De tijd dat ik een PS3 in huis had kon dat ding me niks schelen, maar Heavy Rain en God of War 3quote:
Uncharted doet me HELEMAAL niks, Killzone 2 was een paar missies leuk en online ook voor een paar levels, klaar. LBP was gewoonweg kutquote:Op donderdag 17 september 2009 11:02 schreef Poit het volgende:
Lennyboy!!! Uncharted, Killzone, LBP, Resistance, Ratched, Motorstorm, MGS4, allemaal toppers!!!
Trouwens Tain, je hebt gelijk, kan ook met Natal maar kan stiekem allang met de eyetoy. Natal voegt wat dat betreft niets toe.
Ik ben ook zeer benieuwd naar de eerste titel die Sony uit gaat brengen met dit nieuwe project. Ik hoop stiekem op een red steel alleen dan 1 die wel goed werkt. En er ook nice uitziet natuurlijk
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 11:08 schreef Reintji het volgende:
Ik wil meer MSX games op XBLA, op de Wii komen ze ook al niet.
Wait Whut???quote:Op donderdag 17 september 2009 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
OP klopt trouwens niet meer: SB is niet meer mijn vriendin.
Als je vanavond batman verkiest boven brutal legend verlies je bij voorbaat alle rechten om de game te reviewen en eis ik hem opquote:Op donderdag 17 september 2009 11:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Vanavond wordt het Batman vs Eddie Riggs. Who will win? The bats? Or THE METAL?!?!?!?!
Ik heb haar gevraagd of ze met me wil trouwen en ze heeft ja gezegd, dus technisch gezien is ze niet meer m'n vriendin, maar m'n verloofdequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb haar gevraagd of ze met me wil trouwen en ze heeft ja gezegd, dus technisch gezien is ze niet meer m'n vriendin, maar m'n verloofde
Op je laatste regel na een dikkequote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Uncharted doet me HELEMAAL niks, Killzone 2 was een paar missies leuk en online ook voor een paar levels, klaar. LBP was gewoonweg kutResistance, nooit gespeeld maar ziet er uit als een extreem saaie standaard shooter. Ratched heb ik 2 games van geprobeerd te spelen, allebei niks aan. Motorstorm rijdt kut.
MGS 4Maar die heb ik nu ook al wel genoeg gespeeld ondertussen
QFT!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je vanavond batman verkiest boven brutal legend verlies je bij voorbaat alle rechten om de game te reviewen en eis ik hem op![]()
Oeh dang GRATZ MAN!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb haar gevraagd of ze met me wil trouwen en ze heeft ja gezegd, dus technisch gezien is ze niet meer m'n vriendin, maar m'n verloofde
Ik heb het in ieder geval geprobeerd al die gamesquote:Op donderdag 17 september 2009 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Op je laatste regel na een dikkevoor je post
De kamelen hadden minder grote bulten dus dan is het een makkelijke keuzequote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh dang GRATZ MAN!!!
Ik was al bang dat je d'r verkocht had voor een paar kamelen aan een turk
FREE BOOOOOOOOOOOZEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 17 september 2009 11:17 schreef RitseB het volgende:
Zijn wij ook uitgenodigd op de bruiloft
Dus Uncharted 1 heb je nooit geprobeerd? Spel der koningen, als je die hebt gespeeld snap je de sfeer van deel 2 beter.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval geprobeerd al die games
Uncharted ben ik nog wel benieuwd naar, maar die hele sfeer die in die uncharted 2 filmpjes hangt vind ik vervelend op 1 of andere manier, Uncharted 1 lijkt me leuker, maar ik vind dat shootouts er niet bij horen
True that!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De kamelen hadden minder grote bulten dus dan is het een makkelijke keuze
Q3quote:Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus Uncharted 1 heb je nooit geprobeerd? Spel der koningen, als je die hebt gespeeld snap je de sfeer van deel 2 beter.
Als je motorstorm kut vind rijden dan heb je of het verkeerde voertuig gepakt of het na 1 rondje al weg gelegd. Spel (zeker deel 2) rijd super.
Ik vind alle shooters op elkaar lijken, ook COD, ook Gears, ook Resistance, ook Killzone maar dat neemt niet weg dat ik me met zowel Killzone als Resistance (1+2) enorm heb vermaaktHet speelt allemaal toch kutter dan Quake 3.
Als ik eens de kans krijg ga ik zeker Uncharted 1 proberen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus Uncharted 1 heb je nooit geprobeerd? Spel der koningen, als je die hebt gespeeld snap je de sfeer van deel 2 beter.
Als je motorstorm kut vind rijden dan heb je of het verkeerde voertuig gepakt of het na 1 rondje al weg gelegd. Spel (zeker deel 2) rijd super.
Ik vind alle shooters op elkaar lijken, ook COD, ook Gears, ook Resistance, ook Killzone maar dat neemt niet weg dat ik me met zowel Killzone als Resistance (1+2) enorm heb vermaaktHet speelt allemaal toch kutter dan Quake 3.
Je hebt altijd nog Koei, Lani en Gamebabe om het allemaal bij te proberenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
True that!!
En ik maar denken nog een kans te maken bij SB
Bekijk het van de positieve kant, bij mij heb je nog wel kansquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
True that!!
En ik maar denken nog een kans te maken bij SB
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, bij mij heb je nog wel kans![]()
![]()
Ja ook, gewoon een nice mod.. Al was ik meer van de strafe/rocketjumps en Q3DM6quote:
Jamaar 4 is beter dan 3!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog Koei, Lani en Gamebabe om het allemaal bij te proberen
Inderdaad!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik eens de kans krijg ga ik zeker Uncharted 1 proberen.
Motorstorm heb ik wel snel weggelegd ja maar ik vond het gewoon niet lekker raggen door de modder, zoals DiRT dat wel doet. Daarnaast heb ik een hekel aan al die domme kutvoertuigen, doe mij gewoon een auto, geen buggy of vrachtwagen(dat stoort me in DiRT ook al).
Ik ben met alle shooters ook snel verveeld, CoD4 heb ik ook niet eens uitgespeeld, maar die was wel leuker online dan Killzone 2.
Tijd voor een HL2: Episode 3
Duidelijk nietquote:
quote:
Niet werken!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk niet
Iemand trouwens de nieuwe clip van Rammstein gezien? Echt een kutnummer maar de clip is wel nice![]()
Wordt godverdomme net gebeld of ik vanavond kan werken.. Precies nu BRUTAAAAAAAAAAAAL LEGEEEEEEEEEEND op me zit te wachten..
Het is een titel die me ook echt totaal niet trekt..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet werken!
Ik ga Modern Warfare 2 trouwens niet kopen. CoD4 stikt nu al van de campers, en in MW2 kan je silencers op je sniper doen EN tegelijk een UAV jammer, en een shotgun als secondary weapon.
No way
quote:
Terwijl de game verder zo goed is, ik heb geweldige potjes online gehad. Maar te vaak dat er alleen maar campers zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een titel die me ook echt totaal niet trekt..
Campersquote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Terwijl de game verder zo goed is, ik heb geweldige potjes online gehad. Maar te vaak dat er alleen maar campers zijn
TF2 heb ik maar 2 potjes van gespeeld ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
CampersBij TF2 heb je die eigenlijk nooit
Het is ook zeker geen slechte game, al vind ik het het leukst met z'n 4en op 1 tv, harcore match.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Terwijl de game verder zo goed is, ik heb geweldige potjes online gehad. Maar te vaak dat er alleen maar campers zijn
Nooit gedaan maar dat lijkt me ookquote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen slechte game, al vind ik het het leukst met z'n 4en op 1 tv, harcore match.
Ik. Want Brütal Legend is overgewaardeerdquote:Op donderdag 17 september 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Vanavond demo Brütal Legend, wie de neuk gaat er dan Battlefield spelen?
Vanaaaaaaaaaavond pas?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik. Want Brütal Legend is overgewaardeerd
En het is maar een demo
Als ze recht zouden zijn paste ze niet in het schilletjequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ze recht zouden zijn paste ze niet in het schilletje
Ik misschien, heb de demo al twee keer kapot gespeeld in Keulenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik misschien, heb de demo al twee keer kapot gespeeld in Keulen
Omdat ze naar de zon toe groeienquote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ze recht zouden zijn paste ze niet in het schilletje
21 én 19 jaar?quote:
Doe net even een paar potjesquote:Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
Wie doen er vandaag mee met Battlefield 1943?
Ut leven op FOK! is nog niet zo gemakkelijk..quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef RitseB het volgende:
Ik snap dat je niet naar onz wil ursel
Deporterenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef lkb9000 het volgende:
Mensen deporteren naar ONZ, dat is echt erg
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef RitseB het volgende:
Hier wel, je moet alleen uitkijken voor Aquila360
Die heeft me uit de top 50 van meest irritante users in GAM gekicked..quote:Op donderdag 17 september 2009 13:53 schreef RitseB het volgende:
Hier wel, je moet alleen uitkijken voor Aquila360
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Die heeft me uit de top 50 van meest irritante users in GAM gekicked..
Die haal je ook niet zo snel meer in gok ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Die heeft me uit de top 50 van meest irritante users in GAM gekicked..
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef RitseB het volgende:
Ik was vergeten mijn sleutel uit mn fiets te halen, Aquila momentje
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef RitseB het volgende:
Ik was vergeten mijn sleutel uit mn fiets te halen, Aquila momentje
Ben bang dat dat eerder gebeurd dan dat de nieuwe stats van GAM online komen anders..quote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die haal je ook niet zo snel meer in gok ik.
Ligt eraan wat voor stats je wilt hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben bang dat dat eerder gebeurd dan dat de nieuwe stats van GAM online komen anders..
De liefste GAMer.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor stats je wilt hebben
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:21 schreef lkb9000 het volgende:
IK ga weer even mn brievenbus checken
F to the ailquote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef lkb9000 het volgende:
Geen Brutal Legend demo dus vandaag
Gewoon nog een keer bellen tot je de persoon aan de lijn krijgt die jou heeft uitgenodigd, dan kan ze moeilijk tegenstribbelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus man, uitzendbureaus![]()
![]()
Kreeg net een telefoontje voor een functie bij het ING, het ging om administratief werk. Ik was in gesprek dus ze had voicemail ingesproken.
"Je had aangegeven geďnteresseerd te zijn in de functie bij het ING en ik wil graag zo snel mogelijk een afspraak met je maken, kan je me terug bellen?
Prima, ik bel terug, vraag naar de persoon die mijn voicemail heeft ingesproken. Deze was in gesprek.
Dus die chick vraagt of ze me kan helpen, dus ik vertel dat ik een mail had gestuurd met motivatie en CV.
Vraagt ze of ik even geduld heb. 20 seconden later zegt ze me niet kunnen helpen en dat ze iemand met een ander profiel zoekt.
Volgens mij werken ze daar echt langs elkaar heen, want de 1 zegt dat er een afspraak gemaakt kan worden en de ander zegt dat het niet aansluit op wat ze zoeken.
Wat voor job zoek je precies? En waar?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Edwinuss het volgende:
oeps, verkeerde topic.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga maar WEER mn post checkenHij had er gisteren al moeten zijn
Dat soort dingen zie je helaas wel vaker bij uitzendbureaus. Je moet zelf ontzettend goed opletten bij die gasten, die maken fouten waar je niet goed van wordquote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer bellen tot je de persoon aan de lijn krijgt die jou heeft uitgenodigd, dan kan ze moeilijk tegenstribbelen.
Slecht geregeld bij die tenten
Djoed!! Ga dan een dikke track maken in Trails HD!! Stuur je hem naar een maat van me en dan doe ik hem vanavondquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil mn dead rising poitik verveeel meeeeee
Ga Batman spelenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil mn dead rising poitik verveeel meeeeee
Laat hem me maar toevoegen op XBL, ik heb al 1 degelijke track online staan (gamertag: lennartbnl)quote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed!! Ga dan een dikke track maken in Trails HD!! Stuur je hem naar een maat van me en dan doe ik hem vanavond
Ik zit lekker chill pendulum te luisteren.. Wat een heerlijke cd's zijn het ook.
Hebbikniequote:
Zo zo. Ik zie niet vaak verschil tussen die filmpjes, maar hier is het verschil wel aardig groot. De kleuren van de PS3 zijn een stuk minder mooi.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flvPS3
Let vooral op het ontbrekende schademodel van de PS3quote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo zo. Ik zie niet vaak verschil tussen die filmpjes, maar hier is het verschil wel aardig groot. De kleuren van de PS3 zijn een stuk minder mooi.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Let vooral op het ontbrekende schademodel van de PS3En sommige details zoals foto-flitsen in het publiek, en andere kleine lampjes rondom de track
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Let vooral op het ontbrekende schademodel van de PS3En sommige details zoals foto-flitsen in het publiek, en andere kleine lampjes rondom de track
AQuila?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wie volgt het debat wat ze nu aan het voeren zijn in de 2e kamer?
Ik in iedergeval niet. Ik volg het nieuws wat mij aangaat wel via andere 'kanalen'quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wie volgt het debat wat ze nu aan het voeren zijn in de 2e kamer?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Laat hem me maar toevoegen op XBL, ik heb al 1 degelijke track online staan (gamertag: lennartbnl)
Maar ik denk dat ik inderdaad daar weer eens even mee ga kloten
[..]
Hebbiknie
geboortedatum: 11-01-1981quote:Op donderdag 17 september 2009 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Trouwens tof dat je verloofd bent, hoe oud ben je nu?
Tis ook een broekiequote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh nog niet op het profiel bekeken, vaak staat het daar niet.
Ik had je jonger geschat
flickrquote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef RitseB het volgende:
Ik heb ook maar eens een flickr account gemaakt
Gezellig!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:52 schreef RitseB het volgende:
Ik heb ook maar eens een flickr account gemaakt
Weet ik ook welquote:Op donderdag 17 september 2009 16:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dus niet flikker ed, das heel iets anders
SHADOW COMPLEXquote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef RitseB het volgende:
Ik heb een xbox ja, hij staat alleen stof te happen
Xbox en een game PCquote:Op donderdag 17 september 2009 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
Dit topic heeft zo weinig met games te maken dat we na zo lang nog niet eens weten wat ritse allemaal thuis heeft staan
Een xbox of een 360?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Xbox en een game PC
En ik ben een arme student, geen geld voor game's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2100 puntjes moet je wel kunnen betalen, en dan heb je Shadow Complex en nog 900 punten overquote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Xbox en een game PC
En ik ben een arme student, geen geld voor game's
Weer wat gemistquote:Op donderdag 17 september 2009 17:00 schreef Reintji het volgende:
Ed, toen je niet keek was ik in vorm op guadocanal man!
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef Edwinuss het volgende:
Wie doen er vandaag mee met Battlefield 1943?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Edwinuss het volgende:
Doe zo dan een potje Battlefield met mij en BAASNL
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zo ook maar weer eens met Dead Rising beginnen, hoewel het vliegen met Battlefield nog steeds tof is
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Straks maar Battlefield spelen
Ik ben zelf te lui, maar wil iemand even de quote van gisteren opzoeken waar Ed zegt dat het een kutspel is?quote:
Geef me ff tijd om aan die game te wennen :p jemig wat was ik weer heerlijk waardeloos bezigquote:Op donderdag 17 september 2009 16:41 schreef lkb9000 het volgende:
Top Speed
Speed demon! You have reached a speed of 135mph.
Petti, wel een beetje je voet op het gas houden he!
Beter doe je battlefield met ons.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:06 schreef RitseB het volgende:
Ik zal hem trouwens weer een keer aansluiten, moet nog steeds castle crashers uit spelen
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geef me ff tijd om aan die game te wennen :p jemig wat was ik weer heerlijk waardeloos bezig
Stomquote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De gamertag die je hebt ingevoerd, bestaat niet op Xbox LIVE.
Kan je een nieuw account aanmaken en Battlefield 1943 kopen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef RitseB het volgende:
Dan ben ik ook Castel Crashers en Street Fighter 2 kwijt
Vast nietquote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef RitseB het volgende:
Dan ben ik ook Castel Crashers en Street Fighter 2 kwijt
En Shadow Complex! En jij ook!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan je een nieuw account aanmaken en Battlefield 1943 kopen!
Shadow Complex is een titel die ik ga kopen als het regent op een Zondagavond terwijl ik stoned ben.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En Shadow Complex! En jij ook!
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Shadow Complex is een titel die ik ga kopen als het regent op een Zondagavond terwijl ik stoned ben.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef RitseB het volgende:
Hij doet het nog, hijs nu aan het update
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:18 schreef RitseB het volgende:
Nog vier minuutjes en je hebt een nieuwe vriendje op live
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik u geaccepteerd
NU SHADOW COMPLEX KOPEN
Alles is degelijk vergeleken met die TV die jij gebruiktquote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het 'help lennart aan een degelijke tv'-fonds heeft voorrang
nee ik wil op de bank hangehquote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alles is degelijk vergeleken met die TV die jij gebruikt
Sluit die shit aan op je 20" PC scherm man!
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef RitseB het volgende:
Zij mag wel met mij een beschuitje etenJe moet je vriendin dan ook meer slaan, en minder dinnetje noemen, dan komt alles goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had met m'n ex dat we vreemd mochten gaan met een bekend persoon als die kans zich voor deed
Ik had Beyonce als keuze en zij had Usher
Die is niet "bekend" genoeg.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens nee, ik zou dan voor Jade Raymond gaan. Niet omdat ze zo'n extreem lekker wijf is maar omdat ik nog enigszins de kans heb om die eens tegen te komen
Heb je trouwens een de-bug 360/ps3 ?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens nee, ik zou dan voor Jade Raymond gaan. Niet omdat ze zo'n extreem lekker wijf is maar omdat ik nog enigszins de kans heb om die eens tegen te komen
Ik zie hem de laatste tijd bar weinig online (op XBL) maar dat kan ook door mijn drukke schema komenquote:
Nope, ik niet. Nebo heeft de 360 debug op dit moment.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb je trouwens een de-bug 360/ps3 ?
als je nu een lijstje had gemaakt met wat wel goed is in jouw ogen was die waarschijnlijk 3 regels lang geweestquote:
Kanye Westquote:Op donderdag 17 september 2009 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als je nu een lijstje had gemaakt met wat wel goed is in jouw ogen was die waarschijnlijk 3 regels lang geweest
Niks mis met eerder genoemde in het begin van hun carričrequote:
Lief dat je nog even je dag komt zegen koei, tot over een dagje of 20quote:Op donderdag 17 september 2009 18:26 schreef koei het volgende:
De slowchat gaat mij te hard en helemaal nergens meer over, ik hou het voorlopig even voor gezien hier! Tot topic 200 ergens!
ja, twitterbericht enzo, maar ik vind het altijd zo stom dat mensen opeens helemaal niet meer komen zonder ook maar dag te zeggen, dus daarom mijn.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:26 schreef koei het volgende:
De slowchat gaat mij te hard en helemaal nergens meer over, ik hou het voorlopig even voor gezien hier! Tot topic 200 ergens!
ja, twitterbericht enzo, maar ik vind het altijd zo stom dat mensen opeens helemaal niet meer komen zonder ook maar dag te zeggen, dus daarom mijn.
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als je nu een lijstje had gemaakt met wat wel goed is in jouw ogen was die waarschijnlijk 3 regels lang geweest
Jammer dat ik geen paint op m'n iMac hebquote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Nebo het volgende:
Ik voel er ook al eentje aankomen voor als AQuila zijn kop weer laat zien hier
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Nebo het volgende:
Ik voel er ook al eentje aankomen voor als AQuila zijn kop weer laat zien hier
jaquote:Op donderdag 17 september 2009 19:16 schreef Nebo het volgende:
Kolere zeg, Windows 7 gaat gewoon even een dikke 300 euro kosten. Of deed Vista dat ook al? (kan het me niet zo goed meer herinneren)
Ik zag het, ik haal de meeste punten meestal met vlaggen pakken, dat kan ik dan weer wel. Maar schieten, echt, pointblank en nog niet raak. (ofwel heel magazijn leeg op een poppetje en dan geen kill, of ik maak een rare snipekill op een onmogelijke afstand.)quote:Op donderdag 17 september 2009 17:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weer wat gemist![]()
We waren trouwens wel een keer top squad! Maar hoe kom ik een bepaalde squad?
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef Reintji het volgende:
Wanneer je op start drukt tijdens het spel kun je "look for open squad" doen, of gelijk in het begin snel op spawn in open squad drukken.
BoF! zit in ONZ nu, wij gaan niet zo hard..quote:Op donderdag 17 september 2009 18:26 schreef koei het volgende:
pssst korn is nog altijd metal hoor, je weet wel dat wat jijquote:
Ik had dat gewoon klakkeloos overgenomen uit een topicquote:Op donderdag 17 september 2009 20:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
pssst korn is nog altijd metal hoor, je weet wel dat wat jij
Popmuziek is geen metaalquote:Op donderdag 17 september 2009 20:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
pssst korn is nog altijd metal hoor, je weet wel dat wat jij
Wat heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:12 schreef RitseB het volgende:
Ik heb in een keer vrienden op Live
Doet me altijd denken aan Nol van Samsamquote:
Nol was echt een held met z'n wc potjesquote:Op donderdag 17 september 2009 22:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan Nol van Samsam
Oplichterij!quote:
Ik heb lenny aangeraaktquote:
Zou geen eerlijke partij zijn voor die jongen.. En er was geen modderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |