Ongelooflijk ja ..als het geen Moslimsquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dan zit je er al het hele topic naast.
Het probleem is het geloof! Ik kan bijna niet geloven dat ik dat nogmaals in een topic moet deponeren ...
Tuurlijk schat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dan zit je er al het hele topic naast.
Het probleem is het geloof! Ik kan bijna niet geloven dat ik dat nogmaals in een topic moet deponeren ...
Dat je de conclusie die hij trekt niet leuk vind, wil niet zeggen dat hij geen gelijk heeft.quote:
nee niet in de warquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Je bent geloof ik in de war met deze foto:
[ afbeelding ]
Deze, het is een Afghaans meisje, haar ogen zijn nog altijd zo mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee niet in de war
De BBC had een follow up niet al te lang geleden waar ze op zoek gingen naar dat meisje en er een soortgelijke foto genomen is.
Echter die kan ik niet vinden, ik kan me die alleen vagelijk herrineren van de BBC
Dat is dus het meisje van de foto van Sturmvogel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee niet in de war
De BBC had een follow up niet al te lang geleden waar ze op zoek gingen naar dat meisje en er een soortgelijke foto genomen is.
Echter die kan ik niet vinden, ik kan me die alleen vagelijk herrineren van de BBC
scherp !quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef Gia het volgende:
Als ik die foto bekijk op googlemaps:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=zangvogelweg+156&sll=52.156589,5.388917&sspn=0.152285,0.308647&g=amersfoort&ie=UTF8&ll=52.165229,5.401808&spn=0.002379,0.004823&t=h&z=18&iwloc=A
Heb ik toch wel het idee dat het eerst een hondenveld was en er later een moskee is gebouwd.
Rondom de moskee staat een hek. De moslims kunnen de moskee bereiken zonder over het hondenveld te lopen. Dus zie ik niet zitten waarom nou ineens die honden aangelijnd moeten worden.
Dat honden niet tegen mensen op horen te springen staat verder volledig los van het feit dat daar een moskee is.
Het is ook onzinnig om te stellen dat je niet met je hond langs een moskee mag lopen, uit respect.....!
Dan mag je dus geen hond nemen als je langs een gebedshuis woont?
Het liefste wel ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus........men bouwt ergens een moskee en vervolgens moet de omgeving zich aanpassen aan moslimwetten?
Dacht het niet!
... Natuurlijk kijk maar naar Irak en Vietnam en nu Afganistanquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, Westerse landen proberen oorlogen te sussen met vredeslegers.
De doden die daar vallen worden weer door moslims veroorzaakt. Kaboem!!
Ik hoop het, heb namelijk een grote Duitse Herder.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze ergens komen wonen checken ze ook eerst alle buren of er honden aanwezig zijn?
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar
Noem het anders maar onze jihad tegen de ongelovigen, misschien dat je je dan een beetje kan inleven, aangezien het in je eigen termen is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Westerse landen maken graag oorlog en hebben duizenden doden aan hun handen
Graag verbieden alle westerse landen.
En als die achteruitgang van de moskee illegaal is, wat zou je daar van vinden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Meki het volgende:
Graag de honden daar verbieden..
die vallen en bijten enkel maar...
en ze zijn onrein..
Ja maar dat mag gewoon.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
En als die achteruitgang van de moskee illegaal is, wat zou je daar van vinden?
Je kan het ook omdraaien... Jihad tegen de Mosims..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Noem het anders maar onze jihad tegen de ongelovigen, misschien dat je je dan een beetje kan inleven, aangezien het in je eigen termen is.
Snel, allemaal en masse honden kopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Maar Meki, vertel eens?
Daar ben ik echt benieuwd naar namelijk.
Willen moslims dan ook niet wonen naast een gezin met hond(en)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |