Als ik eens de kans krijg ga ik zeker Uncharted 1 proberen.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus Uncharted 1 heb je nooit geprobeerd? Spel der koningen, als je die hebt gespeeld snap je de sfeer van deel 2 beter.
Als je motorstorm kut vind rijden dan heb je of het verkeerde voertuig gepakt of het na 1 rondje al weg gelegd. Spel (zeker deel 2) rijd super.
Ik vind alle shooters op elkaar lijken, ook COD, ook Gears, ook Resistance, ook Killzone maar dat neemt niet weg dat ik me met zowel Killzone als Resistance (1+2) enorm heb vermaaktHet speelt allemaal toch kutter dan Quake 3.
Je hebt altijd nog Koei, Lani en Gamebabe om het allemaal bij te proberenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
True that!!
En ik maar denken nog een kans te maken bij SB
Bekijk het van de positieve kant, bij mij heb je nog wel kansquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
True that!!
En ik maar denken nog een kans te maken bij SB
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, bij mij heb je nog wel kans![]()
![]()
Ja ook, gewoon een nice mod.. Al was ik meer van de strafe/rocketjumps en Q3DM6quote:
Jamaar 4 is beter dan 3!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog Koei, Lani en Gamebabe om het allemaal bij te proberen
Inderdaad!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik eens de kans krijg ga ik zeker Uncharted 1 proberen.
Motorstorm heb ik wel snel weggelegd ja maar ik vond het gewoon niet lekker raggen door de modder, zoals DiRT dat wel doet. Daarnaast heb ik een hekel aan al die domme kutvoertuigen, doe mij gewoon een auto, geen buggy of vrachtwagen(dat stoort me in DiRT ook al).
Ik ben met alle shooters ook snel verveeld, CoD4 heb ik ook niet eens uitgespeeld, maar die was wel leuker online dan Killzone 2.
Tijd voor een HL2: Episode 3
Duidelijk nietquote:
quote:
Niet werken!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk niet
Iemand trouwens de nieuwe clip van Rammstein gezien? Echt een kutnummer maar de clip is wel nice![]()
Wordt godverdomme net gebeld of ik vanavond kan werken.. Precies nu BRUTAAAAAAAAAAAAL LEGEEEEEEEEEEND op me zit te wachten..
Het is een titel die me ook echt totaal niet trekt..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Niet werken!
Ik ga Modern Warfare 2 trouwens niet kopen. CoD4 stikt nu al van de campers, en in MW2 kan je silencers op je sniper doen EN tegelijk een UAV jammer, en een shotgun als secondary weapon.
No way
quote:
Terwijl de game verder zo goed is, ik heb geweldige potjes online gehad. Maar te vaak dat er alleen maar campers zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een titel die me ook echt totaal niet trekt..
Campersquote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Terwijl de game verder zo goed is, ik heb geweldige potjes online gehad. Maar te vaak dat er alleen maar campers zijn
TF2 heb ik maar 2 potjes van gespeeld ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
CampersBij TF2 heb je die eigenlijk nooit
Het is ook zeker geen slechte game, al vind ik het het leukst met z'n 4en op 1 tv, harcore match.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Terwijl de game verder zo goed is, ik heb geweldige potjes online gehad. Maar te vaak dat er alleen maar campers zijn
Nooit gedaan maar dat lijkt me ookquote:Op donderdag 17 september 2009 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen slechte game, al vind ik het het leukst met z'n 4en op 1 tv, harcore match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |