Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:24 schreef Godtje het volgende:
Ik doe wel even een PM![]()
Op een openbaar forum is dat vast niet verstandig.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben per direct op inactief gesteld!
Uiteraard. Daarom stuur je ons dus ook geen PMquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:17 schreef Godtje het volgende:
L & plaat mogen het uiteraard ook weten.
copy paste en send per iPhonequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom stuur je ons dus ook geen PM.
Zo hoort datquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
send per iPhone
Tssss. Geen roze?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik twijfel tussen deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom stuur je ons dus ook geen PM.
Waarvoor? Het is is niet zo'n schokkend bedrag. Bedenk wel dat je onbeperkt internet hebt en daar betaal je meestal ook al 10 / 15 euro voor bij een andere provider.quote:
Toch vind ik het te veel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarvoor? Het is is niet zo'n schokkend bedrag. Bedenk wel dat je onbeperkt internet hebt en daar betaal je meestal ook al 10 / 15 euro voor bij een andere provider.
En hoeveel belminuten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarvoor? Het is is niet zo'n schokkend bedrag. Bedenk wel dat je onbeperkt internet hebt en daar betaal je meestal ook al 10 / 15 euro voor bij een andere provider.
Ik betaal nu tien euro voor 120 belminuten of 240sms'jes. Onbeperkt internet heb ik niet nodig, heb toch niet zo'n geavanceerde telefoon, voor die paar keer dat ik m;n mail check in de trein ben ik per maand misschien 1,50 kwijt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef Tegan het volgende:
Ik betaal 29,-
10,- voor 50 belminuten, 10,- voor onbeperkt smsen, 9,- voor onbeperkt internet oid.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woon dan ook in Den Haag om zo dicht mogelijk verbonden te blijven met onze gordel van smaragd
Wieteke
NOT hihi .... ach moet wat voor de mensen die het wel willen wetenquote:
Je zoon heeft humor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn zoon vond dat mijn vriend het maar voor mij moest kopen.
Ik geloof niet dat hier iemand is, behalve ik, die het leuk vindtquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
AAAAAAGH ben niet de enige die dat nummer dus kent .. pffff
dus ook niet de enige die bijna bejaard is ..
maar wat vreselijk als je het nu terug ziet ..
voorde mensen die de text niet helemaal begrijpen hier een uitleg van bepaalde woorden
krontjong en gamelan = traditionele Javaanse muziek
tempo doeloe = de goede oude tijd
kassian = medelijden, jammer
sambal goreng = gebakken sambal
telor = ei
sajour lodeh = groentengerecht
tahoe petis = sojakoek met garnalensmaak
adoe = stopwoordje 'toe nou'
sawahs = rijstvelden
karbouw = waterbuffel
katjong = inlands ventje
pahman = inlandse man
bèbèks = eendjes
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Maar ik ben min of meer zenuwachtig omdat ik over een half uur een gesprek heb over mijn contract en alles wat daar bij komt kijken.
Succes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry. Maar ik ben min of meer zenuwachtig omdat ik over een half uur een gesprek heb over mijn contract en alles wat daar bij komt kijken.
Ik ben al aan de 2equote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een iPhone. Zodra mijn huidige contract is afgelopen. Dat duurt gelukkig nog maar 13 maanden.
De telefoon die bij mijn 2-jarige contract hoorde is al twee maanden geleden verdronken. Ik moet het nu hier mee doen:quote:
Haal er direkt ook eentje voor CLquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:54 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook een iPhone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |