abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72836737
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hij had het ook helemaal niet over de ettertjes. Volgens mij ging het gewoon over volwassene mannen en vrouwen die alleen door hun aanwezigheid (klederdacht..) alleen al de straten bevuilden.

Dat de ettertjes moeten worden aangepakt dat vinden we allemaal wel volgens mij.
Traditionele kleding dus eveneens verbieden, vind die Volendamse klederdracht immers ook niet om aan te zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_72836853
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Even een zij-spoor Er zijn ook geestelijken en imams (zoals die priester met kinderen slaan, de homo-hatende imams) en die worden niet zo publiekelijk afgefikt op deze manier
Nee klopt, maar dat zijn ook geen politici. En hebben gelukkig geen ambities en de mogelijkheid om premier te worden. Of minister.
quote:
Verder is mijn standpunt helder. Het gaat mij om de criminaliteit. Verder mogen mensen van mij desnoods naakt over straat (nouja...eh.. ) maar er moet nog een hoop gebeuren merk ik
Het gaat niet per se om jouw standpunt, want die is inderdaad helder. Het gaat om Wilders standpunt en die probeert men te bagatelliseren. Terwijl zijn standpunt wel duidelijk is.

Aanpakken van de jeugdcriminaliteit is echt PVV exclusive hoor. Sterker nog ik weet bijna zeker dat het erger wordt onder de PVV, maar goed dat is een ander verhaal.

Punt is dat hij artikel 1 wil afschaffen de straten schoon wil vegen. Zijn woorden, niet de mijne.
pi_72836896
Kan je aan een baard het geloof herkennen? Daar is toch meer voor nodig. Maar mag dus niet meer, maar met hem zitten we snor?.
Here we are now, entertain us.
pi_72836961
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee klopt, maar dat zijn ook geen politici. En hebben gelukkig geen ambities en de mogelijkheid om premier te worden. Of minister.
[..]

Het gaat niet per se om jouw standpunt, want die is inderdaad helder. Het gaat om Wilders standpunt en die probeert men te bagatelliseren. Terwijl zijn standpunt wel duidelijk is.

Aanpakken van de jeugdcriminaliteit is echt PVV exclusive hoor. Sterker nog ik weet bijna zeker dat het erger wordt onder de PVV, maar goed dat is een ander verhaal.

Punt is dat hij artikel 1 wil afschaffen de straten schoon wil vegen. Zijn woorden, niet de mijne.
Het zijn wel geestelijke leiders die honderden mensen beïnvloeden je kan niet het ene wel en het andere niet afschaffen.
pi_72837036
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:12 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Het zijn wel geestelijke leiders die honderden mensen beïnvloeden je kan niet het ene wel en het andere niet afschaffen.

Onzin. Geestelijke leiders die discriminerende en strafbare uitingen doen moet je net zo hard aanpakken.

Echter heeft een imam nooit zoveel invloed als een premier en ook nooit zoveel aandacht. En is 'zij doen het ook een vreselijk slecht argument'. Maar ik vind het mooi dat we toegeven dat Wilders uitspraken 500 km over de grens zijn.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:21:55 #281
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72837228
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:09 schreef voyeur het volgende:
Kan je aan een baard het geloof herkennen? Daar is toch meer voor nodig. Maar [ afbeelding ] mag dus niet meer, maar met hem zitten we snor?. [ afbeelding ]
Ze mogen volgens Wilders beiden. Geen van de twee is namelijk (op het eerste gezicht) een moslimbaard.

En daar ligt dan natuurlijk het probleem; hoe weet je nou dat die stoere biker geen moslim is? Dat vroeg de oppositie dan ook; Hoe weet je welke persoon met een hoofddoek een moslim is. Nou, niet dus.
AFC AJAX
pi_72837273
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:12 schreef Halve_Maen het volgende:

Mag ik je er even aan herinneren dat er in het recente verleden imams het land zijn uitgezet? Dus die worden wel degelijk aangepakt terwijl het OM, uit politieke overwegingen, gedwongen moet worden om Wilders te vervolgen die qua uitspraken geen haar beter is.

Haatzaaienden imams? Aanpakken en liefst voor de rechter brengen dan wel het land uitzetten, Geestelijken die zich aan kinderen vergrijpen idem, politici die discrimineren en haat preken, zelfde behandeling.
pi_72837295
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:21 schreef msnk het volgende:

[..]

Ze mogen volgens Wilders beiden. Geen van de twee is namelijk (op het eerste gezicht) een moslimbaard.

En daar ligt dan natuurlijk het probleem; hoe weet je nou dat die stoere biker geen moslim is? Dat vroeg de oppositie dan ook; Hoe weet je welke persoon met een hoofddoek een moslim is. Nou, niet dus.
Oh, dat is makkelijk, moslims moeten namelijk een vergunning aanvragen.
pi_72837314
Ik lach me me rot hoe Wilders de media weer naar zich toe weet te trekken. Yep het verkoopt goed.

Praktisch heel links NL plus zo'n beetje alle moslim's liggen in een demente achtervolgingskramp door een uit het verband gerukte quote en de kredietcrisis is gelijk niet meer belangrijk. Nee, kopvodjes en neuzen afhakken wat serieus wordt genomen is pas belangrijk.
pi_72837329
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik lach me me rot hoe Wilders de media weer naar zich toe weet te trekken. Yep het verkoopt goed.

Praktisch heel links NL plus zo'n beetje alle moslim's liggen in een demente achtervolgingskramp door een uit het verband gerukte quote en de kredietcrisis is gelijk niet meer belangrijk. Nee, kopvodjes en neuzen afhakken wat serieus wordt genomen is pas belangrijk.
Als er toch iets links is dan is het toch wel belasting heffen om gedrag te sturen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 17 september 2009 @ 13:28:14 #286
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_72837386
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:21 schreef msnk het volgende:

[..]

Hoofddoek én een baard!

Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:33:11 #287
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72837527
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, dat is makkelijk, moslims moeten namelijk een vergunning aanvragen.
Dan zou een moslima met een hoofddoek gewoon geen vergunning kunnen aanvragen, als ze dan op straat aangesproken wordt door de hoofddoeken-polizei kan ze beargumenteren dat omdat ze geen vergunning heeft ze geen moslima is.

Maar zijn moslima's wel slim genoeg om dat uit te vinden
AFC AJAX
pi_72837769
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als er toch iets links is dan is het toch wel belasting heffen om gedrag te sturen.
Belastingheffen op kopvodden en jij neemt dat serieus zoals zovelen getuige al een 2e topic hieraan besteedt?
Dat hele kopvoddenhype is een opsomming in een verhaal waar de simpelen van geest zich meteen aangevallen voelen, haram de keel wordt doorgesneden om vervolgens te worden gevild.
pi_72837942
-verkeerd topic-
pi_72838040
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Belastingheffen op kopvodden en jij neemt dat serieus zoals zovelen getuige al een 2e topic hieraan besteedt?
Dat hele kopvoddenhype is een opsomming in een verhaal waar de simpelen van geest zich meteen aangevallen voelen, haram de keel wordt doorgesneden om vervolgens te worden gevild.
Nee het interesseert me geen zak eigenlijk. Het is natuurlijk volstrekt niet serieus te nemen. Ik stelde alleen dat dit een stereotype 'linkse maatregel' zou zijn.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:01:31 #291
3542 Gia
User under construction
pi_72838484
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef IHVK het volgende:

Echter heeft een imam nooit zoveel invloed als een premier
Hé, is Wilders nu al premier?
pi_72838488
Het idee van een kopvoddentax is met stip het meest belachelijke idee dat in de afgelopen jaren de tweede kamer is ingeslingerd. Ik hoop voor Wilders dat hij dit idee niet serieus neemt want het is gewoon een belediging voor ons vrije land dat je een vergunning zou moeten aanvragen om een bepaald kledingstuk te mogen dragen. In een vrij land moet iedereen in staat zijn om zich te kleden zoals hij wil.
pi_72838536
Ik blijf het wel een prachtig gevonden woord vinden, kan zo in de dikke van Dale. kopvoddentaks hoe kom je erop.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_72838576
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé, is Wilders nu al premier?
Van al mijn posts heb je besloten op deze te reageren?
  donderdag 17 september 2009 @ 14:09:02 #295
3542 Gia
User under construction
pi_72838715
Aan de andere kant: Stel dat een of andere partij komt met een belasting op het rijden in een scootmobiel, als die er al niet is. Daar doet dan niemand moeilijk over. Het raakt één groep.
Reden: Ze vervuilen het straatbeeld en het milieu, mensen hebben er hinder van en zie het maar gewoon als een soort wegenbelasting.

Maar dat moet gewoon kunnen? Een dergelijk voorstel moet gewoon besproken worden?

Of om dichter bij het topic te blijven: Laten we Gothic kleding in het openbaar verbieden. Het schrikt mensen af.
Ook een belachelijk voorstel, maar volgens mij vindt men dat toch beter bespreekbaar dan die kopvoddentaks. Daarbij valt dan niet ineens half nederland over degene die dat durft voor te stellen.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:09:41 #296
3542 Gia
User under construction
pi_72838740
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Van al mijn posts heb je besloten op deze te reageren?
Nou ja, ik werd er blèh van, hè?
pi_72838864
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou ja, ik werd er blèh van, hè?
Tja het is niet anders. Ik kan er niks aan doen.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:15:06 #298
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72838915
quote:
Aan de andere kant: Stel dat een of andere partij komt met een belasting op het rijden in een scootmobiel, als die er al niet is. Daar doet dan niemand moeilijk over. Het raakt één groep.
Reden: Ze vervuilen het straatbeeld en het milieu, mensen hebben er hinder van en zie het maar gewoon als een soort wegenbelasting.

Maar dat moet gewoon kunnen? Een dergelijk voorstel moet gewoon besproken worden?

Of om dichter bij het topic te blijven: Laten we Gothic kleding in het openbaar verbieden. Het schrikt mensen af.
Ook een belachelijk voorstel, maar volgens mij vindt men dat toch beter bespreekbaar dan die kopvoddentaks. Daarbij valt dan niet ineens half nederland over degene die dat durft voor te stellen.
Eh.. Nee op beide
AFC AJAX
pi_72839111
quote:
Popmuziek ook goed? Dan heb je tenminste iets dat ook daadwerkelijk door een politicus is geopperd en weggehoond.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:23:43 #300
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72839173
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

demente achtervolgingskramp
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: