Wat!?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef qonmann het volgende:
Nu bij P&W gaat het over Wilders
Ja net als in dit topicquote:Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?
De algemene beschouwingen gaan over een begrotingstekort dat straks 35 miljard bedraagt, over een kabinet dat geen flauw idee heeft waar ze dat geld vandaan moeten halen, en dan gaan ze in een serieus discussieprogramma kletsen over dingen die zelfs de meeste PVV-aanhangers nog niet serieus nemen?
prima.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, dom. Er wordt een vergelijking gemaakt inzake het "rekening houden met" (de vorm dus) en niet over de inhoud.
Je weet dat je fout zit, en dat rekening houden met moslims niet wil zeggen dat er sprake is van islamisering.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Neuh, jij bent eerder uitgeluld met je drogredenering.
en je oplossing om homofobie onder moslims op te lossen is dus, naar ik begrijp, ze in groepjes samen in een darkroom te duwen en een paar uur af te wachten.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
Terwijl als een moslim een paar keer met een homo praat, hij er steeds milder over gaat denken. Vaak genoeg gezien.
Als hij op TV te horen krijgt hoe intolerant en homofoob hij wel niets is, gaat hij dat ook sterker voelen, ook vaak genoeg zien.
die hadden we gelukkig nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef RobbieRivera het volgende:
Een land aanpassen vanwege invaliden is niet te vergelijken met de aanpassingen die heel Europa maar moet doen voor de islam. Met andere woorden, mekker7 stelt hier dat moslims net zoveel rechten hebben als een gehandicapt iemand. Komen wij bij het volgende bruggetje: wat staat er achterop een rolstoel van een moslim? is-lam
Volgens jou logica is Nederland dus gehandicaptiseerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef RobbieRivera het volgende:
Een land aanpassen vanwege invaliden is niet te vergelijken met de aanpassingen die heel Europa maar moet doen voor de islam. Met andere woorden, mekker7 stelt hier dat moslims net zoveel rechten hebben als een gehandicapt iemand. Komen wij bij het volgende bruggetje: wat staat er achterop een rolstoel van een moslim? is-lam
Je weet hopelijk welke partijen ons kabinet vormenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef dr.dunno het volgende:
religie moet je maar binnen je eigen huis beoefenen, reeds lange tijd geleden hebben wij er in NL voor gekozen een seculiere staat te zijn en dit behoort onverminderd van kracht te blijven; elke vorm van rekening houden met één religie (islam of enig andere religie) is derhalve taboe, m.i. ook voor religies in het algemeen, tenzij het maatschappelijk aanvaard is.
Jij ziet islamisering als 'rekening houden met' dat is jouw beleving. Zo kun je 'rekening houden met' totdat ik 's morgens wordt gewekt voor een gebed om 06:00 door je neef?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je weet dat je fout zit, en dat rekening houden met moslims niet wil zeggen dat er sprake is van islamisering.
Dat jij homo's niet buiten een darkroom om kan zien (haha ik zei zien) zegt wellicht meer iets over jouw homofobie.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en je oplossing om homofobie onder moslims op te lossen is dus, naar ik begrijp, ze in groepjes samen in een darkroom te duwen en een paar uur af te wachten.
dat komt vanwege het feit dat moslims mensen zijn. Mensen zijn nou eenmaal sociaal, alleen hebben we wat venijnige oude boekjes die zeggen dat we ons anders moeten gedragen tegenover andere mensen... Moslims hebben de neiging hun boekje een beetje te serieus te nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
Terwijl als een moslim een paar keer met een homo praat, hij er steeds milder over gaat denken. Vaak genoeg gezien.
Als hij op TV te horen krijgt hoe intolerant en homofoob hij wel niets is, gaat hij dat ook sterker voelen, ook vaak genoeg zien.
rekening houden impliceert een minimale aanpassing in beleid, niet een beleid dat gecentreerd is rond een groep mensen met lange tenen, c.q. het idee dat die groep over een bepaald onderwerp wellicht wel eens lange tenen zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je weet dat je fout zit, en dat rekening houden met moslims niet wil zeggen dat er sprake is van islamisering.
Dus mogen we homohaat flink aanpakken en heeft de moslim nog veel te leren (of ben je het niet met me eens dat er extreem veel homofobie heerst onder de moslims? )quote:
Toch wel?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
dat komt vanwege het feit dat moslims mensen zijn. Mensen zijn nou eenmaal sociaal, alleen hebben we wat venijnige oude boekjes die zeggen dat we ons anders moeten gedragen tegenover andere mensen... Moslims hebben de neiging hun boekje een beetje te serieus te nemen.
ik ben niet homofoob, ik reageer alleen op jouw wikipedia kennis opgedaan van het kijken naar tv.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat jij homo's niet buiten een darkroom om kan zien (haha ik zei zien) zegt wellicht meer iets over jouw homofobie.
Nee man. Dat was het echte leven.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik ben niet homofoob, ik reageer alleen op jouw wikipedia kennis opgedaan van het kijken naar tv.
een partij met gristelijke grondslag kan nog steeds een seculiere staat nastreven, naar ik weet is de enige niet-seculiere partij (SGP) thans nog altijd een oppositiepartij.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet hopelijk welke partijen ons kabinet vormen
Meer gebeurt er ook niet. Er is geen burkiniverplichting in alle zwembaden, maar bepaalde zwembaden tolereren de burkini om maar een voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
rekening houden impliceert een minimale aanpassing in beleid,
En dat is nou net wat er niet gebeurt, de islam speelt helemaal geen hoofdrol in Nederland.quote:mee gaan in de wensen tot gescheiden openbare voorzieningen gericht op één specifieke bevolkingsgroep die altijd een hoofdrol voor zichzelf placht op te eisen is méér dan een aanpassing, dat is door het stof gaan en de voeten kussen.
Geef ze een vinger, ze grijpen je hand. We hebben de afgelopen jaren niet anders mee gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef Meh7 het volgende:
Jammer dat je nou net niet op het tweede gedeelte ingaat. Overigens wil ik graag dat je mij aantoont waar ik het tegendeel beweer als je met die rare insinuatie komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch wel?
Ben blij dat we eindelijk tot deze schokkende ontdekking zijn gekomen. Duurde wel even.
quote:
als TV voor jou het echte leven inhoudt... man o manquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |