abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 23:11:22 #133
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824953
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
Terwijl als een moslim een paar keer met een homo praat, hij er steeds milder over gaat denken. Vaak genoeg gezien.

Als hij op TV te horen krijgt hoe intolerant en homofoob hij wel niets is, gaat hij dat ook sterker voelen, ook vaak genoeg zien.
en je oplossing om homofobie onder moslims op te lossen is dus, naar ik begrijp, ze in groepjes samen in een darkroom te duwen en een paar uur af te wachten.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_72824958
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef RobbieRivera het volgende:
Een land aanpassen vanwege invaliden is niet te vergelijken met de aanpassingen die heel Europa maar moet doen voor de islam. Met andere woorden, mekker7 stelt hier dat moslims net zoveel rechten hebben als een gehandicapt iemand. Komen wij bij het volgende bruggetje: wat staat er achterop een rolstoel van een moslim? is-lam
die hadden we gelukkig nog nooit gehoord.

Wat is een homo-moslim. Een islamietje.

Hilariteit alom.
pi_72824972
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef RobbieRivera het volgende:
Een land aanpassen vanwege invaliden is niet te vergelijken met de aanpassingen die heel Europa maar moet doen voor de islam. Met andere woorden, mekker7 stelt hier dat moslims net zoveel rechten hebben als een gehandicapt iemand. Komen wij bij het volgende bruggetje: wat staat er achterop een rolstoel van een moslim? is-lam
Volgens jou logica is Nederland dus gehandicaptiseerd.
pi_72824975
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef dr.dunno het volgende:
religie moet je maar binnen je eigen huis beoefenen, reeds lange tijd geleden hebben wij er in NL voor gekozen een seculiere staat te zijn en dit behoort onverminderd van kracht te blijven; elke vorm van rekening houden met één religie (islam of enig andere religie) is derhalve taboe, m.i. ook voor religies in het algemeen, tenzij het maatschappelijk aanvaard is.
Je weet hopelijk welke partijen ons kabinet vormen
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_72824991
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je weet dat je fout zit, en dat rekening houden met moslims niet wil zeggen dat er sprake is van islamisering.
Jij ziet islamisering als 'rekening houden met' dat is jouw beleving. Zo kun je 'rekening houden met' totdat ik 's morgens wordt gewekt voor een gebed om 06:00 door je neef?
pi_72824992
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

en je oplossing om homofobie onder moslims op te lossen is dus, naar ik begrijp, ze in groepjes samen in een darkroom te duwen en een paar uur af te wachten.
Dat jij homo's niet buiten een darkroom om kan zien (haha ik zei zien) zegt wellicht meer iets over jouw homofobie.
pi_72825004
quote:
Terwijl als een moslim een paar keer met een homo praat, hij er steeds milder over gaat denken. Vaak genoeg gezien.

Als hij op TV te horen krijgt hoe intolerant en homofoob hij wel niets is, gaat hij dat ook sterker voelen, ook vaak genoeg zien.
dat komt vanwege het feit dat moslims mensen zijn. Mensen zijn nou eenmaal sociaal, alleen hebben we wat venijnige oude boekjes die zeggen dat we ons anders moeten gedragen tegenover andere mensen... Moslims hebben de neiging hun boekje een beetje te serieus te nemen.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:13:07 #140
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825025
quote:

[..]

Je weet dat je fout zit, en dat rekening houden met moslims niet wil zeggen dat er sprake is van islamisering.
rekening houden impliceert een minimale aanpassing in beleid, niet een beleid dat gecentreerd is rond een groep mensen met lange tenen, c.q. het idee dat die groep over een bepaald onderwerp wellicht wel eens lange tenen zou kunnen hebben.

mee gaan in de wensen tot gescheiden openbare voorzieningen gericht op één specifieke bevolkingsgroep die altijd een hoofdrol voor zichzelf placht op te eisen is méér dan een aanpassing, dat is door het stof gaan en de voeten kussen.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:13:11 #141
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72825029
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee.
Dus mogen we homohaat flink aanpakken en heeft de moslim nog veel te leren (of ben je het niet met me eens dat er extreem veel homofobie heerst onder de moslims? )

Next, moet ik rekening houden met het feit dat in de moslim-cultuur de man boven de vrouw staat?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72825032
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

dat komt vanwege het feit dat moslims mensen zijn. Mensen zijn nou eenmaal sociaal, alleen hebben we wat venijnige oude boekjes die zeggen dat we ons anders moeten gedragen tegenover andere mensen... Moslims hebben de neiging hun boekje een beetje te serieus te nemen.
Toch wel?

Ben blij dat we eindelijk tot deze schokkende ontdekking zijn gekomen. Duurde wel even.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:13:56 #143
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825052
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat jij homo's niet buiten een darkroom om kan zien (haha ik zei zien) zegt wellicht meer iets over jouw homofobie.
ik ben niet homofoob, ik reageer alleen op jouw wikipedia kennis opgedaan van het kijken naar tv.
pi_72825085
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ik ben niet homofoob, ik reageer alleen op jouw wikipedia kennis opgedaan van het kijken naar tv.
Nee man. Dat was het echte leven.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:15:12 #145
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825099
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet hopelijk welke partijen ons kabinet vormen
een partij met gristelijke grondslag kan nog steeds een seculiere staat nastreven, naar ik weet is de enige niet-seculiere partij (SGP) thans nog altijd een oppositiepartij.

non-argument.
pi_72825108
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

rekening houden impliceert een minimale aanpassing in beleid,
Meer gebeurt er ook niet. Er is geen burkiniverplichting in alle zwembaden, maar bepaalde zwembaden tolereren de burkini om maar een voorbeeld te geven.
quote:
mee gaan in de wensen tot gescheiden openbare voorzieningen gericht op één specifieke bevolkingsgroep die altijd een hoofdrol voor zichzelf placht op te eisen is méér dan een aanpassing, dat is door het stof gaan en de voeten kussen.
En dat is nou net wat er niet gebeurt, de islam speelt helemaal geen hoofdrol in Nederland.
pi_72825111
quote:
Geef ze een vinger, ze grijpen je hand. We hebben de afgelopen jaren niet anders mee gemaakt.

Maar goed. Ontopic.
Dit voorstel is natuurlijk om de boel op spanning te brengen. We mogen aannemen dat Wilders dit ook wel weet. En als hij het niet weet, wat anti-Wilders schreeuwers natuurlijk gaan beweren, dan nog kunnen we hier wel vaststellen dat het er nooit door zal komen.

Discussiëren hierover is zinloos. Maarja, de anit-Wilders complotters blijven dit natuurlijk aangrijpen als argument om al het andere te oversneeuwen.
pi_72825136
Ik snap die angst sowieso niet. Geboortecijfers onder moslims gaan steeds meer richting de autochtone geboortecijfers. En als zouden deze cijfers blijven dan hadden we over 100 jaar nog een moslimmeerderheid.
pi_72825146
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Toch wel?

Ben blij dat we eindelijk tot deze schokkende ontdekking zijn gekomen. Duurde wel even.
Jammer dat je nou net niet op het tweede gedeelte ingaat. Overigens wil ik graag dat je mij aantoont waar ik het tegendeel beweer als je met die rare insinuatie komt.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:16:40 #150
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825156
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee man. Dat was het echte leven.
quote:

als TV voor jou het echte leven inhoudt... man o man
pi_72825194
Links gehuil krijgt de overhand. Ben weg hier. Marijnissen nu op Ned1 P&W over dit onderwerp.
pi_72825195
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Jammer dat je nou net niet op het tweede gedeelte ingaat. Overigens wil ik graag dat je mij aantoont waar ik het tegendeel beweer als je met die rare insinuatie komt.
Jij niet. En natuurlijk denk je dat niet. Het is echter de manier waarop de discussie gevoerd word. Alsof het over een aparte levensvorm hebben.
pi_72825207
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Meer gebeurt er ook niet. Er is geen burkiniverplichting in alle zwembaden, maar bepaalde zwembaden tolereren de burkini om maar een voorbeeld te geven.
[..]

En dat is nou net wat er niet gebeurt, de islam speelt helemaal geen hoofdrol in Nederland.
Het gaat mij erom dat we 'moslims' meer vrijheid bieden van hun afschuwelijke religie, niet wat wilders wilt. Maar zo zwart wit gaat dat nu eenmaal hier.
pi_72825218
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

[..]

als TV voor jou het echte leven inhoudt... man o man
In het echte leven kan je ook TV kijken.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:19:18 #155
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825255
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]

dat zeg je nu wel zo gemakkelijk, toch denkt thans minimaal 1/3 van de bevolking (stemmend op ook (maar niet alleen) rechtse partijen als VVD, PVV) daar toch heel anders over.

en het maatschappelijk debat lijkt ook maar steeds op dit punt (en gerelateerde zaken als immigratie) uit te monden, ondanks futiele pogingen van voornamelijk linkse stromingen dit steeds weer tegen te gaan.

wederom:
pi_72825257
Ben ook weg.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:20:05 #157
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825276
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

In het echte leven kan je ook TV kijken.
q.e.d., lastig je daar onderuit te lullen he?

je haalt dus je wikipedia-kennis van tv
  woensdag 16 september 2009 @ 23:20:34 #158
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72825295
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
Links gehuil krijgt de overhand. Ben weg hier. Marijnissen nu op Ned1 P&W over dit onderwerp.
Is niet links. Zijn voornamelijk moslims die hun broeders hier verdedigen. Zoals het in zowat elk topic met kritiek op de islam/moslims gaat. Hand in eigen boezem steken is iets wat totaal onbekend is.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72825333
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:19 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dat zeg je nu wel zo gemakkelijk, toch denkt thans minimaal 1/3 van de bevolking (stemmend op ook (maar niet alleen) rechtse partijen als VVD, PVV) daar toch heel anders over.

en het maatschappelijk debat lijkt ook maar steeds op dit punt (en gerelateerde zaken als immigratie) uit te monden, ondanks futiele pogingen van voornamelijk linkse stromingen dit steeds weer tegen te gaan.
Autoriteitsdrogreden, next!
pi_72825362
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Is niet links. Zijn voornamelijk moslims die hun broeders hier verdedigen. Zoals het in zowat elk topic met kritiek op de islam/moslims gaat. Hand in eigen boezem steken is iets wat totaal onbekend is.
Alles wat een moslim/marokkaan doet is per definitie welgedaan, als je de m-users mag geloven.
En daar gaat het al mis
Kritiek hebben op een moslim/marokkaan..dat kan niet.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72825412
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Kom jij eens met nieuwere oneliners dan "leukwoordje+drogreden".
pi_72825438
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Kom jij eens met nieuwere oneliners dan "leukwoordje+drogreden".
negeer die troll toch
  woensdag 16 september 2009 @ 23:28:03 #163
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825596
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus volgens jou is het verboden gothic kleding te dragen en draagt neerknuppelen van jeugd bij aan leefbare samenleving?
goths bewegen zich het liefst rond in hun eigen traditionele kleding, toch twijfelt niemand over een verzoek van die kant of ze zich ook met die kleding in het water mogen begeven (of zelfs met allerlei metalen shit in hun lijf, mede met oog op hygiëne).

religie is geen excuus om een uitzonderingspositie te bemachtigen, cultuur evenmin; integratie slaagt sowieso nooit als we voor verschillende bevolkingsgroepen verschillende regels gaan hanteren (wat de facto nu dus praktijk is).

en ja, neerknuppelen draagt daarin zeker bij; ze geven zelf ook aan dat ze een harde hand nodig hebben en niet die softies met blauwe petten die alleen maar lullen en beleefd vragen.
pi_72825633
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef qonmann het volgende:
negeer die troll toch
  woensdag 16 september 2009 @ 23:29:03 #165
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825652
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Meh7 het volgende:

[..]

moeilijk he, inhoudelijke repliek... bij mij maakt je gegoogle op algemeen ontwijkende antwoorden geen indruk jochie
  woensdag 16 september 2009 @ 23:31:00 #166
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825707
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

negeer die troll toch
check z'n signature eens, 't ventje heeft schijnbaar iets tegen al hetgeen niet in lijn is met zijn links-extremistische gedachtengoed.

vast een overtuigde veggie (of erger: vega), zo'n bleke, met sproeten.
pi_72825719
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
keppeltjes verbieden
Ik wil gewoon een algemene hoofddeksel taks. Die duistere petenmannetjes mogen ook wel eens betalen voor iets wat ze doen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72825741
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:29 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

moeilijk he, inhoudelijke repliek... bij mij maakt je gegoogle op algemeen ontwijkende antwoorden geen indruk jochie
Ja, doei. Dan moet je wat minder smijten met invalide argumenten. Dat er een hoop mensen zijn die iets vinden, wil niet zeggen dat het ook zo is.
pi_72825764
en een premie op korte rokjes
  woensdag 16 september 2009 @ 23:32:57 #170
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825793
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ja, doei. Dan moet je wat minder smijten met invalide argumenten. Dat er een hoop mensen zijn die iets vinden, wil niet zeggen dat het ook zo is.
uhuh, dat een meerderheid van de samenleving iets vindt, wil niet zeggen dat het maatschappelijk aanvaard is datgeen wat gevonden wordt {insert iets tegen zere been van links-extremisten als jij}; we vinden iets als maatschappij alleen maar als dusdanig als het in lijn is met jullie opvattingen; hoezo 'invalide argumentatie' ???

tuurlijk jochie, slaap lekker verder
pi_72825834
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

uhuh, dat een meerderheid van de samenleving iets vindt, wil niet zeggen dat het maatschappelijk aanvaard is datgeen wat gevonden wordt (insert iets tegen zere been van linksextremisten als jij); we vinden iets als maatschappij alleen maar als dusdanig als het in lijn is met jullie opvattingen; hoezo 'invalide argumentatie' ???

tuurlijk jochie, slaap lekker verder
Nog een drogreden, een stroman dit keer.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:35:21 #172
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825878
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nog een drogreden, een stroman dit keer.

blijft moeilijk he, inhoudelijke argumentatie leveren.
pi_72825890
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:
blablabla
Zeg Meh7, we kunnen wel stellen dat Wilders over 2 jaar in het kabinet zit. Zo niet leid.
Hoe ga jij richting dat moment?
pi_72825974
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef dr.dunno het volgende:

Dat doe ik al door aan te geven dat het een drogreden is.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:37:57 #175
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72825995
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zeg Meh7, we kunnen wel stellen dat Wilders over 2 jaar in het kabinet zit. Zo niet leid.
we mogen hopen dat al die linkse rakkers dan met hun neus dezelfde richting op staan als ongewenste vreemdelingen*.

namelijk met de neus richting douanepoort op schiphol naar {elders}.

=

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 17-09-2009 00:15:31 ]
pi_72826004
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Met wie? Welke partij wil nog met hem in zee? De CDA, oftewel de Christenen Dienen Allah (zoals Wilders ze noemt)?
pi_72826010
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
Lastig hoor, als je voor joker bent gezet door je eigen blanke, blond leider.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:38:58 #178
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826033
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat doe ik al door aan te geven dat het een drogreden is.
iets quasi-intelligents roepen in plaats van inhoudelijke argumentatie te leveren, maakt het nog niet inhoudelijke argumentatie.

het is opvallend dat je alles wat net even te lastig is als een drogreden ziet, terwijl je zo te lezen niet eens begrijpt wat een drogredenering exact inhoudt (en dit is niet een uitnodiging de van dale te citeren, het gaat om begrip, niet een definitie opdreunen).
pi_72826067
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:38 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

iets quasi-intelligents roepen in plaats van inhoudelijke argumentatie te leveren, maakt het nog niet inhoudelijke argumentatie.
Dat beweer ik niet, ik geef aan dat je drogredenen gebruikt.
pi_72826068
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Met wie? Welke partij wil nog met hem in zee? De CDA, oftewel de Christenen Dienen Allah (zoals Wilders ze noemt)?
Oh... die draaien wel bij. Pluche is belangrijker dan standpunten. Let toch eens een keer op als de politiek voorbij raast op TV. Dan had je dit geweten.

Terug naar mijn vorige vraag: Hoe ga jij richting dat moment?
pi_72826088
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Technics SL1200 Zelfs die mag niet van de imam
pi_72826158
Raadplaatje

Zoek de verschillen:
  woensdag 16 september 2009 @ 23:42:14 #183
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826159
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Oh... die draaien wel bij. Pluche is belangrijker dan standpunten. Let toch eens een keer op als de politiek voorbij raast op TV. Dan had je dit geweten.

Terug naar mijn vorige vraag: Hoe ga jij richting dat moment?
CDA/PVV/VVD heeft gelukkig de meeste kans van slagen bij een volgend kabinet, ik moet er niet aan denken dat er wederom een linkse regering (of zogenaamd centrumlinks als Bakellende IV zich placht te bestempelen) aan de macht komt.
pi_72826169
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:40 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Oh... die draaien wel bij. Pluche is belangrijker dan standpunten.
De weg naar het pluche gaat helemaal niet via de PVV.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:44:11 #185
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826236
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

wederom sta ik versteld van je recht-door-zee argumentatie, waar geen speld tussen te krijgen valt.

zal ik om de balans te bewaren nu ook maar eens roepen dat je drogredeneert? onzin natuurlijk, maar zelfs onzin dient fair and balanced te zijn
pi_72826329
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

q.e.d., lastig je daar onderuit te lullen he?

je haalt dus je wikipedia-kennis van tv
Begrijpend lezen blijft lastig.
pi_72826342
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

wederom sta ik versteld van je recht-door-zee argumentatie, waar geen speld tussen te krijgen valt.

zal ik om de balans te bewaren nu ook maar eens roepen dat je drogredeneert? onzin natuurlijk, maar zelfs onzin dient fair and balanced te zijn
Je speelt nu dan ook op de man in plaats van dat je ingaat op mijn punt.
pi_72826396
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zoals je altijd doet: geen antwoord en kansloze pogingen om gevat over te komen.
pi_72826410
je hebt bijna alle drogredenaties al gehad nu Meh7.
pi_72826421
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Meh7 het volgende:
Tja, boontje om zijn loontje?
pi_72826459
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Zoals je altijd doet: geen antwoord en kansloze pogingen om gevat over te komen.
Nee hoor, je zegt dat het CDA wel zal draaien om te regeren. Ik geef alleen maar aan dat dat niet noodzakelijk via de PVV moet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat na de volgende verkiezing niemand om de PVV heen kan.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:49:30 #192
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826468
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

ja ik moet wat, ik kan moeilijk inhoudelijke repliek geven op mijn eigen argumenten, die nog steeds rotsvast staan en waar jij niet op ingaat.
pi_72826500
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee hoor, je impliceert dat het CDA ...
Toon eens aan waar ik dat over de CDA impliceer. Toe...
pi_72826545
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Toon eens aan waar ik dat over de CDA impliceer. Toe...
O.a. "Oh... die draaien wel bij. Pluche is belangrijker dan standpunten."
  woensdag 16 september 2009 @ 23:51:37 #195
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826555
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee hoor, je zegt dat het CDA wel zal draaien om te regeren. Ik geef alleen maar aan dat dat niet noodzakelijk via de PVV moet. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat na de volgende verkiezing niemand op de PVV heen kan.
als de huidige coalitie diep in de min staat en een regering met SP niet gaat lukken (historisch gegeven), dan kan er inderdaad niemand om de PVV heen met de peilingen van vandaag de dag.

zoals je weet dient een regering nog altijd in meerderheid in de kamer vertegenwoordigd te zijn om een kans van slagen te hebben.

o o o, laat me raden, 'auto-drogreden o.i.d.'?
pi_72826599
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

O.a. "Oh... die draaien wel bij. Pluche is belangrijker dan standpunten."
Nee nitwit, CDA. Jij stelde dat ik dat impliceerde over het CDA.
Waar doe ik dat...

Kom dan.
pi_72826626
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:51 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

als de huidige coalitie diep in de min staat en een regering met SP niet gaat lukken (historisch gegeven), dan kan er inderdaad niemand om de PVV heen met de peilingen van vandaag de dag.

o o o, laat me raden, 'auto-drogreden o.i.d.'?
Als de PVV zo'n 25 zetels krijgt, blijven er 125 over voor de anderen. Hoe bedoel je niet om de PVV heen kunnen? Pas vanaf het dubbele zou je kunnen spreken van je kan praktisch niet om de PVV en pas vanaf 75 zetels voor de PVV kan je theoretisch niet meer om de PVV heen.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:55:08 #198
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72826662
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als de PVV zo'n 25 zetels krijgt, blijven er 125 over voor de anderen. Hoe bedoel je niet om de PVV heen kunnen? Pas vanaf het dubbele zou je kunnen spreken van je kan praktisch niet om de PVV en pas vanaf 75 zetels voor de PVV kan je theoretisch niet meer om de PVV heen.
een regering van meer dan drie partijen gaat niet werken, PVV, CDA, VVD en SP zijn thans de grootste partijen; twee of misschien drie van deze grote partijen in de oppositie is funest voor de potentiële daadkracht van een kabinet.

je voert een academische discussie, die in praktijk irrelevant is gelet op huidige peilingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')