Best handig om te testenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Pheno het volgende:
Nu nog apparaten die er gebruik van kunnen maken
Kan dat met USB?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
Eentje in je laptop, een in een pc en een usb-filetransfer ding opzetten?
Volgens Wikipedia wel, maar hij is volgens mij ook backwards compatible:quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Jarno het volgende:
Verandert er eigenlijk nog iets aan de kabel met USB3?
SuperSpeed mode is trouwens echt een toffe naam... als je 11 bentquote:To accommodate the additional pins for SuperSpeed mode, the physical form factors for USB 3.0 plugs and receptacles have been modified from those used in previous versions. Standard-A cables have extended heads where the SuperSpeed connectors extend beyond and slightly above the legacy connectors. Similarly, the Standard-A receptacle is deeper to accept these new connectors. A legacy Standard-A cable will operate as intended and will never interact with the SuperSpeed connectors, ensuring backward compatibility. The Standard-B modifications could not be made as elegantly; the SuperSpeed connectors had to be placed on top of the existing form factor, making legacy Standard-B plugs workable on SuperSpeed Standard-B receptacles, but not vice versa.
Idd. "Kitt! Go to SuperSpeed. NOW!"quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef Tijn het volgende:
SuperSpeed mode is trouwens echt een toffe naam... als je 11 bent
Niet erger dan Super Drive en Mighty Mouse toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wel, maar hij is volgens mij ook backwards compatible:
[..]
SuperSpeed mode is trouwens echt een toffe naam... als je 11 bent
Ik vind Mighty Mouse wel grappigquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet erger dan Super Drive en Mighty Mouse toch?
Dat is dan ook het idee: je kunt de legacy aansluiting gebruiken en deze zit er als het ware 'overheen'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:20 schreef Jarno het volgende:
Het ziet eruit alsof ze een connector óp de oude connector hebben geplakt ofzo..
Maar de hippe vogel is wel ernstig doodquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
USB is toch een beetje het sukkelige losertje van de klas he, waar FireWire de hippe vogel is..
Al tijden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef Junkie het volgende:
Kunnen jullie de keynote al downloaden via de podcast feed? Ik krijg hem niet gedownload.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:05 schreef Nashje het volgende:
JAAAA ik heb hem!!!!
Im totally in luvecht wat een schatje liefje mooierd lekker ding
![]()
![]()
Daar heeft Mac OS X niet echt een knop voor. Je kunt een venster wel met de hand maximaal groot slepen. Als je het venster dan sluit, onthoudt 'ie die maat en opent 'ie de volgende keer ook op die grootte.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:04 schreef Nashje het volgende:
Echt wennen zeg, tering. Vraag me nu al af hoe ik een venster fullscreen krijg. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |