Helemaal vergeten ja, nog dik 15km mee geredenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan er nog eentje aan jou lijstje toevoegen: ketting kapot met ijzerdraad gemaakt.
quote:
Ik rij er dan ook geen 45km/h meequote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef AvdZ het volgende:
ik vind zulke modellen echt niks he, zo'n wannabe motor waar ze 45 mee gaan rijden, da ziet er niet uit kan ik je vertellen
wat is je probleem? ryz is iets heel anders dan ene rs2quote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef remmertjuh het volgende:
Zeuren over een Rs2 terwijl je zelf een mh ryz hebt
Een ryz is geen nep-motor wou je zeggen, dat is gewoon een 50cc supermotard.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef AvdZ het volgende:
[..]
wat is je probleem? ryz is iets heel anders dan ene rs2
arme 4takkertquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
Trouwens, zaterdag avond is de brommer van een maatje van me gejat, een skyteam PBR, hij had hem compleet in het donker onder een boom gezet, komen wel anderhalf uur later terug, brommer weg. Volgende morgen vind ik hem 160 meter van mijn huis vandaag terug.
Alle bekabeling los getrokken, koplampen eruit, tank + zadel zat los. Ze hadden zelfs de cdi losgetrokken, stelletje amateurs, vind je het gek dat hij dan niet wil starten. 50 meter verder heb ik het contactslot + de koplamp teruggevonden.
Ow en ze hebben ook de tank leeg laten lopen, in een jerrycan, want ik heb nergens benzine sporen gezien..
Kloten man, mensen kunnen nooit van andermans brommer/scooter afblijvenquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
Trouwens, zaterdag avond is de brommer van een maatje van me gejat, een skyteam PBR, hij had hem compleet in het donker onder een boom gezet, komen wel anderhalf uur later terug, brommer weg. Volgende morgen vind ik hem 160 meter van mijn huis vandaag terug.
Alle bekabeling los getrokken, koplampen eruit, tank + zadel zat los. Ze hadden zelfs de cdi losgetrokken, stelletje amateurs, vind je het gek dat hij dan niet wil starten. 50 meter verder heb ik het contactslot + de koplamp teruggevonden.
Ow en ze hebben ook de tank leeg laten lopen, in een jerrycan, want ik heb nergens benzine sporen gezien..
losgetriltquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Kloten man, mensen kunnen nooit van andermans brommer/scooter afblijven.
Afgelopen zaterdag was de uitlaat van een vriend van me bijna gejat:
Stond gewoon 's ochtends bij een sporthal, kwam die terug, zat die met nog maar twee schroeven vast.
Dan slaat het nog nergens op want die dingen maken hetzelfde geluid als een Vespa.quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik rij er dan ook geen 45km/h mee.
Standaard rijden die dingen al +60.
trekken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef remmertjuh het volgende:
He gexcon, waarom krijg ik mijn koppelings carter er niet af, heb zeker weten alle bouten los gehaald. Maar ik krijg hem er niet af
Nou nee, niet bepaald,quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dan slaat het nog nergens op want die dingen maken hetzelfde geluid als een Vespa.
Dôh.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald,
Het is een schakel hè. Geen scooter!
kut werk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef remmertjuh het volgende:
Dan moet je de koppeling afstellen, op misschien wel de koppelings schoentjes vervangen
ik bedank u hartelijk ik zal morgen tevens even langsgaan bij een brommershop ter infoquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef remmertjuh het volgende:
Ik weet niet waar de koppeling van een tomos zit, dat zul je even op een forum op moeten zoeken idd
kijk eindelijk 1 die't snaptquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dôh.
maar dan nog, ookal is het schakel, ze maken geen motorgeluid. En zo uitziende dingen horen een geniaal hard geluid te maken.
Jouw Ryz maakt waarschijnlijk 't zelfde geluid als mijn RS2quote:
nee dat heeft hij niet.. omdat ik geen begrensde paip eronder heb die vol is gestouwd met demperwol. En trouwens die 50cc viertakjes klinken ook nergens naar.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Jouw Ryz maakt waarschijnlijk 't zelfde geluid als mijn RS2.
En 't is een tweetakt. Wil je motorgeluid, koop dan een viertakt.
Ik heb dan ook geen begrensde pijp eronder zitten.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef AvdZ het volgende:
[..]
nee dat heeft hij niet.. omdat ik geen begrensde paip eronder heb die vol is gestouwd met demperwol. En trouwens die 50cc viertakjes klinken ook nergens naar.
nieuwe blokken maken gewoon teringherriequote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef AvdZ het volgende:
[..]
nee dat heeft hij niet.. omdat ik geen begrensde paip eronder heb die vol is gestouwd met demperwol. En trouwens die 50cc viertakjes klinken ook nergens naar.
Na creatief met demperwol maakte mijnes wel het geluid van een stationaire motardquote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen begrensde pijp eronder zitten.
Tuurlijk wil ik wel een motorgeluid, maar ja, een MOTORgeluid uit een 50cc tweetakt te halen lukt niet.
Licht eraan hoeveel verstand je van scooters hebt want je kan van alles tegen komen. En of je zeker weet dat het een eerlijke scooter is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:36 schreef zoekjewat het volgende:
heey iedreen!
ik kan een scooter kopen voor 75. redelijk oude typhoon, loopt 70. alleen de banden zijn versleten, knipperlichten stuk. accu moet vervangen worden en er moet een standaart op. is de prijs het waard om hem zodanig op te knappen?
Stellig antwoord, waarom is benzine beter? Ligt er maar helemaal aan waar je hem voor gaat gebruiken, als je niet veel meer dan 30km enkele reis gaat maken op zo'n ding is electrisch misschien ook wel een interessante optie. Kunnen de mensen achter de scooter ook nog ademhalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef fs180 het volgende:
benzine
als hij naat een kant trekt zit je wiel scheef of is je vork krom, misschien ergens tegen aan gereden?
Benzine is niet goedkoper dan stroom, en stroom is ook overal verkrijgbaar. Reparatie kan een issue zijn maar aan de andere kant kan er aan een electrische scooter ook weer minder stuk! (véél minder draaiende delen)quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef fs180 het volgende:
Als je last hebt van je verbranding moet je hem beter afstellen, een goede verbranding rookt niet en stinkt niet.
Benzine is overal te verkrijgen, goedkoper en voor reparatie kun je lokaal terrecht.
Banden: ¤75/100 (totaal)?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:48 schreef zoekjewat het volgende:
bedankt voor de info's! Ik ga denk ik die benzine halen, die typhoon, laat hem beetje opknappen (hoeveel zou dat gaan kosten denken jullie, met die kuren die ik had verteld?), en daarna sparen voor een elecktrische, is gelijk ook een stuk duurder dus kan ik beter eerst een goedkope halen, heb ik alvast me scooter, kom ik later wel met elecktrisch!
Even op je papieren kijken, daar staan framenummers op, en die vergelijk je met die van de brommerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Nashje het volgende:
Een vraagje aan de kenners hiero:
Brommer van m'n vriendin is gestolen en nu hebben we er een gevonden die er verdomd veel op lijkt. Was een bromfiets, maar degene die we hebben gevonden is een snor. Ik heb totaal geen verstand van brommers en verzekeringen daarbij, maar is het mogelijk dat ze van de bromfiets een snorfiets hebben gemaakt?
Heb de foto van de verdachte en van onze brommer. Zie echt nauwelijks verschillen. Iemand die hier goed in is? Even via pm melden aub. Zou super zijn. Dank alvast.
Hmm oke. Heb via autoweek gekeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef fs180 het volgende:
toelating is overal zelfde, verdere info ook want het hetzelfde model lijkt me? Maar als hij als 25 staat kan het nooit jouw oude brommer zijn geweest
Dat kan ja, maar hij gaat er zeker slechter oplopen, ik heb scooters gezien die gewoon goed bleven lopen. Maar mijn eigen kreidler gaat er gewoon kut van lopen, daarnaast is het ook slecht om met een kleinere sproeier te rijden, hij staat dan te arm, kans op een warmloper, door te weinig koeling / smering.quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef denkjedat het volgende:
als de sproeier kleiner is gat hij minder hard?
en hoe zit dat met de cilinderkop uitboren van een tomos dan schijnt hij harder te gaan?
topic kick!
Een Yamaha Aeroxquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:57 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wat voor scheurijzer heb je dan ?
Niet bitchen, als je wil dat ik de TT naar scooter + brommertopic verander doe ik dat voor je. Voor mij -als leek- is een brommer heel wat anders dan een scooter, maar hoort het scootergebeuren wel in dit topic plaats.quote:
Wat een pauper dingquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[..]
Een Yamaha Aerox [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal zelf veranderd , uiterlijk en motorisch.
Olivier Jacques 2006
Mika blauw
17.5 metrakit carb
Gianelli Extra Chrome (wordt vervangen voor een yasuni C16 een Twinner of een Gia Shot)
Malossi 50 cc sport (wordt vervangen voor een DR 70)
Brommertopic heeft een alleenrecht in pubquote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet bitchen, als je wil dat ik de TT naar scooter + brommertopic verander doe ik dat voor je. Voor mij -als leek- is een brommer heel wat anders dan een scooter, maar hoort het scootergebeuren wel in dit topic plaats.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Berepis het volgende:
[..]
Wat een pauper ding
[ link | afbeelding ]
Dit is het echte werk, die rij jij niet poep met je dr70
Oja, even vergeten dat jij boven de mods staatquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
Brommertopic heeft een alleenrecht in pub
Is je al vergeven hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oja, even vergeten dat jij boven de mods staat
Heb hem laten tunen tot een ruime 12pk, handmade uitlaat, 23 mm carb, 60 cc.quote:
Wel lekkere snelheid, alleen met 60cc moet het nog wel harder kunnenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Berepis het volgende:
[..]
Heb hem laten tunen tot een ruime 12pk, handmade uitlaat, 23 mm carb, 60 cc.
Goed voor zo'n 120-125 km/h
Tuurlijk kan dat harder, ik heb al menig 60 cctje op een kreidler gezien met Ruim 18 pk, maar dan moet er veel meer aangepast worden: en dan vooral de koppeling, daarnaast slijt die troep ook nog eens super hard.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:27 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Wel lekkere snelheid, alleen met 60cc moet het nog wel harder kunnen
Ik rijd op mn brommer met 85cc en heb gewoon trommelremmen zonder luchtgaten.. wel heb ik andere schokdempersquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef fs180 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een probleem, alleen het is verouderd, en je moet tegenwoordig wel iets hogere eisen stellen aan je veiligheid. Usd vork, nieuw remsysteem, luchtgaten in de achterrem, koni's en nieuwe schijven scheelt gewoon enorm.
Daar heb je wel gelijk in, de snelheid zal idd het probleem niet zijn. Maar het aanpassen aan de rest van het verkeer, dus het remwerk. Daarnaast is het voertuig veel lichter dan een motor, dus je remmen zullen ook sneller blokkeren en je bent veel kwetsbaarder voor wind etc.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef fs180 het volgende:
Ik zeg ook niet dat een probleem, alleen het is verouderd, en je moet tegenwoordig wel iets hogere eisen stellen aan je veiligheid. Usd vork, nieuw remsysteem, luchtgaten in de achterrem, koni's en nieuwe schijven scheelt gewoon enorm.
Hoezo remt een 4takt harder af ?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:56 schreef fs180 het volgende:
4 takt remt ook stukken harder af.
Blokkeren zal wel meevallen denk ik, door het lichte gewicht wil er minder gewicht rechtdoor en kan je vering de meeste verschuiving opvangen, in goede staat zullen ze niet snel blokkeren. Wel leuk soms, even je remmen testen tot er schubben op je band staan![]()
Nouja, het is dan wel geen Zundapp maar ik keur het goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Berepis het volgende:
[..]
Wat een pauper ding
[ link | afbeelding ]
Dit is het echte werk, die rij jij niet poep met je dr70
Wat voor tijden haalde je daarmee op de sprintsquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Robin-e30 het volgende:
bijna niks mhr
Uhm
2x 40cc
28,7 pk
45kilo
190 km/h (testbank)
Ja, ik blaas er 100 mee, dus ik hou het verkeer bij. En ja, ook met optrekken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef AvdZ het volgende:
ik vind zulke modellen echt niks he, zo'n wannabe motor waar ze 45 mee gaan rijden, da ziet er niet uit kan ik je vertellen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dôh.
maar dan nog, ookal is het schakel, ze maken geen motorgeluid. En zo uitziende dingen horen een geniaal hard geluid te maken.
Rij je ook RS2?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:20 schreef PatrickNL het volgende:
[..]
Ja, ik blaas er 100 mee, dus ik hou het verkeer bij. En ja, ook met optrekken.
Haha, wat een grapjurk. De vele buttsex die jij vroeger met fs180 had, en dan zeggen dat je hetero bent.quote:
Pics or didn't happenquote:
prachtig ding. Verreweg de mooiste kleur. Heb hem zelf ook in die kleur gehad maar dan de 06 versie.quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:55 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aprilia SR 50 R uit 2008.
Gast, wat doe jij in dit topic, je bent 6 jaar ouder dan iedereen hierquote:Op zondag 15 november 2009 14:37 schreef Geqxon het volgende:
Jezus man. Wat een domme noobies hier.
Ik ben even een paar maanden weg en het gaat over raceplee's met tuppahware en alluz MHR.
ZO HEB IK JULLIE NIET OPGEVOED KINDERS.
En terecht, die plastic rommel van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef fs180 het volgende:
Oude brommergarde moet af en toe en flinke pets uitdelen, toch Geq?
Waar is de tijd dat je met wulpse schone brommers kon kieken, ipv met je petje op fietsers vergast bij het stoplichtquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En terecht, die plastic rommel van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:55 schreef remmertjuh het volgende:
He gexqon, ik was vandaag aan het rijden, rijd rustig in zn 3, klapt ie in een keer uit zijn versnellingen, kan hem nu ook niet meer in de versnellingen krijgen, hij staat zeg maar in zn "vrij"wil je
daarentegen is tomos kwaliteit en betrouwbaar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef fs180 het volgende:
HAHAHAH
Alsof dat helpt, dat is allemaal optisch, tomos kan nooit snel worden, verkeerde timingen en een zwak blok.
Je versnellingsbak is ruk.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:55 schreef remmertjuh het volgende:
He gexqon, ik was vandaag aan het rijden, rijd rustig in zn 3, klapt ie in een keer uit zijn versnellingen, kan hem nu ook niet meer in de versnellingen krijgen, hij staat zeg maar in zn "vrij"
Originele koplamp ligt hier nog. Deze brommer ben ik langzaamaan aan het verbouwen naar een Tomos die eruit ziet als een Puch VS. Dan heb ik de looks van een VS en de degelijkheid van een Tomos. + dat een Tomos natuurlijk een versnelling meer heeft (max 5 ipv max 4) en veel goedkoper is in onderdelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:24 schreef fs180 het volgende:
jammer van de kikkerbek btw
is het niet toffer iets zelfbedacht te bouwen, in plaats van na te bouwen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Helaas bestaan er maar een paar originele D6'en. Dan kom je al snel op replica uit he
En origineel hoeft niet perse mooier te zijn.
Gelukkig is schoonheid iets dat met smaak te maken heeft enzo.
Redelijk te verkrijgen in slovenie ja, en dan betaal je je nog blauw.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef fs180 het volgende:
Gewoon nos onderdelen, zijn wel redelijk te verkrijgen.
Een Puch kan, maar ik zou voor een Tomos 4L gaan. Frame is veel degelijker dan een MV/VS/MS Je hebt 4 of 5 versnellingen tot je beschikking ipv 2, 3 of 4. Waarbij een Puch 3 bak een relatief tere schakelas heeft die je wel 150 euro kost alstie kapot gaat. Met een 2bak haal je de 90 niet en een 4bak is niet heel goedkoop. Van een Tomos 4L blok zijn àlle onderdelen nog nieuw te krijgen en een 4L blok kost maar een paar tientjes.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
iemand hier een idee? ik heb al een puch (maxi) en een tomos (a35q), maar wil nog een tour ding gaan bouwen. ik wil dan een oud puch frame (ms/vs50 ofzo, in ieder geval met een ei tank) en een blok. ik wil minimaal 90 kunnen rijden voor langere afstanden (tour dus moet echt duizenden kilometers kunnen maken zonder problemen). iemand een idee waar te beginnen kwa specs? wat voor cilinder/carb/spruitstuk/uitlaat etc.
Ben benieuwd wat het gaat wordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
No man, brommer, schakelbrommer dan.
Zit te kijken naar zo'n mooie old school Kreidler.
ik snap wat je zegt, maar ik kan helaas niet met een tomos aankomen (ik wil ook van mijn huidige tomos af, maar daar moet eerst een goede puch voor in de plaats komen. de tomos was een nood-oplossing). ik wil een frame met kenteken (alleen vanwege het kenteken) en die of restaureren of de nummers overzetten in een nieuwe frame (nieuw frame is zo te krijgen, enkele tientjes). en wat betreft de kosten, die zullen niet zo hoog zijn voor mij.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Een Puch kan, maar ik zou voor een Tomos 4L gaan. Frame is veel degelijker dan een MV/VS/MS Je hebt 4 of 5 versnellingen tot je beschikking ipv 2, 3 of 4. Waarbij een Puch 3 bak een relatief tere schakelas heeft die je wel 150 euro kost alstie kapot gaat. Met een 2bak haal je de 90 niet en een 4bak is niet heel goedkoop. Van een Tomos 4L blok zijn àlle onderdelen nog nieuw te krijgen en een 4L blok kost maar een paar tientjes.
Remmerij van een 4L is ook beter dan van een Puch MV/MS/VS. Een 4L is goedkoper in aanschaf en goedkoper in onderdelen. Èn een 4L loopt makkelijker harder dan een Puch. Past er makkelijker een grote cilinder op en is houdt je het blok veel langer heel bij veel vermogen.
Verder trekt de achterbrug van een 4L niet zo snel krom als bij een Puch.
Als jij 90 wilt rijden met een 4L begin dan met de volgende zaken:
- Gaten dichten tussen de loze kamer en de krukasruimte
- 5e versnelling installeren
- Kopje afdraaien of een hogedruk kop op de kop tikken
- Inlaatpoort symetrisch maken
- Uitlaat poort gelijk maken als de uitlaatpoort van een Tomos TS50
- Grotere carburateur. Een 13mm is in principe al genoeg, maar een zogenaamde bolle bing 15 past ook zonder veel te veranderen.
- Laag stuurtje en laag zadel. (90 met een hoog/origineel stuur wil je ècht niet)
- Expansie uitlaat kan, maar met een sigaar kom je ook al heel erg ver. Een originele uitlaat doet het ook heel goed, maar die zijn heel duur.
als je connecties hebtquote:Op maandag 14 december 2009 22:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Ben toch benieuwd waar jij een nieuw frame voor enkele tientjes haalt :S
Ik heb zelf namelijk ook een nieuw frame nodig omdat 1 van mijn brommers helemaal weg is gerot onder de lak, van achterkantje tot onder het zadel. Op dat frame zit een kenteken dus ik zit in hetzelfde schuitje als jij.
Klinkt als maxi... Ik dacht dat je het over MV/MS/VS had?quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
als je connecties hebt
ligt er ook aan wat voor frame. vooral oude modellen zijn nog goed te krijgen. via de normale weg had jarno eerst maxi frames voor 100 euro, rinke had een zwarte met ebr kort staan voor 70. weet niet of ze ze nog hebben.
Er zijn geen immitatieframes van mv/ms/vs. Dat zijn NOS frames waar nooit een nummer ingeslagen is. En die kosten heel wat meer dan een paar tientjes...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef Posergoth6667 het volgende:
daarom zei ik: via de normale weg.
mv/ms/vs frames zijn ook aan te komen. het zijn alleen immitatieframes.
maar daar gaat het nu niet om. iemand een idee wat een goede setup zou zijn met een puch frame/blok? moet dus minimaal 90 kunnen om te touren.
Watjequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Kymco Super8.
Hij rijdt wel lekker overigens, met een snelheid van 60 km/uur. Maar ik ga nu met de bus naar school, veel te koud op d'n brommert.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:46 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Watje, ik ga alleen met de bus als mn brommer kapot is, zoals nu
Fatsoenlijke handschoenenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
![]()
Gisteren op de brommer gegaan, een uur rijden na school, en mijn handen vroren er bijna vanaf. Dus geen brommer meer voor mij voorlopig.
Met deze kou is het niet te houden hoor. Tenzij je een speciaal pak koopt net als die motorlui = fucking duur voor een scootertje.quote:
Als ik met 120+ niet koud heb aan mijn handen kun jij het ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Met deze kou is het niet te houden hoor. Tenzij je een speciaal pak koopt net als die motorlui = fucking duur voor een scootertje.
Bij mij vroren mijn tenen, benen en handen er zowat af vannochtend
Heb redelijk duren handschoenen van leer. En mijn Aprilia is nog breder maar nog steeds bevriezen mijn benen. Misschien komt het omdat ik 30 min langs het kanaal rijdt en volop 70 ga en wind van alle kanten komt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als ik met 120+ niet koud heb aan mijn handen kun jij het ook![]()
Al heb ik wel handvatverwarming![]()
, maar die zet ik niet altijd aan. Je handen kun je zo verhelpen met handschoenen, nieteens zo duur. Voeten en benen moeten toch wel warm blijven op een scooter? met dat kuip gebeuren erop?
Regenbroek, motorhandschoenen en een goeie winterjas en al je problemen zijn over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Met deze kou is het niet te houden hoor. Tenzij je een speciaal pak koopt net als die motorlui = fucking duur voor een scootertje.
Bij mij vroren mijn tenen, benen en handen er zowat af vannochtend
Enige waarom ik met dit soort weer eigk de fox niet pakte was omdat ie levens gevaarlijk was danquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef fs180 het volgende:
Ja dat is het, lange afstanden op het platte land zijn funest voor je temperatuur. Zet er voor 2 maanden handkappen op?
Aantal jaar terug, vroor het als een gek, maar met motorkleding aan merk je dat niet, eerste rotonde was ook de eerste bocht, hup op mn plaat, pas toen ik opstond en weer bijna uitgleed snapte ik pas waarom het zo glad wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef yosander het volgende:
Alleen m'n handen beginnen na een kwartiertje flink koud te worden.
Benen valt nog wel mee, in de stad dan. Regenbroek zou aardig moeten helpen tegen de wind?
Misschien deze week toch maar met de fiets naar school, vanochtend een jongen op z'n Puch die niet zag dat het kruispunt wel glad was: die ging dus op z'n bek.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Len93 het volgende:
Andere oplossing (de mijne) :
[ afbeelding ]
Microcar MC2.
Lekker met dit weer gaan rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Ome geks heeft zijn rijbewijs A onbeperkt.
Van het weekend een GSXR-1100 160PK met verlengde chrome achterbrug kopen.
Ik snap dat niet, waarom zou je in een land zonder wegen die langer dan 1500 meter rechtuit gaan, je achterbrug gaan verlengen :S ?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:53 schreef Geqxon het volgende:
Ome geks heeft zijn rijbewijs A onbeperkt.
Van het weekend een GSXR-1100 160PK met verlengde chrome achterbrug kopen.
Draggen en driften natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, waarom zou je in een land zonder wegen die langer dan 1500 meter rechtuit gaan, je achterbrug gaan verlengen :S ?
Die 160pk is dan wel weer leuk
Ik vind hem sowieso mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:34 schreef jortkeldert het volgende:
Is een mtx-sh nu met nsr (watergekoeld) blokje
Het toffe vind ik vooral de schijfrem voor, die komt van een mtx-r2
gayquote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Draggen en driften natuurlijk.
Ik ben en blijf een neger he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |