abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 22:50:58 #67
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72824079
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Overigens is autochtone criminaliteit gemiddeld gezien veel zwaarder.
Overigens zijn allochtonen zwaar oververtegenwoordigd.
Als je dan toch zo graag alleen criminaliteit eruit wilt halen qua problematiek; de overlast wordt juist door kleine criminaliteit veroorzaakt en ik gok dat 60% van de overlast niet eens bij de politie wordt gemeld.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72824097
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

pi_72824142
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Dat is al jarenlang wel genoeg gedaan, vind je ook niet? Het is nu wel genoeg geweest, overal moeten WIJ maar rekening houden met de moslim. Anders wordt ie vervelend en boos.
Je bent het ermee eens dat geen sprake is van islam-isering, m.a.w. van het islamitisch maken van Nederland, maar simpelweg het rekening houden met? In het voorbeeld van de burkini bijvoorbeeld, hoe wordt dat zwembad daarmee islamitisch? Niet dus.
pi_72824157
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Dat is al jarenlang wel genoeg gedaan, vind je ook niet? Het is nu wel genoeg geweest, overal moeten WIJ maar rekening houden met de moslim. Anders wordt ie vervelend en boos.
De moslim heeft zeer lange tenen..ze worden steeds onsympatieker met dat eindeloze gezeur.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72824159
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef pisnicht het volgende:

[..]

en ik gok dat 60% van de overlast niet eens bij de politie wordt gemeld.
Plus het feit dat de politie vaak niets durft te doen... geldt trouwens ook voor kampertjes
pi_72824189
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:51 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Je komt steeds met lappen nietszeggende tekst aanzetten.

Ga eens in op mijn argument.
pi_72824191
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef dr.dunno het volgende:

[..]
het toestaan van burkini's terwijl anderen zich normaal moeten kleden?
Als ik rondkijk op straat zie ik zo veel verschillende kledingstijlen voorbij komen, waarvan er volgens mij geeneen valt onder de noemer "moet zich zo kleden". In ieder geval is er niemand die mij verplicht om de kleding te dragen die ik over het algemeen draag.
pi_72824212
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je bent het ermee eens dat geen sprake is van islam-isering, m.a.w. van het islamitisch maken van Nederland, maar simpelweg het rekening houden met? In het voorbeeld van de burkini bijvoorbeeld, hoe wordt dat zwembad daarmee islamitisch? Niet dus.
Nee, ik zeg iets over 'rekening houden met'... want ik zie dat dus als islamisering....
  woensdag 16 september 2009 @ 22:53:51 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72824226
Pruikenbelasting FTW
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72824236
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:

[..]

De moslim heeft zeer lange tenen..ze worden steeds onsympatieker met dat eindeloze gezeur.
Ja zeer lange tenen.

Het is dan ook normaal dat een politicus in Nederland zegt dat de straten schoongeveegd moeten worden van de vervuilende moslims. Terugveroveren.
pi_72824253
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je komt steeds met lappen nietszeggende tekst aanzetten.

Ga eens in op mijn argument.
Heb ik reeds gedaan. Jij komt met het volgende antwoord:

Tja.....
pi_72824263
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Nee, ik zeg iets over 'rekening houden met'... want ik zie dat dus als islamisering....
Hoe wordt Nederland islamitisch door ook rekening te houden met moslims?
pi_72824266
quote:

[..]

Maar dat is meer jouw probleem denk ik dan.
pi_72824285
Ik denk dat uiteindelijk -want dit gaat straks nergens meer over- de wijze lessen van dit alles zijn dat: 1.) Montov gelijk had, en 2.) zo de onlogische, buitengewone en trippende waar-gaat-dit-over-reacties te zien, de rechts-extremistische Wilders-volgelingen hier het waarschijnlijk niet eens zijn met Geerts houding ten opzichte van drugs.
pi_72824286
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja zeer lange tenen.

Het is dan ook normaal dat een politicus in Nederland zegt dat de straten schoongeveegd moeten worden van de vervuilende moslims. Terugveroveren.
Dat is toch zo? In Overvecht zijn de Marokkanen de baas op de straat. Ze rappen er zelfs over. Nooit gehoord van OVC & DJ Tury?
pi_72824314
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Heb ik reeds gedaan. Jij komt met het volgende antwoord:

Tja.....
Je komt met een of andere nietszeggend bericht over een gebeurtenis in Culemborg met een imam die daar toevallig wat over zei.

Marokkaanse en Turkse jongeren zijn steeds minder vaak in de moskee terug te vinden. Bovendien is het criminaliteitsprobleem onder Anitillianen (niet moslims) veel groter.

Staat dat in de Antilliaanse Koran?
pi_72824318
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoe wordt Nederland islamitisch door ook rekening te houden met moslims?
Tja, hoe krijg je uiteindelijk shariarechtbanken zoals in de UK? Door rekening te houden met misschien? ....
pi_72824330
quote:

[..]

Dus als het zwembad een speciaal uurtje inlast voor mensen die in een rolstoelen leven dan is er sprake van rolstoelisering?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_72824371
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Tja, hoe krijg je uiteindelijk shariarechtbanken zoals in de UK? Door rekening te houden met misschien? ....
Leuk voorbeeld, is het VK nu een islamitisch land? Zijn shariarechtbanken de rechtbanken waar elke Brit naar toe moet als hij een probleem heeft?
  woensdag 16 september 2009 @ 22:57:17 #86
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824372
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Poging tot vergroting van de participatie van, met name, oudere moslims
als ze naar de moskee kunnen lopen, dan kunnen ze ook naar het stadskantoor komen lopen. en gescheiden loketten voor m/v heeft niemand recht op in nederland, hoe ziek/zwak/misselijk/dom/achtergesteld/cultureeluniek je ook denkt te zijn.

btw, hoe zit het met oudere christenen? waarom moeten die wel gewoon naar het stadskantoor? en oudere joden?
quote:
[..]

Vraag en aanbod
o.a. de autochtonen (in meerderheid) die het zwembad uit worden gejaagd (de praktijk) kijken daar toch echt anders tegenaan.
quote:
Respect voor andere culturen
[..]
ah, dus deze mogen er ook in in hun traditionele klederdracht?

quote:
Een verstandige zet aangezien deze wijkvaders meer invloed hebben op die ettertjes dan autochtone agenten of hulpverleners
[..]
niet bewezen, ze bakken er tot nu toe niks van, terwijl toepassen van een van deze jongens daarentegen wonderen doet:

Hoezo wordt er geen rekening gehouden met andere bevolkingsgroepen?
quote:
Paranoia

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_72824412
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Sharia rechtbanken in Nederland zie ik sowieso niet gebeuren. Ten eerste omdat het niet kan gezien de houding van Nederland.
Ten tweede omdat het ook onder Nederlandse moslims geen steun geniet. Omdat in de landen waar zij vandaan komen ook geen sharia rechtbanken zijn.
pi_72824423
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:55 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je komt met een of andere nietszeggend bericht over een gebeurtenis in Culemborg met een imam die daar toevallig wat over zei.
'toevallig'...

quote:
Marokkaanse en Turkse jongeren zijn steeds minder vaak in de moskee terug te vinden. Bovendien is het criminaliteitsprobleem onder Anitillianen (niet moslims) veel groter.

Staat dat in de Antilliaanse Koran?
Tuurlijk, geloof wat jij wilt geloven...
pi_72824430
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als het zwembad een speciaal uurtje inlast voor mensen die in een rolstoelen leven dan is er sprake van rolstoelisering?
Dat zou hij dan ook moeten vinden inderdaad.
  woensdag 16 september 2009 @ 22:59:21 #90
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824471
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef morg78 het volgende:

[..]

Als ik rondkijk op straat zie ik zo veel verschillende kledingstijlen voorbij komen, waarvan er volgens mij geeneen valt onder de noemer "moet zich zo kleden". In ieder geval is er niemand die mij verplicht om de kleding te dragen die ik over het algemeen draag.
we hadden het over een zwembad, niet over op straat; wel opletten he.
pi_72824479
quote:

[..]

Wel als er al tal van 'rekening houden met' dingetjes lopen... Je kunt ook overdrijven, en dat heeft NL inmiddels ook gedaan waardoor islamisering is ontstaan...
pi_72824495
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

'toevallig'...

[..]

Tuurlijk, geloof wat jij wilt geloven...
Als jij zo reageert op feiten. Namelijk dat Antilliaanse jongeren ondanks het ontbreken van een Koran veel vaker in de criminaliteit terechtkomen. Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet zeggen.
pi_72824498
Dr. Dunno sorry, maar jouw laatste antwoord getuigt echt van extreme domheid.

edit: jouw bericht met de plaatjes
pi_72824503
Ramadan belasting komt er ook nog als het meezit
pi_72824515
Terug naar Wilders!
pi_72824529
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
Ramadan belasting komt er ook nog als het meezit
Koop een lolly zou ik zeggen.
pi_72824544
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als jij zo reageert op feiten. Namelijk dat Antilliaanse jongeren ondanks het ontbreken van een Koran veel vaker in de criminaliteit terechtkomen. Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet zeggen.
Dat probleem wordt ook niet ontkend... maar we hebben het nu over de islam, niet over Antilliaanse jongeren.
pi_72824549
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Wel als er al tal van 'rekening houden met' dingetjes lopen... Je kunt ook overdrijven, en dat heeft NL inmiddels ook gedaan waardoor islamisering is ontstaan...
Ik kan tal van 'rekening houden met' dingetjes opnoemen als het om rolstoelen gaat, zelfs wettelijke. Moet iedereen nu in een rolstoel en is Nederland nu ge-rolstoel-iseerd?
pi_72824564
quote:

[..]

Ga eens vaker zwemmen. Elke bevolkingsgroep heeft zn eigen uurtje tegenwoordig.
pi_72824574
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Koop een lolly zou ik zeggen.
Grapje van de oud voorman van de SP.
pi_72824598
quote:

[..]

Ik ben blij dat je de Islam indeelt onder handicap.

pi_72824611
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik kan tal van 'rekening houden met' dingetjes opnoemen als het om rolstoelen gaat, zelfs wettelijke. Moet iedereen nu in een rolstoel en is Nederland nu ge-rolstoel-iseerd?
Nou nee, want op veel plekken zijn er geen aangepaste ingangen voor invaliden, maar op die plekken vaak wel een moskee op elke hoek van de straat....
pi_72824612
Nu bij P&W gaat het over Wilders
pi_72824614
quote:

[..]

Aha, als jij de lat voor ver...isering zo laag legt, dan verklaart dat een heleboel en dan kan dat volgens mij ook een hoop discussie overbodig maken.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:03:14 #105
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72824633
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Alsof criminaliteit het enige is waar het om gaat wat betreft de islamisering. De hele cultuur van moslimlanden past hier gewoon totaal niet. Homo's voelen zich onveiliger, er komt juist meer scheiding tussen sekses, enz.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72824647
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Aha, als jij de lat voor ver...isering zo laag legt, dan verklaart dat een heleboel en dan kan dat volgens mij ook een hoop discussie overbodig maken.
wijsneus alert
pi_72824662
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Nou nee, want op veel plekken zijn er geen aangepaste ingangen voor invaliden, maar op die plekken wel een moskee op elke hoek van de straat....
Wedden dat er meer aangepaste ingangen zijn dan moskeeën? Geef eens antwoord dan, is een toilet voor invaliden een teken van invalidisering?
  woensdag 16 september 2009 @ 23:03:50 #108
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824665
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat zou hij dan ook moeten vinden inderdaad.
met als onmiskenbaar tegenargument, dat een bestaan in een rolstoel doorgaans niet vrije keus is, i.t.t. het zich wikkelen in lagen stof op een plek waar dat niet gewenst is om hygiënische en maatschappelijke redenen, alleen maar om de eigen zin door te zetten en vervolgens te gaan liggen mekkeren als anderen (inheemse bevolking van het gastland in casu) hier problemen mee heeft.

het probleem met veel (niet alle, maar wel veel) moslims is, dat zij veel eisen, lange tenen hebben en altijd vooraan staan om te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is geregeld voor ze, maar tegelijkertijd ook en masse vooraan staan om een uitkering te vragen om het minste of geringste of zich op andere manieren te trachten te bevooroordelen t.o.v. anderen.

een zogenaamde religie kan daarbij een instrument zijn, lijnrechte intimidatie van medebewoners een van de vele andere mogelijkheden.

en hoe dan ook ongewenst, dit valt niet goed te lullen.
pi_72824677
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Nou nee, want op veel plekken zijn er geen aangepaste ingangen voor invaliden, maar op die plekken vaak wel een moskee op elke hoek van de straat....
  woensdag 16 september 2009 @ 23:04:12 #110
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824683
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je de Islam indeelt onder handicap.

scherp
pi_72824685
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Alsof criminaliteit het enige is waar het om gaat wat betreft de islamisering. De hele cultuur van moslimlanden past hier gewoon totaal niet. Homo's voelen zich onveiliger, er komt juist meer scheiding tussen sekses, enz.
Dat maakt hun geen reet uit. Zolang de religie en cultuur maar niet beledigd worden mag dat best ten koste gaan van onze vrijheden waar mensen hard voor gevochten hebben.
pi_72824723
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

met als onmiskenbaar tegenargument, dat een bestaan in een rolstoel doorgaans niet vrije keus is, i.t.t. het zich wikkelen in lagen stof op een plek waar dat niet gewenst is om hygiënische en maatschappelijke redenen, alleen maar om de eigen zin door te zetten en vervolgens te gaan liggen mekkeren als anderen (inheemse bevolking van het gastland in casu) hier problemen mee heeft.

het probleem met veel (niet alle, maar wel veel) moslims is, dat zij veel eisen, lange tenen hebben en altijd vooraan staan om te klagen over hoe slecht het allemaal wel niet is geregeld voor ze, maar tegelijkertijd ook en masse vooraan staan om een uitkering te vragen om het minste of geringste of zich op andere manieren te trachten te bevooroordelen t.o.v. anderen.

een zogenaamde religie kan daarbij een instrument zijn, lijnrechte intimidatie van medebewoners een van de vele andere mogelijkheden.

en hoe dan ook ongewenst, dit valt niet goed te lullen.
Een hoop drogredenen, maar je gaat niet in op het oorspronkelijke argument: namelijk of je rekening houden met ziet als "-isering". Zo ja, dan geldt dat in alle gevallen.
pi_72824725
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wedden dat er meer aangepaste ingangen zijn dan moskeeën? Geef eens antwoord dan, is een toilet voor invaliden een teken van invalidisering?
Als jij de islam wilt vergelijken met invaliden, mij best. Had ik niet achter je gezocht.
pi_72824739
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Dat maakt hun geen reet uit. Zolang de religie en cultuur maar niet beledigd worden mag dat best ten koste gaan van onze vrijheden waar mensen hard voor gevochten hebben.
Ja dat is waar het om gaat.

Niet dat een politicus vanmiddag roepte dat hij de straten schoon wil vegen van moslims met hoofddoeken of baarden.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:06:05 #115
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824755
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Dr. Dunno sorry, maar jouw laatste antwoord getuigt echt van extreme domheid.

edit: jouw bericht met de plaatjes
het verheugt me te kunnen constateren, dat jouw kansloze pogingen tot gevatte en vooral inhoudelijk beargumenteerde repliek ons bespaard zullen blijven.
pi_72824777
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

scherp
Nee, dom. Er wordt een vergelijking gemaakt inzake het "rekening houden met" (de vorm dus) en niet over de inhoud.
pi_72824779
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Figuren als Wilders zorgen alleen voor meer conservatisme. En een hoofddoekbelasting ook.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:07:07 #118
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824793
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Een hoop drogredenen, maar je gaat niet in op het oorspronkelijke argument: namelijk of je rekening houden met ziet als "-isering". Zo ja, dan geldt dat in alle gevallen.
formuleer je zin nog eens in het Nederlands, want ik snap er niks van
pi_72824795
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:05 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Als jij de islam wilt vergelijken met invaliden, mij best. Had ik niet achter je gezocht.
Uitgeluld!
  woensdag 16 september 2009 @ 23:07:33 #120
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72824809
quote:

[..]

Goed, moet ik rekening houden met het feit dat de moslim over het algemeen tegen homoseksualiteit is dan bijvoorbeeld?
#allmightygod
pi_72824823
quote:

[..]

je schijnt het woordje 'Keuze' maar niet te kunnen begrijpen. Religie is niet iets aangeboren het is aangeleerd. Een handicap is iets waar je (helaas) niks aan kunt doen....

Ga naar bed, je bent duidelijk vermoeid als je dat al niet ziet...
pi_72824825
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

formuleer je zin nog eens in het Nederlands, want ik snap er niks van
Is ergens rekening mee houden gelijk te stellen aan je onderwerpen aan datgene waar je rekening mee houdt?
pi_72824827
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Uitgeluld!
Neuh, jij bent eerder uitgeluld met je drogredenering.
pi_72824850
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Goed, moet ik rekening houden met het feit dat de moslim over het algemeen tegen homoseksualiteit is dan bijvoorbeeld?
Nee.
pi_72824851
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

het verheugt me te kunnen constateren, dat jouw kansloze pogingen tot gevatte en vooral inhoudelijk beargumenteerde repliek ons bespaard zullen blijven.
Dus volgens jou is het verboden gothic kleding te dragen en draagt neerknuppelen van jeugd bij aan leefbare samenleving?
pi_72824857
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef qonmann het volgende:
Nu bij P&W gaat het over Wilders
Wat!?

De algemene beschouwingen gaan over een begrotingstekort dat straks 35 miljard bedraagt, over een kabinet dat geen flauw idee heeft waar ze dat geld vandaan moeten halen, en dan gaan ze in een serieus discussieprogramma kletsen over dingen die zelfs de meeste PVV-aanhangers nog niet serieus nemen?

Edit: Oh, het valt mee. Gelukkig maar.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2009 23:10:09 ]
pi_72824880
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat!?

De algemene beschouwingen gaan over een begrotingstekort dat straks 35 miljard bedraagt, over een kabinet dat geen flauw idee heeft waar ze dat geld vandaan moeten halen, en dan gaan ze in een serieus discussieprogramma kletsen over dingen die zelfs de meeste PVV-aanhangers nog niet serieus nemen?
Ja net als in dit topic
pi_72824906
Terwijl als een moslim een paar keer met een homo praat, hij er steeds milder over gaat denken. Vaak genoeg gezien.

Als hij op TV te horen krijgt hoe intolerant en homofoob hij wel niets is, gaat hij dat ook sterker voelen, ook vaak genoeg zien.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:10:21 #129
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72824922
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee, dom. Er wordt een vergelijking gemaakt inzake het "rekening houden met" (de vorm dus) en niet over de inhoud.
prima.

en het antwoord is nee, met niemand dient rekening te worden gehouden met uitzondering van (lichamelijk/geestelijk) gehandicapten, kinderen en bejaarden, allen specifiek op alleen en uitsluitend lichamelijke dan wel verstandelijke beperkingen.

religie moet je maar binnen je eigen huis beoefenen, reeds lange tijd geleden hebben wij er in NL voor gekozen een seculiere staat te zijn en dit behoort onverminderd van kracht te blijven; elke vorm van rekening houden met één religie (islam of enig andere religie) is derhalve taboe, m.i. ook voor religies in het algemeen, tenzij het maatschappelijk aanvaard is.
pi_72824925
Ja die man weet wel weer de aandacht te trekken.
pi_72824930
Een land aanpassen vanwege invaliden is niet te vergelijken met de aanpassingen die heel Europa maar moet doen voor de islam. Met andere woorden, mekker7 stelt hier dat moslims net zoveel rechten hebben als een gehandicapt iemand. Komen wij bij het volgende bruggetje: wat staat er achterop een rolstoel van een moslim? is-lam
pi_72824937
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Neuh, jij bent eerder uitgeluld met je drogredenering.
Je weet dat je fout zit, en dat rekening houden met moslims niet wil zeggen dat er sprake is van islamisering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')