quote:Wilders wil hoofddoekjesbelasting
DEN HAAG - Geert Wilders heeft woensdag de invoering van een 'hoofddoekjesbelasting' bepleit. In het debat over de rijksbegroting voor 2010 stelde hij voor om zo'n belasting à 1000 euro per jaar in te voeren.
© ANP
Wie een hoofddoekje wil dragen, moet eerst een vergunning vragen, aldus Wilders.
De PVV-leider noemde zijn belasting een 'kopvoddentax'. Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam, zei Wilders.
Vervuilen
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes en moslimmannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.
Bovendien is een ''islamitisch hoofddoekje'' een teken van onderdrukking van vrouwen en dus een symbool van onvrijheid.
''Wij zijn de hoofddoekjes spuug- en spuugzat'', zei Wilders. De opbrengst van de belasting kan volgens hem bijvoorbeeld naar blijf-van-mijn-lijfhuizen.
Weerstand
Zijn voorstel voor een belasting op het dragen van een hoofddoekje stuitte op veel weerstand in de Tweede Kamer.
D66-leider Alexander Pechtold sprak van een gênante vertoning en beschuldigde Wilders van xenofobe en racistische uitingen jegens moslims. Volgens hem voert Wilders gewoon een stukje cabaret op.
Absurd
SP-fractieleider Agnes Kant noemde het plan van Wilders te absurd om op te reageren. ''U wilt een hoofddoekjespolitie. Ik vind het zo belachelijk'', zei Kant.
Fractievoorzitter Arie Slob van de ChristenUnie wees Wilders erop dat hij mensen schoffeert vanwege uiterlijke kenmerken. ''Vrouwen beledigen kunt u heel goed'', reageerde fractieleider Mariëtte Hamer van coalitiegenoot PvdA.
Principes
Ook CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel verwierp het idee van Wilders. ''Wilt u uw principes verkopen voor 1000 euro?''
Volgens GroenLinks-leider Femke Halsema maakt Wilders gebruik van Iraanse methodes. ''Wat u wilt, is een zedenpolitie introduceren. Schaam u'', zei ze.
Immigratie
De PVV gaat zelf onderzoek doen naar de kosten van immigratie. De partij roept burgers op via de website watkostdemassaimmigratie.nl ideeën aan te reiken over welke kosten allemaal meegeteld moeten worden.
De partij vroeg eerder het kabinet om de cijfers, maar minister Eberhard van der Laan (Integratie) gaf aan dat er geen boekhouding is van verschillende groepen in de samenleving.
Spoeddebat
Daarop ontstak Wilders in woede. Er kwam een spoeddebat, waarbij van der Laan zei dat hij onhandig was geweest in een ontmoeting met de pers waardoor een verkeerd beeld was ontstaan.
Hij zei verder dat wel alle beschikbare gegevens waren verstrekt. Veel cijfers werden echter niet uitgesplitst naar achtergrond van mensen.
Motie
Wilders' fractiegenoot Sietse Fritsma diende een motie in om het kabinet toch te dwingen tot een grondig onderzoek naar de kosten van immigratie. De motie maakt echter niet veel kans.
Andere Tweede Kamerleden toonden zich achterdochtig bij de wens om de kosten per immigrant te weten te komen. Ook Van der Laan gaf aan dat hij zich had afgevraagd waartoe de cijfers moesten dienen.
Gevlucht met Het_huptquote:Op woensdag 16 september 2009 19:03 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is de Krentenbolrel eigenlijk afgelopen?
Je bent niet meer blauwquote:Op woensdag 16 september 2009 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Het Hupt en BX, match made op FOK! #4 hier cl
Je bent oud gewordenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik mis echt alles hier en ben toch de hele dag online
Ah, ik ben niet de enige die dat gevoel heeft. Mooi.quote:
Nu mag je wel in ZUU posten.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
nee mjn forum is deaud, RIP enzozie med
Bekend gevoel. Ik blijf maar lekker in OO, daar gaat alles lekker langzaam.quote:
M&Mmetje!quote:
neuhquote:Op woensdag 16 september 2009 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
M&Mmetje!. Ga je nu in ZUU posten?
.
Ik had er gisteren ook al aardig last van. Stom. Ik wil zomer.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
kut nederlands weer
Ik ben zo depresief als een deur
ik kan niet tegen zulke duidelijke seizoenswisselingen
Ik moet maar verhuizen naar een land zonder seizoenen
Ik doe het al voor lente.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had er gisteren ook al aardig last van. Stom. Ik wil zomer.
je kan er best goed uitzien maar 45 zijn en voor 23 door gaan lukt misschien 1 op de 100 miljoen mensenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
wat een wazig gerel trouwens met die hupt
heeft iemand een pic van hem?
wil wel eens weten of het zo lastig is om te zien dat ie 2 keer zo oud is als ie zei dat ie was
Het had gekund. Hoe bevalt het in je inmiddels al niet meer zo hele nieuwe stek?quote:
Hij heeft teveel rimpels voor een 25 jarige...quote:Op woensdag 16 september 2009 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
wat een wazig gerel trouwens met die hupt
heeft iemand een pic van hem?
wil wel eens weten of het zo lastig is om te zien dat ie 2 keer zo oud is als ie zei dat ie was
Is heel leuk als ie er net ligt, de zon schijnt en je binnen zit. Voor de rest is het naadjequote:
Ik ga t proberenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je kan er best goed uitzien maar 45 zijn en voor 23 door gaan lukt misschien 1 op de 100 miljoen mensen
het maakt me niet zo veel uit wat voor weer het is, als het dat maar een hele poos blijftquote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had er gisteren ook al aardig last van. Stom. Ik wil zomer.
Ja ok, als het goed sneeuwt is het ook wel lekker, maar als het vieze zut is, is het idd een stuk minderquote:Op woensdag 16 september 2009 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is heel leuk als ie er net ligt, de zon schijnt en je binnen zit. Voor de rest is het naadje
goed en jullie zijn ook verhuisd toch? alles goed gegaan, bevalt het?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het had gekund. Hoe bevalt het in je inmiddels al niet meer zo hele nieuwe stek?
daarom wil ik het wel eens zien dan!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je kan er best goed uitzien maar 45 zijn en voor 23 door gaan lukt misschien 1 op de 100 miljoen mensen
Jazeker! En jazeker! Weer druk aan het werk enzo hè.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
goed en jullie zijn ook verhuisd toch? alles goed gegaan, bevalt het?
Flink smeren, sporten en extreem gezond eten. Vergeet niet cute te zijn, dat houdt je uitstraling jongquote:
zn gangetje net weer 2 weken bezigquote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! En jazeker! Weer druk aan het werk enzo hè.
Hoe'st met de studie?.
Nice. Nice. 14.gif.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
zn gangetje net weer 2 weken bezigdoe nu een minor jeugd & criminaliteit, erg interessant
Het lag aan mijquote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef MissMSX het volgende:
Doet Fok! visueel gezien bij iedereen raar of ligt dat aan mij?
Het ligt aan jou!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lag aan mij
Maar wat er nou aan de hand was... vreumd heur
Dat zei ik alquote:Op donderdag 17 september 2009 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ligt aan jou!
Het is niet gekker dan anders.
Zo seniel ben ik nog nietquote:
Wat zal jij een zwaar leven hebben als je dat altijd doetquote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik neem het zekere voor het onzekere
De wilders adepten roepen al dat hij het 'cynisch' bedoelde en dat het 'humor' van hem isquote:Op donderdag 17 september 2009 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Origineel idee. 'Wat ver'
. Die vent is gestoord.
Terwijl hij zelf nadrukkelijk zei dat hij het serieus bedoeldequote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De wilders adepten roepen al dat hij het 'cynisch' bedoelde en dat het 'humor' van hem is
Oh als het uitkomt geloof je hem wel op zijn woord!?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf nadrukkelijk zei dat hij het serieus bedoelde.
We hebben een wilders adept gevonden!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh als het uitkomt geloof je hem wel op zijn woord!?
Ik vind alleen dit plan geniaal!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben een wilders adept gevonden!
Ik geloof altijd dat hij dit soort beweringen serieus bedoeltquote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh als het uitkomt geloof je hem wel op zijn woord!?
"The life of Geert".quote:Op donderdag 17 september 2009 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind alleen dit plan geniaal!
Gewoon vanwege het hoge John Cleese gehalte.
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.quote:
Het is an sich een goede manier om stemmen te winnen geblekenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.
Bepaalde bevolkingsgroepen buiten sluiten en brandmerken lijkt het ook altijd goed te doen tijdens een crisis.
Never change a winning conceptquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bepaalde bevolkingsgroepen buiten sluiten en brandmerken lijkt het ook altijd goed te doen tijdens een crisis.
Een oorlog zelf in eerste instantie ookquote:Op donderdag 17 september 2009 10:23 schreef Godtje het volgende:
Een wederopbouw na een oorlog is ook goed voor de economie
Geert zal ons beschermen!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
Oorlog is goed voor de technologische ontwikkeling.
Jammer dat er zoveel mensen voor dood moeten gaan.
In zijn Israël tijd had hij er wel iets van weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik las eerst God.
Is dat een teken?.
Het is wachten op het moment dat er een foto met keppeltje opduikt.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
In zijn Israël tijd had hij er wel iets van weg.
En dan? Vergaat de wereld dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat er een foto met keppeltje opduikt.
Nee, maar het roept de vraag op of er dan ook een keppeltjestax moet komen.quote:
Dat heeft toch gvd niks met de islam te maken!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het roept de vraag op of er dan ook een keppeltjestax moet komen.
Jij ontkent nu het bestaan van een zionistische samenzwering die uit is op wereldheerschappij, terwijl iedereen weet dat die bestaatquote:Op donderdag 17 september 2009 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft toch gvd niks met de islam te maken!![]()
Joden roepen nooit op tot haat! De hele wereld pest ze al hun hele leven en ze zijn zielig.
Joden doen nooit iets fout! Ben je nazi dat je dat nu gaat beweren?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij ontkent nu het bestaan van een zionistische samenzwering die uit is op wereldheerschappij, terwijl iedereen weet dat die bestaat?
Ben je nu alweer vergeten wat ze 2000 jaar geleden met jouw zoon gedaan hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Joden doen nooit iets fout! Ben je nazi dat je dat nu gaat beweren?
Allemaal leugens die de moslims hebben verspreid!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben je nu alweer vergeten wat ze 2000 jaar geleden met jouw zoon gedaan hebben?
JP is onderweg naar brussel dus die laat dat lekker aan maxime overquote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Balkenende nog gaat reageren op Geert's bizarre voorstel, misschien kan hij het beter negeren.
Dat zegt men ja, maar dat is nog lang niet zeker. Voor dit soort smerige klussen is Verhagen trouwens wel geschikt denk ik, als ik het kabinet was zou ik hem samen met Ter Horst Geert laten aanpakken, die kunnen hem wel aan.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
JP is onderweg naar brussel dus die laat dat lekker aan maxime over
Als ze dat debiele wijf die perse vrouwen en allochtonen in de top van de politie willen hebben maar gelijk er uit flikkeren. Wat een dom wijf is dat.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zegt men ja, maar dat is nog lang niet zeker. Voor dit soort smerige klussen is Verhagen trouwens wel geschikt denk ik, als ik het kabinet was zou ik hem samen met Ter Horst Geert laten aanpakken, die kunnen hem wel aan.
Omdat ze ook blind blijft gokken op een idee wat nooit gaat werken?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat ze Wilders in een debat aankan, als 1 van de weinige kabinetsleden.
Dat wijf heeft dan ook een betonblok voor dr kop. Enig besif van realiteit is haar vreemd.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, omdat ze zich niet door hem zal laten intimideren.
Ik ook, en daarna was er nog een rel over een kerel van 45 die zich voordeed als 25 en met een paar fokkers het bed indook, maar dat is ook compleet langs me heen gegaanquote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
Kan iemand even dat Krentenbol-gebeuren voor me samenvatten? Ik heb het helemaal gemist.
Ik kom te weinig in de subfora waar dergelijke rellen ontstaan geloof ikquote:Op donderdag 17 september 2009 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna was er nog een rel over een kerel van 45 die zich voordeed als 25 en met een paar fokkers het bed indook, maar dat is ook compleet langs me heen gegaan
Hebben we hier dan geen vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, krentenbol bleek een neppert, maar om daar nou iemand voor te bannen... Daar is vast iets meer aan de hand dat ik ook even gemist heb
En H_h is een neppert en noemde ook nog eens iemand een pedo en dat mag niet
Je begrijpt dat ik dit moet melden neem ik aanquote:Op donderdag 17 september 2009 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Dus als ik Plaatje ene pedo noem, heb ik ook een ban.
SS'erquote:Op donderdag 17 september 2009 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dit moet melden neem ik aan?
Niet! Je zou me te veel missenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik eis een permban voor CL.
Dat is waar, maar waarom noem je me een SS'erquote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet! Je zou me te veel missen.
Nu ga je te ver. Pedo, SS'er is erg, maar SBS'er is een directe oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Noem hem dan op zijn minst een SBS'er.
SP'erquote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Noem hem dan op zijn minst een SBS'er.
Je wilde me aangevenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar waarom noem je me een SS'er?
Krent is geloof ik niet gebannend en vrijwillig gestopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, krentenbol bleek een neppert, maar om daar nou iemand voor te bannen... Daar is vast iets meer aan de hand dat ik ook even gemist heb
En H_h is een neppert en noemde ook nog eens iemand een pedo en dat mag niet
Dat kwam omdat jij me zomaar beledigdequote:Op donderdag 17 september 2009 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilde me aangeven. Klikspaan!
Wie vind je tot nu toe de meeste kans hebben op de nieuwe Holland Got Talent winst?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Pedo, SS'er is erg, maar SBS'er is een directe oorlogsverklaring.
Dat is een RTL-programmaquote:Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie vind je tot nu toe de meeste kans hebben op de nieuwe Holland Got Talent winst?
Je was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij me zomaar beledigde.
Popstarsquote:Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie vind je tot nu toe de meeste kans hebben op de nieuwe Holland Got Talent winst?
Je hebt gelijk een eigen topic in ZUUquote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
ik ook, maar met een kloon posten was toch niet helemaal hetzelfde.
O ja, ik was in de war met een ander programmaquote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Duidelijk geen fan dus.
van dat forum word je wel zuur.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt gelijk een eigen topic in ZUU
nee ook niet. raden jullie toch niet, en ik ga het ook niet zeggen.quote:
Uit je AT slopen ben je er vanafquote:Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
van dat forum word je wel zuur.![]()
[..]
Krentenbol is een fakerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo was krentenbol nep dan?
was het eigenlijk een vent van 80?
of hoe moet ik dat zien?
Ik mis ook altijd alles maar ja
Het staat in de OPquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb niet zo'n zin om pagina's onzin door te spitten
ik wil alleen weten wie of wat het dan wel was? of weet nog niemand dat?
Dan is er weer even iets te doen op FOK! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt wakker van ligt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom raken ze allemaal zo gestrest trouwens?
Het is toch alleen maar logisch dat tussen die hele stapel users hier fakers zitten?
die zitten overal op internet
Laten we hopen van niet, het is immers maar FOK!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is er weer even iets te doen op FOK! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt wakker van ligt.
een alien.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nee niet wie de persoon op de fotos is
maar wie krentenbol is!
is het een man? een vrouw? een hamster?
Vergeet "Die VOC-mentaliteit!" nietquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was maar een matige rel eigenlijk, zonder het lijdend voorwerp en in feite gaat het idd nergens omquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom raken ze allemaal zo gestrest trouwens?
Het is toch alleen maar logisch dat tussen die hele stapel users hier fakers zitten?
die zitten overal op internet
JP!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeet "Die VOC-mentaliteit!" niet
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om ons erfgoed te claimen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
JP!![]()
Ik was laatste nog in indonesie zodat ik het land weer terug kon veroveren.
Vanwege de crisis bleven versterkingen helaas uit dus ik heb mijn poging moeten staken.
Wij hebben ook gewoon recht op die eilanden! We hebben ze 300 jaar verzorgd en daarna zijn wij als honden verdreven door die jappen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om het ons erfgoed te claimen!
Oh en ik haat twitter! Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om ons erfgoed te claimen!
Om nog maar niet te zwijgen van die ondankbare inlanders, wij kwamen ze bevrijden en toen begonnen ze te rellen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon recht op die eilanden! We hebben ze 300 jaar verzorgd en daarna zijn wij als honden verdreven door die jappen!
Belachelijk! Daarom zijn de prijzen van bananen hier nu zo hoog!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om nog maar niet te zwijgen van die ondankbare inlanders, wij kwamen ze bevrijden en toen begonnen ze te rellen!
RT Godtjepotje @Grrrrrrrr @Q. Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh en ik haat twitter! Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Q. het volgende:
Gewoon. Waterleiding kapot, pomp kapot. Zoiets. Is in het hele complex, ben gelukkig niet de enige.
Owh ja, ik heb een album op vinyl van haarquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woon dan ook in Den Haag om zo dicht mogelijk verbonden te blijven met onze gordel van smaragd
Wieteke
Verbrandenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, ik heb een album op vinyl van haar
Ach kassian het is voorbijquote:
Aanbiddenquote:
Ik heb altijd een hekel gehad aan dat wijf. Geen idee waarom het is gewoon een gevoel.quote:
Mijn moeder heeft in haar jeugd in Indonesie gewoond en zodoende heb ik een Indonesie-tic opgelopen met een liefde voor Tante Lien als gevolgquote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel gehad aan dat wijf. Geen idee waarom het is gewoon een gevoel.
In indonesie moest ik ook aan haar denken en dat is al geen pretje.
Mijn verwarming draait op gas en niet op water.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
brrrr dan heb je ook geen verwarming vanavond
Daarom zou ik nooit in een flat gaan wonen (als ik kon kiezen).quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Q. het volgende:
Gewoon. Waterleiding kapot, pomp kapot. Zoiets. Is in het hele complex, ben gelukkig niet de enige.
Dat wilde ik alquote:Op donderdag 17 september 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
Verdomme, nu wil ik naar Indonesie
Omdat in een huis je watertoevoer niet onderbroken kan zijn?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit in een flat gaan wonen (als ik kon kiezen).
In een flat met x verdiepingen komt dat vaker voor, hoor het iig regelmatig...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat in een huis je watertoevoer niet onderbroken kan zijn?
Ik heb dat juist in een flat veel meer, onveilig gevoel.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
Mn papa is op een kitsch achtige manier helemaal weg van Anneke
Daarom had ie haar ingehuurt om op te treden toen ie 50 werd
En ik wou juist in een flat/appartementengebouw wonen
geen tuin om te onderhouden en ik voelde me in mijn eentje niet veilig in een huis
misschien een beetje maf...
Dan zit je zo op de bank en iedereen kan je zien en je bent zo makkelijk bereikbaar en zo
ik voel me hier op 3 hoog een stuk veiliger
Eeeeej, wat praat jij meisje?!? In die Tilbabwe hebben wij alleen spange flats, jeweetz! Jij komen bij mij op flatje in Noord en ik jou wel beschermen smatje!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat het voor mij ook ligt aan het type flat
ik zou ook niet graag in een zeg maar onprettige wijk in zo'n mega flat van 12 verdiepingen wonen denk ik..
maar een paar verdiepingen in het centrum vind ik prima
Kusje op je enkel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Yeah, iets verrekt aan m'n enkel ofzo, of het is ontstoken. Kan iig niet zo ver meer lopen. Mooi, vijf dagen voor eurodisney.
Bij zo'n grote 12-verdiepingen flat idd niet maar deze is 4 hoog, valt best mee, voel me hier superveilig. Ook juist omdat ik op 3 hoog op veilige afstand van de gevaarlijke straat zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat het voor mij ook ligt aan het type flat
ik zou ook niet graag in een zeg maar onprettige wijk in zo'n mega flat van 12 verdiepingen wonen denk ik..
maar een paar verdiepingen in het centrum vind ik prima
Berbercityquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij zo'n grote 12-verdiepingen flat idd niet maar deze is 4 hoog, valt best mee, voel me hier superveilig. Ook juist omdat ik op 3 hoog op veilige afstand van de gevaarlijke straat zit.
WTF wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben per direct op inactief gesteld!
Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:24 schreef Godtje het volgende:
Ik doe wel even een PM![]()
Op een openbaar forum is dat vast niet verstandig.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
Uiteraard. Daarom stuur je ons dus ook geen PMquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:17 schreef Godtje het volgende:
L & plaat mogen het uiteraard ook weten.
copy paste en send per iPhonequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom stuur je ons dus ook geen PM.
Zo hoort datquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
send per iPhone
Tssss. Geen roze?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel tussen deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom stuur je ons dus ook geen PM.
Waarvoor? Het is is niet zo'n schokkend bedrag. Bedenk wel dat je onbeperkt internet hebt en daar betaal je meestal ook al 10 / 15 euro voor bij een andere provider.quote:
Toch vind ik het te veel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarvoor? Het is is niet zo'n schokkend bedrag. Bedenk wel dat je onbeperkt internet hebt en daar betaal je meestal ook al 10 / 15 euro voor bij een andere provider.
En hoeveel belminuten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarvoor? Het is is niet zo'n schokkend bedrag. Bedenk wel dat je onbeperkt internet hebt en daar betaal je meestal ook al 10 / 15 euro voor bij een andere provider.
Ik betaal nu tien euro voor 120 belminuten of 240sms'jes. Onbeperkt internet heb ik niet nodig, heb toch niet zo'n geavanceerde telefoon, voor die paar keer dat ik m;n mail check in de trein ben ik per maand misschien 1,50 kwijt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef Tegan het volgende:
Ik betaal 29,-
10,- voor 50 belminuten, 10,- voor onbeperkt smsen, 9,- voor onbeperkt internet oid.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woon dan ook in Den Haag om zo dicht mogelijk verbonden te blijven met onze gordel van smaragd
Wieteke
NOT hihi .... ach moet wat voor de mensen die het wel willen wetenquote:
Je zoon heeft humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn zoon vond dat mijn vriend het maar voor mij moest kopen.
Ik geloof niet dat hier iemand is, behalve ik, die het leuk vindtquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
AAAAAAGH ben niet de enige die dat nummer dus kent .. pffff
dus ook niet de enige die bijna bejaard is ..
maar wat vreselijk als je het nu terug ziet ..
voorde mensen die de text niet helemaal begrijpen hier een uitleg van bepaalde woorden
krontjong en gamelan = traditionele Javaanse muziek
tempo doeloe = de goede oude tijd
kassian = medelijden, jammer
sambal goreng = gebakken sambal
telor = ei
sajour lodeh = groentengerecht
tahoe petis = sojakoek met garnalensmaak
adoe = stopwoordje 'toe nou'
sawahs = rijstvelden
karbouw = waterbuffel
katjong = inlands ventje
pahman = inlandse man
bèbèks = eendjes
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Maar ik ben min of meer zenuwachtig omdat ik over een half uur een gesprek heb over mijn contract en alles wat daar bij komt kijken.
Succes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Maar ik ben min of meer zenuwachtig omdat ik over een half uur een gesprek heb over mijn contract en alles wat daar bij komt kijken.
Ik ben al aan de 2equote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een iPhone. Zodra mijn huidige contract is afgelopen. Dat duurt gelukkig nog maar 13 maanden.
De telefoon die bij mijn 2-jarige contract hoorde is al twee maanden geleden verdronken. Ik moet het nu hier mee doen:quote:
Haal er direkt ook eentje voor CLquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een iPhone.
Eentje maar? Geen reserve-exemplaar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Haal er direkt ook eentje voor CL.
Ik ben geen apple fan en ik ben ook niet blind voor de iphone maar voor mij is die prima. Hij doet wat ze beloven. Als je echt alles wil aanpassen en met alles verbinding wil kunnen maken dan moet je WM of android hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
De telefoon die bij mijn 2-jarige contract hoorde is al twee maanden geleden verdronken. Ik moet het nu hier mee doen:
[ afbeelding ]
Nou ja, je kan er iig mee bellen. En SMSen. En dat was het.
Ben er van overtuigd dat een iPhone voor mij ook meer dan prima is, wil gewoon gebruiksgemak, heb ook al 3 jaar een Mac(book) en al 5 jaar een iPod dus ben wel bekend met het soort producten wat Apple maakt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben geen apple fan en ik ben ook niet blind voor de iphone maar voor mij is die prima. Hij doet wat ze beloven. Als je echt alles wil aanpassen en met alles verbinding wil kunnen maken dan moet je WM of android hebben.
Ja maar, met je Macbook had je toch niet zulke hele goed ervaringen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er van overtuigd dat een iPhone voor mij ook meer dan prima is, wil gewoon gebruiksgemak, heb ook al 3 jaar een Mac(book) en al 5 jaar een iPod dus ben wel bekend met het soort producten wat Apple maakt.
Het eerste jaar lag hij meer bij de apple-boer dan hier maar nadat alles vervangen was deed ie het prima.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar, met je Macbook had je toch niet zulke hele goed ervaringen?
Ge CLd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met de eerste gedaan
Weg gegevenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met de eerste gedaan
Godt! Wat is er nou precies gebeurd?quote:
pmquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Godt! Wat is er nou precies gebeurd?
En bier tappen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Godtje het volgende:
Even dat nieuwe dingen netjes weg werken![]()
Hij doet alles. Divx, Mkv, dvd' etc etc
Natuurlijk allemaal verkregen zonder enige vorm van copyrightschendingquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Godtje het volgende:
Even dat nieuwe dingen netjes weg werken![]()
Hij doet alles. Divx, Mkv, dvd' etc etc
Ik maak amateur pornoquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk allemaal verkregen zonder enige vorm van copyrightschending
Geil!quote:
Ik heb sinds een maand de HTC Hero. Draait op Android, helemaal top!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Godtje het volgende:
Ik ben geen apple fan en ik ben ook niet blind voor de iphone maar voor mij is die prima. Hij doet wat ze beloven. Als je echt alles wil aanpassen en met alles verbinding wil kunnen maken dan moet je WM of android hebben.
Er zijn er meer die goed zijn. Daarom snap ik die debiele fanboys ook nooit. Wees blij dat er voldoende aanbod is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb sinds een maand de HTC Hero. Draait op Android, helemaal top!
Klopt, het kan nooit kwaad om es verder te kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef Godtje het volgende:
Er zijn er meer die goed zijn. Daarom snap ik die debiele fanboys ook nooit. Wees blij dat er voldoende aanbod is.
Fanboysquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn er meer die goed zijn. Daarom snap ik die debiele fanboys ook nooit. Wees blij dat er voldoende aanbod is.
Afschieten die hap!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fanboys![]()
"APPLE/WINDOWS/LINUX/FIREFOX/IE/INTEL/AMD/NVIDIA/ATI is da shiznit en de rest is kuuuuuuuuuuuuuuuuuut!"
gratis bij een kpn persoonlijke sim (ofzo)!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb sinds een maand de HTC Hero. Draait op Android, helemaal top!
Ik zit bij Hi. Die was veruit het goedkoopste bij waar ik naar op zoek was.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:54 schreef dawg het volgende:
gratis bij een kpn persoonlijke sim (ofzo)!
is ook kpn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit bij Hi. Die was veruit het goedkoopste bij waar ik naar op zoek was.
Klopt, alleen dan ruim 15 euro per maand goedkoper voor dezelfde hoeveelheid smsjes per maand en onbeperkt internet.quote:
Dat hoeft nou ook weer niet maar die kortzichtigheid is wel heel irritant....quote:
De iets minder debiele fanboys zullen je vertellen dat het applicatieaanbod voor de iPhone vele malen groter is. En zo te zien voorlopig zo blijft. Of dat voor AirwiN een issue is, is uiteraard een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik word niet gehinderd door enige kennis en ervaring van wat ik mis. Voor mij is het dus nog geen issue.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Litpho het volgende:
De iets minder debiele fanboys zullen je vertellen dat het applicatieaanbod voor de iPhone vele malen groter is. En zo te zien voorlopig zo blijft. Of dat voor AirwiN een issue is, is uiteraard een ander verhaal.
MSX bedoel jequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fanboys![]()
"APPLE/WINDOWS/LINUX/FIREFOX/IE/INTEL/AMD/NVIDIA/ATI is da shiznit en de rest is kuuuuuuuuuuuuuuuuuut!"
GEFELICITEERDquote:
Dat roepen de fanboys ook veelvuldig. Meestal met geen enkele onderbouwing of cijfers.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
De iets minder debiele fanboys zullen je vertellen dat het applicatieaanbod voor de iPhone vele malen groter is. En zo te zien voorlopig zo blijft. Of dat voor AirwiN een issue is, is uiteraard een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |