Ok, dat is dan duidelijk..quote:
Weet hij veelquote:
Tourist Trophy.quote:
Jennifer Connelly is mooi ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:39 schreef Lamon. het volgende:
mooie vrouwen:
-Jennifer Connelly
-Marisa Tomei
-Scarlet Johansson
-Thora Birch
-Ellen Ten Damme
-Die chick van "Maria, full of grace
Zie je hoe ik niet discrimineer, of op leeftijd oordeel?
De appel was er eerder.quote:
Stukje zelfkennisquote:Op woensdag 16 september 2009 19:40 schreef IQM het volgende:
Sommige mensen denken écht dat ze heel speciaal en uniek zijn en daardoor alle lof verdienen.
Ja en verder is het best wel een mooi gelukte fotosoepquote:Op woensdag 16 september 2009 19:37 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas.En die Pacman-sticker naast het Apple-logootje.
- Hayden Panettierequote:Op woensdag 16 september 2009 19:39 schreef Lamon. het volgende:
mooie vrouwen:
-Jennifer Connelly
-Marisa Tomei
-Scarlet Johansson
-Thora Birch
-Ellen Ten Damme
-Die chick van "Maria, full of grace
Zie je hoe ik niet discrimineer, of op leeftijd oordeel?
Ehm, nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet ik ook eens Twitter overwegen.
Geilquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
- Hayden Pannettiere
- Elisa Cuthbert
- Rita Verdonk
WLWERVLquote:Big Kahuna
Rquote:klaagbaak
IQMquote:roekeloze
quote:IQM
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
gisteren had ik 116 notes en nu 127..
Appeltje-eitje-pretentieusquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Denk het ook, anders was het geen appeltje-eitje.
Waarom zou het niet echt zijnquote:Op woensdag 16 september 2009 19:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en verder is het best wel een mooi gelukte fotosoep
Mariëtte Hamerquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
- Hayden Panettiere
- Elisa Cuthbert
- Rita Verdonk
quote:
Hihi, dan ga ik je volgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet ik ook eens Twitter overwegen.
Ik weet 100% zeker dat het niet echt is omdat presidenten heul geen laptop mogen hebben. Laat staan een mobiele telefoonquote:
Goh, denk je dat ik dat erg vind?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, ik dacht dat ik die foto's van jou nog had maar ik kan ze niet meer vinden![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[quote]Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, ik dacht dat ik die foto's van jou nog had maar ik kan ze niet meer vindenGoh, denk je dat ik dat erg vind?
gecrackte versiesquote:Op woensdag 16 september 2009 19:47 schreef Devvie het volgende:
Mensen die patsen met een studentenversie van een programma en beweren dat dat beter is als de gecrackte versie![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en volgens mij staat er iets geheims over de wervelkolom van IQM .
Dat ie scheef is ofzo
Ssssst!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en volgens mij staat er iets geheims over de wervelkolom van IQM .
Dat ie scheef is ofzo
Nee daar ging het niet omquote:Op woensdag 16 september 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goh, denk je dat ik dat erg vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |