quote:
Mhuhahahhaaquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan nooit ver zijn, zo groot is Groningen nou ook weer niet!
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Reintji het volgende:
Barney speelt Bill (former gay man) in Will & Grace!
Barney is in het echt ook homo hequote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Reintji het volgende:
Barney speelt Bill (former gay man) in Will & Grace!
quote:
Jij hebt mij geďnspireerdquote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog steeds hou ik van degene die jij voor me gemaakt heb hoor
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nog steeds hou ik van degene die jij voor me gemaakt heb hoor
Ik kwam er net achter dat ik alle afleveringen van futurama heb gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik heb net de laatste gezienquote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik alle afleveringen van futurama heb gezien
een keer bier drinken op een GAM SC meet.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef Poit het volgende:
Er moet meer bier gedronken worden!!
[spioler]Alleen niet door mij[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
En nieuwe afleveringen komen voorlopig niet.. Al zijn er wel wat films uitgekomen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik alle afleveringen van futurama heb gezien
De films zijn echt geweldigquote:Op woensdag 16 september 2009 19:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste gezien
Heb wel de films nog te gaan volgens mij
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:42 schreef RitseB het volgende:
[..]
een keer bier drinken op een GAM SC meet.Of kindercolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Vind je? Ik vind ze niet zo sterk als de serie...quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Emarwii en AQuila360
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb ik nog een uur voor, en ik ben LAM
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:56 schreef lkb9000 het volgende:
Poit is gestopt met drinken, Poit is een miiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Steen maakt harde muziek wat eigenlijk niet kanquote:
HEheehheeeheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 16 september 2009 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar 3,5 weekquote:Op woensdag 16 september 2009 19:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
HEheehheeeheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Misschien kom ik je dan wel opzoekenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan wel heeeeeeeeeeeeeelemaal naar de tering he
Gezichtjesquote:Op woensdag 16 september 2009 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat het een gezichtje ofzo was![]()
AQuila?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat het een gezichtje ofzo was![]()
Om bij de meester van 'helemaal naar de tering' in de leer te gaan?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien kom ik je dan wel opzoeken
Dan kom ik ook. Kijken of we op hetzelfde niveau zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Om bij de meester van 'helemaal naar de tering gaan' in de leer te gaan?
Jij zei dat je bier niet heel lekker vondquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. Kijken of we op hetzelfde niveau zitten.
Deze man drinkt een fles Whiskey.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jij zei dat je bier niet heel lekker vond
Edwin doet alleen maar grote mannen drankquote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jij zei dat je bier niet heel lekker vond
Baasquote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Deze man drinkt een fles Whiskey.
Qua bier hoef je me niets te leren, heb ik jaren meer ervaringquote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Om bij de meester van 'helemaal naar de tering' in de leer te gaan?
Heroine anyone?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Qua bier hoef je me niets te leren, heb ik jaren meer ervaring
http://tinyurl.com/qdnagnquote:Op woensdag 16 september 2009 20:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nooit gehad, wat is dat precies?
Te vergelijken met.... ?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Fencyclidine ( 1-(1-phenylcyclohexyl)piperidine, afgekort PCP) is een hallucinogeen en dissociatief middel. Het wordt ook wel angel dust of hog genoemd.
In 1926 werd dit middel voor het eerst ontwikkeld en het werd in de jaren 60 gebruikt als verdovingsmiddel voor zowel mensen als dieren. Dit gebruikt werd snel afgeschaft door de vele bij-effecten. Het heeft een licht psychedelisch effect.
Het werd eerst na 1950 door het Parke-Davis farmaceutische bedrijf gepatenteerd.[1]
Chemisch gezien is PCP een arylcyclohexylamine derivaat en farmacologie, het maakt deel uit van de familie van dissociatieve drugs. PCP werkt hoofdzakelijk als een NMDA receptor antagonist die de activiteit van de NMDA Receptor belemmert. Andere NMDA receptor antagonisten zijn ketamine, tiletamine en dextromethorphan.
Behalve het gevaar dat PCP voor de gebruiker zelf heeft (onder andere hersenbloeding, nierbeschadiging), kan deze laatste, die vaak paranoďde wordt, een groot gevaar betekenen voor zijn omgeving. Gebruik samen met alcohol is zeer riskant.
Ik zet het denk ook maar ffies aan tijdens de afwaszorzquote:
Komt alleen op Sport1. Ned3 zend AZ uit ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 20:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zet het denk ook maar ffies aan tijdens de afwaszorz
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Komt alleen op Sport1. Ned3 zend AZ uit ofzo
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef RitseB het volgende:
Dan ga ik denk ik ff een stukje AZ kijken
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:20 schreef RitseB het volgende:
Nederlands voetbal altijd boven buitenlands voetbal
quote:
Al geprobeerd? Is het wat?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef RitseB het volgende:
Honey musterd heb ik vandaag ook gekocht
Ik ook, gelukkig is er nog wel cherryquote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tof
Ik hoop niet TE lekker, want hij is maar tijdelijk
Ik mis Cola Vanille
Dan Dr. Pepper!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig is er nog wel cherry
Bij de meeste winkels hier hebben ze hem alleen maar in flesjes of flessen, terwijl ze in blik horenquote:
Niet eens de kleintjes?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:57 schreef RitseB het volgende:
Ik heb nog nooit een fles dr. pepper gezien
Ik vouw er zo ook 1, maar eerst een biertje pakkenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef Poit het volgende:
Ik ga zo denk maar een jointje vouwen ik kan niet draaienen een laf filmpje kijken of iets.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:01 schreef Poit het volgende:
Ik ga zo denk maar een jointje vouwen ik kan niet draaienen een laf filmpje kijken of iets.
Priemel, hash graag.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vouw er zo ook 1, maar eerst een biertje pakken
Ik wil wel voor je draaien
Neejman, nooit gerooktquote:
Of ben jij traag?quote:
Altijd eerst maracas spelen voordat je gaat spuitenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eerst even dit gebruiken
Shake-ah like a rattlesnake-ahquote:Op woensdag 16 september 2009 21:42 schreef RitseB het volgende:
Maracas voor tussen je billetjes
http://en.wikipedia.org/wiki/Enema
Sorryquote:
Een groot zwart gapend gat..quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik een zwart gat had op lowlands, maar niet zo letterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:54 schreef RitseB het volgende:
Anyways, ik ga naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je uit dat je er niet ingezogen wordt??
De joint ligt er bijna, ff tippie vouwen en kijken of ik ze in elkaar krijg
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 16 september 2009 22:06 schreef Poit het volgende:
Zo, nou! Hij is stiekem best behoorlijk gelukt!!
Aight!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben trots op jelight up! Ik doe met je mee
beter kijk je geen films meer dat is een slechte invloedquote:Op woensdag 16 september 2009 22:17 schreef lkb9000 het volgende:
Joints in amerikaanse films zien er altijd zo dom uit ook
Jij bent een slechte invloedquote:Op woensdag 16 september 2009 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
beter kijk je geen films meer dat is een slechte invloed
Net sigaren ofzo, alsof ze er karton omheen vouwenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:17 schreef lkb9000 het volgende:
Joints in amerikaanse films zien er altijd zo dom uit ook
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben een gangster en ik heb die goede invloeden en ik slap die ho's en ik maak die ruzie
Bitschesssssssquote:
Forbiddenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Bitschesssssss
http://image18.webshots.com/18/4/48/89/202844889sgVMOE_ph.jpg
??
interessant.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:36 schreef koei het volgende:
Zo, net mn laatste softbaltraining gehadVrijdag en maandag nog een wedstrijd en dan begin oktober nog een feestje en dan is het over
Ja, zomersport he... In de winter is het koud enzo... Maar we hebben nog 2 wedstrijden te gaan!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
Nu alweer?? Je hebt nog maar 2 wedstrijden gespeeld ofzo!
Ik pas me aan aan jouquote:
Omdat het gewoonweg GENIAAAL is..quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar om lachen?
Luisteren naar de baas Ed!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:03 schreef lkb9000 het volgende:
ED, JIJ GAAT NU ALLE IT CROWD DOWNLOADEN
Hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Luisteren naar de baas Ed!
Je gaat de billen uit je string lachen
Doesn't ring a bellquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Luisteren naar de baas Ed!
Je gaat de billen uit je string lachen
Nog 1 keer danquote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Nebo het volgende:
The Lonely Island - Jizz In My Pants is daadwerkelijk een heerlijk nummer
Zet de eerste aflevering maar alvast op een hogere prioriteitquote:Op woensdag 16 september 2009 23:44 schreef Poit het volgende:
I'm on it, seizoen 1 over een anderhalf uur binnen.
Gelijk heel seizoen in 1 keer..quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zet de eerste aflevering maar alvast op een hogere prioriteit
Ben je al lid van tvtorrents?
met tvtorrents had ik het seizoen nu al binnenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Gelijk heel seizoen in 1 keer..
Geen torrents, die zuigen stierenballen!
interessant!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:03 schreef koei het volgende:
TVtorrents
En Fat Princess blijft echt een geweldig spelletje! Ben tegenwoordig ook best goed
Ik ben je nog steeds heel dankbaar voor die invitequote:Op donderdag 17 september 2009 00:03 schreef koei het volgende:
TVtorrents
En Fat Princess blijft echt een geweldig spelletje! Ben tegenwoordig ook best goed
Morgen krijg ik Dead Rising binnen maar ik ga alleen maar die demo spelenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/kabbage-boy-brutal-legend/56079
AWSISSIMA! Morgen de demo
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Morgen krijg ik Dead Rising binnen maar ik ga alleen maar die demo spelen
De enige game die misschien Shadow Complex gaat verslaan als GOTY voor mij
Nieuwsgroepen!!! Ge weet!!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
Torrents
Ik heb seizoen 1, 2 en 3 over een kleine 90 minuten binnen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef Nebo het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen!!! Ge weet!!
Het is dat m'n verbinding niet sneller is
Unison?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier tipt geen enkele torrent aan.
Been there, done that!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:04 schreef Nebo het volgende:
Black Booksquote:Op donderdag 17 september 2009 00:09 schreef Fallen het volgende:
* Fallen leest "The Little Book of Calm"
Black Books![]()
en helemaal voor de meligheid... Father Ted.
Preciesquote:Op donderdag 17 september 2009 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is dit voor wijvenshit. Waarom gaat iedereen op bed? DE avond begint net.
Half 5 neuken?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga zo die hele nacht Battlefield spelen tot ik om half 5 weer kan neuken
Vliegen man. Dat is best tof, ik own in het vliegen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef lkb9000 het volgende:
Waarom Battlefield dan? Ik dacht dat je hem niet tof vond
Ik heb er geen moeite mee om een vliegtuig te krijgen. Je moet gewoon spawnen op die schepen!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:26 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ook
Maar bij normale matches is het te kut om er steeds 1 te krijgen en bij dat vlieglevel is het alleen dogfights en geen andere dingen, ook saai
Ik gebruik mijn DVD / Blu Ray speler ook nooit meerquote:
Doe ik wel es, in een party is het iig 10x leukerquote:Op donderdag 17 september 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om een vliegtuig te krijgen. Je moet gewoon spawnen op die schepen!
Beter doe je een keer mee
Met BaasNL erbij.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Doe ik wel es, in een party is het iig 10x leuker
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn DVD / Blu Ray speler ook nooit meer
Ik weet nog dat ik de statement maakte dat de PS3 in alle opzichten beter was dan de 360
Hoezo ben ik wijs door die postquote:Op donderdag 17 september 2009 00:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze jongen is wijs!
Hij gaat om half5 neuken dan weet je gewoon wat ie is; WIJS!
Omdat xbox veel toffer is dan ps3quote:Op donderdag 17 september 2009 00:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hoezo ben ik wijs door die post?
Ben ik het met je eensquote:Op donderdag 17 september 2009 00:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat xbox veel toffer is dan ps3
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welcome back to the awesome side
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb m nog niet gezien, ben HIMYM aan t kijken, flink stoned, maar nog niet zo stoned als niet reagerende Poit denk ik
Wat's met jou auwe!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb m nog niet gezien, ben HIMYM aan t kijken, flink stoned, maar nog niet zo stoned als niet reagerende Poit denk ik
Bitchass nigga!quote:
Wat gezelligquote:Op donderdag 17 september 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat's met jou auwe!!!
Heb de kok op visite man!!
Frituurpan, goed heet, 3 tot 4 minuten erin, flink veel mayonaise en je handen niet in de frituus stoppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wat gezellig
Heeft de kok nog advies voor het maken van kipvingers?
Over de frituurpan??quote:Op donderdag 17 september 2009 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou er wel een emmer water overheen gooien
Ik heb helaas geen negers binnen handbereik die even de camera kunnen vasthoudenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Over de frituurpan??
Film het dan gelijk ffies, lijkt me nais!!
Ik heb geen frituur, ik stop wel steeds mn handen in de panquote:Op donderdag 17 september 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Frituurpan, goed heet, 3 tot 4 minuten erin, flink veel mayonaise en je handen niet in de frituus stoppen.
Kutnegers ook altijd.. Heb je ze nodig, zijn ze er nietquote:Op donderdag 17 september 2009 01:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen negers binnen handbereik die even de camera kunnen vasthouden
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:38 schreef Poit het volgende:
Black Books net aflevering 1 zitten kijken. Geniaal
Natal, overrated stuk softwarequote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Reintji het volgende:
Da's toch die kerel die elektroden in een apenbrein had geplaatst? Ik vind het dan weer geen toeval dat hij een neurotechnologisch onderzoekscentrum heeft in... wait for it... Natal.
Ik zie mezelf niet meer gamen zonder controllerquote:Op donderdag 17 september 2009 09:50 schreef RitseB het volgende:
Ik zie me zelf nog niet gamen met elektrode om mijn kop
Hetgene waar je enorm benieuwd naar bent kan ook met Natalquote:Op donderdag 17 september 2009 10:12 schreef Poit het volgende:
Oh ik vind motion controlls wel leuk hoor, maar dan meer zoals de wii of als het PS3 project. Eyetoy werkte prima maar was gewoon niet zo heel interessant, datzelfde heb ik ook bij natal.
De PS3 lijkt het beste te gaan combineren van hun eigen eyetoy techniek en de wii motion sensoren.
Het zullen waarschijnlijks wel gimmicks blijven maar dit is er wel 1 die me interessant lijkt.
Ben ook enorm benieuwd naar Eyepet en het headtracking gedeelte bij GT5
heb jij ff geluk dat je gold nog werktquote:
Voor de demos?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:46 schreef RitseB het volgende:
Mss binnenkort eens gaan sparen voor een ps3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |