King poit danquote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als je toch al all hail typt waarom dan niet king Poit, nu staat het er helemaal warrig.
All hail king poit
JIJ BEGRIJPT HET!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Irritant ja, ook vervelend als er bij Artist ook altijd de featuring artist staat, dan heb je zo'n lange lijst artiesten wat eigenlijk 1 zou moeten zijn
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
En daarom retag ik altijd van tijd tot tijd mijn MP3 collectie. He het houd me van de straat
all hail king poit
Meer naar een volgende meetingquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij vist er nog iemand naar de status van ereburger
Ik nietquote:Op woensdag 16 september 2009 17:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij vist er nog iemand naar de status van ereburger
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef koei het volgende:
Lennie, Morthill woont trouwens ook in Groningen, dus je kan eventueel ook een Hype bij hem ophalen graties.
Hoe groot is je muziek collectie edquote:Op woensdag 16 september 2009 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Len. Zo hoort het :
[ afbeelding ]
Ik had stiekem gehoopt dat jij met mij het SC koninkrijk wilde regerenquote:
Twee grootheden van dit formaat kunnen niet samen regeren, I will take upon me, the DARK SIDE!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat jij met mij het SC koninkrijk wilde regeren![]()
![]()
Ik had rond de 110 GB.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoe groot is je muziek collectie ed
Geen idee, maar het kan nooit ver zijn, zo groot is Groningen nou ook weer niet!quote:
Geen zin om te fietsenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan nooit ver zijn, zo groot is Groningen nou ook weer niet!
Netjes, mijn collectie zit nu rond de 30 gigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had rond de 110 GB.
Maar ik heb nu nog 18 over. Ik heb ontzettend veel verwijderd vanwege
[ afbeelding ]
Dus jij neemt alleen AQuila mee?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Twee grootheden van dit formaat kunnen niet samen regeren, I will take upon me, the DARK SIDE!
Graagquote:Op woensdag 16 september 2009 17:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Netjes, mijn collectie zit nu rond de 30 gig
Wil je trouwens wat hip-hop tips, kan wel een lijstje voor je samen stellen
Wilders weet niet waar hij het over heeft. Maar ben blij dat iedereen erom kan lachen.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
Wilders is nu bezig![]()
Hij gaat echt tekeer als een gek
naast good en evil heb je altijd nog de vuilcontainer waar je niet meer inkijkt zogauw je er wat in gooitquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
naast good en evil heb je altijd nog de vuilcontainer waar je niet meer inkijkt zogauw je er wat in gooit
In stijl indeedquote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef Rossdale het volgende:
Nog net op tijd om een tvp'tje te plaatsen. Gewoon op pagina 6, zoals het hoort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef lkb9000 het volgende:
Wat een hectiek achter de schermen!
Tis dr aan de hand ?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef lkb9000 het volgende:
Wat een hectiek achter de schermen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |