Het was maar een matige rel eigenlijk, zonder het lijdend voorwerp en in feite gaat het idd nergens omquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom raken ze allemaal zo gestrest trouwens?
Het is toch alleen maar logisch dat tussen die hele stapel users hier fakers zitten?
die zitten overal op internet
JP!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeet "Die VOC-mentaliteit!" niet
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om ons erfgoed te claimen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
JP!![]()
Ik was laatste nog in indonesie zodat ik het land weer terug kon veroveren.
Vanwege de crisis bleven versterkingen helaas uit dus ik heb mijn poging moeten staken.
Wij hebben ook gewoon recht op die eilanden! We hebben ze 300 jaar verzorgd en daarna zijn wij als honden verdreven door die jappen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om het ons erfgoed te claimen!
Oh en ik haat twitter! Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om ons erfgoed te claimen!
Om nog maar niet te zwijgen van die ondankbare inlanders, wij kwamen ze bevrijden en toen begonnen ze te rellen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon recht op die eilanden! We hebben ze 300 jaar verzorgd en daarna zijn wij als honden verdreven door die jappen!
Belachelijk! Daarom zijn de prijzen van bananen hier nu zo hoog!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om nog maar niet te zwijgen van die ondankbare inlanders, wij kwamen ze bevrijden en toen begonnen ze te rellen!
RT Godtjepotje @Grrrrrrrr @Q. Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh en ik haat twitter! Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Q. het volgende:
Gewoon. Waterleiding kapot, pomp kapot. Zoiets. Is in het hele complex, ben gelukkig niet de enige.
Owh ja, ik heb een album op vinyl van haarquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woon dan ook in Den Haag om zo dicht mogelijk verbonden te blijven met onze gordel van smaragd
Wieteke
Verbrandenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, ik heb een album op vinyl van haar
Ach kassian het is voorbijquote:
Aanbiddenquote:
Ik heb altijd een hekel gehad aan dat wijf. Geen idee waarom het is gewoon een gevoel.quote:
Mijn moeder heeft in haar jeugd in Indonesie gewoond en zodoende heb ik een Indonesie-tic opgelopen met een liefde voor Tante Lien als gevolgquote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel gehad aan dat wijf. Geen idee waarom het is gewoon een gevoel.
In indonesie moest ik ook aan haar denken en dat is al geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |