Wat's met jou auwe!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb m nog niet gezien, ben HIMYM aan t kijken, flink stoned, maar nog niet zo stoned als niet reagerende Poit denk ik
Bitchass nigga!quote:
Wat gezelligquote:Op donderdag 17 september 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat's met jou auwe!!!
Heb de kok op visite man!!
Frituurpan, goed heet, 3 tot 4 minuten erin, flink veel mayonaise en je handen niet in de frituus stoppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat gezellig
Heeft de kok nog advies voor het maken van kipvingers?
Over de frituurpan??quote:Op donderdag 17 september 2009 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou er wel een emmer water overheen gooien
Ik heb helaas geen negers binnen handbereik die even de camera kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Over de frituurpan??
Film het dan gelijk ffies, lijkt me nais!!
Ik heb geen frituur, ik stop wel steeds mn handen in de panquote:Op donderdag 17 september 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Frituurpan, goed heet, 3 tot 4 minuten erin, flink veel mayonaise en je handen niet in de frituus stoppen.
Kutnegers ook altijd.. Heb je ze nodig, zijn ze er nietquote:Op donderdag 17 september 2009 01:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen negers binnen handbereik die even de camera kunnen vasthouden
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef Poit het volgende:
Black Books net aflevering 1 zitten kijken. Geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Natal, overrated stuk softwarequote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Reintji het volgende:
Da's toch die kerel die elektroden in een apenbrein had geplaatst? Ik vind het dan weer geen toeval dat hij een neurotechnologisch onderzoekscentrum heeft in... wait for it... Natal.
Ik zie mezelf niet meer gamen zonder controllerquote:Op donderdag 17 september 2009 09:50 schreef RitseB het volgende:
Ik zie me zelf nog niet gamen met elektrode om mijn kop
Hetgene waar je enorm benieuwd naar bent kan ook met Natalquote:Op donderdag 17 september 2009 10:12 schreef Poit het volgende:
Oh ik vind motion controlls wel leuk hoor, maar dan meer zoals de wii of als het PS3 project. Eyetoy werkte prima maar was gewoon niet zo heel interessant, datzelfde heb ik ook bij natal.
De PS3 lijkt het beste te gaan combineren van hun eigen eyetoy techniek en de wii motion sensoren.
Het zullen waarschijnlijks wel gimmicks blijven maar dit is er wel 1 die me interessant lijkt.
Ben ook enorm benieuwd naar Eyepet en het headtracking gedeelte bij GT5
heb jij ff geluk dat je gold nog werktquote:
Voor de demos?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:46 schreef RitseB het volgende:
Mss binnenkort eens gaan sparen voor een ps3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |