hekje het hek om de moskee, niet om het losloopveld.
Dan was het precies hetzelfde geweest. Moeders kunnen hun kinderen via de vooringang brengen. Ze HOEVEN niet via de achteringang!quote:Deze situatie was net zo goed misgegaan als het in plaats van een moskee een peuterspeelzaal betrof.
Op de stoep is ook asociaal, maar het gaat hier om een officieel hondenloslaatgebied en daar hoef je de poep niet op te ruimen. Dat doet de gemeente en daar betaal je hondenbelasting voor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:32 schreef paddy het volgende:
Ik schijt trouwens wel op hondenbezitters die de poep op de stoep laten liggen.
Nee, sterker nog, de meeste bezoekers wonen aan een snelweg.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef bijdehand het volgende:
Als ze nou langs de snelweg gaan zitten in een moskee, en ze vinden auto's onrein, gaat de snelweg dan ook weg?
Nog maar een keer voor de duidelijkheid: Dat hoeft niet op een hondenloslaatveld, dat doet de gemeente.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zit het met de hondenpoep, ruimen de baasjes die wel op? Anders ligt het daar bezaaid met drollen, en het is niet echt prettig zo een moskee in te gaan.
Hoef je niet moslim voor te zijn om reden te hebben tot klagen.
Dat zeg ik ook al het hele topic. Mijn punt is dat deze problemen dus niet aan het geloof liggen maar aan de situatie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is dus een hek tussen moskee en hondenveld. Duh!! Die moslims hoeven niet over dat hondenveld, maar het is voor sommigen nu eenmaal korter. Dat vind ik geen reden om dan die honden maar te weren.
[..]
Dan was het precies hetzelfde geweest. Moeders kunnen hun kinderen via de vooringang brengen. Ze HOEVEN niet via de achteringang!
Alleen.. die Moslims gooien hun geloof in de strijd, doen ze altijd..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al het hele topic. Mijn punt is dat deze problemen dus niet aan het geloof liggen maar aan de situatie.
Je draaft nu wel door. Hondenbezitters zijn sowieso irritant. Als ze iedere dag met hun loslopende loopse teef voor mijn deur stonden, zou ik ze ook weg willen hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
HOOP.
Het is belangrijk om je te realiseren dat er niets tussenin zit. Geen A-1, A-2, B-310 en dergelijke. Daar gaat de belangrijke discussie over en ik hoop dat de B) nog in de meerderheid is.
Zulks een sneuheid.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef nogeenmaarten het volgende:
HOOP.
Allemaal gezwets van groenrode stinkerts! Grasveldjes, hekjes, drollen opruimen ... WAT EEN FLAUWEKUL!
De discussie kan best worden gefocussed:
A) wil je een moslimstaat
B) neen.
Het is belangrijk om je te realiseren dat er niets tussenin zit. Geen A-1, A-2, B-310 en dergelijke. Daar gaat de belangrijke discussie over en ik hoop dat de B) nog in de meerderheid is.
Dan zit je er al het hele topic naast.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zeg ik ook al het hele topic. Mijn punt is dat deze problemen dus niet aan het geloof liggen maar aan de situatie.
En die is zo makkelijk op te lossen. Gooi die achterdeur op slot, die is toch al illegaal. Dan moeten ze wel voorom.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja ..als het geen Moslimsquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dan zit je er al het hele topic naast.
Het probleem is het geloof! Ik kan bijna niet geloven dat ik dat nogmaals in een topic moet deponeren ...
Tuurlijk schat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dan zit je er al het hele topic naast.
Het probleem is het geloof! Ik kan bijna niet geloven dat ik dat nogmaals in een topic moet deponeren ...
Dat je de conclusie die hij trekt niet leuk vind, wil niet zeggen dat hij geen gelijk heeft.quote:
nee niet in de warquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Je bent geloof ik in de war met deze foto:
[ afbeelding ]
Deze, het is een Afghaans meisje, haar ogen zijn nog altijd zo mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee niet in de war
De BBC had een follow up niet al te lang geleden waar ze op zoek gingen naar dat meisje en er een soortgelijke foto genomen is.
Echter die kan ik niet vinden, ik kan me die alleen vagelijk herrineren van de BBC
Dat is dus het meisje van de foto van Sturmvogel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee niet in de war
De BBC had een follow up niet al te lang geleden waar ze op zoek gingen naar dat meisje en er een soortgelijke foto genomen is.
Echter die kan ik niet vinden, ik kan me die alleen vagelijk herrineren van de BBC
scherp !quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef Gia het volgende:
Als ik die foto bekijk op googlemaps:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=zangvogelweg+156&sll=52.156589,5.388917&sspn=0.152285,0.308647&g=amersfoort&ie=UTF8&ll=52.165229,5.401808&spn=0.002379,0.004823&t=h&z=18&iwloc=A
Heb ik toch wel het idee dat het eerst een hondenveld was en er later een moskee is gebouwd.
Rondom de moskee staat een hek. De moslims kunnen de moskee bereiken zonder over het hondenveld te lopen. Dus zie ik niet zitten waarom nou ineens die honden aangelijnd moeten worden.
Dat honden niet tegen mensen op horen te springen staat verder volledig los van het feit dat daar een moskee is.
Het is ook onzinnig om te stellen dat je niet met je hond langs een moskee mag lopen, uit respect.....!
Dan mag je dus geen hond nemen als je langs een gebedshuis woont?
Het liefste wel ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus........men bouwt ergens een moskee en vervolgens moet de omgeving zich aanpassen aan moslimwetten?
Dacht het niet!
... Natuurlijk kijk maar naar Irak en Vietnam en nu Afganistanquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, Westerse landen proberen oorlogen te sussen met vredeslegers.
De doden die daar vallen worden weer door moslims veroorzaakt. Kaboem!!
Ik hoop het, heb namelijk een grote Duitse Herder.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze ergens komen wonen checken ze ook eerst alle buren of er honden aanwezig zijn?
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar
Noem het anders maar onze jihad tegen de ongelovigen, misschien dat je je dan een beetje kan inleven, aangezien het in je eigen termen is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Westerse landen maken graag oorlog en hebben duizenden doden aan hun handen
Graag verbieden alle westerse landen.
En als die achteruitgang van de moskee illegaal is, wat zou je daar van vinden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Meki het volgende:
Graag de honden daar verbieden..
die vallen en bijten enkel maar...
en ze zijn onrein..
Ja maar dat mag gewoon.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
En als die achteruitgang van de moskee illegaal is, wat zou je daar van vinden?
Je kan het ook omdraaien... Jihad tegen de Mosims..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Noem het anders maar onze jihad tegen de ongelovigen, misschien dat je je dan een beetje kan inleven, aangezien het in je eigen termen is.
Snel, allemaal en masse honden kopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Maar Meki, vertel eens?
Daar ben ik echt benieuwd naar namelijk.
Willen moslims dan ook niet wonen naast een gezin met hond(en)?
Dat zei ik toch al monsieur Meki.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien... Jihad tegen de Mosims..
Mischien kan je je daarmee inleven als je kijkt naar de laatste paar decenia's
Ow je hebt me op een idee gebracht, ik ga het spel de Mosims uitbrengen. Kun je gave theepotten en kleden kopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien... Jihad tegen de Mosims..
Mischien kan je je daarmee inleven als je kijkt naar de laatste paar decenia's
Hebben ze bij jou in de buurt geen bemiddelmarokkaan? Volgens Vogelaar de missing link tussen de reljeugd en de bourgeoisie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:20 schreef Slappy het volgende:
Dan flikker ze maar een lekker eind op.Ik wil ook geen rel Marokkanen in mijn wijk moet ik dan ook maar gaan klagen in een Moskee daarover?
Nee hoor, maar moskee is een andere verhaal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Maar Meki, vertel eens?
Daar ben ik echt benieuwd naar namelijk.
Willen moslims dan ook niet wonen naast een gezin met hond(en)?
World of Muslimcraft?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow je hebt me op een idee gebracht, ik ga het spel de Mosims uitbrengen. Kun je gave theepotten en kleden kopen.
Kan niet, de gemeente heeft de moskee goedgekeurt en erkentquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
En als die achteruitgang van de moskee illegaal is, wat zou je daar van vinden?
Nee ik heb hier geen rel Marokkanen wel normale gelukkigquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:21 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt geen bemiddelmarokkaan? Volgens Vogelaar de missing link tussen de reljeugd en de bourgeoisie.
Ja je mag niet zomaar een achterdeur ergens maken heur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan niet, de gemeente heeft de moskee goedgekeurt en erkent
Euh, die moskee is toch echt willens en wetens op, bij, naast een hondenveld gebouwd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, maar moskee is een andere verhaal.
Je hoort nooit op het nieuws dat honden worden aangevallen door moslims
ze zijn gewoon onrein, en ze zijn niet welkom in de huizen van de moslims
A2 Racer is al een goede weergave.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow je hebt me op een idee gebracht, ik ga het spel de Mosims uitbrengen. Kun je gave theepotten en kleden kopen.
Wie zegt dat ? een gemeente kan niet beslissen hoe de moskee in elkaar gezet mag wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja je mag niet zomaar een achterdeur ergens maken heur.
In plaats van een zwaard aan de broekriem een paar bommen aan z'n jasje? Simpele en accurate update van de situatie aldaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Alladin, maar die bestaat al. Wel oud spel. Een keertje oppoetsen misschien.
Tuurlijk wel, ik mag mn huis toch ook niet roze verven?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat ? een gemeente kan niet beslissen hoe de moskee in elkaar gezet mag worden
Gemeente is dan amateur, heeft geen goede plek gezocht voor een moskeequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Euh, die moskee is toch echt willens en wetens op, bij, naast een hondenveld gebouwd!
Nee, niet reageren, niet reageren, grrrrr. ......... moeilijk!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie zegt dat ? een gemeente kan niet beslissen hoe de moskee in elkaar gezet mag worden
Jou huis is geen gebedshuisquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik mag mn huis toch ook niet roze verven?
Goeie updatequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In plaats van een zwaard aan de broekriem een paar bommen aan z'n jasje? Simpele en accurate update van de situatie aldaar
Nee dus? Heb je meer rechten dan als je een gebedshuis of school gaat bouwen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou huis is geen gebedshuis
Jou huis is toch geen school ?
JouW......jouW, leer dat nou eens!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Jou huis is geen gebedshuis
Jou huis is toch geen school ?
Die ja ...Merciquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Deze, het is een Afghaans meisje, haar ogen zijn nog altijd zo mooi
[ afbeelding ]
Toen en nu
http://www.ottenbourg.com/blog/archive/2006_06_01_index.html
originele omslag
[ afbeelding ]
Klopt, Religieuze gebedshuizen hebben zowieso meer rechten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dus? Heb je meer rechten dan als je een gebedshuis of school gaat bouwen?
Daaruit blijkt niet echt dat de achteringang illegaal is.quote:Vraag 7:
De BPA wil van het college weten of de aanleg van de achteringang/toegangshek en fietsenstalling door de moskee in overeenstemming is met de afspraken en de bouwvergunning?
Volgens de BPA zou er volgens deze afspraken aan de achteruitgang namelijk een heg komen. En een hek over de gehele breedte, zonder een apart toegangshek wat open kan.
Antwoord 7:
Ja, de aanleg is uitgevoerd conform de inrichtingstekening van de woonomgeving, zoals die bij de omwonenden en de werkgroep Goede Buren sinds oktober 2005 bekend is.
Volgens de BPA zou er volgens deze afspraken aan de achteruitgang namelijk een heg komen. En een hek over de gehele breedte, zonder een apart toegangshek wat open kan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef Iblis het volgende:
Even nog een aanvulling, ik heb op de website van de Burger Partij Amersfoort een Word Document gevonden met vragen over de Moskee:
[..]
Daaruit blijkt niet echt dat de achteringang illegaal is.
Maar wel dat er een hek, c.q. heg moest komen, zonder toegangspoort.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef Iblis het volgende:
Even nog een aanvulling, ik heb op de website van de Burger Partij Amersfoort een Word Document gevonden met vragen over de Moskee:
[..]
Daaruit blijkt niet echt dat de achteringang illegaal is.
liever naast een zandbak waar honden schijten dan kleine meisjes aan het spelen zijn...je weet maar nooit met de volgelingen van een pedofiele sekteleiderquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Gemeente is dan amateur, heeft geen goede plek gezocht voor een moskee
Ja, dat is dus de Burger Partij Amersfoort. Antwoord is: De aanleg is volgens plan. Dan heeft de BPA het toch mis?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Volgens de BPA zou er volgens deze afspraken aan de achteruitgang namelijk een heg komen. En een hek over de gehele breedte, zonder een apart toegangshek wat open kan.
Lijkt me duidelijk
Het gevolg is hetzelfde ..met heg is er geen uitgang op dat hondenuitlaat veld, je kunt alleen een rondje moskee doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, dat is dus de Burger Partij Amersfoort. Antwoord is: De aanleg is volgens plan. Dan heeft de BPA het toch mis?
Een sekte van 1,5 miljard volgelingen.. en worden dagelijks altijd meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef desiredbard het volgende:
[..]
liever naast een zandbak waar honden schijten dan kleine meisjes aan het spelen zijn...je weet maar nooit met de volgelingen van een pedofiele sekteleider
Maar ’t is dus niet illegaal zoals beweerd, ander documentquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het gevolg is hetzelfde ..met heg is er geen uitgang op dat hondenuitlaat veld, je kunt alleen een rondje moskee doen
Dan hebben ze van die honden geen hinder
Valleikanaal is dus aan de achterkant.quote:Vraag 3: Rond de bouw van de moskee en de aanleg van het terrein daaromheen zijn met de bewoners van Liendert afspraken gemaakt. Verdraagt de aanleg van de achteringang/toegangshek van de moskee en in het bijzonder defietsenstalling zich met deze afspraken? Acht u het logisch dat de moskeefietsenstalling toegang geeft tot het voetpad langs het Valleikanaal?
Antwoord 3: Ja, in het ontwerp van de moskee is een ingang aan het Valleikanaal opgenomen. Deze staat op de inrichtingstekening van de woonomgeving, zoalsdie bij de omwonenden en de werkgroep Goede Buren sinds oktober 2005 bekend is.
Wat een non-probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, Religieuze gebedshuizen hebben zowieso meer rechten.
Kijk maar naar een kerk of een synagoge of een moskee
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een non-probleem.
Feit: de losloopplaats wás er al.
Feit: die achterdeur van de moskee is illegaal.
Conclusie: de gemeente moet niet toegeven aan het gedram van de moskeebezoekers, de achterdeur dichtmetselen en de hondenbezitters lekker de losloopplaatst laten gebruiken waarvoor hij (al jaren) bestemd is en waar de mensen hondenbelasting voor betalen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een non-probleem.
Feit: de losloopplaats wás er al.
Want? Ik probeer dat dus na te zoeken, maar ik zie dat dus nergens bevestigd in b.v. vragen in de gemeenteraaa (zie ik ook m’n quotes hierboven).quote:Feit: die achterdeur van de moskee is illegaal.
Ze moeten m.i. wel voet bij stuk houden dat die losloopplaats blijft, en moslims die er moeite mee hebben gaan dan via de achteringang, dat lijkt me net zo makkelijk. Maar dat het illegaal is, ik kan het echt niet vinden.quote:Conclusie: de gemeente moet toegeven aan het gedram van de moskeebezoekers, de achterdeur dichtmetselen en de hondenbezitters lekker de losloopplaatst laten gebruiken waarvoor hij (al jaren) bestemd is en waar de mensen hondenbelasting voor betalen.
Roem, geluk, en een geldprijs...quote:
die HEG daar kun je niet door of lees je daarover heen ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Want? Ik probeer dat dus na te zoeken, maar ik zie dat dus nergens bevestigd in b.v. vragen in de gemeenteraaa (zie ik ook m’n quotes hierboven).
[..]
Ze moeten m.i. wel voet bij stuk houden dat die losloopplaats blijft, en moslims die er moeite mee hebben gaan dan via de achteringang, dat lijkt me net zo makkelijk. Maar dat het illegaal is, ik kan het echt niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |