F to the ailquote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef lkb9000 het volgende:
Geen Brutal Legend demo dus vandaag
Gewoon nog een keer bellen tot je de persoon aan de lijn krijgt die jou heeft uitgenodigd, dan kan ze moeilijk tegenstribbelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Edwinuss het volgende:
Serieus man, uitzendbureaus![]()
![]()
Kreeg net een telefoontje voor een functie bij het ING, het ging om administratief werk. Ik was in gesprek dus ze had voicemail ingesproken.
"Je had aangegeven geïnteresseerd te zijn in de functie bij het ING en ik wil graag zo snel mogelijk een afspraak met je maken, kan je me terug bellen?
Prima, ik bel terug, vraag naar de persoon die mijn voicemail heeft ingesproken. Deze was in gesprek.
Dus die chick vraagt of ze me kan helpen, dus ik vertel dat ik een mail had gestuurd met motivatie en CV.
Vraagt ze of ik even geduld heb. 20 seconden later zegt ze me niet kunnen helpen en dat ze iemand met een ander profiel zoekt.
Volgens mij werken ze daar echt langs elkaar heen, want de 1 zegt dat er een afspraak gemaakt kan worden en de ander zegt dat het niet aansluit op wat ze zoeken.
Wat voor job zoek je precies? En waar?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Edwinuss het volgende:
oeps, verkeerde topic.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga maar WEER mn post checkenHij had er gisteren al moeten zijn
Dat soort dingen zie je helaas wel vaker bij uitzendbureaus. Je moet zelf ontzettend goed opletten bij die gasten, die maken fouten waar je niet goed van wordquote:Op donderdag 17 september 2009 14:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer bellen tot je de persoon aan de lijn krijgt die jou heeft uitgenodigd, dan kan ze moeilijk tegenstribbelen.
Slecht geregeld bij die tenten
Djoed!! Ga dan een dikke track maken in Trails HD!! Stuur je hem naar een maat van me en dan doe ik hem vanavondquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil mn dead rising poitik verveeel meeeeee
Ga Batman spelenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil mn dead rising poitik verveeel meeeeee
Laat hem me maar toevoegen op XBL, ik heb al 1 degelijke track online staan (gamertag: lennartbnl)quote:Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed!! Ga dan een dikke track maken in Trails HD!! Stuur je hem naar een maat van me en dan doe ik hem vanavond
Ik zit lekker chill pendulum te luisteren.. Wat een heerlijke cd's zijn het ook.
Hebbikniequote:
Zo zo. Ik zie niet vaak verschil tussen die filmpjes, maar hier is het verschil wel aardig groot. De kleuren van de PS3 zijn een stuk minder mooi.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)d-for/56040?type=flvPS3
Let vooral op het ontbrekende schademodel van de PS3quote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zo zo. Ik zie niet vaak verschil tussen die filmpjes, maar hier is het verschil wel aardig groot. De kleuren van de PS3 zijn een stuk minder mooi.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Let vooral op het ontbrekende schademodel van de PS3En sommige details zoals foto-flitsen in het publiek, en andere kleine lampjes rondom de track
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Let vooral op het ontbrekende schademodel van de PS3En sommige details zoals foto-flitsen in het publiek, en andere kleine lampjes rondom de track
AQuila?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wie volgt het debat wat ze nu aan het voeren zijn in de 2e kamer?
Ik in iedergeval niet. Ik volg het nieuws wat mij aangaat wel via andere 'kanalen'quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wie volgt het debat wat ze nu aan het voeren zijn in de 2e kamer?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Laat hem me maar toevoegen op XBL, ik heb al 1 degelijke track online staan (gamertag: lennartbnl)
Maar ik denk dat ik inderdaad daar weer eens even mee ga kloten
[..]
Hebbiknie
geboortedatum: 11-01-1981quote:Op donderdag 17 september 2009 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Trouwens tof dat je verloofd bent, hoe oud ben je nu?
Tis ook een broekiequote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh nog niet op het profiel bekeken, vaak staat het daar niet.
Ik had je jonger geschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |