Het lag aan mijquote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef MissMSX het volgende:
Doet Fok! visueel gezien bij iedereen raar of ligt dat aan mij?
Het ligt aan jou!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lag aan mij
Maar wat er nou aan de hand was... vreumd heur
Dat zei ik alquote:Op donderdag 17 september 2009 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ligt aan jou!
Het is niet gekker dan anders.
Zo seniel ben ik nog nietquote:
Wat zal jij een zwaar leven hebben als je dat altijd doetquote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik neem het zekere voor het onzekere
De wilders adepten roepen al dat hij het 'cynisch' bedoelde en dat het 'humor' van hem isquote:Op donderdag 17 september 2009 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Origineel idee. 'Wat ver'
. Die vent is gestoord.
Terwijl hij zelf nadrukkelijk zei dat hij het serieus bedoeldequote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De wilders adepten roepen al dat hij het 'cynisch' bedoelde en dat het 'humor' van hem is
Oh als het uitkomt geloof je hem wel op zijn woord!?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf nadrukkelijk zei dat hij het serieus bedoelde.
We hebben een wilders adept gevonden!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh als het uitkomt geloof je hem wel op zijn woord!?
Ik vind alleen dit plan geniaal!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben een wilders adept gevonden!
Ik geloof altijd dat hij dit soort beweringen serieus bedoeltquote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh als het uitkomt geloof je hem wel op zijn woord!?
"The life of Geert".quote:Op donderdag 17 september 2009 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind alleen dit plan geniaal!
Gewoon vanwege het hoge John Cleese gehalte.
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.quote:
Het is an sich een goede manier om stemmen te winnen geblekenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.
Bepaalde bevolkingsgroepen buiten sluiten en brandmerken lijkt het ook altijd goed te doen tijdens een crisis.
Never change a winning conceptquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.
Bepaalde bevolkingsgroepen buiten sluiten en brandmerken lijkt het ook altijd goed te doen tijdens een crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |