Wilders zelf is anders de grootste komiek:quote:Op donderdag 17 september 2009 08:29 schreef JernyBodal het volgende:
Erg grappig, al die door linksen geschreven lappen tekst over wat de Wilders-stemmer wel of niet zou bewegen. En niemand hier die ook maar enigszins in de buurt komt van de waarheid.
quote:
Als je hem netjes bijknipt van tijd tot tijd dan staat dat nog best goed ook!quote:
Wanneer is een baard islamitisch dan?quote:
Meer zoiets:quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef bluespice het volgende:
[..]
Als je hem netjes bijknipt van tijd tot tijd dan staat dat nog best goed ook!
[ afbeelding ]
Dat is toch echt geen vervuiling van het straatbeeld te noemen!
Maar vind je het niet zonde van de tijd van het kabinet om dit te bespreken als iedereen bij voorbaat al weet dat dít er niet doorheen komt?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
![]()
Dus, kom op, bespreken dit voorstel. Alles is bespreekbaar!!
Natuurlijk is dit een belachelijk voorstel, omdat het pure discriminatie is. Dat weet Wilders ook wel, hoor.
Maar andere voorstellen zijn ook werkelijk van de zotte en treffen bepaalde groepen het hardst. En daar is dan niks mis mee, dat moet allemaal maar kunnen. Allemaal maar bespreekbaar zijn.
En of het nou de aftrekbaarheid van ziektekosten voor gehandicapten is, of de afschaffing van de HRA voor huizen boven de 5 ton, het is evengoed allemaal discriminatie. Eén groep wordt het hardst gepakt.
Dit heeft Wilders, m.i. goed duidelijk gemaakt door met zo'n koefnoen-waardig voorstel te komen.
Hulde.
Treffend verwoord. De inhoud is niet belangrijk in dit geval, de intentie achter het "voorstel" is dat welquote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk is dit een belachelijk voorstel, omdat het pure discriminatie is. Dat weet Wilders ook wel, hoor.
Maar andere voorstellen zijn ook werkelijk van de zotte en treffen bepaalde groepen het hardst. En daar is dan niks mis mee, dat moet allemaal maar kunnen. Allemaal maar bespreekbaar zijn.
En of het nou de aftrekbaarheid van ziektekosten voor gehandicapten is, of de afschaffing van de HRA voor huizen boven de 5 ton, het is evengoed allemaal discriminatie. Eén groep wordt het hardst gepakt.
Dit heeft Wilders, m.i. goed duidelijk gemaakt door met zo'n koefnoen-waardig voorstel te komen.
Hulde.
Gewoon alles goedpraten wat hij doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
![]()
Hulde.
Zolang daarmee bedoeld wordt al het straattuig en hij niet 1 bepaalde "groep" bedoelt ben ik het daar zeker mee eens. Criminaliteit, ongeacht afkomst, moet aangepakt, harder.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon alles goedpraten wat hij doet.![]()
Wat met de uitspraak. We gaan de straten schoonvegen. Terugveroveren.
Was dat ook heel lief bedoeld eigenlijk?
Nee hij had het specifiek over moslims die met hun hoofddoeken en haatbaarden onze straten vervuilen. Die straten moesten we schoonvegen en terugveroveren. Heb je het überhaupt wel gehoord. Het ging behoorlijk ver hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zolang daarmee bedoeld wordt al het straattuig en hij niet 1 bepaalde "groep" bedoelt ben ik het daar zeker mee eens. Criminaliteit, ongeacht afkomst, moet aangepakt, harder.
Precies, dit is het punt dat ik lang probeer te maken. Natuurlijk moeten die ettertjes worden aangepakt, en hard ook. Ongeacht etniciteit.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zolang daarmee bedoeld wordt al het straattuig en hij niet 1 bepaalde "groep" bedoelt ben ik het daar zeker mee eens. Criminaliteit, ongeacht afkomst, moet aangepakt, harder.
Hij had het ook helemaal niet over de ettertjes. Volgens mij ging het gewoon over volwassene mannen en vrouwen die alleen door hun aanwezigheid (klederdacht..) alleen al de straten bevuilden.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, dit is het punt dat ik lang probeer te maken. Natuurlijk moeten die ettertjes worden aangepakt, en hard ook. Ongeacht etniciteit.
Waar ik mij aan stoor is dat wilders het straatgeweld linkt aan de islam, maar mijns inziens hebben deze zaken geen reet met elkaar te maken.
Even een zij-spoorquote:Op donderdag 17 september 2009 12:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
En toch blijven mensen het goedpraten met 'hij bedoelde eigenlijk wat anders'. Dat vind ik een beetje de kop in het zand steken. Hij zegt gewoon wat hij zegt.
Traditionele kleding dus eveneens verbieden, vind die Volendamse klederdracht immers ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij had het ook helemaal niet over de ettertjes. Volgens mij ging het gewoon over volwassene mannen en vrouwen die alleen door hun aanwezigheid (klederdacht..) alleen al de straten bevuilden.
Dat de ettertjes moeten worden aangepakt dat vinden we allemaal wel volgens mij.
Nee klopt, maar dat zijn ook geen politici. En hebben gelukkig geen ambities en de mogelijkheid om premier te worden. Of minister.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Even een zij-spoorEr zijn ook geestelijken en imams (zoals die priester met kinderen slaan, de homo-hatende imams) en die worden niet zo publiekelijk afgefikt op deze manier
Het gaat niet per se om jouw standpunt, want die is inderdaad helder. Het gaat om Wilders standpunt en die probeert men te bagatelliseren. Terwijl zijn standpunt wel duidelijk is.quote:Verder is mijn standpunt helder. Het gaat mij om de criminaliteit. Verder mogen mensen van mij desnoods naakt over straat (nouja...eh..) maar er moet nog een hoop gebeuren merk ik
Het zijn wel geestelijke leiders die honderden mensen beïnvloeden je kan niet het ene wel en het andere niet afschaffen.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat zijn ook geen politici. En hebben gelukkig geen ambities en de mogelijkheid om premier te worden. Of minister.
[..]
Het gaat niet per se om jouw standpunt, want die is inderdaad helder. Het gaat om Wilders standpunt en die probeert men te bagatelliseren. Terwijl zijn standpunt wel duidelijk is.
Aanpakken van de jeugdcriminaliteit is echt PVV exclusive hoor. Sterker nog ik weet bijna zeker dat het erger wordt onder de PVV, maar goed dat is een ander verhaal.
Punt is dat hij artikel 1 wil afschaffen de straten schoon wil vegen. Zijn woorden, niet de mijne.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:12 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Het zijn wel geestelijke leiders die honderden mensen beïnvloeden je kan niet het ene wel en het andere niet afschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |