Ik duim met je mee!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef JDx het volgende:
Zojuist gereageerd op een vacature die echt exact bij me past, heb de opleiding die ze vragen (1 van de) heb 2 a 3 jaar werkervaring, ik ben nog jong. Ze zoeken een jong designer, die van alles wat doet.
Echt precies wat ik zoek, naar mijn mening een super enthousiaste sollicitatie geschreven en ik zou het aan de hand van mijn brief en CV en wat ze zoeken gek vinden als ik geen uitnodiging krijg.
En het is ook nog eens slechts een half uurtje rijden!
Hoop dat ik niet te enthousiast ben, al zo vaak niets meer gehoord van een bedrijf of een afwijzing om een onzinnige reden. Maar het is wel eindelijk een vacature waarbij ik denk; perfect, dat ben ik!
Ik duim ook voor je.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:45 schreef JDx het volgende:
Zojuist gereageerd op een vacature die echt exact bij me past, heb de opleiding die ze vragen (1 van de) heb 2 a 3 jaar werkervaring, ik ben nog jong. Ze zoeken een jong designer, die van alles wat doet.
Echt precies wat ik zoek, naar mijn mening een super enthousiaste sollicitatie geschreven en ik zou het aan de hand van mijn brief en CV en wat ze zoeken gek vinden als ik geen uitnodiging krijg.
En het is ook nog eens slechts een half uurtje rijden!
Hoop dat ik niet te enthousiast ben, al zo vaak niets meer gehoord van een bedrijf of een afwijzing om een onzinnige reden. Maar het is wel eindelijk een vacature waarbij ik denk; perfect, dat ben ik!
Over 6 weken is dit topic toch echt wel vol..!quote:
Onder werktijd meelezen, zit er nu tot opvullingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Over 6 weken is dit topic toch echt wel vol..!
Sjiiiieeesss! Het is nooit goed he? Dit heb ik inmiddels ook al een paar keer te horen gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef Kekaa het volgende:
Een afwijzing van welzijnswerk Hoogeveen. Te hoog opgeleid. Het was toch echt een MBO functie, en geen HBO.
Ga anders even ergens anders zitten trollen, megadoos.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb zo de schurft aan mensen die niet willen werken! Ik erger me kapot aan die gasten...dus hupssnel naar marktplaats, of banenreus, hoe heten die sites?
Hup aan die arbeid...!
En wtf waarom zou ik trollen mafkees?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ga anders even ergens anders zitten trollen, megadoos.
Ik heb zo de schurft aan mensen die denken dat de banen voor het opscheppen liggen. Iedereen in dit topic doet zijn best om weer aan de slag te komen. Ze willen ook niks liever.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb zo de schurft aan mensen die niet willen werken! Ik erger me kapot aan die gasten...dus hupssnel naar marktplaats, of banenreus, hoe heten die sites?
Hup aan die arbeid...!
Dat zegt verder nogal weinig over het al dan niet aan het werk kunnen komen. Voorheen waren er veel meer vacatures. Dát is helemaal ingestort.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De werkeloosheid loopt nu toch niet echt op?
Lees nou even wat ik schreef......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me dat eerst de werkeloosheid minder hard moet stijgen voor je kan denken aan nieuwe vacatures
Inderdaad, ook een bekend verhaal voor me. Meestal krijg ik deze reacties van de recruiters of P&O mensen na het versturen van mijn sollicitatiebrief (dus nog geen gesprek geweest). Ik probeer dat altijd als volgt te weerleggen (maar of het indruk maakt; het heeft nog niet tot een baan geleid....):quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef LaVauX het volgende:
[..]
Sjiiiieeesss! Het is nooit goed he? Dit heb ik inmiddels ook al een paar keer te horen gekregen.
Ze hebben er uiteenlopende redenen voor:
- Bang dat je weinig tot geen commitment toont
- Ze moeten meer betalen als je hoger opgeleid bent
- De functie biedt geen uitdaging voor je
etc. etc.
Ab-so-luut waar. Wanneer je een bepaald CV hebt met steekwoorden en je geeft in je profiel aan dat je een bepaalde functie niet ziet zitten (als voorbeeld: ervaring als hypotheekadviseur en niet meer in die functie terug willen), dan krijg je telkens dergelijke aanbiedingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:13 schreef Rooligan het volgende:
Hebben jullie hier ook ervaring(en) mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |