Helemaal vergeten ja, nog dik 15km mee geredenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:19 schreef no1uknow het volgende:
Ik kan er nog eentje aan jou lijstje toevoegen: ketting kapot met ijzerdraad gemaakt.
quote:
Ik rij er dan ook geen 45km/h meequote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef AvdZ het volgende:
ik vind zulke modellen echt niks he, zo'n wannabe motor waar ze 45 mee gaan rijden, da ziet er niet uit kan ik je vertellen
wat is je probleem? ryz is iets heel anders dan ene rs2quote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef remmertjuh het volgende:
Zeuren over een Rs2 terwijl je zelf een mh ryz hebt
Een ryz is geen nep-motor wou je zeggen, dat is gewoon een 50cc supermotard.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef AvdZ het volgende:
[..]
wat is je probleem? ryz is iets heel anders dan ene rs2
arme 4takkertquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
Trouwens, zaterdag avond is de brommer van een maatje van me gejat, een skyteam PBR, hij had hem compleet in het donker onder een boom gezet, komen wel anderhalf uur later terug, brommer weg. Volgende morgen vind ik hem 160 meter van mijn huis vandaag terug.
Alle bekabeling los getrokken, koplampen eruit, tank + zadel zat los. Ze hadden zelfs de cdi losgetrokken, stelletje amateurs, vind je het gek dat hij dan niet wil starten. 50 meter verder heb ik het contactslot + de koplamp teruggevonden.
Ow en ze hebben ook de tank leeg laten lopen, in een jerrycan, want ik heb nergens benzine sporen gezien..
Kloten man, mensen kunnen nooit van andermans brommer/scooter afblijvenquote:Op maandag 21 september 2009 19:51 schreef remmertjuh het volgende:
Trouwens, zaterdag avond is de brommer van een maatje van me gejat, een skyteam PBR, hij had hem compleet in het donker onder een boom gezet, komen wel anderhalf uur later terug, brommer weg. Volgende morgen vind ik hem 160 meter van mijn huis vandaag terug.
Alle bekabeling los getrokken, koplampen eruit, tank + zadel zat los. Ze hadden zelfs de cdi losgetrokken, stelletje amateurs, vind je het gek dat hij dan niet wil starten. 50 meter verder heb ik het contactslot + de koplamp teruggevonden.
Ow en ze hebben ook de tank leeg laten lopen, in een jerrycan, want ik heb nergens benzine sporen gezien..
losgetriltquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Kloten man, mensen kunnen nooit van andermans brommer/scooter afblijven.
Afgelopen zaterdag was de uitlaat van een vriend van me bijna gejat:
Stond gewoon 's ochtends bij een sporthal, kwam die terug, zat die met nog maar twee schroeven vast.
Dan slaat het nog nergens op want die dingen maken hetzelfde geluid als een Vespa.quote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik rij er dan ook geen 45km/h mee.
Standaard rijden die dingen al +60.
trekken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef remmertjuh het volgende:
He gexcon, waarom krijg ik mijn koppelings carter er niet af, heb zeker weten alle bouten los gehaald. Maar ik krijg hem er niet af
Nou nee, niet bepaald,quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dan slaat het nog nergens op want die dingen maken hetzelfde geluid als een Vespa.
Dôh.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald,
Het is een schakel hè. Geen scooter!
kut werk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef remmertjuh het volgende:
Dan moet je de koppeling afstellen, op misschien wel de koppelings schoentjes vervangen
ik bedank u hartelijk ik zal morgen tevens even langsgaan bij een brommershop ter infoquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:09 schreef remmertjuh het volgende:
Ik weet niet waar de koppeling van een tomos zit, dat zul je even op een forum op moeten zoeken idd
kijk eindelijk 1 die't snaptquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dôh.
maar dan nog, ookal is het schakel, ze maken geen motorgeluid. En zo uitziende dingen horen een geniaal hard geluid te maken.
Jouw Ryz maakt waarschijnlijk 't zelfde geluid als mijn RS2quote:
nee dat heeft hij niet.. omdat ik geen begrensde paip eronder heb die vol is gestouwd met demperwol. En trouwens die 50cc viertakjes klinken ook nergens naar.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Jouw Ryz maakt waarschijnlijk 't zelfde geluid als mijn RS2.
En 't is een tweetakt. Wil je motorgeluid, koop dan een viertakt.
Ik heb dan ook geen begrensde pijp eronder zitten.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef AvdZ het volgende:
[..]
nee dat heeft hij niet.. omdat ik geen begrensde paip eronder heb die vol is gestouwd met demperwol. En trouwens die 50cc viertakjes klinken ook nergens naar.
nieuwe blokken maken gewoon teringherriequote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef AvdZ het volgende:
[..]
nee dat heeft hij niet.. omdat ik geen begrensde paip eronder heb die vol is gestouwd met demperwol. En trouwens die 50cc viertakjes klinken ook nergens naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |