quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:04 schreef Nashje het volgende:
Echt wennen zeg, tering. Vraag me nu al af hoe ik een venster fullscreen krijg. Iemand?
Bevalt het lezen van ebooks op je iphone/itouch? Ik zit erover te denken om een Itouch te kopen speciaal voor ebooks, maar ik twijfel omdat het me niet helemaal duidelijk wordt hoe het allemaal precies werkt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Sorry, maar kun je je vraag herformuleren? Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Je hebt een desktopapplicatie nodig waarin je je pdf opent en vervolgens naar Stanza op je iPhone synct.
Oke, thanks! Maar zou wel graag willen FOKken over m'n gehele beeld. Bij internet vind ik dat toch wel wat fijner.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar heeft Mac OS X niet echt een knop voor. Je kunt een venster wel met de hand maximaal groot slepen. Als je het venster dan sluit, onthoudt 'ie die maat en opent 'ie de volgende keer ook op die grootte.
Je hebt wel het groene plus-knopje bovenaan elk venster, deze maakt de inhoud van het venster zo groot dat de inhoud ervan er goed in past. Mijn ervaring is dat fullscreen eigenlijk helemaal niet fijn is voor de meeste programma's.
Ik vind het juist heel vervelend om lange regels te moeten lezen. Ik heb m'n browser altijd ongeveer 900 pixels breed, dan past er mooi nog wat naast en worden teksten op bv Wikipedia niet te breed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, thanks! Maar zou wel graag willen FOKken over m'n gehele beeld. Bij internet vind ik dat toch wel wat fijner.
Rechtsonderin uittrekken tot het venster zo groot is als je wil.quote:Hoe kan ik een scherm in safari groter slepen?
Ik heb zelf het liefst het Dock (want zo heet dat dingquote:En m'n taakbalk zit ook steeds in de weg. Moet continu scrollen nu. Maar die kan ik wegtoveren, dat weet ik zeker want dat ik heb ik al eerder gezien. Even uitvissen.
Rechtsonder het venster slepen, maar Weergave -> Toon statusbalk is ook fijn om ff aan te zetten i.m.oquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, thanks! Maar zou wel graag willen FOKken over m'n gehele beeld. Bij internet vind ik dat toch wel wat fijner.
Hoe kan ik een scherm in safari groter slepen? En m'n taakbalk zit ook steeds in de weg. Moet continu scrollen nu. Maar die kan ik wegtoveren, dat weet ik zeker want dat ik heb ik al eerder gezien. Even uitvissen.
of Option - Command - Dquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Tijn het volgende:
Ik heb zelf het liefst het Dock (want zo heet dat ding) aan de linkerkant, omdat ik dan bv een website zo hoog mogelijk kan maken, want dat scheelt inderdaad scrollen. Maar goed, dat is natuurlijk verder persoonlijk. Je kunt 'em ook automatisch laten verbergen, via de System Preferences onder het knopje Dock, of via het appel-menu linksbovenin onder het kopje Dock.
Superquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel vervelend om lange regels te moeten lezen. Ik heb m'n browser altijd ongeveer 900 pixels breed, dan past er mooi nog wat naast en worden teksten op bv Wikipedia niet te breed.
[..]
Rechtsonderin uittrekken tot het venster zo groot is als je wil.
[..]
Ik heb zelf het liefst het Dock (want zo heet dat ding) aan de linkerkant, omdat ik dan bv een website zo hoog mogelijk kan maken, want dat scheelt inderdaad scrollen. Maar goed, dat is natuurlijk verder persoonlijk. Je kunt 'em ook automatisch laten verbergen, via de System Preferences onder het knopje Dock, of via het appel-menu linksbovenin onder het kopje Dock.
Ik ook nog steeds niet, maar ik heb een samenvatting voor je in 1m50s..quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef Junkie het volgende:
Kunnen jullie de keynote al downloaden via de podcast feed? Ik krijg hem niet gedownload.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:59 schreef TwyLight het volgende:
Kent iemand een goede .cue splitter voor OS X?
Dubbel klikkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Nashje het volgende:
Muziek die ik heb gedownload, hoe krijg ik die in iTunes onder Muziek? En films uiteraard onder Films.
Ja dat zag ik, maar wil eigenlijk gelijk dat album onder Muziek knallen.quote:
Zeer goed. Ik lees aardig veel en gebruik Stanza met veel plezier - ook bijvoorbeeld 's avonds als m'n eega al slaapt. Stanza kan moeiteloos naar wit op zwart schakelen zodat het donker blijft in de kamer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:08 schreef Mula het volgende:
Bevalt het lezen van ebooks op je iphone/itouch? Ik zit erover te denken om een Itouch te kopen speciaal voor ebooks, maar ik twijfel omdat het me niet helemaal duidelijk wordt hoe het allemaal precies werkt.
iPod touchquote:Voor zover ik nu begrijp koop ik een itouch,
Yep.quote:download gratis stanza en kan dan mijn eigen ebooks (in pdf-formaat) inladen door middel van een (gratis?) programma dat ik op mijn pc installeer.
Nee, gelukkig reflowed hij pdf's. Als je de layout wilt bewaren kun je beter gewoon de pdf-reader gebruiken, vanuit mail of Air Sharing oid. Je zult wel merken dat de meeste pdf's niet lekker werken op dat kleine scherm.quote:Nou heb ik alleen gelezen dat Stanza problemen heeft met het pdf-formaat en daarom niet de pdf-layout meeneemt.
Nee.quote:Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ziet een eigen pdf-ebook er nog steeds zo uit als ik het in stanza lees; FOTO?
Op een iPod touch pagina past veel minder dan op een papieren pagina of op je PC dus er wordt opnieuw gepagineerd.quote:Ik vind het nl. wel belangrijk dat ik bijv de paginanummers kan zien.
Pro's van iPod/ iPhone over dedicated readers: backlight, klein, goedkoop, multifunctioneel, goede interface (!)quote:Ik heb een behoorlijk aantal ebooks,dus het gaat me voornamelijk om ervaringen met je eigen ebooks op de itouch zetten en lezen. Mocht iemand nog pro en cons hebben voor de itouch als ebookreader dan hoor ik het graag!
Systeemvoorkeuren - Netwerk. Op Airport klikken en een vinkje zetten bij "Toon Airport-status in menubalk". Zelfde voor Bluetooth, maar dan onder Systeemvoorkeuren - Bluetooth.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:54 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb op mijn MBP sinds ik hem terugheb geen Airport of Bluetoothicoon bovenin, hoe krijg ik draadloos verbinding?
Installeer Stanza op je Mac, Tools -> Enable Sharing (hoef je maar 1 x te doen)quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar hoe krijg ik nou een pdf in stanza?
Was het maar zo'n feest. Er staat niet eens Airport. Ben er nu achter dat ook mijn backlit keyboard niet werkt... Godverdomme kutiCentre, dat ding komt net terug van reparatie, kan hij nu zeker weer twee weken weg...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Systeemvoorkeuren - Netwerk. Op Airport klikken en een vinkje zetten bij "Toon Airport-status in menubalk". Zelfde voor Bluetooth, maar dan onder Systeemvoorkeuren - Bluetooth.
Kijk eens onder Programma's - Hulpprogramma's - Systeemprofiel. Wat staat daar allemaal onder netwerk?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:02 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Er staat niet eens Airport. Ben er nu achter dat ook mijn backlit keyboard niet werkt... Godverdomme kutiCentre, dat ding komt net terug van reparatie, kan hij nu zeker weer twee weken weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |