Is heel leuk als ie er net ligt, de zon schijnt en je binnen zit. Voor de rest is het naadjequote:
Ik ga t proberenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je kan er best goed uitzien maar 45 zijn en voor 23 door gaan lukt misschien 1 op de 100 miljoen mensen
het maakt me niet zo veel uit wat voor weer het is, als het dat maar een hele poos blijftquote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had er gisteren ook al aardig last van. Stom. Ik wil zomer.
Ja ok, als het goed sneeuwt is het ook wel lekker, maar als het vieze zut is, is het idd een stuk minderquote:Op woensdag 16 september 2009 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is heel leuk als ie er net ligt, de zon schijnt en je binnen zit. Voor de rest is het naadje
goed en jullie zijn ook verhuisd toch? alles goed gegaan, bevalt het?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het had gekund. Hoe bevalt het in je inmiddels al niet meer zo hele nieuwe stek?
daarom wil ik het wel eens zien dan!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
je kan er best goed uitzien maar 45 zijn en voor 23 door gaan lukt misschien 1 op de 100 miljoen mensen
Jazeker! En jazeker! Weer druk aan het werk enzo hè.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
goed en jullie zijn ook verhuisd toch? alles goed gegaan, bevalt het?
Flink smeren, sporten en extreem gezond eten. Vergeet niet cute te zijn, dat houdt je uitstraling jongquote:
zn gangetje net weer 2 weken bezigquote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker! En jazeker! Weer druk aan het werk enzo hè.
Hoe'st met de studie?.
Nice. Nice. 14.gif.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
zn gangetje net weer 2 weken bezigdoe nu een minor jeugd & criminaliteit, erg interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |