quote:Tuf 10 premier did 4.1 million viewers last nite!!!! Thank you all very much. You are the best fans in sports!!!
quote:Fedor Emelianenko and Brett Rogers will face off in a heavyweight main event for Strikeforce on Nov. 7 on CBS. A venue for the event is still to be announced.
Strikeforce announced the event on Thursday. The CBS Corporation owns premium pay channel Showtime, which has a multi-year broadcast deal with Strikeforce.
The bout will be the first of three for Emelianenko, the world’s top-ranked heavyweight, with the promotion and will mark his first bout in a cage.
The event also marks the return of mixed martial arts to the major television network. CBS broadcasted EliteXC “Heat” in October 2008 and garnered nearly 5 million viewers.
"There's no question this is a sport that is fast becoming a force in popularity and as a business," said Kelly Kahl, Senior Executive Vice President, Prime Time, CBS Television. "We're excited to be the platform that will enable millions more to see the athlete regarded as the very best in his sport. The Number One heavyweight on the most-watched network has a very nice ring to it."
Emelianenko, 33, headlined two U.S. events for Affliction Entertainment in July 2008 and January 2009 at the Honda Center in Anaheim, Calif, where he bested former UFC champions Tim Sylvia and Andrei Arlovski.
Rogers, 29, knocked out then top-three heavyweight Arlovski in a shocking 22 seconds at a Strikeforce event last June.
Strikeforce will also continue with plans to promote a Challengers event on Nov. 6 at the SaveMart Center in Fresno, Calif., Strikefroce CEO Scott Coker confirmed to Sherdog.com Thursday. It will be the first time the promotion has held back-to-back events.
en Spike is niet zo groot als USA volgens mij, best wel impressive numbersquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hmm, dat is volgens mij zo rond de 3. nog wat. Raw doet meestal ook zoiets
Yea idd. Daarom wilt Dana ook zo graag een network deal met een grote zender. Ben benieuwd hoe het de rest van het seizoen blijft. Hangt denk ik ook veel van Kimbo af.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en Spike is niet zo groot als USA volgens mij, best wel impressive numbers
Voor een kabelzender is het een gigantisch aantal en zeker voor een zender als Spike TV.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hmm, dat is volgens mij zo rond de 3. nog wat. Raw doet meestal ook zoiets
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef n00cL30n het volgende:
tvp
hoe vonden jullie het condit vs ellenberger gevecht eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die 2 meppen elkaar nog wel een keertje en het gevecht tussen de coaches gaat ook zeker een toppertje worden!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Paxlie het volgende:
overigens erg toffe eerste ep, beide coaches komen erg goed uit de verf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:08 schreef Fyodor het volgende:
Tim Sylvia en Houston Alexander hebben een paar dingen gemeen. Beiden hun laatste 3 gevechten verloren, gisteravond vochten ze bij Adrenaline MMA 4. Een tijdje terug heb ik hier gepost dat met de juiste training Tim nog steeds een gevaarlijke vechter zal zijn, terwijl iedereen hem afgeschreven had na zijn verliespartij tegen Ray Mercer. Kijk hieronder wat er gebeurd is in beide gevechten.............![]()
Tim Sylvia vs Jason Riley en Houston Alexander vs Sherman Pendergast (die gast die Antoni Hardonk met lowkicks bij UFC65 bewerkt heeft)Tim zag er nog steeds chubby uit, je zag wel duidelijk een verbetering t.o.v. de Mercer fight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MMA-wise ben ik niet echt overtuigd dat Sylvia weer snel op een redelijk UFC niveau zal komen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:2 UFC undercard fights are going to air live on Spike Efrain Escudero vs Cole Miller and Drew McFedries vs Tomasz Drwal at 9est/6pst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main card was best aardig
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 20-09-2009 13:21:03 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Me tooquote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef Paxlie het volgende:
Het was best een aardig event, had er meer van verwacht op de een of andere manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jepquote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef Paxlie het volgende:
Het was best een aardig event, had er meer van verwacht op de een of andere manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef Dacide het volgende:
leuke avatar Tazamaniac... het is alsof ik naar mezelf aan het kijken ben :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron http://www.index.hr/sport(...)i-godine/451332.aspxAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tito Ortiz probeerde trouwens wat duidelijk te maken, kon alleen niet heel goed
liplezen![]()
.
Youtube neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Net ff snel Dacing with the Stars gekeken (stukje met Liddell)
Chuck deed het best matig
Maar volgens mij is dat met iedereen wel de eerste week!
Hij kreeg wel veel pluspunten voor zijn charisma en smoothness
Score 16/30 (of is dit een spoiler)
Dana White zat met Fertitta front row en lagen helemaal in een deuk
Volgens mij via een Twitter link ergensquote:
quote:Former UFC light heavyweight champion Quinton "Rampage" Jackson has quit the promotion. He and UFC President Dana White had been going back and forth over the last couple of weeks due to Rampage taking the role of B.A. Baracus in the new A-Team movie, and apparently that was the straw that broke the camel's back.
"I'm done fighting," Jackson stated. "I've been getting negative reviews from the dumb ass fans that don't pay my bills or put my kids though college. So I'm hanging it up. I'm gonna miss all my loyal fans but hopefully they'll follow me to my new career & I will gain more loyal fans along the way."
Rampage noted his frustrations with how he's been dealt with by the UFC over the years and has apparently had enough.
dat is allang gefilmdquote:Op woensdag 23 september 2009 15:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmm, lijkt me stug dat ie dan ook nog TUF mag afmaken...
Volgens mij haalt het het programma in op gegeven moment toch? Anders zou er nu al wel bekend zijn wie het geworden is toch?quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Volgens mij haalt het het programma in op gegeven moment toch? Anders zou er nu al wel bekend zijn wie het geworden is toch?
De TUF show zelf is in zijn geheel pre-recorded. (dus de laatste 2 zijn eigenlijk al bekend ja, maar er is contractueel vastgelegd dat hier niemand over mag praten)quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Volgens mij haalt het het programma in op gegeven moment toch? Anders zou er nu al wel bekend zijn wie het geworden is toch?
Dus dan zou Rampage daar nog een keer acte de presence moeten gaan geven en dat zal dan wel niet doorgaan lijkt me...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De TUF show zelf is in zijn geheel pre-recorded. (dus de laatste 2 zijn eigenlijk al bekend ja, maar er is contractueel vastgelegd dat hier niemand over mag praten)
De TUF10 Finale is op 5 december live
Hoeft niet. Matt Serra was vorige keer gewond en was er ook gewoon niet. Vond hij te ver vliegen met een zere reet of zoquote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dus dan zou Rampage daar nog een keer acte de presence moeten gaan geven en dat zal dan wel niet doorgaan lijkt me...
Ok, maar wel jammer dat Rampage weg is... Vond hem altijd wel spectaculair om naar te kijken!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hoeft niet. Matt Serra was vorige keer gewond en was er ook gewoon niet. Vond hij te ver vliegen met een zere reet of zo
quote:Legendary striker, Mirko Cro Cop retires from mixed martial arts
MMABay has been informed by a source close to the situation that Croatian knockout, Mirko Cro Cop has brought down the curtain on his mixed martial arts career following his most recent loss last weekend.
According to a number of Croatian MMA news sites, Cro Cop's manager, Zvonimir Lucic spoke to his training partners, Igor Pokrajcom and Sasa Mučnjak, this week to inform them that the camp will be disbanded based on the heavyweight's decision not to fight again. They were given their final payoff.
Cro Cop's decision to quit mixed martial arts will not come as a surprise to many after reading his post fight comments this week. The once feared striker admitted he had lost his drive and desire and had been finding it difficult to pull the trigger.
We wish him all the best and thank him for the memories.
By Michael Pepper
quote:Dana White speaks about “Rampage” Jackson’s retirement from fighting
The MMA world got a massive jolt earlier when Quinton “Rampage” Jackson announced on his website that he is to retire from professional MMA. Now Dana White has came out and spoke about the shock departure.
In an interview on the Carmichael Dave Radio Show, Dana speaks about “Rampage’s” decision to retire from MMA to focus on his acting career.
“I’ve just found out myself. Listen, “Rampage” first and foremost has been a friend of ours and we really like “Rampage” and I’m not gonna get into the battle of who’s done who for what and all that stuff. You know, we’ve done a lot for him and he’s got in there and fought. The guys come in here their fighters, that’s what they do, their fighters. We give them fights and they fight, they make money and we make money. That’s the way it works, but believe me, if you think this is the first time I’ve dealt with people who think they want to become actors and think they are going to make millions and millions of dollars off making movies and acting and because I got so pissed off about him pulling out of the fight with Rashad, I’m speaking my mind. He thinks I’m trying to ruin his movie career, it’s crazy.”
“Listen, I have nothing bad to say about “Rampage”, he’s a grown man. If he decides he want to walk away from guaranteed, good money right now, money he’ll never have the opportunity to make for the rest of his life, because he wants to go make movies, he’s a grown man, he can do whatever he wants to do. I’ve talked to “Rampage” as a friend and tried to talk him out of making a bad decision and he doesn’t think it is. He thinks he’s gonna have a movie career, but there’s been so many fighters over the years that thought they were gonna have movie careers.”
“I didn’t, after he and I made up, those stories were hitting. I didn’t say anything bad about him doing the movie other than that I thought it was a bad idea, because I do think it’s a bad idea. And that’s not true about Rashad, I offered him the Rashad fight and yes I talked him into the Rashad fight the first time then I tried to get Rashad and Rashad turned the fight down and that was when we made the Keith Jardine fight.”
“And I mean that’s what I do, I call these guys and offer them fights. “Rampage” Jackson told me he wasn’t interested in the belt, the belt caused him too many problems. It wasn’t like he was going after Machida because he wanted to belt, he didn’t want the belt. He said the belt brought too many problems into his life, he just wants to fight and make money and feed his family, is exactly what he told me.”
“Anybody with half a brain and some common sense … “Rampage” does The Ultimate Fighter, a season that turns out phenomenal. All he’s been telling me since he got into the UFC is that he wants to fight in Memphis in front of his home town. We make the fight in Memphis, then he pulls out of the fight, and is going to do a movie instead because it has so much sentimental value to him. Come on man. He’s a fighter that’s what he does for a living. And now I’m going through all this crap again where I got another fighter going ‘You know what, this isn’t what I want to do with the rest of my life. I want to make movies, I want to be a movie star, this is my second career,’ like I haven’t see this one before.”
“We’ve got no problems, we’re in the fight business, we make fights that’s what we do. There’s always guys that are injured, guys that have conflicting dates. Things that are going to pop up, movie roles. I say this every day, every interview I ever do. I’ve been saying this for years. Every morning when I get out of bed, there’s one thing that I’m guaranteed, that something’s going to happen today. It happens every day, and my job is to deal with it. “Rampage” is a grown man, he’s acting like a baby right now, but he’s a grown man.”
“He wants to be in the movie business, “Rampage”, good luck to you man. I hope you make it big, and I’m not being sarcastic. Because “Rampage” Jackson is a guy that I actually do like, and “Rampage” Jackson is a guy that I know doesn’t always make the best decisions. And I hope the movie thing works out for him, if that’s really what he truly wants to do, and that’s what he feels and that’s what he thinks his career is, I wish him all the luck in the world. I do like “Rampage”, I have no ill will towards him what so ever.”
It is upsetting to think that we may not get to see such a successful and likable character as Quinton “Rampage” Jackson fight in the UFC again. Good luck “Rampage” in all that you do in the future.
Alles behalve de finale is reeds geweest. De winnaar is dus nog niet bekend.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
TUF eindgevecht.Inderdaad zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Inderdaad zegInderdaad, matige aflevering imho...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Hehe ok, ook in dat opzicht lijkt het er op. Ik hoop dat hij wint in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hij bedoel je nouquote:Op donderdag 24 september 2009 18:47 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Hehe ok, ook in dat opzicht lijkt het er op. Ik hoop dat hij wint in ieder geval.
Ik heb zijn gevechten gezien (ook van voor Arlovski), hij kan echt wel wat maar hij komt gewoon verkeerd op me over.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Big Country komt niet echt leuk over nee, maar zelfs standing up maakt hij Kimbo een kop kleiner mits hij op zijn 'oude niveau' zit.
Toch geef ik Kimbo een goeie kans
ik kijk het gewoonquote:
Microsoft Silverligth downloaden.....quote:
Heb ik al, als het goed is..quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Microsoft Silverligth downloaden.....
Dan weet ik het ook niet.... Hier doet ie het gewoon wel.quote:
Vette poster, en L4D2quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
en @ UFC 108 is Anderson Silva vs. Viktor Belfort nu zo goed als zeker
Herschell.. ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:44 schreef n00cL30n het volgende:
Ziet er goed uit!
Ik las dat Dana White weer eens uitgedaagd was? (Herschell Walker deze keer)
en 3x 5minute roundsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de aflevering ook even snel gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door -_Tommy_- op 01-10-2009 07:54:56 ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF:Mee eens. Deed me een beetje denken aan Mir vs Brock 2, dat gevecht had een soortgelijk moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door -_Tommy_- op 01-10-2009 18:17:36 ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Haal de quote even uit je spoiler, die zie je met de oude layout er door heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Haal de quote even uit je spoiler, die zie je met de oude layout er door heen
Verder:Quote verwijderd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:The Final TUF 10 Rating Is In & It's MASSIVE!
Last night's Ultimate Fighter did a 3.7 rating and 5.3 million viewers.
The fight itself drew 6.1 million viewers. It was the highest rated MMA television show in U.S. history.
The show did a 6.9 rating in Males 18-34, highest in the history of the station, beating the Ortiz-Shamrock fight in 2006.
Kimbo vs. Roy Nelson did a 7.86 rating in the Male 18-34 demo.
In Males 18-34, nothing on television this week except Monday Night Football, even first-run network series, beat it. Only seven network shows during this fall season had as many Male 18-34 viewers.
Between the live show and immediate repeat, there were 6.8 million viewers.
Keep in mind this total doesn't include DVR viewership, which last season for the series on average increased viewership 39%.
Iemand die alleen dik is houdt iemand die sterk is niet onder zich. Roy Nelson is echt erg goed (en fucking arrogant).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:24 schreef Blackviper het volgende:
Ik vond er geen bal aan tussen kimbo en die nelson..
Kimbo is trouwens veel relaxter dan ik had verwacht.. En die Nelson is een arrogant mannetje die denkt dat hij er al is. Hij is gewoon te vet om van je af te krijgen verder lag hij gewoon als een meisje tikkies op een teddybeer te geven..
Als hij zo goed is waarom lijkt hij dan zo slecht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Iemand die alleen dik is houdt iemand die sterk is niet onder zich. Roy Nelson is echt erg goed (en fucking arrogant).
Zoek zijn gevechten eens op zou ik zeggen. Hij zocht gewoon een easy-winquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Als hij zo goed is waarom lijkt hij dan zo slecht?En waarom slaat hij als een mietje? Zijn standup was ook om te huilen. Hij is iig erg goed in de (omgekeerde) crusifix position dat wil ik hem dan wel geven..
Inderdaad, maar zou het eerder bij SBS verwachten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al kwam het van kutjetoe.nl, als het waar is
RTL7 pretendeert de 'mannen'-zender te zijn, hè.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zou het eerder bij SBS verwachten...
Barbara Barend: "Die Sjors sint Pier ziet er wel lekker uit hoor.. in dat broekie"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:43 schreef Happel het volgende:
Ril alleen bij de gedachte van Nederlands commentaar...
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Barbara Barend: "Die Sjors sint Pier ziet er wel lekker uit hoor.. in dat broekie"
Edit: Oh neej, dat is een lesbo...
Het is waar, maar wanneer ze uitzenden weten we nog niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
RTL7 pretendeert de 'mannen'-zender te zijn, hè.
Zou overigens wel vet zijn.
Nelson is een kerel die eigenlijk te klein is voor de HW-divisie. Hij heeft dat vet er bewust bij genomen en dat is eigenlijk veel beter voor hem dan puur met spieren op 265 te komen. Hij is conditioneel top en kan door die extra kilo's zijn tegenstander beter controleren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:24 schreef Blackviper het volgende:
Ik vond er geen bal aan tussen kimbo en die nelson..
Kimbo is trouwens veel relaxter dan ik had verwacht.. En die Nelson is een arrogant mannetje die denkt dat hij er al is. Hij is gewoon te vet om van je af te krijgen verder lag hij gewoon als een meisje tikkies op een teddybeer te geven..
Echt zeer goed nieuws voor MMA in nederland. Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden. Tuf of samenvattingen van UFC events.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is waar, maar wanneer ze uitzenden weten we nog niet.
Als ik het goed begrijp UFC 104. Maar hoe laat/met welk commentaar (Waarschijnlijk vreselijk NL commentaar) en wanneer is nog niet bekend. Ik download het denk ik gewoon toch. Kan ik kijken wanneer ik wil, en geen reclame en vreselijk commentaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Echt zeer goed nieuws voor MMA in nederland. Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden. Tuf of samenvattingen van UFC events.
Dat zou gaaf zijn..quote:
Liefste geen samenvattingen, want hoe zou je een 3 (of 5)-rounds fight kunnen samenvatten? Als beide fighters elkaar 3 (of 5) in elke ronde wel op de rug kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Echt zeer goed nieuws voor MMA in nederland. Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden. Tuf of samenvattingen van UFC events.
Of men gaat voor een selectie van (oud-)gevechten. Onder Nederlands commentaar ontkom je denk ik niet, zie geen Nederlandse ondertitels langskomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Liefste geen samenvattingen, want hoe zou je een 3 (of 5)-rounds fight kunnen samenvatten? Als beide fighters elkaar 3 (of 5) in elke ronde wel op de rug kunnen krijgen?
Natuurlijk zijn er ook wel snelle ko's/stoppages etc wat makkelijk kan, maar over het geheel genomen zal RTL7 zich in de vingers snijden als ze inderdaad alleen gaan samenvatten..
dat wordt nog lachen met de groundgame danquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Of men gaat voor een selectie van (oud-)gevechten. Onder Nederlands commentaar ontkom je denk ik niet, zie geen Nederlandse ondertitels langskomen.
Wellicht dat ze Hardonk halen? Dan zou het nog wel redelijk niveau kunnen hebben!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat wordt nog lachen met de groundgame dan
Durf te wedden dat de meesten hier het beter zouden kunnen.
Hardonk moet zelf vechten op die card, dus een kleine kans. Alleen als hij het achteraf inspreekt. Afhankelijk van de main card wordt zijn gevecht wel of niet uitgezonden. Zelfde geldt voor Stefan Struve. Denk trouwens wel dat deze best aardig commentaar geven geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wellicht dat ze Hardonk halen? Dan zou het nog wel redelijk niveau kunnen hebben!
Nou RTL laat ook niet veel los.quote:Op dit moment zijn er onderhandelingen. Wij kunnen daarom niets met zekerheid zeggen.
quote:Hermes Franca, Marcus Aurelio, Chris Wilson, and Justin McCully have been released by the UFC according to a recent report on MMASurvival.com.
Sexy man met dikke ballenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
Gelukkig niet, enge foto. Is dat nou een man of een vrouw?
Wtfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
Als jij niet wilt meld ik mij wel aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
Dat bedoelde ik inderdaad. De foto's erna zijn heel wat beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
In his defense.. die foto is echt niet goed gelukt.. niet cover waardig iig
Gina is Jummiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een man?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:14 schreef Fyodor het volgende:
Kan iemand even in spoilertags een samenvattinkje geven wat er gebeurd is? Wie er gevochten heeft en wat het resultaat was? Heb bitter weinig tijd om te kijken helaas
Dat is waar...quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
Het is vooral het onvermogen om iets nuttigs tijdens de partij te roepen wat ik jammer vind.
Rashad is een goede coach. Hij heeft de juiste coaches om hem heen en hij weet zijn team te motiveren om hard te trainen. Daarbij luistert zijn team naar hem. Dat kan je niet slecht noemen. Wat wel slecht is is dat Rashad iemand van Rampage ging opvangen na een gevecht, wtf was dat danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef mediaconsument het volgende:
Rashad en Rampage hebben dan ook niet de beste mentaliteit. Vraag me dan ook af waarom juist zij zijn gekozen om coach te worden. Zal vast iets met kijkcijfers te maken hebben.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:37 schreef Happel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Heb je ooit naar eedere seizoenen gekeken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef mediaconsument het volgende:
Rashad en Rampage hebben dan ook niet de beste mentaliteit. Vraag me dan ook af waarom juist zij zijn gekozen om coach te worden. Zal vast iets met kijkcijfers te maken hebben.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Rashad is een goede coach. Hij heeft de juiste coaches om hem heen en hij weet zijn team te motiveren om hard te trainen. Daarbij luistert zijn team naar hem. Dat kan je niet slecht noemen. Wat wel slecht is is dat Rashad iemand van Rampage ging opvangen na een gevecht, wtf was dat dan
Heb van het vorige seizoen de finale gezien, was erg onder de indruk, en het gevecht tussen Bisping en Henderson in UFC 100 maakte het goed af. Ik heb dan ook meer respect voor deze 2 mannen, dan voor types als Rashad en Rampage.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je ooit naar eedere seizoenen gekeken?
en trouwens het team van Rashad is juist heel erg kundig.
Het is dan ook mijn mening. Vind hem een beetje een patser, daarom vond ik het ook zo mooi hoe Machida hem aanpakte. Machida bijvoorbeeld staat in mijn ogen heel wat sterker in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Paxlie het volgende:
Rashad is compleet volwassen, vind het nergens op slaan
Noem mij iemand die er niet slecht uit zag tegen Machida, wat een kut argumentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn mening. Vind hem een beetje een patser, daarom vond ik het ook zo mooi hoe Machida hem aanpakte. Machida bijvoorbeeld staat in mijn ogen heel wat sterker in zijn schoenen.
GMTAquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien laten ze Rampage wel slecht lijken omdat hij is opgestapt
quote:ForrestGriffin
so.... it looks like i'm fighting Tito Ortiz at UFC 106.
31 minutes ago from web
True, maar wie weet was hij maar 5 minuten te laat. En hebben ze het zo geedit dat het lijkt alsof hij uren later was. (met beelden vanuit de andere kleedkamer etc) Nou poste iemand een blog dat hij echt heel laat was. Maar dit soort dingen kan je dus makkelijk editen om iemand zwart te maken. (Snap je, zwartquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
GMTA
Moest ik ook aan denken toen ik TUF zat te kijken.. hoe zal het in de komende weken gaan.. hoe gaan ze de episodes editten nu ze weten dat hij liever een melk drinkende barbaar speelt dan Rampage in the Cage.
Al was het natuurlijk erg dom van hem om veel te laat terug te komen en zijn fighter na het verlies niet te steunen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
om iemand zwart te maken. (Snap je, zwart!)
Maar hij is terug aan het komen, Forrest is nog steeds gezond. Zeg niet dat het makkelijk gaat worden voor Forrest of Tito. Ik zeg alleen maar dat Forrest het op cardio zou kunnen winnen. Het gaat sowieso een erg toffe match zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Absoluut niet zo eenvoudig als je het stelt Pax.
Ik ben Tito's training een beetje aan het volgen en hij is écht in shape!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar hij is terug aan het komen, Forrest is nog steeds gezond. Zeg niet dat het makkelijk gaat worden voor Forrest of Tito. Ik zeg alleen maar dat Forrest het op cardio zou kunnen winnen. Het gaat sowieso een erg toffe match zijn.
Heb hem net gezien! Wat een thriller zeg! Niet normaal!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
WEC 43
Wat een lekker event alweer!
Hij zou echt een fucking crime zijn als ze besluiten de WEC op te heffen over enkele maanden!!
hahahaha, wat een actiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:00 schreef Dacide het volgende:
check 9.37 min![]()
![]()
![]()
(charles "krazy horse" bannet weer terug in de kooi nadat ie uit de bak is gekomen)
Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb trouwens nog een grappig filmpje van Krazy HorsE op de pc staan.
Krijgt hij ruzie met iemand van Chute Boxe backstage @ PRIDE Shockwave 2005
Binnen 1minuutje ligt hij al te slapen
Ben benieuwd of hij zijn vader kan overtreffen. Ook mooi om te zien dat hij denkt dat Minotauro Lesnar aan zou kunnen. Redelijk gewaagd, maar goed onderbouwd met Jiu-Jitsu.quote:The Next Great Gracie?
Rolls Gracie was viewed by many as the most technical Gracie grappler, and his oldest son, Rolles, has emerged as perhaps the first family’s next great hope in mixed martial arts. Three fights into his career, expectations are higher than ever.
The undefeated Brazilian submitted Peter Graham by rear-naked choke in one of the featured matches at Art of War 14 “Ground Zero” on Sept. 26 at the Cotai Arena in Macau, China. Gracie needed only 1:43 to take out the Australian kickboxer.
A two-time Brazilian jiu-jitsu national champion, Gracie stands to benefit from a fledgling alliance between Jackson’s Mixed Martial Arts in Albuquerque, N.M., and the Renzo Gracie Jiu-Jitsu Academy in Holmdel, N.J.
“Actually, my manager lived in Albuquerque for a long time and trained with Greg [Jackson]. When he moved to New York, he started to train with us at Renzo’s academy,” Gracie said. “He brought us together with Rashad [Evans]. Rashad liked my jiu-jitsu, and right after his fight with Lyoto [Machida], he invited me to his camp. I met Greg Jackson, who’s an amazing person. I’m very lucky to be surrounded by so many great people, like my uncles, Renzo and Rillion, and now Greg. I believe I’m in the right place.”
Gracie, who made his professional MMA debut inside the International Fight League two years ago, has had no trouble with the transition to a new sport. None of his first three opponents have survived the first round against him. Graham, a decorated fighter with more than 50 kickboxing wins to his credit, provided a unique set of challenges for the Brazilian.
“I trained my wrestling more for this fight,” Gracie said. “I knew that Graham was the toughest guy I’ve ever faced. He’d already defeated fighters like Badr Hari, so I knew he was a dangerous opponent. I was in great shape, and everything went fine.”
The 31-year-old heavyweight credits his family for his success. His father, who died tragically in 1982, remains one of the central figures in Brazilian jiu-jitsu.
“My uncles used to say that he was a bridge between the old and the modern jiu-jitsu, making jiu-jitsu more aggressive; in the past, it was more like a defensive style,” Gracie said. “When he died in a hang gliding accident, I was only 4 years old, and my brother, Igor, was 2 years old. I have a lot of good memories of him putting me down to roll and having fun.”
A second-degree black belt, the 6-foot-4, 250-pound Gracie has designs on eventually competing on MMA’s grandest stage. However, he seems content to wait for the right time to make his move.
“Of course, the biggest showcase in MMA is the UFC,” he said. “The dream of any fighter in the world is to fight in the UFC, but I want to go there when I think I’m ready. I don’t want to go there and return.”
Former World Wrestling Entertainment superstar Brock Lesnar currently rules the UFC’s heavyweight division, having left Heath Herring, UFC hall of famer Randy Couture and Frank Mir in his wake. Gracie sees Antonio Rodrigo Nogueira as perhaps the most significant threat to the monstrous titleholder.
“In the UFC, I would bet on ‘Minotauro,’” Gracie said. “I’m a big fan of his for everything he’s done in the sport -- his historic fights. I think he can beat Lesnar using his jiu-jitsu. Jiu-jitsu is the backbone of MMA.”
Casting an eye toward the future, Gracie plans to keep his options open.
“My job is not to choose opponents; my job is to fight them,” he said. “Jiu-jitsu is also like that. You never know who you will face.”
Ja ach, als ie nou serieus aan z'n ground game zou werken... De fighter spirit heeft ie in ieder geval wel en dat is al een groot deelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Grappig is hij wel ja, maar goede vechter?
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
Carwin maakt zeker wel kans, heeft heavy hands waarmee hij Lesnar wel pijn kan doen. Verder wordt het gewoon boeiend wie van de twee dit qua worstelen gaat winnen, ik verwacht Lesnar maar dat kan nog wel interessant worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:41 schreef mediaconsument het volgende:
Leuk artikel trouwens:
[..]
Ben benieuwd of hij zijn vader kan overtreffen. Ook mooi om te zien dat hij denkt dat Minotauro Lesnar aan zou kunnen. Redelijk gewaagd, maar goed onderbouwd met Jiu-Jitsu.
Overigens bij UFC 106 vecht Lesnar weer, echter nu een tegenstander die bij mij een goede indruk heeft achtergelaten. Vooral met zijn laatste KO. Zou Carwin kans maken?
quote:Muhammed "King Mo" Lawal has signed a multi-fight deal with Strikeforce and could make his promotional debut as early as December, according to a source with knowledge of the negotiations.
The deal allows the undefeated Lawal, a NCAA Div. 1 All-American wrestling champion for Oklahoma State in 2003 and decorated international competitor, to continue competing on the Japanese circuit.
Spoilerquote:
Ik zit op Kickdammen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zijn hier ook mensen die zelf op MMA zitten?
was vorige week ook al zo!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Paxlie het volgende:
Lekker handig van de UFC mailing, ze spoileren TUF die vanavond wordt uitgezonden met wie er gaat winnen
Ok leuk hoor, volgens mij zijn er niet zoveel MMA scholen in Nederland? Ik zit zelf bij All-in in Apeldoorn. 8 november is er hier bij ons groot Heroes Fight Event in Omnisport Centrum. Ga daar wel even een kijkje nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef Dacide het volgende:
ik ook geen actief MMA beoefenaar... alleen judo en BJJ in het verleden.
Ben meer een passieve genieter van deze sport.
Daarnaast ook erg actief op www.mixfight.nl (tevens moderator daar sinds deze week)
Zullen we er met zijn 2 heen gaan Brahmaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb een jaar geboxed. En een paar keer kickboxen gedaan. Wil ook BJJ gaan doen. Zie trouwens als ik naar mijn werk ga een kleine smart staan met een MMA school logo er op.Team Slamm of zo in Den Haag. Woont hier 5 minuten van mij vandaan. (De eigenaar van de auto iig)
Nemen we Renwan ook meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zullen we er met zijn 2 heen gaan Brahma
Wat een fucking mongolen ja!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Paxlie het volgende:
Lekker handig van de UFC mailing, ze spoileren TUF die vanavond wordt uitgezonden met wie er gaat winnen
Krav maga, BJJ en MMA/Grappling.. Tot nu toe meer grappling dan MMA maar goed.. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zijn hier ook mensen die zelf op MMA zitten?
Druk bezigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Krav maga, BJJ en MMA/Grappling.. Tot nu toe meer grappling dan MMA maar goed.. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd..
[ Bericht 16% gewijzigd door -_Tommy_- op 15-10-2009 09:55:01 ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Druk bezigWaar doe je t ?
Daar dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:32 schreef n00cL30n het volgende:
In Zuid Holland.
http://www.groundfighter.(...)rappling/rashguards/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:25 schreef Blackviper het volgende:
Hehe tuf was weer leukmooie finish..
Even iets anders weet er iemand waar je rash guards kan halen? Ik vind dat trainen met korte mouwen best vervelend aangezien je nogal van die brand dingen van de mat krijgt..
Dank. Wel duur die krengen zeg..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:34 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
http://www.groundfighter.(...)rappling/rashguards/
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem vs. Sylvester @ Glory 11Jep. Blij dat ik alleen het filmpje op youtube heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Dan Henderson naar Strikeforce.... Als dat zo is dan wordt het Gegard Mousasi zijn grootste test tot nu toe. Dat is wel gaaf.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Er staat nergens dat Henderson naar strikeforce gaat, volgens mij heeft hij dat gerucht de wereld in geholpen om de UFC onder druk te zetten,na zijn winst op Bisping,dacht hij dat ie veel waard was, de UFC vind van niet, schijnbaar verkoopt Belfort veel meer PPV'squote:Op zondag 18 oktober 2009 11:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep. Blij dat ik alleen het filmpje op youtube heb gezien.
Over Dan Henderson naar Strikeforce.... Als dat zo is dan wordt het Gegard Mousasi zijn grootste test tot nu toe. Dat is wel gaaf.
Jep daarom schreef ik ook 'Als dat zo is'.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Er staat nergens dat Henderson naar strikeforce gaat, volgens mij heeft hij dat gerucht de wereld in geholpen om de UFC onder druk te zetten,na zijn winst op Bisping,dacht hij dat ie veel waard was, de UFC vind van niet, schijnbaar verkoopt Belfort veel meer PPV's
haha ik vond t wel grappigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
De stare down... Zoals het niet moet!
Ik vroeg me af wanneer ze gingen zoenen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heath Herring wannabequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Omdat BB, niet de gemakkelijkste is en Dana ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Paxlie het volgende:
Waarom tekent Overeem niet gewoon bij de UFC?
quote:
Dat is een redelijke eer hoor als je de wedstrijd hoorn mag blazen van de Minnesota Vikings! Brock is zelf natuurlijk ook bijna een Viking!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is een redelijke eer hoor als je de wedstrijd hoorn mag blazen van de Minnesota Vikings! Brock is zelf natuurlijk ook bijna een Viking!
wat een ongelovelijke kut clientquote:
Vooral:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vooral:Moet dat nog in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Moet dat nog in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Big Baby gaat iemand vermoorden, ik voel het
Volgens mij was dat Rampage?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
zag er idd leip uit op het einde met die deur
quote:
Ik neem wel een screenshotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik heb de episode al verwijdered?
Anyone?
Idd, Machida doet al sinds hij een kleuter is aan Machida Karate. Staand heeft Shogun geen verrassingen voor hem. Shogun moet het gevecht naar de grond halen, maar ik zie Machida de clinch (waar Shogun trouwens sterk in is) wel vermijden of anders de schade beperken. Dit gevecht gaat denk ik niet naar de grond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
Hoeveel rondes gaat Shogun Rua het uithouden, lijkt mij de vraag. Oftewel ik zie Machida niet snel verliezen tegen deze macho.
Voor de rest zie ik het allemaal wel, hoop iig op een stel actieve gevechten.
Overigens bedankt voor die laatste foto, die siert het topic enorm!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef McNulty het volgende:
kent iemand nog een leuke mma trekker?
Haha, geniaal. Nog een 6430 met verhoogde cabine, heb zelf ook nog op dit type geredenquote:
Ikzelf kijk eigenlijk alleen UFC, ben begonnen met UFC 91 geloof ik. Heb de afleveringen dan ook meestal op de zondag via public torrent, IRC of storage.to/megaupload soort sites. Ben ook nog niet een erg actief MMA fan, heb nog wat andere passies lopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, geniaal. Nog een 6430 met verhoogde cabine, heb zelf ook nog op dit type gereden![]()
On a serious note: heb je ervaring met bittorrent en beschik je over een goede verbinding?
Heb namelijk best vaak invites weggegeven, maar hier werd slordig mee omgesprongen wat weer leidde tot gebanned worden op de mma trekker. En aangezien het mijn invites waren levert het mij imagoschade op.
Dus ik kijk eerst kritisch voor ik er eentje weggeef
Idd, de meeste grote events zijn UFC, WEC, Strikeforce, Dream in Pride (bestaat nu niet meer). Het meeste hiervan is ook op publieke trackers te vinden. Nieuwsgroepen doen ook wonderen, al heb ik daar persoonlijk een hekel aan. Ik download alles via een private mma trekker en een andere prive trekker. Dat betekent gewoon maximale download snelheid en werkt zalig. Scene releases staan meestal snel op beide sites.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ikzelf kijk eigenlijk alleen UFC, ben begonnen met UFC 91 geloof ik. Heb de afleveringen dan ook meestal op de zondag via public torrent, IRC of storage.to/megaupload soort sites. Ben ook nog niet een erg actief MMA fan, heb nog wat andere passies lopen.
Misschien dat dit in de toekomst wel meer word, ik laat het dan nog lekker op zijn beloop en zie wel waar ik uitkom. Volgens mij kun je van WEC, Pride of Strikeforce sowieso wel wat vinden op public trackers toch? Ik weet bij wie ik aan moet kloppen op het moment dat ik er meer mee wil gaan doen, bedankt voor het aanbod in ieder geval.
Die foto was overigens een van de eerste plaatjes toen ik zocht op MMA trekker via google. Doen ze goed daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Struve vs. GormleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bader vs. SchaferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Tazmaniac op 25-10-2009 11:28:37 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Hardonk vs BerrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Struve vs GormleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De main card (niet alles)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall... best een aardig event met hier en daar wat bijzondere dingen
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ey, lees normaal alleen maar mee hier aangezien toch weinig toevoeg maar ben nu genoodzaakt account te maken. als iemand nog een invite overheeft hou ik me aanbevolen ben nu redelijk hooked aan mma sinds ufc undisputed daar voor keek ik het sporadisch, heb alle ufc vanaf 66 gezien tot 103 en alle pride, dream heb ik nog niet zoveel hele shows van gezien. Normaal download ik gewoon van die public trackers maar vanavond wil ik het al zien met wat vrienden dus als iemand een invite heeft, graag.![]()
Overeem vs. ThompsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem vs. ThompsonAch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ik heb een teruggestuurd.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ufc 104
Main cardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het event overall was zeker niet wat je ervan zou verwachten dus in dat opzich viel het me toch wel tegen.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dana White over Steve MazzagattiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
*kijkt UFC 104 en wacht op Dream 12 HDNET versie*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Weet iemand of DREAM.12 de moeite waard is om in z'n geheel te downloaden??Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Heb hem grotendeels live gekeken, ik zeg ja!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet iemand of DREAM.12 de moeite waard is om in z'n geheel te downloaden??
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Das goed om te horen
Dan ga ik ook geduldig wachten op de HDNet versie
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
[b]Aaargh motherfuckers ik zat te spoileren zonder het door te hebben!!! EXCUSES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg zullen de judges niet zo snel geven lijkt me.
Het nieuwe topic staat klaar, dus deze mag wel dicht
[ Bericht 25% gewijzigd door Tazmaniac op 25-10-2009 21:27:28 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
November is trouwens een érg brute MMA maand
Ik kan iig niet wachten!!
Blijf er echter bij dat UFC 105 nogal zwak is
Had echt zin om te gaan maar dan spaar ik het geld liever voor een future event!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Forum Opties Forumhop: Hop naar: