abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72829743
Erg grappig, al die door linksen geschreven lappen tekst over wat de Wilders-stemmer wel of niet zou bewegen. En niemand hier die ook maar enigszins in de buurt komt van de waarheid.
pi_72829932
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:29 schreef JernyBodal het volgende:
Erg grappig, al die door linksen geschreven lappen tekst over wat de Wilders-stemmer wel of niet zou bewegen. En niemand hier die ook maar enigszins in de buurt komt van de waarheid.

Bijna net zo grappig als Wilders die gisteren in het debat denkt te weten wat SP-stemmers vinden, en daarbij de plank misslaat.
pi_72830060
quote:
Nou, kom op dan, leg het ons uit?
pi_72830211
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Wat vindt jij van de profeet?
Fail.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_72830622
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, kom op dan, leg het ons uit?
Het is je in het verleden al honderden keren uitgelegd, maar het wil maar niet door die plaat voor je kop doordringen waar het werkelijk om draait. Daarom probeer ik het ook niet meer, het is goed zo, de geest is toch al uit de fles.

Dus blijf gerust denken dat het om laagopgeleide LBO'ers zonder toekomst zou gaan. Blijf dat vooral elkaar eindeloos wijsmaken: het maakt jullie verweer alleen maar ineffectief, omdat het zich op de verkeerde doelgroep richt.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:09:41 #256
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72831850
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:20 schreef JernyBodal het volgende:

[..]

Het is je in het verleden al honderden keren uitgelegd, maar het wil maar niet door die plaat voor je kop doordringen waar het werkelijk om draait. Daarom probeer ik het ook niet meer, het is goed zo, de geest is toch al uit de fles.

Dus blijf gerust denken dat het om laagopgeleide LBO'ers zonder toekomst zou gaan. Blijf dat vooral elkaar eindeloos wijsmaken: het maakt jullie verweer alleen maar ineffectief, omdat het zich op de verkeerde doelgroep richt.
Leg het nog één keer uit dan, want ik ben nog nooit een uitleg tegen gekomen
please?
AFC AJAX
pi_72833252
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wees nou eens eerlijk, heb jij last van de Islam? Ik nie
t, nooit gehad ook, ja, ik klaag over de security checks op vliegvelden maar wij hebben verschillende vrienden die islamitisch zijn en dat zijn uitermate beschaafde en wellevende mensen en we discussieren best wel eens over religie en politiek, nooit ontaard dat in extremisme of worden er dreigementen geuit. Het kan dus wel, ok, toegegeven dit zijn mensen die in het Westen opgegroeid zijn, universitair opgeleid met ouders die zelf ook goed opgeleid waren.

Zijn er etterbakken bij? Yep. Zijn er extremisten? Yep, zat zelfs en met veel te lange geheugens en tenen. Sommigen zitten de kruistochten nog steeds dwars, daarmee ga je geen goede dialoog krijgen, nee. Het overgrote merendeel van de moslims zijn normale mensen die helemaal geen bommen willen gooien en die precies hetzelfde willen als ieder ander, gewoon een normaal leven leiden.
Dat is het probleem van een hoop Nederlanders. 'Ik heb er geen last van dus fuck het'. Een vriendin van me die nu studeert op de Uni van Leiden is zo normaal als ieder ander meisje....alleen ze mag niet met een niet-moslim trouwen.

Dit zijn nou dingen die je levenskwaliteit verneuken gebaseerd op een eeuwenoud (plagiaat) boekje. Wij denken meteen te extreem: terroristen, haatbaarden. Het zit hem juist in die kleine dingen waardoor je iemand succesvol van de rest van de groep afscheid. (Bij mij op de basisschool was het enige kind uit de klas wat niet meeging met tripjes een moslim meisje, die daardoor compleet alleen was).

Heb ik last van de Islam? Ja, aangezien het de vrijheid van mensen om mij heen verneukt.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:12:41 #258
3542 Gia
User under construction
pi_72835372
Bos had toch gezegd dat ALLES bespreekbaar zou zijn en er geen heilige huisjes meer waren......

Nou dan!
  donderdag 17 september 2009 @ 12:24:12 #259
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72835673
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef Gia het volgende:
Bos had toch gezegd dat ALLES bespreekbaar zou zijn en er geen heilige huisjes meer waren......

Nou dan!
Is dit serieus bedoeld?
AFC AJAX
  donderdag 17 september 2009 @ 12:27:25 #260
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_72835768
omg, ik heb ook een baard!
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_72835808
quote:
Wilders zelf is anders de grootste komiek:
"Ook PVV-leider Geert Wilders vroeg naar het aanblijven van Balkenende, tot groot genoegen van de premier zelf. ‘Wat is dit voor mij een fantastisch moment’, verwees Balkenende naar de eerdere momenten dat Wilders steevast om het aftreden van Balkenende vroeg. ‘En dan nu de vraag: u gaat toch niet weg. Dit is een van de grootste momenten van de heer Wilders in de Kamer’, zei Balkenende."

Later kondigde Wilders aan een motie van wantrouwen in te dienen. En die grappenmaker moet het land gaan besturen?
Here we are now, entertain us.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:31:25 #262
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72835878
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Is het een islamitische baard ?
AFC AJAX
  donderdag 17 september 2009 @ 12:31:30 #263
3542 Gia
User under construction
pi_72835881
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Is dit serieus bedoeld?

Dus, kom op, bespreken dit voorstel. Alles is bespreekbaar!!

Natuurlijk is dit een belachelijk voorstel, omdat het pure discriminatie is. Dat weet Wilders ook wel, hoor.
Maar andere voorstellen zijn ook werkelijk van de zotte en treffen bepaalde groepen het hardst. En daar is dan niks mis mee, dat moet allemaal maar kunnen. Allemaal maar bespreekbaar zijn.

En of het nou de aftrekbaarheid van ziektekosten voor gehandicapten is, of de afschaffing van de HRA voor huizen boven de 5 ton, het is evengoed allemaal discriminatie. Eén groep wordt het hardst gepakt.

Dit heeft Wilders, m.i. goed duidelijk gemaakt door met zo'n koefnoen-waardig voorstel te komen.
Hulde.
pi_72835958
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Als je hem netjes bijknipt van tijd tot tijd dan staat dat nog best goed ook!

Dat is toch echt geen vervuiling van het straatbeeld te noemen!
  donderdag 17 september 2009 @ 12:37:35 #265
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_72836062
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Is het een islamitische baard ?
Wanneer is een baard islamitisch dan?
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef bluespice het volgende:

[..]

Als je hem netjes bijknipt van tijd tot tijd dan staat dat nog best goed ook!
[ afbeelding ]
Dat is toch echt geen vervuiling van het straatbeeld te noemen!
Meer zoiets:
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:45:22 #266
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72836294
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit een belachelijk voorstel, omdat het pure discriminatie is. Dat weet Wilders ook wel, hoor.
Maar andere voorstellen zijn ook werkelijk van de zotte en treffen bepaalde groepen het hardst. En daar is dan niks mis mee, dat moet allemaal maar kunnen. Allemaal maar bespreekbaar zijn.

En of het nou de aftrekbaarheid van ziektekosten voor gehandicapten is, of de afschaffing van de HRA voor huizen boven de 5 ton, het is evengoed allemaal discriminatie. Eén groep wordt het hardst gepakt.

Dit heeft Wilders, m.i. goed duidelijk gemaakt door met zo'n koefnoen-waardig voorstel te komen.
Hulde.
Maar vind je het niet zonde van de tijd van het kabinet om dit te bespreken als iedereen bij voorbaat al weet dat dít er niet doorheen komt?

Kunnen ze m.i. beter besteden aan andere opties/ideeën.
AFC AJAX
pi_72836378
quote:

[..]

Hulde.
Treffend verwoord. De inhoud is niet belangrijk in dit geval, de intentie achter het "voorstel" is dat wel
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72836434
quote:

[..]

Hulde.
Gewoon alles goedpraten wat hij doet.

Wat met de uitspraak. We gaan de straten schoonvegen. Terugveroveren.

Was dat ook heel lief bedoeld eigenlijk?
pi_72836487
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gewoon alles goedpraten wat hij doet.

Wat met de uitspraak. We gaan de straten schoonvegen. Terugveroveren.

Was dat ook heel lief bedoeld eigenlijk?
Zolang daarmee bedoeld wordt al het straattuig en hij niet 1 bepaalde "groep" bedoelt ben ik het daar zeker mee eens. Criminaliteit, ongeacht afkomst, moet aangepakt, harder.
Mr. Prolapse 2009
pi_72836491
En ik weet niet of jullie het doorhebben. Maar Wilders wil artikel 1 van de grondwet afschaffen om discriminatie juist mogelijk te maken. Het zijn zijn eigen woorden.

Dus Wilders beseft dat dit discriminatie is is natuurlijk onzin. Dat beseft hij inderdaad, maar erg veel problemen heeft hij er niet mee.
pi_72836528
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zolang daarmee bedoeld wordt al het straattuig en hij niet 1 bepaalde "groep" bedoelt ben ik het daar zeker mee eens. Criminaliteit, ongeacht afkomst, moet aangepakt, harder.
Nee hij had het specifiek over moslims die met hun hoofddoeken en haatbaarden onze straten vervuilen. Die straten moesten we schoonvegen en terugveroveren. Heb je het überhaupt wel gehoord. Het ging behoorlijk ver hoor.

En toch blijven mensen het goedpraten met 'hij bedoelde eigenlijk wat anders'. Dat vind ik een beetje de kop in het zand steken. Hij zegt gewoon wat hij zegt.
pi_72836578
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Precies, dit is het punt dat ik lang probeer te maken. Natuurlijk moeten die ettertjes worden aangepakt, en hard ook. Ongeacht etniciteit.

Waar ik mij aan stoor is dat wilders het straatgeweld linkt aan de islam, maar mijns inziens hebben deze zaken geen reet met elkaar te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 september 2009 @ 12:57:34 #273
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72836601
Zoals IHVK al zei, hij had het inderdaad specifiek over moslims.

Ook wat betreft een hoofddoekentax; keppeltjes en christelijke hoofddoekjes zouden worden uitgezonderd.

Maar waarom dan? De principe is toch hetzelfde?
AFC AJAX
pi_72836629
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies, dit is het punt dat ik lang probeer te maken. Natuurlijk moeten die ettertjes worden aangepakt, en hard ook. Ongeacht etniciteit.

Waar ik mij aan stoor is dat wilders het straatgeweld linkt aan de islam, maar mijns inziens hebben deze zaken geen reet met elkaar te maken.
Hij had het ook helemaal niet over de ettertjes. Volgens mij ging het gewoon over volwassene mannen en vrouwen die alleen door hun aanwezigheid (klederdacht..) alleen al de straten bevuilden.

Dat de ettertjes moeten worden aangepakt dat vinden we allemaal wel volgens mij.
pi_72836732
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

En toch blijven mensen het goedpraten met 'hij bedoelde eigenlijk wat anders'. Dat vind ik een beetje de kop in het zand steken. Hij zegt gewoon wat hij zegt.
Even een zij-spoor Er zijn ook geestelijken en imams (zoals die priester met kinderen slaan, de homo-hatende imams) en die worden niet zo publiekelijk afgefikt op deze manier

Verder is mijn standpunt helder. Het gaat mij om de criminaliteit. Verder mogen mensen van mij desnoods naakt over straat (nouja...eh.. ) maar er moet nog een hoop gebeuren merk ik
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')