Tuurlijk zij kent de kleine lettertjesquote:Op donderdag 17 september 2009 23:53 schreef Sloggi het volgende:
Je kan wel lopen te zeuren, maar feitelijk gezien heeft ze helemaal gelijk.
Je probeert hem met zijn eigen wapens te bestrijden?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:54 schreef Hexagon het volgende:
Sjuul is gewoon een Dries Roelvink in een corpsballen verpakking
Alle letters van de wet zijn klein, anders wordt zo'n boek nóg dikker.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:53 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Tuurlijk zij kent de kleine lettertjes
wat een regeltjes GL mensquote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef Comedylocal het volgende:
Britta Bohler komt alles goed lullen
gelijk, maar de rechters mogen ook nadenken en feiten kennis hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:53 schreef Sloggi het volgende:
Je kan wel lopen te zeuren, maar feitelijk gezien heeft ze helemaal gelijk.
De rechters hebben feitenkennis, wij niet. Wie zijn wij dan om meteen die rechters aan te vallen? Je mag best kritisch zijn, maar de meeste mensen lullen elkaar na en hebben geen idee van de betreffende zaak én de wet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:05 schreef henkway het volgende:
[..]
gelijk, maar de rechters mogen ook nadenken en feiten kennis hebben
Ga lekker met Britta trouwen als je het zo goed weet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De rechters hebben feitenkennis, wij niet. Wie zijn wij dan om meteen die rechters aan te vallen? Je mag best kritisch zijn, maar de meeste mensen lullen elkaar na en hebben geen idee van de betreffende zaak én de wet.
of leg het uit aan een van de slachtoffers die nu extra bescherming nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De rechters hebben feitenkennis, wij niet. Wie zijn wij dan om meteen die rechters aan te vallen? Je mag best kritisch zijn, maar de meeste mensen lullen elkaar na en hebben geen idee van de betreffende zaak én de wet.
Ik dacht dat jij het wel met hem eens zou zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Wat een mongool zeg, die Sjuul Paradijs.
Waarschijnlijk heb je de verkeerde voor jequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel met hem eens zou zijn
en dan kunnen ze in Mozambique gaan wonenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Voor mijn part wordt het Koningshuis morgen afgeschaft.
Komt idd wel goed over en gaat 't (terecht) niet ontkennen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom? ik vind dat hij best een redlijk verhaal heeft
Een krakers kindje.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die tokkie met pet op? Een broer van Ali B?
yepquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom? ik vind dat hij best een redlijk verhaal heeft
Iemand met een duidelijk andere mening over de monarchie dan Ali Bquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Dat gaat nooit meer gebeuren, gelukkigquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis Ali B eigenlijk wel een beetje. Wanneer zit hij weer aan tafel, samen met JP?
Het hele gedoog- en drugsbeleid slaat als kut op Dirk, sowieso.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef NoCigar het volgende:
En dat paddo-verbod was complete bullshit. Waarom begint daar niemand over?
Dat is Kyteman, en dat is toch wel een briljant musicus. Van een heel ander kaliber dan die fopmocro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook. Dat was de grap, de val. Hij durfde zijn aandeel in de rookwetgeving te relativeren (op aangeven van Frits Wester) en kwam handig uit onder vragen over Bea en wat WimLex van haar overneemt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:27 schreef Apogist het volgende:
Verder vond ik Ab Klink eigenlijk wel een goed verhaal hebben, en hij deed het ook netjes.
Je bent gewoon een stumpert. Eerst vragen wie ''die broertje van Ali B'' is en vervolgens weet je opeens wel wie het is.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:24 schreef DrDentz het volgende:
Oei, ik herken die gast nog van De Wereld Draait Door. Ik vond er daar al niet veel aan maar dat was nog slechts 1 minuutje. Deze mensen moeten waarschijnlijk 2 hele nummers afluisteren.
Het lijkt me dat de standpunten van Bas van der Vlies duidelijk zijn. In de Tweede Kamer is het een goede debater, maar helaas sta ik niet altijd achter z'n standpunten.quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef henkway het volgende:
Debat over koopzondagen tussen Bas van der Vlies (SGP) en Ton Elias (VVD).
Dan moet Bas maar geen boodschappen doen op zondagquote:Op maandag 21 september 2009 18:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de standpunten van Bas van der Vlies duidelijk zijn. In de Tweede Kamer is het een goede debater, maar helaas sta ik niet altijd achter z'n standpunten.
Wie komt er nog verder?quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef henkway het volgende:
Debat over koopzondagen tussen Bas van der Vlies (SGP) en Ton Elias (VVD).
- Arjan Ederveen speelt in de musical Hairspray.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef sander89 het volgende:
Wie komt er nog verder?
P&W website doet het bij mij niet.
Ja hij komt niet zovaak.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef freako het volgende:
Opmerkelijk dat Van der Vlies bij Pauw & Witteman verschijnt.
Is 1 van de eerste keren dat een SGP'er bij zo'n programma verschijnt, kennelijk verschuift de moraal daar ook langzamerhand.quote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef freako het volgende:
Opmerkelijk dat Van der Vlies bij Pauw & Witteman verschijnt.
Ik kwam hier om te vragen wie die vent is die uit de jaren 50 is komen lopenquote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Nu ik naar Van der Vlies kijk en luister waan ik me echt in een ander tijdperk. De jaren '50 ofzo.
Hij heeft het wel voor elkaar dat er geen vrouwen zitten vanavond.quote:Op maandag 21 september 2009 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is 1 van de eerste keren dat een SGP'er bij zo'n programma verschijnt, kennelijk verschuift de moraal daar ook langzamerhand.
Het is een keurige man, prima parlementarier, hanteert altijd de juiste etikette. Jammer van zijn standpunten inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
Hoewel ik politiek gezien lijnrecht tegenover hem sta mag ik Van der Vlies wel. Hij is wel een 'zwartkous', maar heeft wel humor en is lang niet zo verbeten als zijn partijgenoot Van der Staaij.
Dit moet gewoon goed in CAO's geregeld worden. Laat die winkelketens op zondagen lekker studenten inzetten en zet die gelovigen doordeweeks in.quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als die mensen die 'moeten' werken op zondag echt zo graag willen geloven, moeten ze lekker een andere baan zoeken. Heel simpel. Dat heet ook vrijheid.
Amen!quote:Op maandag 21 september 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
Ik vind Van der Vlies al 28 jaar de engste radicale politicus die in de kamer zit.
Onwrikbaar gristelijk vasthoudend aan standpunten uit begin van vorige eeuw.
Dat gebeurt in de praktijk toch ook al? De AH wordt op zondag vrijwel volledig gerund door studenten en scholieren.quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit moet gewoon goed in CAO's geregeld worden. Laat die winkelketens op zondagen lekker studenten inzetten en zet die gelovigen doordeweeks in.
Psies.quote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit moet gewoon goed in CAO's geregeld worden. Laat die winkelketens op zondagen lekker studenten inzetten en zet die gelovigen doordeweeks in.
Zeker heeft zijn partij achterhaalde standpunten, maar hij staat er wel voor, zonder dat hij verbeten zijn gelijk claimt, zoals Van der Staaij dat wel doet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:09 schreef golfer het volgende:
Ik vind Van der Vlies al 28 jaar de engste radicale politicus die in de kamer zit.
Onwrikbaar gristelijk vasthoudend aan standpunten uit begin van vorige eeuw.
geweldig hij stelt de vragen die P&W achterlaten.quote:Op maandag 21 september 2009 23:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wat een irritante nicht zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |