abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72874759
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:02 schreef Anastacia1980 het volgende:

abstracties my ass:

joden maken New York onveilig omdat hun hotdog niet kosher is:
http://www.nypost.com/p/n(...)JR85eSQ2FRuBtGvJhVJJ
Vuile stoker dat je er bent! Lees het artikel ook even!

Men heeft die zaak verbouwd omdat de hotdogs er als kosher werden verkocht. Nog steeds niet fris, maar wel een heel andere zaak. En dan nog, wat een stel joden in NY te maken heeft met de situatie in NL is me ook niet geheel duidelijk.

EDIT: En de eigenaar van de zaak ws nog een jood ook, in een gebied waar veel joden wonen. Interne aangelegenheid dus.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:27:40 #142
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874830
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Vuile ophitser dat je er bent! Lees het artikel ook even!

Men heeft die zaak verbouwd omdat de hotdogs er als kosher werden verkocht. Nog steeds niet fris, maar wel een heel andere zaak. En dan nog, wat een stel joden te maken heeft met de situatie in NL is me ook niet geheel duidelijk.
Jawel, maar appelen met peren vergelijken mag prima, als mohammedanen hun 'naar anderen wijzen reflex' willen bevredigen.
&lt;signature here&gt;.
pi_72874843
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef qonmann het volgende:

Nee je mist niets ..alleen zijn er altijd mensen die denken dat alles wat een moslim doet is welgedaan, ook in dit geval weer..zo jammer
Goh, er was een tijd dat een gebedshuis met enig respect behandeld werdt in dit land. Blijkbaar is dat soort beschaafdheid de Nederlanders ontschoten.

Heeft er geen ruk mee te maken of dit nu RK kerk, synagoge of moskee is wat mij betreft, de idioot die een losloopgebied bij een gebedshuis instelt moet gewoon worden ontslagen.
pi_72874923
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goh, er was een tijd dat een gebedshuis met enig respect behandeld werdt in dit land. Blijkbaar is dat soort beschaafdheid de Nederlanders ontschoten.

Heeft er geen ruk mee te maken of dit nu RK kerk, synagoge of moskee is wat mij betreft, de idioot die een losloopgebied bij een gebedshuis instelt moet gewoon worden ontslagen.
Er was een tijd dat respect wederzijds was

en wat was er eerder, het losloopgebied of de moskee? dat is me nog niet helemaal duideljk.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:31:25 #145
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72874983
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef Rijpie het volgende:

en wat was er eerder, het losloopgebied of de moskee? dat is me nog niet helemaal duideljk.
Was een linkje naar google earth oid, daar stond de moskee nog niet. Daar gemeenten vrij vaak zo'n losloop gebied instellen op unzoned gebied, zal die er wel eerder geweest zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875054
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, blijven draaien. Blijf lekker politiek correct doen

Ik zal gewoon de vraag nog een keer stellen:
[..]

[..]

Daar voel ik mij niet fijner van. Waar ik me wel 'fijn' bij voel als mensen tenminste de ruggegraat hebben het beestje bij naam te noemen.

Als mensen, ook als de dader een kleurtje heeft, gewoon die kant uitwijzen, ipv zeer politiek-correct: "Ze hebben het allemaal gedaan! " verkondigen
Prima, speciaal voor jou de uitleg voor dummies

Voorafgaand:
Er wordt vlakbij een hondenlosloopveldje met vergunning een moskee gebouwd.
Die moskee krijgt een illegale achteruitgang grenzend aan het losloopveld waar de gemeente niets tegen gedaan heeft.

De situatie nu:
Moskeebezoekers die zonder overlast van honden van die achteruitgang gebruik willen maken.
Hondenbezitters die hun honden niet bij zich roepen als iemand passeert.
Beide groepen gooien de kont tegen de krib, weigeren een strobreed toe te geven en de situatie is geëscaleerd.

Hadden de gemeente en het moskeebestuur beter na moeten denken over de locatie van die moskee? JA.
Had de gemeente een stokje moeten steken voor die achteruitgang? JA!

Maar inmiddels is de situatie zoals hij is en daar zullen alle buurtbewoners het dus mee moeten doen. Betekent niet dat je elkaar moet gaan provoceren en zo de situatie moet laten escaleren. Dit kan nog steeds netjes opgelost worden.

Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Er zou een hekje geplaatst kunnen worden om het losloopveld zodat andere voetgangers geen overlast ondervinden van loslopende honden en loslopende honden er niet zomaar vandoor kunnen gaan. (Iets wat ik als hondenbezitter overigens bij elke losloopplaats erg toejuich.)
Hondenbezitters kunnen (moeten eigenlijk zelfs imo) hun hond bij zich roepen als er een voetganger voorbij komt om overlast te voorkomen.

Allemaal simpele oplossingen voor een simpel probleem dat door beide partijen gecreëerd is en in stand wordt gehouden. Men verdomt het alleen. Van beide kanten.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:33:59 #147
3542 Gia
User under construction
pi_72875080
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef paddy het volgende:

Er staan dus al hekken omheen.

IK SNAP HET PROBLEEM DUS NIET!

Ik ga er morgen maar eens langs om te kijken hoe en welke plek ze nu bedoelen.
Inderdaad, er staan al hekken omheen.

Kijk morgen dan ook even of er aan de achterkant ook hekken staan en of die achteringang ook via de weg bereikbaar is.

Het is natuurlijk onzinnig om de kortste weg van huis naar moskee voor elke moslim hondenlosloopstrookvrij te maken.
En een moskee bouwen op een hondenloslaatgebied en vervolgens gaan klagen over de honden, slaat nergens op. Althans, ik ga ervan uit dat het hele terrein voorheen hondenlosloopgebied was, gezien de googlemap foto in dit topic.

Stel je voor, een moslimgezin gaat langs een bordeel wonen en dan na een half jaar gaan klagen over de onzedelijkheid aldaar.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:35:27 #148
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875126
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je enerzijds toegeeft dat het een politieke fout is, kun je de kwalificatie dat 'Nederlanders beschaafdheid is ontschoten' voor je houden.

Als de overheid aangeeft dat daar en daar een losloop gebied is, zal het ook als zodanig gebruikt worden.

We lopen nu eenmaal niet 'over' van respect voor dat geloof wat we eigenlijk primair kennen vanwege het complete gebrek aan respect dat dat geloof zelf aan het licht brengt.

Dus verwijt lekker jezelf dat je onbeschaafd bent, en laat 'De Nederlanders' er lekker buiten
&lt;signature here&gt;.
pi_72875276
Honden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:50 #150
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875277
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Prima, speciaal voor jou de uitleg voor dummies

Voorafgaand:
Er wordt vlakbij een hondenlosloopveldje met vergunning een moskee gebouwd.
Die moskee krijgt een illegale achteruitgang grenzend aan het losloopveld waar de gemeente niets tegen gedaan heeft.
Helder.
quote:
De situatie nu:
Moskeebezoekers die zonder overlast van honden van die achteruitgang gebruik willen maken.
Hondenbezitters die hun honden niet bij zich roepen als iemand passeert.
Dat hoeft ook niet hey, want: losloopgebied
quote:
Beide groepen gooien de kont tegen de krib, weigeren een strobreed toe te geven en de situatie is geëscaleerd.
Wat hebben die honden eigenaren toe te geven?
quote:
Hadden de gemeente en het moskeebestuur beter na moeten denken over de locatie van die moskee? JA.
Had de gemeente een stokje moeten steken voor die achteruitgang? JA!

Maar inmiddels is de situatie zoals hij is en daar zullen alle buurtbewoners het dus mee moeten doen. Betekent niet dat je elkaar moet gaan provoceren en zo de situatie moet laten escaleren. Dit kan nog steeds netjes opgelost worden.

Die moslims kunnen gewoon gebruik maken van de hoofdingang en zo het losloopveld vermijden.
Ze kunnen ook gebruik blijven maken van de achteruitgang en hierbij de honden accepteren.
Er zou een hekje geplaatst kunnen worden om het losloopveld zodat andere voetgangers geen overlast ondervinden van loslopende honden en loslopende honden er niet zomaar vandoor kunnen gaan. (Iets wat ik als hondenbezitter overigens bij elke losloopplaats erg toejuich.)
Hondenbezitters kunnen (moeten eigenlijk zelfs imo) hun hond bij zich roepen als er een voetganger voorbij komt om overlast te voorkomen.

Allemaal simpele oplossingen voor een simpel probleem dat door beide partijen gecreëerd is en in stand wordt gehouden. Men verdomt het alleen. Van beide kanten.
Je oplossingsrichting is idd dat ze die illegale uitgang niet moeten gebruiken. Mee eens.

Maar wat is dan uberhaupt de rol van de hondenbezitters?

Niet de honden bij zich houden, want: losloopgebied.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875328
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad, er staan al hekken omheen.
Aan de foto's te zien is dat hekje het hek om de moskee, niet om het losloopveld.

Deze situatie was net zo goed misgegaan als het in plaats van een moskee een peuterspeelzaal betrof.
pi_72875401
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Aan de foto's te zien is dat hekje het hek om de moskee, niet om het losloopveld.

Deze situatie was net zo goed misgegaan als het in plaats van een moskee een peuterspeelzaal betrof.
Euh, het ging toch juist om die moskee bezoekers? Waar klaagden ze dan nou eigenlijk om?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72875605
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Helder.
[..]

Dat hoeft ook niet hey, want: losloopgebied
[..]

Wat hebben die honden eigenaren toe te geven?

[..]

Je oplossingsrichting is idd dat ze die illegale uitgang niet moeten gebruiken. Mee eens.

Maar wat is dan uberhaupt de rol van de hondenbezitters?

Niet de honden bij zich houden, want: losloopgebied.
Pertinente nonsens. Ook in een losloopgebied heb je als baas de verantwoordelijkheid voor je hond en heb je dus te zorgen dat die hond zich gedraagt. Daar hoort ook bij dat de hond niet achter andere voetgangers aan gaat of tegen ze opspringt.
Ja ze mogen los maar er zijn wel degelijk grenzen.

De rol van de hondenbezitters in deze is dat ze weigeren om hun hond bij zich te roepen als andere voetgangers langs komen.
En de ervaring leert dat het erg waarschijnlijk is dat dit zeer nadrukkelijk expres niet gebeurt als die voetganger een moskeebezoeker is waar ze sowieso al mee in de clinch liggen. Want het is natuurlijk hilarisch om die bebaarde jurk allerlei toeren uit te zien halen om die hond te ontwijken. Ha ha. Wat een lol.
pi_72875670
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Pertinente nonsens. Ook in een losloopgebied heb je als baas de verantwoordelijkheid voor je hond en heb je dus te zorgen dat die hond zich gedraagt. Daar hoort ook bij dat de hond niet achter andere voetgangers aan gaat of tegen ze opspringt.

De rol van de hondenbezitters in deze is dat ze weigeren om hun hond bij zich te roepen als andere voetgangers langs komen.
En de ervaring leert dat het erg waarschijnlijk is dat dit zeer nadrukkelijk expres niet gebeurt als die voetganger een moskeebezoeker is waar ze sowieso al mee in de clinch liggen. Want het is natuurlijk hilarisch om die bebaarde jurk allerlei toeren uit te zien halen om die hond te ontwijken. Ha ha. Wat een lol.
Ze kunnen toch de LEGALE ingang nemen
Maar de Moslims zijn weer uit op een rel blijkbaar
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72875696
quote:

[..]

Ok, leuk en aardig, maar het gaat hier om de aanwezigheid van die honden, niet over wat die hondjes doen.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72875712
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ze kunnen toch de LEGALE ingang nemen
Maar de Moslims zijn weer uit op een rel blijkbaar
Ze kunnen toch de hond bij zich houden en opvoeden?
Maar ze zijn weer uit op een rel blijkbaar.
pi_72875737
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niet de feiten omdraaien..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72875849
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef ExTec het volgende:

Als je enerzijds toegeeft dat het een politieke fout is, kun je de kwalificatie dat 'Nederlanders beschaafdheid is ontschoten' voor je houden.

Als de overheid aangeeft dat daar en daar een losloop gebied is, zal het ook als zodanig gebruikt worden.

We lopen nu eenmaal niet 'over' van respect voor dat geloof wat we eigenlijk primair kennen vanwege het complete gebrek aan respect dat dat geloof zelf aan het licht brengt.

Dus verwijt lekker jezelf dat je onbeschaafd bent, en laat 'De Nederlanders' er lekker buiten
Je hond niet bij je houden als mensen niet van honden gediend zijn is zeer onbeschaafd en onbeschoft. Je laat je hond niet uit naast een gebedshuis of dat nu door de gemeente zo aangegeven wordt of niet. DAT is nu een onderdeel van beschaving hebben. Oh, btw, ik heb 2 grote honden voordat je op het idee komt dat ik een hondenhater ben.

Heeft geen fuck met geloof te maken en nog minder met het respect wat andere mensen tonen, als jij zonodig meent een gebrek aan respect meent te moeten beantwoorden met nog minder respect dan ben je geen haar beter als de moslims die jij zo verfoeit.
Mensen zijn niet gediend van honden om legio redenen, ik kan je garanderen als dit geen moskee maar een school was dat er ook klappen waren gevallen overigens.

De gemeente is uitermate dom bezig en werkt de situatie in de hand in plaats van een oplossing te bieden, dat deel heb je gelijk in.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:55:34 #159
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_72875854
quote:

[..]

Sure, zit wat in; maar mij lijkt dat je niet gek bent op honden, je een losloop plek vermijd.

Als je op een plek bent die notabene officieel te boek staat als honden losloop plek moet je niet gek staan te kijken als er daadwerkelijk honden los rondlopen
quote:
Mwah, ik denk wat grijzer. Zelf ook wel eens een hond achter me aan gehad op de fiets, toen ik als puber door een park fietste. De eigenaar riep wel, maar beestje reageerde niet snel genoeg.

En dan snuffelt bello idd ff aan je ja, voordat'ie terug gaat naar baasje.
quote:
En de ervaring leert dat het erg waarschijnlijk is dat dit zeer nadrukkelijk expres niet gebeurt als die voetganger een moskeebezoeker is waar ze sowieso al mee in de clinch liggen.

Afgang.

Er wordt 'geprojecteerd' dat de blanke hollanders dat 'expres' doen, en de vrome aanhangers van het geloof van de vrede, daar 'projecteren we op' dat ze niets mis doen, dat ze zeer beschaafd zijn oid?

Niet serieus te nemen.
quote:
Want het is natuurlijk hilarisch om die bebaarde jurk allerlei toeren uit te zien halen om die hond te ontwijken. Ha ha. Wat een lol.
Het zeer bekende politiek correcte patroon dat in geval de blanke hollander we van het meest zwarte uitgaan, en in geval de gekleurde medelander, we van het meest positieve uitgaan

Walgelijk.
&lt;signature here&gt;.
pi_72875897
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waar haal jij weg dat de honden de besoekers lastig vallen? Kan het zijn dat die bezoekers dreigend naar de hondenbezitters handelen en zo de honden daar op reageren door te blaffen? Ik hoor niets verder, maar jij maakt er een verhaal van, dus ga ik er even verder op in

Stel dus.......maar dan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')