Wat heeft dat met islamisering te maken? Dat zijn zaken die voortvloeien uit het beleid van een falende overheid. Je kan het net zo goed Balkenendisering noemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe noem je dan het neerzetten van gescheiden informatieloketten van de gemeente IN een moskee?
het ontzeggen van de toegang van mannen tot een zwembad op speciale dagdelen voor moslima's?
het toestaan van burkini's terwijl anderen zich normaal moeten kleden?
het aanstellen van 'wijkvaders' om grote problemen met jeugdgroepen op te lossen in wijken die hoofdzakelijk worden bevolkt door mensen met een islamitische achtergrond?
het op andere manieren rekening houden met moslims, waar anderen niet op die behandeling kunnen rekenen?
etc., slaap lekker verder
Och, wat ik mij van vroegah kan herinneren zijn uitzendingen van Opsporing verzocht die vooral gedomineerd werden door autochtone en/of niet-islamitische allochtone verdachten. Korter waren ze over het algemeen niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:35 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Daarom:
- zouden de uitzendingen van opsporing verzocht een stuk korter zijn.
Dat konden ze niet, in ieder geval niet zomaar. Genoeg regimes destijds die mensen (parlementariërs incluis) niet zomaar toelieten. En het feit dat één parlementariër niet zomaar naar bepaalde landen kan afreizen heeft niks met islamisering van Nederland te maken, aangezien die landen volledig los van Nederland hun wetten/regels bepalen...quote:- konden onze parlementariërs overal naartoe reizen.
Onze vrijheid van meningsuiting wordt anders ook flink aangetast vanuit niet-islamitische hoek. Daarnaast heeft op dit moment nog geen enkele (individuele) moslim mij het gevoel gegeven dat ik mijn mening niet vrij kan/mag uiten.quote:- is er ook geen uitgebreide identificatieplicht.
- is er ook geen preventief fouilleren naar willekeur.
- hadden we ook geen laffe regering gehad.
- zou onze vrijheid van meningsuiting geen probleem zijn.
En de HMO, om maar eens iets te noemen?quote:- is er ook geen aparte zwembaden en boerkini’s.
- is er geen gezeur over vrouwelijke artsen.
- is er geen gezeur over handen schudden.
- is er geen NMO en NIO.
quote:- is er geen subsidievretende moslimclubs en moskeestichtingen.
- is er geen overloze debatten met moslims en hun taqiyya-smoesjes: dat mag niet van allah.
- was het Nederlandse electoraat niet opgezadeld met kretologie van moslimvriendjes W.Bos & M.Hamer dat de islam bij Nederland hoort.
Dusja... nee echt...
Als je jezelf al niet als verstandig ziet, hoe kun je dan over anderen oordelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet verstandig te zijn.
En ik ben geen mod in NWS.
Nou nu ga ik huilen hoor.quote:
Poging tot vergroting van de participatie van, met name, oudere moslimsquote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe noem je dan het neerzetten van gescheiden informatieloketten van de gemeente IN een moskee?
Vraag en aanbodquote:het ontzeggen van de toegang van mannen tot een zwembad op speciale dagdelen voor moslima's?
Respect voor andere culturenquote:het toestaan van burkini's terwijl anderen zich normaal moeten kleden?
Een verstandige zet aangezien deze wijkvaders meer invloed hebben op die ettertjes dan autochtone agenten of hulpverlenersquote:het aanstellen van 'wijkvaders' om grote problemen met jeugdgroepen op te lossen in wijken die hoofdzakelijk worden bevolkt door mensen met een islamitische achtergrond?
Hoezo wordt er geen rekening gehouden met andere bevolkingsgroepen?quote:het op andere manieren rekening houden met moslims, waar anderen niet op die behandeling kunnen rekenen?
je hebt gelijk als het om rotterdam gaat, gelukkig woont de rest van nederland niet in gebieden waar de antillianen met marokkanen wedijveren om wie het meest berucht is.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef IHVK het volgende:
Overigens veroorzaken Antillianen veel meer problemen dan Turken en is het vooral kleine criminaliteit wat Marokkanen bezigen.
Dus de jeugdproblematiek aan de islam linken is onzin.
Gemiddeld gezien over heel Nederland heb ik het over.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je hebt gelijk als het om rotterdam gaat, gelukkig woont de rest van nederland niet in gebieden waar de antillianen met marokkanen wedijveren om wie het meest berucht is.
Een woord: koran.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:42 schreef IHVK het volgende:
Dus de jeugdproblematiek aan de islam linken is onzin.
Inderdaad. Als in het voorbeeld van de burkini bijvoorbeeld van overheidswege het voor iedereen verplicht zou zijn om een burkini te dragen, had je kunnen praten over islamisering. Dit zijn allemaal flutvoorbeelden (van dr.dunno dus), waarbij er helemaal geen sprake is van "-isering" maar van rekening houden met.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Poging tot vergroting van de participatie van, met name, oudere moslims
[..]
Vraag en aanbod
[..]
Respect voor andere culturen
[..]
Een verstandige zet aangezien deze wijkvaders meer invloed hebben op die ettertjes dan autochtone agenten of hulpverleners
[..]
Hoezo wordt er geen rekening gehouden met andere bevolkingsgroepen?
Paranoia
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Een woord: koran.
Oh en nog even dit:
Marokkaanse en Molukse jongeren in Culemborg geven elkaar de hand
[knip]
Een vertegenwoordiger van de Marokkaanse gemeenschap geeft aan dat vandaag in de moskee nog eens wordt benadrukt dat de strijdbijl begraven moet worden.
Bron: http://www.culemborgsecou(...)geren-in.418789.news
Nee, daarom hebben jongeren, geweld & islam niets met elkaar te maken.Daarom worden de jongeren ook even toegesproken door hun haatimam (gut gedahn! Jai groht muslim!) .
Dat is al jarenlang wel genoeg gedaan, vind je ook niet? Het is nu wel genoeg geweest, overal moeten WIJ maar rekening houden met de moslim. Anders wordt ie vervelend en boos.quote:
Overigens zijn allochtonen zwaar oververtegenwoordigd.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Overigens is autochtone criminaliteit gemiddeld gezien veel zwaarder.
Je bent het ermee eens dat geen sprake is van islam-isering, m.a.w. van het islamitisch maken van Nederland, maar simpelweg het rekening houden met? In het voorbeeld van de burkini bijvoorbeeld, hoe wordt dat zwembad daarmee islamitisch? Niet dus.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dat is al jarenlang wel genoeg gedaan, vind je ook niet? Het is nu wel genoeg geweest, overal moeten WIJ maar rekening houden met de moslim. Anders wordt ie vervelend en boos.
De moslim heeft zeer lange tenen..ze worden steeds onsympatieker met dat eindeloze gezeur.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dat is al jarenlang wel genoeg gedaan, vind je ook niet? Het is nu wel genoeg geweest, overal moeten WIJ maar rekening houden met de moslim. Anders wordt ie vervelend en boos.
Plus het feit dat de politie vaak niets durft te doen... geldt trouwens ook voor kampertjesquote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en ik gok dat 60% van de overlast niet eens bij de politie wordt gemeld.
Als ik rondkijk op straat zie ik zo veel verschillende kledingstijlen voorbij komen, waarvan er volgens mij geeneen valt onder de noemer "moet zich zo kleden". In ieder geval is er niemand die mij verplicht om de kleding te dragen die ik over het algemeen draag.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het toestaan van burkini's terwijl anderen zich normaal moeten kleden?
Nee, ik zeg iets over 'rekening houden met'... want ik zie dat dus als islamisering....quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent het ermee eens dat geen sprake is van islam-isering, m.a.w. van het islamitisch maken van Nederland, maar simpelweg het rekening houden met? In het voorbeeld van de burkini bijvoorbeeld, hoe wordt dat zwembad daarmee islamitisch? Niet dus.
Ja zeer lange tenen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
De moslim heeft zeer lange tenen..ze worden steeds onsympatieker met dat eindeloze gezeur.
Heb ik reeds gedaan. Jij komt met het volgende antwoord:quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je komt steeds met lappen nietszeggende tekst aanzetten.
Ga eens in op mijn argument.
Hoe wordt Nederland islamitisch door ook rekening te houden met moslims?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nee, ik zeg iets over 'rekening houden met'... want ik zie dat dus als islamisering....
Maar dat is meer jouw probleem denk ik dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nee, ik zeg iets over 'rekening houden met'... want ik zie dat dus als islamisering....
Dat is toch zo? In Overvecht zijn de Marokkanen de baas op de straat. Ze rappen er zelfs over. Nooit gehoord van OVC & DJ Tury?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja zeer lange tenen.
Het is dan ook normaal dat een politicus in Nederland zegt dat de straten schoongeveegd moeten worden van de vervuilende moslims. Terugveroveren.
Je komt met een of andere nietszeggend bericht over een gebeurtenis in Culemborg met een imam die daar toevallig wat over zei.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Heb ik reeds gedaan. Jij komt met het volgende antwoord:
Tja.....
Tja, hoe krijg je uiteindelijk shariarechtbanken zoals in de UK? Door rekening te houden met misschien? ....quote:Op woensdag 16 september 2009 22:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoe wordt Nederland islamitisch door ook rekening te houden met moslims?
Dus als het zwembad een speciaal uurtje inlast voor mensen die in een rolstoelen leven dan is er sprake van rolstoelisering?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld, is het VK nu een islamitisch land? Zijn shariarechtbanken de rechtbanken waar elke Brit naar toe moet als hij een probleem heeft?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tja, hoe krijg je uiteindelijk shariarechtbanken zoals in de UK? Door rekening te houden met misschien? ....
als ze naar de moskee kunnen lopen, dan kunnen ze ook naar het stadskantoor komen lopen. en gescheiden loketten voor m/v heeft niemand recht op in nederland, hoe ziek/zwak/misselijk/dom/achtergesteld/cultureeluniek je ook denkt te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Poging tot vergroting van de participatie van, met name, oudere moslims
o.a. de autochtonen (in meerderheid) die het zwembad uit worden gejaagd (de praktijk) kijken daar toch echt anders tegenaan.quote:[..]
Vraag en aanbod
ah, dus deze mogen er ook in in hun traditionele klederdracht?quote:Respect voor andere culturen
[..]
niet bewezen, ze bakken er tot nu toe niks van, terwijl toepassen van een van deze jongens daarentegen wonderen doet:quote:Een verstandige zet aangezien deze wijkvaders meer invloed hebben op die ettertjes dan autochtone agenten of hulpverleners
[..]
quote:Paranoia
Sharia rechtbanken in Nederland zie ik sowieso niet gebeuren. Ten eerste omdat het niet kan gezien de houding van Nederland.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tja, hoe krijg je uiteindelijk shariarechtbanken zoals in de UK? Door rekening te houden met misschien? ....
'toevallig'...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je komt met een of andere nietszeggend bericht over een gebeurtenis in Culemborg met een imam die daar toevallig wat over zei.![]()
Tuurlijk, geloof wat jij wilt geloven...quote:Marokkaanse en Turkse jongeren zijn steeds minder vaak in de moskee terug te vinden. Bovendien is het criminaliteitsprobleem onder Anitillianen (niet moslims) veel groter.
Staat dat in de Antilliaanse Koran?
Dat zou hij dan ook moeten vinden inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als het zwembad een speciaal uurtje inlast voor mensen die in een rolstoelen leven dan is er sprake van rolstoelisering?
we hadden het over een zwembad, niet over op straat; wel opletten he.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef morg78 het volgende:
[..]
Als ik rondkijk op straat zie ik zo veel verschillende kledingstijlen voorbij komen, waarvan er volgens mij geeneen valt onder de noemer "moet zich zo kleden". In ieder geval is er niemand die mij verplicht om de kleding te dragen die ik over het algemeen draag.
Wel als er al tal van 'rekening houden met' dingetjes lopen... Je kunt ook overdrijven, en dat heeft NL inmiddels ook gedaan waardoor islamisering is ontstaan...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als het zwembad een speciaal uurtje inlast voor mensen die in een rolstoelen leven dan is er sprake van rolstoelisering?
Als jij zo reageert op feiten. Namelijk dat Antilliaanse jongeren ondanks het ontbreken van een Koran veel vaker in de criminaliteit terechtkomen. Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
'toevallig'...
[..]
Tuurlijk, geloof wat jij wilt geloven...
Koop een lolly zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:
Ramadan belasting komt er ook nog als het meezit
Dat probleem wordt ook niet ontkend... maar we hebben het nu over de islam, niet over Antilliaanse jongeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als jij zo reageert op feiten. Namelijk dat Antilliaanse jongeren ondanks het ontbreken van een Koran veel vaker in de criminaliteit terechtkomen. Tja, dan weet ik ook niet meer wat ik moet zeggen.
Ik kan tal van 'rekening houden met' dingetjes opnoemen als het om rolstoelen gaat, zelfs wettelijke. Moet iedereen nu in een rolstoel en is Nederland nu ge-rolstoel-iseerd?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wel als er al tal van 'rekening houden met' dingetjes lopen... Je kunt ook overdrijven, en dat heeft NL inmiddels ook gedaan waardoor islamisering is ontstaan...
Ga eens vaker zwemmen. Elke bevolkingsgroep heeft zn eigen uurtje tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wel als er al tal van 'rekening houden met' dingetjes lopen... Je kunt ook overdrijven, en dat heeft NL inmiddels ook gedaan waardoor islamisering is ontstaan...
Grapje van de oud voorman van de SP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |