Wat's met jou auwe!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb m nog niet gezien, ben HIMYM aan t kijken, flink stoned, maar nog niet zo stoned als niet reagerende Poit denk ik
Bitchass nigga!quote:
Wat gezelligquote:Op donderdag 17 september 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat's met jou auwe!!!
Heb de kok op visite man!!
Frituurpan, goed heet, 3 tot 4 minuten erin, flink veel mayonaise en je handen niet in de frituus stoppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat gezellig
Heeft de kok nog advies voor het maken van kipvingers?
Over de frituurpan??quote:Op donderdag 17 september 2009 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou er wel een emmer water overheen gooien
Ik heb helaas geen negers binnen handbereik die even de camera kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Over de frituurpan??
Film het dan gelijk ffies, lijkt me nais!!
Ik heb geen frituur, ik stop wel steeds mn handen in de panquote:Op donderdag 17 september 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Frituurpan, goed heet, 3 tot 4 minuten erin, flink veel mayonaise en je handen niet in de frituus stoppen.
Kutnegers ook altijd.. Heb je ze nodig, zijn ze er nietquote:Op donderdag 17 september 2009 01:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen negers binnen handbereik die even de camera kunnen vasthouden
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef Poit het volgende:
Black Books net aflevering 1 zitten kijken. Geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |