Ik ook, en daarna was er nog een rel over een kerel van 45 die zich voordeed als 25 en met een paar fokkers het bed indook, maar dat is ook compleet langs me heen gegaanquote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
Kan iemand even dat Krentenbol-gebeuren voor me samenvatten? Ik heb het helemaal gemist.
Ik kom te weinig in de subfora waar dergelijke rellen ontstaan geloof ikquote:Op donderdag 17 september 2009 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en daarna was er nog een rel over een kerel van 45 die zich voordeed als 25 en met een paar fokkers het bed indook, maar dat is ook compleet langs me heen gegaan
Hebben we hier dan geen vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, krentenbol bleek een neppert, maar om daar nou iemand voor te bannen... Daar is vast iets meer aan de hand dat ik ook even gemist heb
En H_h is een neppert en noemde ook nog eens iemand een pedo en dat mag niet
Je begrijpt dat ik dit moet melden neem ik aanquote:Op donderdag 17 september 2009 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Dus als ik Plaatje ene pedo noem, heb ik ook een ban.
SS'erquote:Op donderdag 17 september 2009 12:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dit moet melden neem ik aan?
Niet! Je zou me te veel missenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik eis een permban voor CL.
Dat is waar, maar waarom noem je me een SS'erquote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet! Je zou me te veel missen.
Nu ga je te ver. Pedo, SS'er is erg, maar SBS'er is een directe oorlogsverklaring.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Noem hem dan op zijn minst een SBS'er.
SP'erquote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. Noem hem dan op zijn minst een SBS'er.
Je wilde me aangevenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar waarom noem je me een SS'er?
Krent is geloof ik niet gebannend en vrijwillig gestopt.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, krentenbol bleek een neppert, maar om daar nou iemand voor te bannen... Daar is vast iets meer aan de hand dat ik ook even gemist heb
En H_h is een neppert en noemde ook nog eens iemand een pedo en dat mag niet
Dat kwam omdat jij me zomaar beledigdequote:Op donderdag 17 september 2009 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilde me aangeven. Klikspaan!
Wie vind je tot nu toe de meeste kans hebben op de nieuwe Holland Got Talent winst?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Pedo, SS'er is erg, maar SBS'er is een directe oorlogsverklaring.
Dat is een RTL-programmaquote:Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie vind je tot nu toe de meeste kans hebben op de nieuwe Holland Got Talent winst?
Je was maar een voorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2009 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij me zomaar beledigde.
Popstarsquote:Op donderdag 17 september 2009 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie vind je tot nu toe de meeste kans hebben op de nieuwe Holland Got Talent winst?
Je hebt gelijk een eigen topic in ZUUquote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef dawg het volgende:
ik ook, maar met een kloon posten was toch niet helemaal hetzelfde.
O ja, ik was in de war met een ander programmaquote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Duidelijk geen fan dus.
van dat forum word je wel zuur.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt gelijk een eigen topic in ZUU
nee ook niet. raden jullie toch niet, en ik ga het ook niet zeggen.quote:
Uit je AT slopen ben je er vanafquote:Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef dawg het volgende:
[..]
van dat forum word je wel zuur.![]()
[..]
Krentenbol is een fakerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
hoezo was krentenbol nep dan?
was het eigenlijk een vent van 80?
of hoe moet ik dat zien?
Ik mis ook altijd alles maar ja
Het staat in de OPquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb niet zo'n zin om pagina's onzin door te spitten
ik wil alleen weten wie of wat het dan wel was? of weet nog niemand dat?
Dan is er weer even iets te doen op FOK! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt wakker van ligt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom raken ze allemaal zo gestrest trouwens?
Het is toch alleen maar logisch dat tussen die hele stapel users hier fakers zitten?
die zitten overal op internet
Laten we hopen van niet, het is immers maar FOK!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is er weer even iets te doen op FOK! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt wakker van ligt.
een alien.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nee niet wie de persoon op de fotos is
maar wie krentenbol is!
is het een man? een vrouw? een hamster?
Vergeet "Die VOC-mentaliteit!" nietquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een beetje humor en spot is wat we nodig hebben tijdens de crisis.
Bepaalde bevolkingsgroepen buiten sluiten en brandmerken lijkt het ook altijd goed te doen tijdens een crisis.
Het was maar een matige rel eigenlijk, zonder het lijdend voorwerp en in feite gaat het idd nergens omquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom raken ze allemaal zo gestrest trouwens?
Het is toch alleen maar logisch dat tussen die hele stapel users hier fakers zitten?
die zitten overal op internet
JP!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergeet "Die VOC-mentaliteit!" niet
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om ons erfgoed te claimen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
JP!![]()
Ik was laatste nog in indonesie zodat ik het land weer terug kon veroveren.
Vanwege de crisis bleven versterkingen helaas uit dus ik heb mijn poging moeten staken.
Wij hebben ook gewoon recht op die eilanden! We hebben ze 300 jaar verzorgd en daarna zijn wij als honden verdreven door die jappen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om het ons erfgoed te claimen!
Oh en ik haat twitter! Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had dan getwitterd! Hier zitten duizenden internethelden die gelijk waren gekomen om ons erfgoed te claimen!
Om nog maar niet te zwijgen van die ondankbare inlanders, wij kwamen ze bevrijden en toen begonnen ze te rellen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon recht op die eilanden! We hebben ze 300 jaar verzorgd en daarna zijn wij als honden verdreven door die jappen!
Belachelijk! Daarom zijn de prijzen van bananen hier nu zo hoog!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om nog maar niet te zwijgen van die ondankbare inlanders, wij kwamen ze bevrijden en toen begonnen ze te rellen!
RT Godtjepotje @Grrrrrrrr @Q. Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh en ik haat twitter! Dat debiele gedoe moet zo snel mogelijk afgelopen zijn.
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Q. het volgende:
Gewoon. Waterleiding kapot, pomp kapot. Zoiets. Is in het hele complex, ben gelukkig niet de enige.
Owh ja, ik heb een album op vinyl van haarquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woon dan ook in Den Haag om zo dicht mogelijk verbonden te blijven met onze gordel van smaragd
Wieteke
Verbrandenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, ik heb een album op vinyl van haar
Ach kassian het is voorbijquote:
Aanbiddenquote:
Ik heb altijd een hekel gehad aan dat wijf. Geen idee waarom het is gewoon een gevoel.quote:
Mijn moeder heeft in haar jeugd in Indonesie gewoond en zodoende heb ik een Indonesie-tic opgelopen met een liefde voor Tante Lien als gevolgquote:Op donderdag 17 september 2009 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb altijd een hekel gehad aan dat wijf. Geen idee waarom het is gewoon een gevoel.
In indonesie moest ik ook aan haar denken en dat is al geen pretje.
Mijn verwarming draait op gas en niet op water.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
brrrr dan heb je ook geen verwarming vanavond
Daarom zou ik nooit in een flat gaan wonen (als ik kon kiezen).quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef Q. het volgende:
Gewoon. Waterleiding kapot, pomp kapot. Zoiets. Is in het hele complex, ben gelukkig niet de enige.
Dat wilde ik alquote:Op donderdag 17 september 2009 18:07 schreef MissMSX het volgende:
Verdomme, nu wil ik naar Indonesie
Omdat in een huis je watertoevoer niet onderbroken kan zijn?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit in een flat gaan wonen (als ik kon kiezen).
In een flat met x verdiepingen komt dat vaker voor, hoor het iig regelmatig...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat in een huis je watertoevoer niet onderbroken kan zijn?
Ik heb dat juist in een flat veel meer, onveilig gevoel.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
Mn papa is op een kitsch achtige manier helemaal weg van Anneke
Daarom had ie haar ingehuurt om op te treden toen ie 50 werd
En ik wou juist in een flat/appartementengebouw wonen
geen tuin om te onderhouden en ik voelde me in mijn eentje niet veilig in een huis
misschien een beetje maf...
Dan zit je zo op de bank en iedereen kan je zien en je bent zo makkelijk bereikbaar en zo
ik voel me hier op 3 hoog een stuk veiliger
Eeeeej, wat praat jij meisje?!? In die Tilbabwe hebben wij alleen spange flats, jeweetz! Jij komen bij mij op flatje in Noord en ik jou wel beschermen smatje!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat het voor mij ook ligt aan het type flat
ik zou ook niet graag in een zeg maar onprettige wijk in zo'n mega flat van 12 verdiepingen wonen denk ik..
maar een paar verdiepingen in het centrum vind ik prima
Kusje op je enkel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:45 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Yeah, iets verrekt aan m'n enkel ofzo, of het is ontstoken. Kan iig niet zo ver meer lopen. Mooi, vijf dagen voor eurodisney.
Bij zo'n grote 12-verdiepingen flat idd niet maar deze is 4 hoog, valt best mee, voel me hier superveilig. Ook juist omdat ik op 3 hoog op veilige afstand van de gevaarlijke straat zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat het voor mij ook ligt aan het type flat
ik zou ook niet graag in een zeg maar onprettige wijk in zo'n mega flat van 12 verdiepingen wonen denk ik..
maar een paar verdiepingen in het centrum vind ik prima
Berbercityquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij zo'n grote 12-verdiepingen flat idd niet maar deze is 4 hoog, valt best mee, voel me hier superveilig. Ook juist omdat ik op 3 hoog op veilige afstand van de gevaarlijke straat zit.
WTF wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben per direct op inactief gesteld!
Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben per direct op inactief gesteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |